Nieuwste foto's in Waalwijk

Laatste updates in Waalwijk

1. paul marks's profielfoto
    paul marks heeft een recensie geschreven voor 't Slot

paul marks

Vanavond weer zo lekker gegeten. Het is hier altijd lekker, en het personeel is hier vriendelijk.

2. Bertie Vd vendel's profielfoto
    Bertie Vd vendel heeft een recensie geschreven voor Het Galgenwiel

Bertie Vd vendel

We hebben een fijne avond gehad goed gegeten voor een goede prijs.

3. 't Hart heeft een nieuwe foto
  8. 't Hart heeft een nieuwe foto
  9. 't Hart heeft een nieuwe foto
  10. Thomas's profielfoto
    Thomas heeft een recensie geschreven voor De Vergulden Èrpel

Super service! Kindjes werden verwend met ijsjes!
    Ontspannen eten voor papa en mama. Heel lief team (enorm kindvriendelijk) en lekker gegeten. Zelfs een grabbelton voor de kleintjes. Komen zeker nog een keer terug!!

11. Fred's profielfoto
    Fred heeft een recensie geschreven voor Het Galgenwiel
    Internationaal Waalwijk

Heerlijk rustig. Vlotte bediening en het eten was weer zeer smakelijk.
    Een toppertje zo op 1jan.

12. Natalie's profielfoto
    Natalie heeft een recensie geschreven voor Het Galgenwiel
    Internationaal Waalwijk

Eerste kerstdag met kerstdiner gevierd bij het Galgenwiel. Was echt gewoon super eigenlijk wat we altijd gewend zijn. Super super heerlijk gegeten echt druk maar echt gezellig. Heel fijn dank jullie wel.

13. Ad van Kessel's profielfoto
    Ad van Kessel heeft een recensie geschreven voor Het Galgenwiel

Ad van Kessel

Gisteren eerste Kerstdag gereserveerd om 19.00 Uur.
    We waren keurig op tijd.
    Hebben 1.5 Uur moeten wachten op het voorgerecht.
    Toen ik daar een opmerking over maakte werd de ober boos omdat ik gepikeerd was en liep weg.
    Zo ga je niet met gasten om.
    Dit was voor ons de laatste keer het Galgenwiel.

14. Deidre's profielfoto
    Deidre heeft een recensie geschreven voor Paradijs
    Chinees-Indisch Waalwijk

Gisteren hier heerlijk gegeten van de Chinees, Japans en Indonesische tapas gerechtjes, afwisselend van smaak, met vriendelijke bediening.

15. Anoniem's profielfoto
    Anoniem heeft een recensie geschreven voor Blauw
    West-Europees Waalwijk

Keer op keer heerlijk gegeten bij Blauw. Puur genieten en nu met de kerstdagen in het vooruitzicht weer genieten bij Blauw.

16. Malou Stillekens's profielfoto
    Malou Stillekens heeft een recensie geschreven voor 't Hart

Verschrikkelijk! Afgelopen zaterdag geprobeerd om hier te gaan eten met een Social Deal met 4 personen. Na een uur wachten op mijn eerste ronde niets gehad en dit aangegeven bij de serveerster. Twee anderen aan onze tafel hadden hun eerste ronde wel ontvangen. Ze zou het regelen en na anderhalf uur nog steeds geen eten te hebben gehad heb ik de manager erbij laten halen. Zelf om excuses moeten vragen, en een oplossing had hij niet, enkel dat het druk was en als we meteen bestelden het binnen 5 minuten zou komen. Na al anderhalf uur gewacht te hebben op het eten en erg lang op ons drinken, hebben we besloten dat we hier niet meer op gingen wachten. De manager eiste dat we onze drankjes zouden betalen en daarna konden vertrekken, maar na zo'n slechte en onbeschofte service, hebben we dat niet gedaan en zijn we gegaan. Schandalig dit! Naderhand nog bij McDonald's wezen eten, aangezien ik twee uur later nog steeds niets gegeten had. Dank je wel McDonalds, dat jullie wel weten hoe service en snelheid werkt! Van zowel Social Deal als 't Hart krijgen we nu geen geld terug, ondanks dat ik dubbele kosten heb moeten maken. Waardeloos, kom hier nooit meer!

17. Roelien's profielfoto
    Roelien heeft een recensie geschreven voor De Vergulden Èrpel

Goede service, vriendelijke eigenaren en personeel. Eten is er erg lekker.
    Heb er nu een paar keer gegeten en alle keren was het hartstikke goed.
    Nergens wat op aan te merken.

