Nieuwste foto's in Waalre

1. J. van Dijk's profielfoto
    J. van Dijk heeft een recensie geschreven voor MR.CHANG
    Aziatisch Waalre

J. van Dijk

Op Zondag 19 Augustus 2018 wilde mijn vrouw en ik, na lange tijd, weer eens een keer gaan eten bij Mr. Chang in Waalre.
    We kwamen daar om 15.30 aan en kregen van de eigenaresse te horen dat we te vroeg waren en alleen nog een menu besteld kon worden.
    Door mijn chronische ziekte moet ik op onregelmatige tijden naar de WC, daarom vroeg ik aan de uitbaatster waar het toilet was.
    Ik kreeg me toen een nors en onfatsoenlijk antwoord van haar: jullie komen hier niet eten, maar ik kwam alleen om de wc vies te maken, zoals een vrouw dat een tijd geleden ook gedaan had vertelde ze!!!!!
    Ik ben naar het toilet gerend om op tijd mijn behoefte te kunnen doen, mijn vrouw was inmiddels na een heftige woordenwisseling naar buiten gevlucht.
    Mr. Chang ik ga verder, laat het hier niet bij zitten, zo ga je niet met mensen om, dit is dé manier om je eigen zaak af te breken, reken maar
    Wij komen nooit meer bij jullie eten en zullen dit voorval aan vele mensen doorgeven, dan kunnen zij hieruit hun conclusie trekken.

2. Ml's profielfoto
    Ml heeft een recensie geschreven voor Carpe Diem
    Lunchroom Waalre

Leuk om te zien dat er een lunchroom is in Waalre. Aan de voorkant zag ik eerst niet dat er een nieuw cafe was, het leek meer op een winkel. Aan de achterkant bleek er een gezellig terras te zijn waar je lekker in alle rust in de zon kan zitten.
    Het eten smaakt goed, de koffie is lekker en de chokolademelk met echte chocola ook. Wij komen nog wel eens terugvoor de high tea.
    Misschien een advies, ik mistte nog een kinderstoel.

3. Theo en Annemieke's profielfoto
    Theo en Annemieke heeft een recensie geschreven voor Carpe Diem

Theo en Annemieke

Verrassende ontmoeting in Waalre waar bleek dat een doorlopende paskamer uit kwam een leuke kadoshop met originele cadeaus en een lunchroom met lekkere originele gerechten en verfrissende wijn. Aardige eigenaren met de aandacht die verrassend is en gemeend geïnteresseerd. Lekker gegeten en genoten van de stilte op het terras achter het winkeltje cq. lunchroom. Het tafeltje waar wij aan zaten gaf nog de nodige uitdaging maar we gingen met een goed gevoel weg en komen zeker weer terug. Aanrader om dit niet over te slaan als je Waalre bezoekt.

Theo en Annemieke

4. Jeroen's profielfoto
    Jeroen heeft gereageerd op een recensie van Enjoy Wereldkeuken

Achteraf was dit een te positieve reactie . Als ik nu reeel kijkzou het maximaal 3 keer een vijf moeten zijn.

5. Jeroen's profielfoto
    Jeroen heeft een recensie geschreven voor Enjoy Wereldkeuken
    Internationaal Waalre

Wij zijn de afgelopen 2 jaar ongeveer 3 keer per maand geweest was altijd redelijk goed. De laatste tijd worden wij gewoon weg gekeken, vandaag ook weer. wij zijn vandaag voor het laatst geweest en gaan niet meer. Helaas maar het was goed maar wordt nu slechter, eten was redelijk maar service valt tegen.
    De appelsap was wel goed, we gaan voortaan wel naar een ander restaurant.

6. irene vos's profielfoto
    irene vos heeft een recensie geschreven voor Carpe Diem
    Lunchroom Waalre

Heerlijke huisgemaakte taart. Vers en wisselende recepten. Heerlijke koffie. Super lekkere lunch ook verse producten met een zeer creatieve inslag.
    Geweldige enthousiaste bediening. Lieve mensen met veel passie!
    Aanwinst voor ons dorp Aalst- Waalre.

Tot ziens. Zeker weten!

12. Carpe Diem heeft een nieuwe foto
  13. Jacobus's profielfoto
    Jacobus heeft een recensie geschreven voor Enjoy Wereldkeuken
    Internationaal Waalre

Volgens de site krijg je een stempelkaart die, indien hij vol is, recht geeft op gratis eten voor 1 persoon. In het restaurant aangekomen blijkt de stempelkaart te zijn afgeschaft, terwijl hij nog steeds op de site staat. Erg slecht en als klant voel je je bedonderd. Er wordt erg slecht bijgevuld en toetjes (mousse) zijn er eerst wel en vervolgens verdwijnen ze zonder dat er een nieuw alternatief is. Het personeel spreekt amper Nederlands dus een "normaal" gesprek is er niet mee te voeren. We gaan er NOOIT meer naar toe.

14. Frank's profielfoto
    Frank heeft een recensie geschreven voor Nieuw Lotus Garden
    Chinees-Indisch Waalre

Frank

Prima restaurant, goed eten, fijne bediening, gemiddelde prijzen. Afhalen ook goed. 1 gerecht vinden we niet goed: Fou Yong Hai, deze heeft een vreemd bijsmaakje, proeven we niet bij andere restaurants. Meerdere keren geprobeerd, was niet toevalstreffer maar structureel, ligt dus aan het recept. Jammer. Verder mag men wel wat minder Ve-tsin gebruiken, krijg er soms hartkloppingen van!

15. Bouke van Kleef's profielfoto
    Bouke van Kleef heeft een recensie geschreven voor MR.CHANG
    Aziatisch Waalre

Bouke van Kleef

Heel vriendelijk personeel, heerlijk en ongedwongen gegeten.

16. Cindy's profielfoto
    Cindy heeft een recensie geschreven voor 't Brabants Genot

Cindy

De lunch was lekker, helaas hier lang op moeten wachten, ondanks dat het zeer rustig was.
    Er werd tussendoor niet gevraagd hoe het was en of we nog wat wilde drinken.
    Wel een leuke plek voor kinderen.

17. Hidde's profielfoto
    Hidde heeft een recensie geschreven voor De Treeswijkhoeve

Gewoon leuk, gewoon doen. Een van de weinige plekken waar een mens zich meteen op zijn plek voelt. Even vluchten voor al die nare luchtjes die nu eenmaal bij het leven horen.

18. pim kroonen's profielfoto
    pim kroonen heeft een recensie geschreven voor Enjoy Wereldkeuken

pim kroonen

Wij waren met 12 mensen. Eten was uitstekend. Goede sfeer. Voor herhaling vatbaar. Een aanrader!

19. De Leemerhoef heeft een nieuwe foto
  20. De Leemerhoef heeft een nieuwe foto