Op dit adres zit nu: Lugar

Voor de deur is er ruime parkeermogelijkheid, anders op loopafstand.

Buslijnen 171 en 172 stoppen op 200 meter afstand. Deze lijnen verbinden respectievelijk Valkenswaard en Bergeijk met Eindhoven.

5. Betalen Visa Master Card pin American Express

1207504385 90
1220101435 90
1264191112 90
1301982264 79
1320877840 81
1346071942 84
1472042448 83

1. Onze eerste ervaring met dit restaurant is zeer positief. We hebben heerlijk gegeten. Pure gerechten, goede smaak. Bediening zeer vlot en vriendelijk. Wij gaan zeker terugkomen.

2. Aan de hand van alle lovende recensies ook besloten om hier eens naar toe te gaan, maar viel ons toch echt tegen. Restaurant ziet er leuk uit, aankleding is goed. Bediening ok (helaas wat tijdelijke flatulentie bij onze tafel), maar verder was de bediening prima. Borden zijn mooi opgemaakt met allemaal aparte bereidingen en texturen. Ziet er prachtig uit en wekt hoge verwachtingen, helaas viel de smaak en het mondgevoel van het eten erg tegen. Al met al vonden wij het prijs/ kwaliteit gezien niet waard en komen hier dan ook niet meer terug.

3. A.C.M. Gouverneur

01.08.2013:
    Zonder reservering hebben we gisteravond restaurant De Gouverneur in Waalre bezocht en daar de keuze gemaakt voor een 3 gangen Gouverneur menu. Het was ons eerste bezoek aan De Gouverneur en na nu zeker niet het laatste.
    We zijn verrast met een aantal extra tussendoortjes, een heerlijk koele Siciliaanse witte wijn, exclusieve fijne gerechten en een vlotte vriendelijke bediening.
    Dit alles maakte het bezoek aan De Gouverneur tot een feestelijk gebeuren, waarbij de weersomstandigheden ook hun positieve bijdrage leverden. We zijn er op een vorstelijke manier ontvangen en bediend. Als dan uiteindelijk de prijs zeer redelijk blijkt te zijn waarderen we De Gouverneur met een 10! Bedankt. Toon en Corrij Gouverneur, Waalwijk.

4. Wederom genoten. Nieuwe gerechten zijn weer zeer smaakvol. Wij volgen ook altijd de wijnsuggesties per glas en dat maakt een diner echt af.
    De Gouverneur blijft echt ons favoriete restaurant.

5. Hier via sweetdeal mogen genieten van een 4 gangen diner. Heerlijk gegeten, uitstekende wijn, en wat een geweldige service. Serveester komt vragen of alles naar wens is, ik geef aan dat de gort me niet bevalt. Even later komt ze mij poffertjes brengen. Echt werkelijk waar genieten, zij verstaat haar vak. Heb ik haar ook bij de rekening verteld. We komen hier zeker terug! Een verrassend restaurant zo dicht bij de deur!

6. Wederom via sweetdeal een 4 gangen diner geboekt.
    Uitstekende service en vriendelijke bediening.
    Eten was uitstekend, dus weer niets te klagen.

Jeroen, super bedankt

7. Laatst het 7-gangen proeverij menu wezen eten bij De Gouverneur. We werden hartelijk ontvangen door de gastheer die ons naar een mooi tafeltje bracht in het gezellig, modern ingerichte restaurant.
    We kregen een heerlijke amuse aangeboden en daarna werd gevraagd of we iets niet lustten. Hier werd netjes rekening mee gehouden.
    De service was goed, ook al merkte ik dat het personeel nog niet heel veel ervaring had. Dit vind ik echter geen probleem, want iedereen moet het leren. Ik vond dit eigenlijk wel z'n charme hebben.
    De gangen zijn qua portie goed op elkaar afgestemd, maar het is net iets te veel van het goede. En omdat iedere gang even lekker was, kon ik het niet laten om alles te proeven.
    Conclusie: wij komen hier zeker nog een keertje terug. Je kunt hier lekker eten en de prijs/ kwaliteit verhouding is goed.

8. Een heel sfeervolle zaak met gezellig terras. De bouwwerkzaamheden maar vooral ook de drukke N69 hebben naar mijn idee geen negatieve invloed op de sfeer (we zaten op het terras).
    Bediening is net en correct. Al vond ik het een beetje raar dat we bij binnenkomst op een afstandje gewezen werden naar de tafel waaraan we konden zitten. Verder had men natuurlijk een aperitief kunnen aanbevelen, maar goed het is geen sterren-restaurant. Er werd in ieder geval regelmatig gevraagd of we nog iets wilden drinken!
    We kregen vandaag (met korting) een uitgebreide proeverij en dat heerlijk genieten. Vooral de gemarineerde zalm en zalm-tartaar was een topper! Het paprika-soepje was even wennen. Helaas een erg beperkte bierkaart, waarschijnlijk hebben ze een uitgebreide wijnkaart?
    Ik zou hier zeker nog eens a-la-carte willen gaan eten. De prijzen zijn echter wel wat in het hogere segment.

9. foodlover

10. Dennis Geldens

Prachtige locatie. Zeer sfeervolle inrichting. Professionele maar gezellige bediening. Een grap op zijn tijd. Heerlijk eten met desgewenst bijpassende wijnen eventueel per glas te bestellen. We hebben met 6 mensen genoten van een fantastisch diner en een relaxte omgeving. Van harte aanbevolen.

