Laatste updates in Waalwijk

Leon heeft een recensie geschreven voor Eetcafé Kandinsky

Goed eten, gevarieerde kaart, normale prijzen! Aanrader 1ste klas 👍

2. Sanne's profielfoto
    Sanne heeft een recensie geschreven voor Bistro Jan

Dit restaurant heeft erg hoge prijzen, en waar dat dan precies in zit is mij niet helemaal duidelijk. Zowel het eten als de service waren het geld absoluut niet waard. Na twee uur gewacht te hebben krijg je een keer je voorgerecht, en vele drankjes later krijg je dan een karig hoofdgerechtje. Beide heb ik in goedkopere restaurant beter geproefd. In de service zat de prijs ook niet. Zo hield het personeel de glazen bovenaan vast en als je een menukaart wilde had je pech, genoeg menukaarten voor een halfvol restaurant hadden ze namelijk niet.

3. Hermse's profielfoto
    Hermse heeft een recensie geschreven voor Het Galgenwiel
    Internationaal Waalwijk

Heel slecht vuile borden en waar tandenstokers in stonden kon je soep van koken de ober schrok er ook van en naast ons de mensen vuil bestek vroeg naar de baas had geen tijd was druk bezig nou Sebastiaan we hebben al dikwijls bij jullie gegeten maar dit sloeg alles wij en die andere mensen komen niet meer jammer maar zo krijg je een leuke zaak kapot

4. thea's profielfoto
    thea heeft een recensie geschreven voor Bistro Montmartre

We hebben 27-7-2018 heerlijk gegeten vriendelijk personeel, temperatuur binnen goed met die warmte buiten. Gerechten waren goed, messen zouden wat scherper mogen.

5. Hans van der Geld's profielfoto
    Hans van der Geld heeft een recensie geschreven voor Café de Huiskamer

Hans van der Geld

Op zaterdag 7 juli 2018 mijn amtsjubileum gevierd met 24 personen. Solextour, koffie met gebak vooraf en na de tour een borreluurtje en afsluitend een heerlijke maaltijd.
    Prima geregeld door de familie Van Woensel en is een aanrader.
    Bedankt voor jullie goede zorgen en gastvrijheid.

6. A Vervoort's profielfoto
    A Vervoort heeft een recensie geschreven voor Bistro Montmartre

A Vervoort

Een echte aanrader, eten zeer goed, personeel heel erg vriendelijk. We hebben een gezellige avond gehad.

7. Gerrie willart's profielfoto
    Gerrie willart heeft een recensie geschreven voor Het Galgenwiel

Gerrie willart

Vandaag geluncht bij de Galgenwiel. Bediening netjes (let echter wel op schone kleding). Na meer dan een uur wachten (andere mensen hadden eten al gekregen) gevraagd aan serveerster waar het eten bleef, ook zij kwam niet terug. Nog een keer gevraagd aan andere serveerster. Het komt er aan. Dat klopte, alleen waren de groenten van de omelet allemaal verbrand. Dat was nog niet erg, maar ze hadden deze verbrande groenten gewoon verstopt. Schandalig. Kom dan voor alle fouten er eerlijk voor uit. Compensatie een drankje. Is hier mee de reputatie goed gemaakt?

8. wilma van dongen's profielfoto
    wilma van dongen heeft een recensie geschreven voor Mandarijn
    Aziatisch Waalwijk

Super kwaliteit eten maar behoorlijk prijzig.
    In het nieuwe concept 17 euro betalen voor een kleine portie ossenhaas is behoorlijk. (Stuk of 8 blokjes). 10 Euro voor 2 stokjes sate (hoe verrukkelijk dan ook) is gewoon duur. Evenals 3 euro voor een glas bier.
    Het zou fijn zijn als shared dining ook op warme borden geserveerd werd of warmteplaat. Het koelt erg snel af.
    Kwaliteit super! Prijs kan wel iets minder.

9. Mea's profielfoto
    Mea heeft een recensie geschreven voor De Vergulde Aerpel

Staat hoog aangeschreven maar onze ervaring is heel anders, erg jammer.
    Slappe friet waterige sate saus en na drie keer gezegd te hebben geen broodje hamburger speciaal maar gewoon een hamburger speciaal zat hij toch op een broodje.
    Lange wachttijd.

