Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Waalre verdeeld zijn.

1. Nederlands Waalre

Martien Vermeulen

Heerlijke gerechten op fantastische wijze bereid en gepresenteerd.

2. Internationaal Waalre

Was prettig eten. Zeer veel keus in vlees. De koks weten waar ze mee bezig zijn. Vakmensen. Al het vlees wordt vers bereid waar je bij bent. Zeer veel keus in drinken. Alles keurig schoon. De bakplaten worden zeer nauwkeurig bijgehouden. Het personeel is zeer vriendelijk. Hebben het erg naar ons zin gehad. De 2 1/2 uur zijn voorbij gevlogen. Top dus.

3. Internationaal Waalre

Wij vonden het te druk dat gaat toch ten koste van de kwaliteit.
    Wij misten wildmenu op de kaart; personeel is erg vriendelijk zeer geschikt om met kinderen uit eten te gaan.

4. Grieks Waalre

Gisteren wezen eten met ons werk!
    Mijn colegas blijven me maar bedanken, dat ik ze heb laten kennis maken met zo'n lekkere goeie griek!
    Alles was top! Eten, sfeer, bediening! Bedankt voor alles en tot snel weer! Groetjes brenda van achten.

5. Grieks Waalre

Wij komen hier geregeld eten en het eten is altijd Top! Ook als wij weer eens op dieet zijn wordt zonder problemen onze menu's aangepast of zomaar iets bijgevoegd wij komen hier graag omdat het eten goed is er heerst een leuke sfeer wat voor ons de avond compleet maakt ga zo door jullie doen het prima xx Roger en Sylvia.

6. Grieks Waalre

Gina smets

Heerlijk eten!!
    Altijd vriendelijk!
    Wij komen iedere keer weer terug!!

7. Grieks Waalre

Helaas geen goede ervaring. Bediening was ongeschoold en er hing totaal geen sfeer. Bij bestellen moesten we het menu nr noemen anders wist bediening niet welk gerecht we wilden. Allle gangen werden in sneltrein opgediend we zaten er om 1830 uur en merkte meteen in alles dat ze tafel om 20.00 Uur weer vrij wilde hebben voor de volgende. Fles rose werd op tafel gezet en we moesten zelf uiteindelijk om een koeler vragen anders nooit gehad. Rekening stond totaal niet in verhouding met eten. Eten was absoluut geen succes qua kwaliteit rn zorg. Helaas hier zullen wij nooit meer naar toe gaan.

Zeer ongezellig en slecht aangelegde midgetgolf banen.
    Speeltuintje vies en oud roestig.
    Trampoline goed.
    Bediening erg onvriendelijk. Serveerster heeft lang loshangend haar wat niet mag in de horeca. Is ook zeer onhygiënisch.
    Friet goed, jammer dat de puntdak stuk was. Ook niet professioneel dat er geen water werd geserveerd. Mijn dochter werkt in de horeca en als de klant om water vraagt is men verplicht dit aan te bieden.
    Wij komen hier nooit meer terug.

Foto's op de site zien er super uit. Het restaurant ziet er mooi uit. Vooral als je met zn 2e gaat eten ziet het er leuk uit, vergeleken met andere wok restaurants. Alleen het eten en de keus valt erg tegen. Het voorbereide eten zoals babi pangang friet enz was uitgedroogd en lauw. De bakken werden slecht aangevuld. Erg jammer. Personeel heel vriendelijk, niks van te zeggen.

10. Pizzeria Waalre

Thuisbezorgend altijd goed en heerlijk eten.
    Service altijd perfect

11. Aziatisch Waalre

Gezellig restaurant.
    Vriendelijk personeel.
    Heerlijk gegeten.
    Voldoende keuze voor vlees, vis en vegetarisch.
    Voor ons een echte aanrader.
    Prijs kwaliteit goed.

Mijn vriendin en ik wilde middagje terras zitten. Duurde lang voordat er iemand kwam om bestelling op te nemen. We hebben cappuccino besteld. En kregen water met melk smaak… gemeld bij bediening… kregen 1 andere om te proberen… met de woorden dat ze de beste cappuccino machine hadden van de omgeving. Maar was hetzelfde. We hebben € 4.40 Betaald en zijn gegaan.
    Geen aanrader bediening was grof… alleen het meisje wat er werkte was vriendelijk…

13. Grieks Waalre

Op woensdag 2 aug op de site gekeken wat de openings tijden zijn.
    Geopend tot 22.00 Uur.
    10Km gefiets en wat blijkt wegens vakantie gesloten!
    Is het nu zoveel moeite om dit op de site aan te geven?
    Jammer maar om hier nog ooit terug tegaan nee dus.

14. Internationaal Waalre

Zeer slechte ervaring, heel veel mensen klaagde.
    Bakken bleven leeg, na het drie Keer gezegd te hebben, bleven ze nog leeg.
    Borden moest je zelf opruimen.
    Toetjes bevroren, toen ik er iets van zei, lachte hij me gewoon uit, hij was voor geen reden vatbaar.
    We waren met 6 man.
    Kortom hier komen wij nooit meer.

