Nieuwste foto's in Waalre

Laatste updates in Waalre

1. Ann's profielfoto
    Ann heeft een recensie geschreven voor MR.CHANG
    Aziatisch Waalre

Heerlijk gegeten en hele fijne bediening. De zelfgemaakte sambal is heerlijk. Ik kom zeker terug!

2. Yvonne's profielfoto
    Yvonne heeft gereageerd op een recensie van MR.CHANG

U doet voorkomen dat ik vriendelijkheid niet op prijs stel. Ik vind vriendelijkheid zeer belangrijk. Er is echter een groot verschil tussen hartelijke vriendelijkheid en kruiperige, gemaakte vriendelijkheid. De eerste soort stel ik zeer op prijs, de tweede (de soort van uw ober) is een vervelende soort.
    Verder vind ik het niet meer dan normaal dat een zichzelf respecterend restaurant met verse ingrediënten werkt. Blijft dat ik vind dat de kwaliteit-prijsverhouding van uw restaurant ver onder de maat is.

3. MR CHANG's profielfoto
    MR CHANG heeft gereageerd op een recensie van MR.CHANG

Beste Yvonne,

Bedankt voor uw feedback. Wij vinden het erg jammer dat u uw bezoek niet als positief heeft ervaren. Het feit dat nasi, bami, mihoen en de desserts niet bij de prijs zijn inbegrepen is simpelweg, gezien de complexiteit en kwaliteit van deze gerechten, niet haalbaar om onbeperkt aan te bieden naast onze 30tal gerechtjes. De witte rijst daarentegen is wel onbeperkt inbegrepen bij de prijs. Deze informatie kunt u vooraf op onze website bekijken.
    Ik vind het erg spijtig om te lezen dat MR.CHANG u niet heeft verrast. Al onze gerechten, sausjes en garnering worden vers bereid en komen uit eigen keuken, wat o.a. onze prijsstelling bepaald.
    Toch hoop ik dat onze bediening haar vriendelijkheid behoudt, ondanks dat u dit niet op prijs heeft gesteld.

Groeten,

Team MR.CHANG

4. Coen Kuijpers's profielfoto
    Coen Kuijpers heeft een recensie geschreven voor Olympia

Coen Kuijpers

Gisteren heerlijk gegeten, soort van tapas menu (maar dan Grieks natuurlijk). Erg vriendelijke en attente bediening. De porties waren zelfs voor mijn doen wat groot, maar liever te veel dan te weinig.

5. Yvonne's profielfoto
    Yvonne heeft een recensie geschreven voor MR.CHANG
    Aziatisch Waalre

Wat een tegenvaller! Bami, nasi, rijst en dessert zaten niet bij toch al zeer hoge prijs in. Je moet wel een erg grote eter zijn wil prijs/kwaliteit/hoeveelheid een beetje in balans zijn. Kwalitatief niet bijzonder. Geen verrassende gerechten. Onze ober was kruiperig vriendelijk; ik kreeg er een naar gevoel van. Ze zijn niet meer bijzonder dan andere Chinese restaurants, maar wel een stuk duurder.

6. Marisca's profielfoto
    Marisca heeft gereageerd op een recensie van De Meiboom
    Marisca
    Van restaurant

bedankt voor jullie mooie recensie.
    tot de volgende keer team Meiboom

7. fam van Roy's profielfoto
    fam van Roy heeft een recensie geschreven voor De Meiboom

fam van Roy

We werden ontvangen door de eigenaresse die onze jassen netjes aannam en ons naar een super net op gedekte tafel bracht.
    We konden kiezen uit een drie gangen menu of je had vrije keuze beperkt maar wel allemaal super lekker.
    Jack de ober was zeker aanwezig en kwam wel 3 x vragen of het allemaal wel lekker was.
    Wij kunnen 1 ding zeker zeggen wij bevelen iedereen dit restaurant aan. Wij gaan zeker hier vaker eten.

