Laatste updates in Waalwijk

1. P. Lohn's profielfoto
    P. Lohn heeft een recensie geschreven voor Paradijs
    Chinees-Indisch Waalwijk

P. Lohn

Op uitnodiging van onze dochter en schoonzoon bij dit restaurant gaan eten. Het duurde 45 minuten voordat het eerste Chinees, Japanse tapas gerecht kwam. Daarna vaker moeten vragen dat er nog op gerechten gewacht werd. Het aanbieden van de gerechten zou toch Zeker ook een heel stuk vriendelijker mogen. Het was jammer voor de familie. Graag reactie aub.
    Peter.

2. van Gils's profielfoto
    van Gils heeft gereageerd op een recensie van MINT

Helaas wat typfoutjes in de recensie maar dit restaurant is geen aanrader!!!
    Eigenlijk is ons punt nog te hoog gegeven.

3. van Gils's profielfoto
    van Gils heeft een recensie geschreven voor MINT
    West-Europees Waalwijk

Hier een social deal gekocht voor 15 euro pp voor 4 personen (60)
    Leuke zaak, maar de plaats waar wij konden gaan zitten was niet ideaal.
    De dame die de social deal in nam en de bestelling opnam was zeer onvriendelijk, dacht niet mee, en was vrij stug. Moesten ook al het nagerecht opgeven terwijl de buren naast ons dat later mochten doen.
    Op de website staat dat een fles wijn 18 euro kost maar wij moesten 25 euro betalen voor een flesje rode huiswijn, ik vroeg een karaf water als service voor de wijn, kon niet werd een flesje water voor. 5,50.
    Drankjes extreem hoog geprijsd, voor een baco 7,25
    Dit is eigenlijk niet normaal.
    Werd ook nog na 2 uur gevraagd om de tafel te verlaten omdat er andere reserveringen waren.
    Ieder 2 drankjes en frietjes was 63 euro plus de 60, wat normaal 120 was.
    Zouden we normalite 180 euro kwijt zijn om met zijn vieren spareribs te eten.
    Echt een instinker

4. Nienke van Beek's profielfoto
    Nienke van Beek heeft een recensie geschreven voor MINT
    West-Europees Waalwijk

Nienke van Beek

Heerlijk gegeten via Social Deal! Prijs kwaliteit verhouding is erg goed. Daarnaast hangt er ook een leuke sfeer

5. Van de Loo's profielfoto
    Van de Loo heeft een recensie geschreven voor Santorini

Van de Loo

Tapas avond. Erg gevarieerde gerechten. Zag er al prima uit, maar het smaakte echt voortreffelijk. Een zeer geslaagde avond. Wordt zeker herhaald.

6. hellen van rooij's profielfoto
    hellen van rooij heeft een recensie geschreven voor Bistro Jan

hellen van rooij

Wij hebben gisteravond heerlijk gegeten bij Bistro Jan. Top bediening en goede sfeer. Zeker voor herhaling vatbaar.

7. Marc 's profielfoto
    Marc heeft een recensie geschreven voor Bistro Montmartre

Marc

Na onze eerste ervaring met Restaurant Montmartre waren we niet echt te spreken over hetgeen ons werd aangeboden. Zie eerdere recensie. Op zaterdag 28 april gingen we in de herkansing na excuses en een mooie tegoedbon van Restaurant Montmartre. Bij binnenkomst hadden we alleen gemeld dat we een tegoedbon hadden ontvangen, maar niet de reden er achter. De bediening behandelde ons dus als "normale klanten". Het werd een aangename verrassing en we hebben prima gegeten. Je kon merken dat de bediening en keuken inmiddels beter op elkaar waren ingespeeld. We hadden geen klachten op of de bediening of op de keuken. Toen we vervolgens wilde afrekenen en we meer hadden genuttigd dan de waarde van onze tegoedbon en de reden van deze tegoedbon bekend werd, hoefde we niets bij te leggen. Dat is ook service. Restaurant Montmartre heeft ons weten te overtuigen dat ze wel degelijk luisteren naar hun klanten en prima in staat zijn een mooi gerecht voor te schotelen. Tot de volgende keer.

8. martwest's profielfoto
    martwest heeft een recensie geschreven voor Bistro Jan

martwest

We komen hier vaker, zowel voor theatermenu als andere etentjes. Prima restaurant, veel afwisseling op de kaart, goede gerechten en prettige bediening.