10. Kenn Melis's profielfoto
    Kenn Melis heeft een recensie geschreven voor MINT
    West-Europees Waalwijk

Heerlijk gegeten en zeer vriendelijk personeel. De ribben waren zo mals dat ze van het bot vielen. Een echte aanrader

11. Loes Van Der Valk-van Nieuwstadt's profielfoto
    Loes Van Der Valk-van Nieuwstadt heeft een recensie geschreven voor Tasty Italy

Heb hier vaker gegeten en altijd was het heerlijk! Nu helaas minder, pizza was karig belegd, de lasagne kwam duidelijk uit magnetron en heb geen tomatensaus of kaas geproefd. Jammer! Hopelijk volgende keer beter.

12. Fam. L's profielfoto
    Fam. L heeft een recensie geschreven voor MINT

Fam. L

Via Social Deal kwamen we met zessen bij de Mint Foodbar. Warm weer, maar helaas was het terras gesloten. Vriendelijke bediening met humor die met Ipads de bestelling op komen nemen. In één keer de gehele bestelling t/m toetje moeten doorgeven. Wit bier besteld maar na 3 rondjes was deze op! De deal is inderdaad alleen het vlees, frietjes (in meerdere smaken) en/of salade moet je apart bijbestellen. Voor sommige gerechten moet je ook bijbetalen. Mandje brood vooraf kost ook nog 5,50. Frisdrank 2,75, glas wijn 4,50. Heerlijk voorgerecht met gamba's in saus (helaas zonder brood dus weer een mandje bijbesteld). Daarna vleesplank (+4,50 p.p.); spareribs ontzettend lekker gemarineerd en zeer mals, ossenhaas lekker, saté erg droog en zonder saus. Zoete aardappelfrietjes erbij besteld. Eén mandje is voldoende voor 2 of 3 personen. Als toetje red velvet cake en snickers taart (smaakte niet echt als Snickers). Alle toetjes hebben een bolletje ijs ernaast en verkruimeld schuim. Uiteindelijk p.p. 22,50 moeten bijbetalen waardoor dit niet echt meer een (social) deal is.
    De ambiance is goed maar er waren veel hoge tafels met krukken waaraan (oudere) mensen niet echt uren gemakkelijk kunnen zitten.
    Als je van spareribs houdt, moet je die echt hier gaan eten!

13. P. Lohn's profielfoto
    P. Lohn heeft een recensie geschreven voor Paradijs
    Chinees-Indisch Waalwijk

P. Lohn

Op uitnodiging van onze dochter en schoonzoon bij dit restaurant gaan eten. Het duurde 45 minuten voordat het eerste Chinees, Japanse tapas gerecht kwam. Daarna vaker moeten vragen dat er nog op gerechten gewacht werd. Het aanbieden van de gerechten zou toch Zeker ook een heel stuk vriendelijker mogen. Het was jammer voor de familie. Graag reactie aub.
    Peter.

14. van Gils's profielfoto
    van Gils heeft gereageerd op een recensie van MINT

Helaas wat typfoutjes in de recensie maar dit restaurant is geen aanrader!!!
    Eigenlijk is ons punt nog te hoog gegeven.

15. van Gils's profielfoto
    van Gils heeft een recensie geschreven voor MINT
    West-Europees Waalwijk

Hier een social deal gekocht voor 15 euro pp voor 4 personen (60)
    Leuke zaak, maar de plaats waar wij konden gaan zitten was niet ideaal.
    De dame die de social deal in nam en de bestelling opnam was zeer onvriendelijk, dacht niet mee, en was vrij stug. Moesten ook al het nagerecht opgeven terwijl de buren naast ons dat later mochten doen.
    Op de website staat dat een fles wijn 18 euro kost maar wij moesten 25 euro betalen voor een flesje rode huiswijn, ik vroeg een karaf water als service voor de wijn, kon niet werd een flesje water voor. 5,50.
    Drankjes extreem hoog geprijsd, voor een baco 7,25
    Dit is eigenlijk niet normaal.
    Werd ook nog na 2 uur gevraagd om de tafel te verlaten omdat er andere reserveringen waren.
    Ieder 2 drankjes en frietjes was 63 euro plus de 60, wat normaal 120 was.
    Zouden we normalite 180 euro kwijt zijn om met zijn vieren spareribs te eten.
    Echt een instinker