8. Ineke's profielfoto
    Ineke heeft een recensie geschreven voor De Doelen
    Eetcafé Waalre

Helaas hadden wij de pech dat er een buitengewoon rumoerige groep aanwezig was die met niemand rekening hielden, zodat wij elkaar niet meer konden verstaan. De bediening heeft ze hierop aangesproken, echter maakte dat niet veel uit. Het ruikt binnen ook enigszins muffig vanuit de tijd dat er binnen nog gerookt mocht worden. De toiletten zijn aan een renovatie toe en zager er niet al te fris uit. De inrichting kan ook wel een verbetering gebruiken. Eten smaakte goed en was meer als genoeg. De bediening was vriendelijk.

9. De Meiboom heeft een nieuwe foto
  14. De Meiboom heeft een nieuwe foto
  15. Ad Teuwens's profielfoto
    Ad Teuwens heeft een recensie geschreven voor De Leemerhoef

Ad Teuwens

Wij zijn vanavond bij de Leemerhoef gaan eten en wij kozen voor het 5 gangen verrassingsmenu.
    Het was gezellig, heerlijk en voldoende eten.
    Zeer lieve en nette bediening.
    Ga zo door.

16. Petry van CLeef's profielfoto
    Petry van CLeef heeft een recensie geschreven voor Lugar

Petry van CLeef

Super gegeten, Top bediening, hele fijne avond gehad.

17. Yannie's profielfoto
    Yannie heeft een recensie geschreven voor Enjoy Wereldkeuken
    Internationaal Waalre

1e Kerstdag geweest. Er waren 2 rondes, wij kozen voor aankomst tussen 19 en 20u.
    Toen we om 19:30u binnenkwamen, was onze tafel niet klaar.
    We zaten helemaal achteraan, terwijl we al vroeg in december gereserveerd hadden.
    Alles wat uit de wok kwam, had een rare bijsmaak (leek wel gas?).
    Bakken met eten waren veelal leeg en er werd steeds slechts 1 soort bijgevuld.
    Pluspunt inderdaad dat drank inclusief is, ook wijn en speciale biertjes, maar in de loop van de avond was er al een soort bier op. Koffiekopjes op.
    Veel te weinig personeel. Zijn niet ingericht op zoveel gasten ineens.
    Prijs (€ 37,00 ivm Kerst) niet waard vonden wij.

18. Frank's profielfoto
    Frank heeft een recensie geschreven voor Cafetaria 't Pleintje

Een aantal jaren geleden was het lekkere friet dat hier gebakken werd, ook nog nadat het was overgenomen van Zwarthoed, maar tegenwoordig is het niet goed. Dit jaar 2 keer geweest en 2 keer smakeloze friet, slap en te vet waarbij het vet ook nog 'n vies geurtje heeft. Ook de snacks vallen tegen, frikandel vreemd korstje en slap, kroket heeft een verbrand smaakje van de korst. Zucht, heel jammer, ik weet niet of het aan de bereiding ligt of aan het ingekochte spul zelf, of beide. Ik denk dat de friet niet meer van McCain is (was vroeger wel), of McCain is heel slecht geworden dat kan ook nog. Alleen in uiterste nood (b.v. dinsdags als de andere zaken dicht zijn) hier nog friet halen.

19. Henk's profielfoto
    Henk heeft een recensie geschreven voor Wouters-Kerkhof

Geweldige snackbar/restaurant. Onze kinderen komen altijd nog naar Waalre om friet en snacks te halen. Kwaliteit is zeer constant, heerlijk van smaak en lekker krokant.

20. Ton's profielfoto
    Ton heeft een recensie geschreven voor Enjoy Wereldkeuken
    Internationaal Waalre

Voor ons het eerste bezoek.
    De keuze was beperkt (vooral chinese buffet) en de wijze van presenteren en klaarmaken rommelig (zowel wok als bakplaat).
    Alle vlees had na het bereiden (wok) een bijsmaak. De bakken met de chinese gerechten waren nagenoeg leeg en de sauzen waren flauw van smaak. Sfeer niet echt gezellig. Wel een pluspunt is de goed gevulde koelkast met een veelvoud aan (verschillende) alcoholische en non alcoholische dranken. Samengevat hebben wij in betere wok restaurants gegeten. Jammer genoeg niet voor herhaling vatbaar.