11. Wij hebben, als vanouds, weer een heerlijke avond gehad. Heerlijk gegeten en goede,maar vooral ook gezellige bediening. De nieuwe aanwinst in de keuken, met zijn jaren ervaring bij Boreas, voegt echt weer iets toe. We komen snel weer en zullen aan al onze familie en vrienden laten weten dat ze echt eens bij de Gouverneur moeten gaan eten.

12. Wij komen hier met enige regelmaat. Iedere keer is het weer een feest!

13. erik en rianne

Al meerdere keren bezocht. Iedere keer erg lekker eten. Zeer attente bediening. Gerechten worden op verzoek aangepast. Je voelt je echt welkom. Een aanrader!

14. Bas 822 punten

Wij hebben hier onlangs gelunched op het terras en dat is erg goed bevallen. Eten is van goede kwaliteit, echter wel wat aan de prijzige kant. Maar dat hoort ook wel een beetje bij de uitstraling van het restaurant. Bediening was erg vriendelijk en attent.

15. Gezellig restaurant, fijne bediening en wat natuurlijk het belangrijkste is, het eten is goed. We hebben ons laten verrassen met een "verrassingsmenu", en dat was inderdaad verrassend qua smaak en samenstelling.

We komen zeker terug.

16. Ik heb gisteravond met zes personen, op aanraden van een kennis, voor het eerst gegeten bij de Gouverneur. Het blijkt ook echt een aanrader. Wij hebben genoten van de ambiance, de bediening en het eten.

We hadden gekozen voor een vier gangen verrassingsmenu.

Het was goed gevarieerd, zowel vis, vlees als wild, goed bereid en heerlijk van smaak.

Het bijpassende wijnarrangement klopte goed met de gerechten, hoewel mijn persoonlijke voorkeur uit gaat naar witte wijnen.

Kortom, wij hebben genoten en gaan zeker nog eens terug.

17. Op een zaterdagavond in oktober hebben we met 4 personen een 4-gangenmenu genuttigd. We waren goed ontvangen en de bediening was vriendelijk. Het a la carte menu was goed met uitzondering van één gerecht. Dit was het gerecht "Gebakken wilde bosduiffilet en pootje op gebakken bloedworst met saus van kruidkoek". Met name de bloedworst en het bosduifpootje waren veel te hard gebakken en daardoor niet smaakvol. Nadat dit was medegedeeld is het ter kennisgeving aangenomen en zou het aan de kok worden doorgegeven. Nadat we hadden afgerekend hebben het nogmaals gemeld, maar ook toen werd er wederom op dezelfde manier gereageerd. Toch jammer, dit was ons eerste bezoek aan het restaurant. Doordat er zo kil was gereageerd zal dit waarschijnlijk ook het laatste bezoek zijn geweest.

18. We kwamen voor de eerste keer hier.

Hebben met 9 pers. Het 7 gangen menu gehad, en het was erg lekker. De bediening was erg vriendelijk, en de inrichting ziet er warm en gezellig uit.

Dus zeker voor herhaling vatbaar.

19. Wij hebben met Pasen bij de Gouverneur gegeten. We hebben genoten van het nieuwe Gouverneurmenu en één van onze gasten à la carte.

De bediening is altijd vriendelijk en goed èn de keuken heeft wederom goed zijn best gedaan. Een heerlijk wijntje erbij om de avond compleet te maken. Tot de volgende keer!

20. We kennen het restaurant al een tijdje en zijn al lang vaste gast. Ook met Pasen heerlijk gegeten en prima bediend.

Veel wijnen per glas en dat vind ik een winst punt.

21. Afgelopen dinsdag zijn we bij de Gouverneur gaan eten. Het ontvangst was heel erg fijn, de bediening is behulpzaam en vakkundig. Het eten was heerlijk, we aten a la carte een 4 gangen menu, lekker op smaak en goede prijs kwaliteitsverhouding. Jammer dat er een glas kapot viel, maar het werd snel opgeruimd. Wij gaan vaak uit eten en de Gouverneur is nu onze favoriet geworden. Echt een aanrader!

22. Redelijk gegeten! Prijs-kwaliteitsverhouding klopt totaal niet!

Personeel keuken: heeft geen handschoenen aan als men bep. gerechten, bv salades, klaarmaakt. Dit zagen we in de keuken, dit is een groot minpunt!

Gerechten:

Soep met room, room was bij twee soepen geschift!

Nagerechten zagen er leuk uit, maar sommige waren veel te zoet.

Al met al, prima locatie, erg leuk ingericht, personeel prima.
    Maar eten viel tegen en zoals ik al zei prijskwaliteit verhouding tot wat we kregen klopte echt niet, te duur voor wat we kregen!
    Oordeel van 4 gasten!

23. Lekker gegeten, alleen is de drank véél te duur. De wijn is zelfs nog duurder dan in een michelin restaurant. Verder wel mooi van binnen en vriendelijke bediening.

24. ilona Piris

eweldig eten, voor een zeer redelijke prijs. vlotte attente en niet opdringerige bediening.
    misschien een mogelijkheid voor een vermelding in de Michelin gids.

Het enige wat daar volgens mij nog voor ontbreekt is :
    - uitleg an tafel betreffende de gerechten en hoe ze bereid zijn,
    - een ander soort brood
    - zelf gemaakte amuses

De smaak is zeer verfijnt en de borden mooi opgemaakt