16. Nienke van Beek's profielfoto
    Nienke van Beek heeft een recensie geschreven voor MINT

Nienke van Beek

Heerlijk gegeten via Social Deal! Prijs kwaliteit verhouding is erg goed. Daarnaast hangt er ook een leuke sfeer

17. Van de Loo's profielfoto
    Van de Loo heeft een recensie geschreven voor Santorini

Van de Loo

Tapas avond. Erg gevarieerde gerechten. Zag er al prima uit, maar het smaakte echt voortreffelijk. Een zeer geslaagde avond. Wordt zeker herhaald.

18. hellen van rooij's profielfoto
    hellen van rooij heeft een recensie geschreven voor Bistro Jan

hellen van rooij

Wij hebben gisteravond heerlijk gegeten bij Bistro Jan. Top bediening en goede sfeer. Zeker voor herhaling vatbaar.

19. Marc 's profielfoto
    Marc heeft een recensie geschreven voor Bistro Montmartre

Marc

Na onze eerste ervaring met Restaurant Montmartre waren we niet echt te spreken over hetgeen ons werd aangeboden. Zie eerdere recensie. Op zaterdag 28 april gingen we in de herkansing na excuses en een mooie tegoedbon van Restaurant Montmartre. Bij binnenkomst hadden we alleen gemeld dat we een tegoedbon hadden ontvangen, maar niet de reden er achter. De bediening behandelde ons dus als "normale klanten". Het werd een aangename verrassing en we hebben prima gegeten. Je kon merken dat de bediening en keuken inmiddels beter op elkaar waren ingespeeld. We hadden geen klachten op of de bediening of op de keuken. Toen we vervolgens wilde afrekenen en we meer hadden genuttigd dan de waarde van onze tegoedbon en de reden van deze tegoedbon bekend werd, hoefde we niets bij te leggen. Dat is ook service. Restaurant Montmartre heeft ons weten te overtuigen dat ze wel degelijk luisteren naar hun klanten en prima in staat zijn een mooi gerecht voor te schotelen. Tot de volgende keer.

20. martwest's profielfoto
    martwest heeft een recensie geschreven voor Bistro Jan

martwest

We komen hier vaker, zowel voor theatermenu als andere etentjes. Prima restaurant, veel afwisseling op de kaart, goede gerechten en prettige bediening.

21. jacqueline's profielfoto
    jacqueline heeft een recensie geschreven voor Ichizai

jacqueline

Wat mij stoort is dat Ichizai een aanbieding op hun website laat staan die niet meer geldig is. Een actie die eindigt hoort naar mijn mening eraf gehaald te worden of er moet een einddatum in vermeld staan.

De nieuwe aanbieding mag duidelijk bovenaan de website staan en niet zoals nu helemaal onderaan. Daar ga je niet kijken als je het concept van het restaurant kent.

Als wij van te voren wisten dat wij voor 3 personen 28,50 excl. drank af hadden moeten rekenen waren wij niet naar Ichizai gegaan want voor dat bedrag kunnen wij overal terecht. Juist die jarige gratis maakt het voor ons aantrekkelijk.

Nu werden wij voor het voldongen feit gezet en mijn dochter was in tranen. Wij waren echt stomverbaasd. Leuk op je verjaardag!!!

Ik kreeg gisteravond trouwens een error onder nieuws en acties maar vanmorgen kreeg ik de actie gewoon weer te zien.

Voor ons is dit de reden om dit restaurant nooit meer te bezoeken.

22. Marc's profielfoto
    Marc heeft een recensie geschreven voor Bistro Montmartre

Top tent! Nieuwe kaart is perfect!

23. Bistro Montmartre heeft een nieuwe foto
  24. Bistro Montmartre heeft een nieuwe foto