18. g.appels's profielfoto
    g.appels heeft een recensie geschreven voor 't Hart

Afgelopen zondag 9-12 via Social Deal actie naar restaurant t Hart in Waalwijk geweest. De vorige keer was dit prima bevallen. Nu echter was er grote onduidelijkheid over de inhoud van de actie. We hadden een deal van 12,-- pp en kozen ervoor om per ronde een grote sushirol te bestellen a 5,50 pp. Totaal dus 17,50 pp. Maar wat bleek: we mochten max. 20 gerechtjes met zn vieren bestellen, dus 5 hapjes pp. Wel erg dure sushi op deze manier! De deal vermeld anders en dus deden we ons beklag hierover. De chef kwam erbij maar loste niets op. Hij beweerde zelfs dat social deal zijn opdracht verkeerd had verwoord. Ik wees hem op zijn verantwoordelijkheid daarin, maar we kwamen er niet uit en zijn uiteindelijk na afrekening drankjes boos weggegaan om nooit meer terug te komen!

19. naomi's profielfoto
    naomi heeft een recensie geschreven voor Ichizai

Eten is super goed! Service super slecht! 3 Kwartier tot een uur op sushi moeten wachten. Drinken door een ober op mijn kleren laten vallen waarmee uit eindelijk niks gedaan word. 2× bord kapot laten vallen bij onze tafel door de bediening. Ook kwamen ze aan onze tafel dat we geen ijs meer mochten bestellen want dat hadden we al op. We hadden nog geen ijs op. Bleek het voor een andere tafel te zijn!

20. Roos's profielfoto
    Roos heeft een recensie geschreven voor MINT
    West-Europees Waalwijk

Via social deal gereserveerd voor 5 personen. Bij binnenkomst (18.30) aangegeven dat we om 19.45 Moesten vertrekken om naar een voorstelling te gaan.
    Na geruime tijd wachten onze zorgen hierover uitgesproken. Ging hem dus niet worden. Uiteindelijk hoofdgerecht pas om 19.50 Geserveerd gekregen, toetjes kregen we mee in een doos (zonder bestek moesten we nog om vragen). Pinapparaat was kapot en de jassen moesten nog gezocht worden. Voor het ongemak werden er 5 drankjes van de nota afgehaald (de goedkoopste) en er was geen wisselgeld. Aan de tafel naast ons gingen ook mensen weg waar het een en ander niet goed ging en dat op een doordeweekse dinsdag!
    Nooit meer naar toe!

21. Fred's profielfoto
    Fred heeft een recensie geschreven voor De Vergulden Èrpel

Nieuwe eigenaren zijn waardeloos, zeer arrogant en denken dat ze nu al binnen zijn. Eten is niet wat het ooit was, erg jammer. Raad iedereen aan om het over te slaan en iets verder door te rijden. Frituur olie was duidelijk erg oud. Ik mis de gastvrijheid van Wilma en Leon.

22. Grasso's profielfoto
    Grasso heeft een recensie geschreven voor Yutakana

Yutakana zit boven een italiaans restaurant, wel even moeten kijken waar ingang was. Als je niet bekend bent in Waalwijk valt het niet heel goed op dat daar een restaurant zit. En dat is jammer want de sushi was echt heerlijk en de andere gerechten waren ook erg lekker. En alles mooi opgediend. Alles gaat via tablet, wel efficiënt, maar ook wat onpersoonlijk. Gerechten kwamen snel, maar het was ook niet zo druk. Voor ons echt een aanrader en zeker voor herhaling vatbaar.

23. pieter's profielfoto
    pieter heeft een recensie geschreven voor Het Molentje

Aardige mensen.
    Snelle bezorging.
    Prima.

24. Erik's profielfoto
    Erik heeft een recensie geschreven voor Kandinsky
    Nederlands Waalwijk

Hier kun je lekker eten het personeel is heel VRIENDELIJK HANGT EEN LEUKE SFEER eten is er nie duur ik erik kom er graag kom er minimaal twee x in de maand met mijn maat.

25. SB's profielfoto
    SB heeft een recensie geschreven voor 't Slot
    Internationaal Waalwijk

Wat kan je hier geweldig eten, zowel lunch als diner! Het personeel zou - op drukke momenten - soms wat vriendelijker mogen zijn en wat vaker mogen kijken of je wellicht nog wat wil drinken, maar dat is wat mij betreft het enige minpunt! Ook goed eten hier met allergieën (gluten of lactose) en als je zwanger bent! Je kan alles aanpassen naar je wensen~.

26. P van Loon's profielfoto
    P van Loon heeft een recensie geschreven voor Bistro Montmartre

P van Loon

Gisteren avond gegeten bij Montmartre.
    Het eten was geweldig.
    De bediening was prima.
    De tafels staan wel heel erg dicht bij elkaar, maar dat deed niets af aan de fijne avond.

27. weber's profielfoto
    weber heeft een recensie geschreven voor Blauw
    West-Europees Waalwijk

Heerlijke diner proeverij gedaan vanavond. Alle gerechtjes waren lekker en zeker een aanrader. Vriendelijk personeel en een super kok. Tot de volgende keer.

28. Santorini heeft een nieuwe foto