Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Vuren verdeeld zijn.

1. Pannenkoekenhuis Vuren

Prachtig gelegen vriendelijke bediening en super pannekoeken.

2. Pannenkoekenhuis Vuren

Jaren komen we hier en zijn we de laatste half jaar 3x weggegaan, overvol en alles was gereserveerd. Ik ben slecht ter been en heb chronische ziekte, gisterenmiddag zijn we voor de laatste keer gekomen, we komen niet meer!!

3. Pannenkoekenhuis Vuren

Bert de pijper

Gisteravond gegeten. Perfecte kwaliteit en een perfekte bediening . Het was super

Super vriendelijke bediening , uitstekende friet

5. Snackbar Vuren

Rivierenlander

Halverwege het 'Vurens Klompenpad' een tussenstop gemaakt in hartje Vuren. Leuke gezellige entourage. Hoewel je allerhande broodje kan bestellen, kozen wij voor traditioneel fastfood. De berenklauw die we kregen was volkomen rauw (ui), maar dat werd prima goed gemaakt met een nieuwe exemplaar. De friet stoofvlees was fantastisch! Alle begin is moeilijk. Volhouden!

6. Nederlands Vuren

Fred Delfgaauw

Zeer warme, gezellige, eigen en intieme sfeer. Er zit erg veel liefde en persoonlijkheid in dit restaurant. Er is geen menukaart. Je kunt kiezen 2-, 3-, 4-, 5- of 6-gangen. 6-gangen is 47,50 en dat is echt niet duur voor de kwaliteit die je krijgt. Je bent echt uit.

7. Nederlands Vuren

Afgelopen maandag was ik met mijn compagnon in Vuren, en als je maag knort moet je eten. Keuze tussen dit restaurant en de buren (McDonald's) was snel gemaakt.

Binnen blij verrast, een mooie tent. Aan tafel, bediening heel vlot. Blij verrast van de 'normale' prijzen. Vermoed dat het ook onder beroepschauffeurs een populair restaurant is (dat zou het in ieder geval moeten zijn).

'The Burger' intrigeerde ons, dus 2x besteld. Duurde niet lang, maar werd een beetje bang van het broodje :)

Ik houd er op zich wel van als je het 'anders als de rest' doet, maar van een zwartgroen broodje loopt mij het water niet direct in de mond. De smaak had er gelukkig niet onder te leiden, want het was dik in orde. Goed verzorgd en compleet.

Frietjes erbij, die hadden van mij dan wel weer iets knapperig gemogen.

Toen het eten geserveerd werd had de ober in kwestie best even kunnen vragen 'willen de heren nog wat te drinken?' dat had ze wellicht nog wat extra omzet gebracht.

Prima restaurant. Volgende keer schuiven we gewoon opnieuw aan.

8. Nederlands Vuren

Heerlijk gegeten in een gezellig restaurant. Inmiddels waren we hier voor de zesde keer maar alles was weer super

9. Pannenkoekenhuis Vuren

Tussen de middag hier gegeten met mijn ouders. Goede service, erg vriendelijke bediening, ontzettend lekkere pannenkoeken, heel gezellig ingericht.

Kortom.. top!! Aanrader..

10. Pannenkoekenhuis Vuren

De pannenkoeken bij het pannenkoekenhuis worden echt met de hand gebakken en dat proef je, super lekker! Altijd aardig personeel, super aardige eigenaar! Pannenkoeken zijn anders en er is veel keus, voor ieder wat wils. Echt een aanrader dit restaurant!

11. Nederlands Vuren

E Hettinga

Net heerlijk gegeten! Tijd en aandacht voor kwaliteit vindt je hier ook terug in hun menu's. Ze bieden u de keuze uit vlees, vis en vegetarisch, en alles is biologisch. De service was uitstekend, en we hebben niet zo heel veel betaald.

12. Pannenkoekenhuis Vuren

Je kunt er goed eten maar ik vind het erg duur voor een pannenkoek of andere dingen. Leuke lokatie met prachtig uitzicht op de weilanden

13. Pannenkoekenhuis Vuren

fam muilenburg

Namens de familie muilenburg en overige familieleden willen wij pannenkoekhuis het lingebosch bedanken dat zij hun locatie beschikbaar hebben gesteld voor de condoleance van onze vader, schoonvader, opa. Het hele team stond voor ons klaar en deden uitstekend hun best om dit goed te laten verlopen. Na afloop hebben we nog kunnen genieten van een heerlijke pannenkoek naar keuze. Voor ons een onvergetelijke dag, met veel emotie. Het was super verzorgd!

Nogmaals willen wij de eigenaren en het personeel nog een keer bedanken via deze weg.

met vriendelijke groeten,

Fam. Muilenburg

14. Pannenkoekenhuis Vuren

Vanavond genoten met de hele familie van een heerlijke zoete en hartige pannenkoeken! Het was enorm druk, maar het personeel was uiterst vriendelijk en we werden snel geholpen aan tafel!.
    Zeker de moeite waard om hier te gaan eten.
    met vriendelijke groet,
    S. Zengin

15. Pannenkoekenhuis Vuren

Na een lange tijd weer lekker gegeten bij toch wel het meest sfeervolle pannenkoek restaurant in de regio. Lekker op het terras gezeten terwijl de kinderen aan het spelen waren op het springkussen wachtend op de pannenkoeken die er tot mijn verbazing snel waren aangezien het terras vol zat met mensen. Heerlijke pannenkoeken, en mijn vrouw die niet van pannenkoeken houd heeft smakelijk haar kipsaté opgegeten.
    Het enige minpuntje is dat wij het minder fijn vinden dat er honden zijn toegestaan op het terras en in het restaurant zelf, aangezien onze kinderen daar bang voor zijn.
    Maar we komen hier zeker weer eens terug!