21. Linda Groenendijk's profielfoto
    Linda Groenendijk heeft een recensie geschreven voor Lugar

Linda Groenendijk

Geweldig lekker 7 gangen verrassingsmenu gegeten boven bij Lugar Primi.
    Heel gezellige plek met keuken in zicht.
    Precies steeds genoeg tijd tussen de gerechten.

Super goede serveerster ze lette op alle klanten, er ontging haar niks op het gebied van service voor de klant.
    Kortom zeker de moeite waard en voor herhaling vatbaar.

22. Melissa wijlaars's profielfoto
    Melissa wijlaars heeft een recensie geschreven voor Olympia
    Grieks Waalre

Super, zoals altijd. Zowel het eten, de bediening en de geweldige eigenaren. Toptent, heerlijk eten.

23. Gert's profielfoto
    Gert heeft een recensie geschreven voor De Oude Toren
    Nederlands Waalre

Heerlijke uitgebreide lunch genoten in een gezellig restaurant. Nieuwe eigenaar. Vriendelijke bediening. Aanrader.

24. Fam. van der Donk's profielfoto
    Fam. van der Donk heeft een recensie geschreven voor Olympia

Fam. van der Donk

Zeer gastvrij en top eten.

25. Olympia heeft een nieuwe foto
  26. Diana Snoeijen's profielfoto
    Diana Snoeijen heeft een recensie geschreven voor Carpe Diem
    Lunchroom Waalre

Diana Snoeijen

Ik heb gistermiddag heerlijk met mijn moeder en tante in de tuin geluncht en koffie gedronken. Het was heerlijk en gezellig en gemoedelijk. Zeker voor herhaling vatbaar. De volgende keer ga ik voor de high tea.

27. adriaan's profielfoto
    adriaan heeft gereageerd op een recensie van De Treeswijkhoeve

Hoi Cindy,
    dit was het jubileum menu met kaviaar

28. Cindy's profielfoto
    Cindy heeft gereageerd op een recensie van De Treeswijkhoeve

Wat een heerlijke recensie. Nu weet ik zeker dat ik nog een keer terug moet. Mag ik vragen hoeveel gangen of welk menu u heeft genomen?

29. adriaan's profielfoto
    adriaan heeft een recensie geschreven voor De Treeswijkhoeve

Na de uitstekende ervaring in april wilde we graag nog eens terug met mijn zus. We hadden ditmaal geluk want het was mooi nazomerweer en de tuin was ingedekt, prima. Als aperitief een glaasje heerlijke champagne, L’overture premier cru van Frederic Savart gemaakt van Pinot Noir. De amuse parade kon beginnen en de tafel werd gevuld met een trio. Stukjes flammkuchen met toefjes crème van rabarber en schapenyoghurt.
    Mini salade met Vietnamese crème waarop een crunch van sesam. En gefrituurde spiering met heerlijke dip van saffraanmayonaise, mijn favoriet.

Chef Dick presenteerde zelf het bekende Brabantse worstenbroodje waarvan de receptuur licht gewijzigd was, ditmaal afgewerkt met een prima saus met toets van citroengras. Tevens werden onze wensen doorgenomen, fijn.

We bekeken nog even de uitgebreide wijnkaart die door het Amerikaanse wijnmagazine Wine Spectator is beloond met de Best of Award of Excellence, complimenten.

Verder met het naanbroodje gevuld met geelwortel en tandoorikruiden, mooi krokant met zachte exotische vulling. Op een lepel een stukje gemarineerde watermeloen met avocadocrème.

In een sigarenkistje op smeulend hooi een blokje met hoisin afgelakte paling op een plakje krokante Gelderse kruidkoek, heerlijk.

De parade werd afgesloten met een hapje vol vitamines. Bereidingen van knolselderie met erop gepofte quinoa en kruidenblaadjes in een vinaigrette van tamarillo.