Diana.

15. Internationaal Waalre

Een leuk en fijn terras, maar een lunch bestellen en geserveerd krijgen moet je erg veel tijd voor nemen. Ondanks dat het zeer rustig was hebben we bijna een uur op de bestelde broodjes moeten wachten. Doordat ze bepaalde drankjes van de buiten-bar en andere drankjes van de binnen-bar halen worden deze ook niet tegelijk geserveerd aan tafel en ook hier zit soms wel 5 tot 10 minuten tussen.

16. Grieks Waalre

Op 16 juli met de hele familie gegeten bij Olympia. De menukaart is veelzijdig en het eten bijzonder smakelijk. De bediening is uitstekend en heel vriendelijk, ook voor de kleintjes. Het restaurant is een echte aanrader.

17. Internationaal Waalre

We hebben hier met 9 man gegeten. Dat was eens maar nooit weer. Veel te lang wachten voordat onze bestelling werd opgenomen en daarna weer veel te lang wachten op voor- en hoofdgerecht, terwijl we bij de reservering al hadden aangegeven dat we graag het eten vlot wilden hebben vanwege de aanwezigheid van diabetespatienten. Bediening staat niet open voor commentaar en reageert uiterst geirriteerd als je er iets van zegt. Op zeker moment stonden er meer dan 20 stuks lege glazen/flessen op tafel. Eten is redelijk, maar niet bijzonder voor de prijs die je betaald. Ons zien ze niet meer terug.

18. Italiaans Waalre

Niet alleen de beste shoarma schotels maar na mijn 1ste ervaring gisteren met pizza ook nog heerlijke pizza's

Hendrina

Heerlijk gegeten en gastvrij ontvangen

20. Internationaal Waalre

Heërlijk gegeten een echte aanrader komen zeker weer !!!

Linders

Gisteren wilde we daar even op het gras terrasje zitten. We hebben na 18 minuten maar besloten om weer te gaan. Personeel hield zich alleen maar bezig met het terras tegen het café en met name de vaste klanten!! Heel jammer zo wil je toch niet met je gasten omgaan!
    We hebben er wel eens eerder gezeten en eigenlijk ons toen al geërgerd aan de vaste klanten die hebben echt commentaar op iedereen die daar wil gaan zitten of voorbij komt... Gaat er ooit best grof aan toe! Kan toch niet!!
    Maar doorgereden naar een andere plek.
    Voor ons geen Herberg het Loon meer!!