16. Pannenkoekenhuis Vuren

We zijn na een lange tijd terug geweest,maar niet voor herhaling vatbaar.De keuken en het personeel kan
    de drukte niet aan!! En zeker niet met een bruiloft erbij. Wordt veel te veel heen en weer gelopen van de bruiloft gasten die van dezelfde wc gebruik moeten maken als het restaurant. De pannekoeken zijn niet bijzonder, de prijs/kwaliteit valt ook zeer tegen.. En een betere ventilatie in de zaak is nodig.

*Tip: bak ze thuis zelf en goedkoper en lekkerder (ik kan zelf ook een tomaat in vieren delen en erop gooien
    i.p.v. mee te bakken in het restaurant).

17. Nederlands Vuren

We hadden een 3 gangen diner, het eerste gerechtje beloofde wel wat..
    Het 2e en 3e gerecht blonk uit in versiering en kleine hapjes, maar de smaak en kwaliteit voldeed op geen stukke na aan de verwachting die men had gewekt. Jammer. Bovendien was het echt te weinig om een middel grote maag te vullen... En dat voor zoveel geld... Bij het toetje verwachtte en hoopte ik dat men nog zou vragen of we er nog iets van lustte, maar helaas.., de trolley werd weggereden.
    Ook het brood dat werd geserveerd, werd niet meer aangevuld.
    Beetje knullig allemaal; jammer.
    Voor zo'n bedrag kan ik elders veel beter dineren.

18. Pannenkoekenhuis Vuren

Trudy

Eerste keer in dit restaurant. Ziet er gezellig uit. Bediening is erg traag en het was niet eens druk. Je zit lang te wachten zonder regelmatig even een check van de bediening of alles naar wens is en/of je nog iets wilt. Garnering met een stuk boter op de pannenkoek vind ik persoonlijk niet lekker. Jammer dat je dit niet van te voren weet zodat je zonder kan bestellen. Smoothie besteld. was qua smaak heerlijk. Alleen zaten er echt nog grote stukken fruit in. Buiten dat prima gegeten, maar zou hier niet zo snel weer gaan eten.

19. Nederlands Vuren

Leuk restaurant. Gezellige sfeer, vriendelijke bediening. Je kiest niet van een kaart maar hoeveel gangen je wilt hebben en of je vlees en/vis wilt hebben. Het is dus een verrassing wat je te eten krijgt en dat is best leuk!

20. Nederlands Vuren

Super eten, sfeer goed, je voelt je thuis. Leuke mensen.

21. Nederlands Vuren
  22. Nederlands Vuren

Wat een ontzettende verrassing bij binnenkomst. Een persoonlijk ontvangst in een zeer sfeervol restaurant. Net even anders dan alle andere restaurants qua ambiance. Zeer goede keuken, zeer vriendelijk en vakkundig personeel, goede prijs-/ kwaliteitsverhouding. Een tip zou zijn de huidige foto's te vernieuwen op de website voor foto's met het nieuwe interieur (maar het kan natuurlijk zijn dat men hier mee bezig is). Een echte aanrader!!

Goede friet en snacks. Hart van ondernemers op de juiste plaats.
    We rijden er voor om vanuit Herwijnen.

24. Nederlands Vuren

Op 3 januari met 41 clubleden een Nieuwjaars bijeenkomst gehad bij Herberg de Swaen en het was weer van grote klasse.
    Heerlijke wijnen en een primabuffet, met een mooi kaasplankje als dessert.
    Het geheel was erg gezellig en vooral ook de mooie aankleding van het restaurant droeg er een steentje aan bij.
    Wij komen dus zeker weer terug.

25. Nederlands Vuren

Vanmiddag met een gezelschap van 8 fijnproevers heerlijk gegeten. Het was een super verrassings menu. Prachtig sfeervol restaurant en een geweldige gastvrijheid.
    Zeker een aanrader en wij komen er zeker terug

26. Nederlands Vuren

Coby en Arie van Rijn

Super lekker verrassingsmenu gegeten

27. Pannenkoekenhuis Vuren

Dit is echt het allerbeste pannenkoekenrestaurant! De service is ook prima, de prijs gemiddeld. Ik ga altijd naar dit restaurant als ik pannenkoeken wil eten.

28. Nederlands Vuren

Knus gezellig restaurant, met goede kennis van wijn, en een zeer goede keuken.

29. Nederlands Vuren

Marja V Genderen

30. Pannenkoekenhuis Vuren

Jeroen Derksen

Kort maar krachtig : Het beste pannenkoekenhuis waar ik ooit geweest ben..
    Het eten is er heerlijk, de bediening uiterst professioneel.
    Ik beveel iedereen aan om hier dit pannenkoekenhuis eens een bezoekje te brengen.