9. jacqueline's profielfoto
    jacqueline heeft een recensie geschreven voor Ichizai

jacqueline

Wat mij stoort is dat Ichizai een aanbieding op hun website laat staan die niet meer geldig is. Een actie die eindigt hoort naar mijn mening eraf gehaald te worden of er moet een einddatum in vermeld staan.

De nieuwe aanbieding mag duidelijk bovenaan de website staan en niet zoals nu helemaal onderaan. Daar ga je niet kijken als je het concept van het restaurant kent.

Als wij van te voren wisten dat wij voor 3 personen 28,50 excl. drank af hadden moeten rekenen waren wij niet naar Ichizai gegaan want voor dat bedrag kunnen wij overal terecht. Juist die jarige gratis maakt het voor ons aantrekkelijk.

Nu werden wij voor het voldongen feit gezet en mijn dochter was in tranen. Wij waren echt stomverbaasd. Leuk op je verjaardag!!!

Ik kreeg gisteravond trouwens een error onder nieuws en acties maar vanmorgen kreeg ik de actie gewoon weer te zien.

Voor ons is dit de reden om dit restaurant nooit meer te bezoeken.

10. Marc's profielfoto
    Marc heeft een recensie geschreven voor Bistro Montmartre

Top tent! Nieuwe kaart is perfect!

11. Bistro Montmartre heeft een nieuwe foto
  12. Bistro Montmartre heeft een nieuwe foto
  13. Bistro Montmartre heeft een nieuwe foto
  14. Bistro Montmartre heeft een nieuwe foto
  15. Anoniempje's profielfoto
    Anoniempje heeft een recensie geschreven voor Brownies & DownieS

Anoniempje

Het was heerlijk en de bediening was heeeeel goed en heel erg lief! Eten was goed en van goede kwaliteit!

16. Pierre van Meeuwen's profielfoto
    Pierre van Meeuwen heeft een recensie geschreven voor Bistro Montmartre

Pierre van Meeuwen

Lekker gegeten voor een schappelijke prijs. Mag wel wat minder zout. Maar wij zijn zoutarm gewend. Vriendelijk en attent personeel.

17. ans van de zande's profielfoto
    ans van de zande heeft een recensie geschreven voor Bistro Montmartre

ans van de zande

Heerlijk gegeten, goede sfeer, en vriendelijk personeel in de bediening.
    Zekers een aanrader, ook voor een gezelschap met meerdere personen een aanrader.
    Antoine van den Dungen en Ans van de zande. 👍

18. Ruud & Karin Beenhakker's profielfoto
    Ruud & Karin Beenhakker heeft een recensie geschreven voor Bistro Montmartre

De prijs kwaliteitsverhouding is prima, na het bestellen van drankjes duurt het erg lang voordat je je drankjes krijgt, personeel (5) staat veel achter bar, lopen niet rond om te kijken of er iemand wat te drinken wil, vieze borden meenemen deden ze ook niet snel, bleef lang op tafel staan bij meerdere tafels. Ook kregen we de bestelde sla niet, deze stond wel op de rekening. Ook werd er koude friet geserveerd.
    Personeel ben alert, loop rond, vraag of iemand nog iets wil drinken, neem vieze borden mee en sta niet van een afstand te kijken en “niks te doen”…
    Verder overigens aardig personeel, vorige keer waren we erg tevreden, hoop dat het eenmalig was! Succes!

19. Fam.Vrienten/Fam. De Leijer's profielfoto
    Fam.Vrienten/Fam. De Leijer heeft een recensie geschreven voor Bistro Montmartre

Fam.Vrienten/Fam. De Leijer

Lekker geeeten.
    Leuke bediening en vriendelijk.
    Rekening prima.

20. Leon En Angela's profielfoto
    Leon En Angela heeft een recensie geschreven voor Yutakana

We zijn al op veel plaatsen geweest. Maar dit was bij binnenkomst al bijzonder. Ontvangst door De eigenaar. Open keuken. En geen standard Sushi. Regelmatig Nieuwe Sushi. En altijd super vriendelijk. Vandaar dat we er ook 1 a 2 keer in De maand binnen lopen. Zelfs zonder te reserveren…

21. Lunchroom De Cambreur heeft een nieuwe foto
  22. Lunchroom De Cambreur heeft een nieuwe foto