De eerste begeleider werd uitgebreid met kennis van zaken gepresenteerd door enthousiaste Remon van de Kerkhof. Een droge Riesling 2016 uit de Rheinhessen van Keller, verfijnd aroma, loep zuiver en mooi hoog in zijn zuren, heerlijk. In het schaaltje bereidingen van avocado met stukjes pistache aan tafel afgewerkt met een flinke lepel Anna Gold Kaviaar, decadent genieten van verfijnde smaakjes. (9,75)

Op het bord verse makreel gegaard in het zuur van groene tomaat met crème van jalapeno, structuren van komkommer en stukje Zeeuwse Oester, aan tafel afgewerkt met een frisse tomatensaus. Hele verfijnde smaken met frisse toetsen waarin de makreel de hoofdrol opeiste waarbij de Riesling naadloos aansloot. (9,6)

Van Corsica een speciale blend van Vermentino, Bianco Gentile en Malvasia, de Bianchi 2017 van Antoine Marie Arena, rijk en complex, toppie. Op het bord zeebaarsfilet, gebakken op zuurdesem gekruid met wat basilicum, op een bedje van hele frisse dungesneden venkel, ernaast fregola en artisjok waarop kroepoek en schuim van oude kaas, aan tafel afgewerkt met een heerlijke frisse saus van kropsla. De kaasbereidingen waren iets minder hartig dan verwacht. De vis was keurig gegaard met krokant zuurdesem, prima. De zuren in venkel en saus werkte als smaakversterker die tevens de wijn nog lekkerder maakte, wow. (9,75)

Na even polsen had Remon iets speciaals uit de kelder getrokken. Een Oostenrijkse rode natuurwijn van Gut Oggau gemaakt van Zweigelt en Blaufränkisch, verfijnd met hele mooie zuren, zachte tannines en aardse tonen. Uit de keuken een zacht gegaarde ballotine van Kemper hoender in de eigen huid, op de Yakitori na gegrild. Ernaast een pasteitje waarin ragout van de bout, krokantje van de huid, stukjes kort gebakken eekhoorntjesbrood, schijfje witlof met groene kruiden korst en verse hazelnoot, aan tafel afgewerkt met een heerlijke saus van eekhoorntjesbrood. De kip was keurig gegaard, het eekhoorntjesbrood zorgde voor een mooie smaak, de wijn werd hierdoor nog lekkerder en hij versterkte de smaken met zijn verfijnde zuren. Ofwel een schot in de roos. (9,6)
    Partner was uitermate tevreden met haar drietraps vegetarisch gerecht.

De eerste dessertwijn was een klassieke Duitse Eitelsbacher Karthäuserhofberg Riesling auslese 2011 van Karthäuserhof, geconcentreerd met uitstekende zoetzuur balans. Op een mooi bord een keurige presentatie van bereidingen met granny smith, aloë vera en tarwegras. Een originele smakencombinatie met speciale smaken die de wijn op speelse wijze beïnvloeden, prima. (9,8)

Remon had wederom iets onbekends geselecteerd. Uit Gaillac de Mauzac Roux 2-16 van Domaine Plageoles, elegant met tonen van gekonfijt fruit en botrytis. Op het bord structuren van braam met een quenelle ijs van pepermunt en witte chocolade op een crumble van koek, verder nog toefjes crème van munt waarin takjes met een toets van dennenhars. Licht en fris met verrassende kruidentoets die de wijn een subtiele medicinale toets gaf die we kennen van de single malt, verrassend! (9,7)

Als overgang naar de afsluiter een huisgemaakte lange vinger op en bekertje met heerlijke mokka crème waaronder een granité van ristretto, wow.

De afsluiter was een geconcentreerde espresso met een uitgebreid assortiment friandises om de laatste gaatjes te vullen.

Bediening was uitstekend verzorgd met de puntjes op de i en royale dosis gezelligheid, ditmaal een hoofdrol voor sommelier Remon die een uitstekende wijnselectie heeft verzorgd met uitgebreide verwachtingsvolle presentaties die werden waargemaakt.

Kortom, het was weer een hele fijne culinaire beleving met verrassende wijnen en hele gezellige bediening op het zonovergoten terras. We voegen de Treeswijkhoeve dan ook graag toe aan onze favorietenlijst, bedankt!