J&A

Lunch bij De Treeswijkhoeve van Dick en Anne-Laura is altijd een feestje. Zeker vandaag bij dit zonnige weer. Buiten in de schitterende tuin op het terras.
    We beginnen met een glaasje Ruinart champagne , hierbij een aantal kleine hapjes. Tot in de perfectie uitgevoerd en mooi op smaak. Vervolgens het welbekende Brabantse worstebroodje van Dick. Ditmaal met een vulling van asperges, lekker en anders. We gaan verder met een klein blikje gevuld met tartaar van zalm, hierop haringkuit en quinoa, leuke presentatie en goed van smaak. Hierna het bekende sigarenkistje. Ditmaal met gerookte paling op een krokantje van kruidkoek. Allemaal kleine kunstwerkjes hoog op smaak en origineel.
    Na al deze mondvermaakjes beginnen we met het eerste gerechtje: Gillardeau oester met Shiso, Sake en citroengeranium, een waar smaakbommetje. Zilt en zacht zoet met voldoende frisheid , heel bijzonder. Hierbij onze eerste wijn: uit Oostenrijk een blend van Riesling, Silvaner, Müller Thurgau. Een frisse wijn met een licht zuurtje en een aangename lichte houttoets eenvoudig maar mooi begin.
    Het volgende gerecht is gepekelde koningsbaars met artisjok, venkel, groene tomaat, Algen, onrijpe aardbeien, dille en groene jalapeno [zacht scherp] en een sorbetparel van engelwortel. Een licht gerecht met een mooie smaakcombinatie van verschillende groentjes. Hierbij een Italiaanse Verdeca, rond en vol van smaak met een aangename frisheid prima bij dit groene gerecht.
    We gaan verder met gegrilde Hamachi [Japanse makreel] met zwarte knoflook, crème van knolselderij en sesam. Rammenas paksoi aspergetips salty fingers overgoten met een bouillon van gebrande prei en basilicum. Hieruit blijkt de liefde van de chef, voor de Aziatische keuken die hij op een eigen manier vertaald in zijn gerechten. De vis is goed gegrild, tezamen met de andere ingrediënten is dit een licht gerecht met prima Aziatische smaken die niet overheersend zijn.
    Het is aangenaam vertoeven op het terras met uitzicht op de tuin. Tot in de puntjes verzorgd. En daarbij worden we verzorgd door een vriendelijke brigade van dames en heren die er mooi uitzien. Dames in een zomers jurkje en de heren in keurig blauwe colberts en grijsblauwe smalle pantalons. Altijd mooi om te zien als ook aan de kleding van de medewerkers aandacht wordt besteed.
    Tijd voor kreeft. Een mooi stukje kreeft in een romige en krachtige Bouillabaisse, aardappel, basilicum, saffraan, tomaat, basilicum olie, bleekselderij, afgemaakt met een schuimige saus van kokkels. Krachtig van smaak, mooi van structuur. De saus van kokkels geeft het gerechtje nog iets extra’s beetje ziltig. Mooie smaken bij elkaar. Hierbij een Griekse wijn uit Santorini, Sigalas AA . Een droge witte wijn maar toch fruitig met een fris zuurtje heel aangenaam bij dit gerecht.
    Hierna het hoofdgerecht, Kempisch hoender met een crème van paddenstoel, asperges, meiknol , cantharellen, kleine tuinboontjes en een saus van Madeira. De kip is uitstekend gegaard mooi mals. Samen met de zalvige paddenstoelcrème en de Madeira saus een klassieke smaakcombinatie die we lang niet meer geproefd hebben, heerlijk. In een apart schaaltje op dennentakjes gefrituurde kippedij met een krokant korstje en crème van dennennaalden en poeder. We drinken er een licht gekoelde Pinot Noir uit Zuid Afrika bij, Iona. Een licht fruitige wijn met zijde zachte tannines en een lichte houttoets. Fijn bij dit warme weer. Ook dit gerecht hoog op smaak en perfect in bereiding en cuisson.
    Hierna als eerste dessert een crème Chiboust van roos en lychee, kokos sap met kaffir, lychee ijs, Thaise basilicum crème en schuimpjes en een crème van rijst met sereh, citrus en kokos. Hierbij speciaal voor de Treeswijkhoeve gebrouwen een glaasje witbier met lychee en rozenwater. Heel bijzonder van smaak en door het kleine bittertje heerlijk bij dit zoete nagerecht.
    Als tweede dessert, Pavlova met compote van rabarber met rode wijn, schapenyoghurt, karnemelk en een scheutje olijfolie. Romig vol van smaak, zoet en fris door de rabarber, en mooi krokante pavlova. Hierbij drinken we van het huis Tshida een Auslese, Muskat Ottonel . Zweem van botrytis met de frisheid van citrus en kruiden, zacht zoet en een aangenaam zuurtje. Een top dessert wijn.
    We sluiten deze aangename middag af met koffie en huisgemaakte friandises.
    Een culinaire lunch op topniveau. Een prachtige ambiance, een brigade die er zijn mag en natuurlijk een team in de keuken die ons tot in de puntjes verwend hebben.
    Het was genieten.

23. Internationaal Waalre

Willems

Het zijn heel veel koude gerechten, zelfs wat warm hoort te zijn is koud. Verder is er veel vis en vinden wij het geen wereldkeuken en ze zullen ons daar niet meer zien.

24. Nederlands Waalre

Hanneke

Wij voelden ons niet erg welkom.
    Prijs/kwaliteit en type restaurant schept een verwachting en dan krijg je een papieren serviette, geen water op tafel en 2 sneeën brood met 4 personen. Teleurstellende ervaring

25. Internationaal Waalre

Uludogan

Lekker en gezellig

26. Nederlands Waalre

Luuk en Tessa

Heerlijk gegeten... Fijne sfeer... Goed geholpen door (leerling)gastheer Remi!! We gaan zeker terug komen!

uni

Te duur en de friet wordt niet voorgebakken waardoor het niet te eten is.

28. Aziatisch Waalre

Heerlijk gegeten, vriendelijke bediening, vlot.
    Oosterse 'tapas', erg goed.
    We komen zeker terug.

29. Internationaal Waalre

Lekker gegeten, veel keus voor iedereen! Voor de voorgerechtjes genoeg heb ik genomen: carpaccio, rivierkreeftjes salade, sushi en wat Chinese gerechtjes als babi pangang. Als hoofdgerecht heb ik het volgende onder andere gegeten: coquilles, oesters, kangoeroe (aanrader), biefstuk, ossenhaas en garnalen. Je mag zelf bepalen of je een grote of kleine portie wil en hoe je het gebakken wil. Het wordt voor je neus klaargemaakt met kruiden/knoflook/ui naar keuze en je mag zoveel eten als je wil. Verschillende groentjes die je kunt laten wokken of al zijn klaargemaakt. Toetjes ook voldoende keus! Heerlijke chocoladefondue met heerlijke chocolade (Belgische denk ik). Verschillende smaken schepijs en allerlei andere smaken mouse, soesjes, soorten fruit. Voor de kids zijn er kleine frikandellen, kroketjes, frietjes etc.
    Drinken (ook speciaalbier/wijn) zat bij de prijs in. De prijs was 28,50 inclusief onbeperkt drank voor 2,5uur. Het is echt super lekker en leuk restaurant! Complimenten!

Super lekker gegeten!!