Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Vught verdeeld zijn.

1. vanmiddag geweest en wilde lunchen, werd vrij snel geholpen met de drankjes en de menu kaart .
    alleen jammer dat we 2 keer geroepen hebben om onze bestelling van de lunch gerechten door te geven dit heeft meer dan 15 minuten geduurd hadden maar snel de rekening gevraag!
    want hadden niet alle tijd.

dit is toch een min punt tijdens de lunch vooral als mensen niet super veel tijd hebben.

3,3
  2. Services een dikke 10 eten 8.5 sfeer zeker een 9 zeer klantvriendelijk. een goede kaart voor gewoon maar dan toch net even anders en wat luxer als daar behoeften voor is. een goed mix in gerechten. zeker bekende gerechten met een nieuwe twist heel vriendelijk personeel wat te minsten kan lachen en er met plezier staat .zeker veel beter als een brasserie. met zorg klaar gemaakt maar toch niet vergeten dat het de naam brasserie draagt en ook daar door denk ik die leuke kaart en een goede kwaliteit van producten met zorg bereid. Een sfeervol restaurant van deze tijd stoer warm en vlot.een aanwinst voor den-bosch en vucht.

p.s bedankt voor vertrouwen en dat ik even heen en weer kon rijden

vriendelijke groet de graaf

3. Na de hele geslaagde kennismaking van afgelopen jaar moesten we natuurlijk op herhaling. We waren netjes op tijd en werden begeleid naar een tafel naast de tafel van vorig jaar. Het interieur is deels aangepast, de blauwe kleur is verdwenen, dat komt omdat de banken opnieuw zijn gestoffeerd en de armstoelen stoelen zijn vervangen door houten designstoelen.

Als aperitief een witte wijn, dit werd een Spaanse Chardonnay, de Maluni Cariñena die aardig was. Douwe Verschuur (de chef van vanavond) presenteerde zelf de eerste hapjes. Een krokante spongecake van dille met toefjes gefermenteerde knoflook en krokantjes van kombu. Verrassend van smaak en textuur. Ernaast een hoorntje gevuld met rillettes van makreel afgewerkt met een toefje gel van groene appel, erg smaakvol.

Het warme breekbrood kwam op tafel, ditmaal met een olijven tapenade en een schijf roomboter, lekker.

De eerste begeleider werd keurig gepresenteerd door Chiem Konings (sommelier in opleiding). Een Weense witte blend van het huis Pfaffl, uitbundig aroma met frisse tonen en subtiele kruidigheid met in de mond een klein prikje op de tong. Uit de keuken, gepresenteerd door een jonge kok, gerookte palingfilet met kleine tomaatjes, venkel, takjes dille en granité van de paarse Shiso aan tafel afgewerkt met een jus van de honingmeloen. Het gerecht is heerlijk complex, alle elementen werken goed samen en zijn herkenbaar. De wijn vulde het gerecht met zijn heerlijke aroma en fijne zuren aan. Voor ons beide het toppertje van de avond. (9.5)

Marc Kroon (sommelier) presenteerde op enthousiaste wijze de tweede begeleider. Een Zuid Afrikaanse Sauvignon Blanc 2014 'Signature' van Jean Daneel, heerlijk aroma met tonen van tropisch fruit, complex in de mond met subtiele ziltigheid. Een ander lid van de keukenbrigade (Marco Knuiman) presenteerde de tweede gang. Op de huid gebakken doradefilet op een bedje van parelgort met ernaast verse mosselen, stukjes bosui, doperwten en toefjes crème fraîche. Hele pure smaken, uitstekende cuissons met in de mond een hele mooie textuur. De wijn sloot naadloos aan, prima. (9.4)

We gaan verder met een Elite D'Or Chardonnay van La Baume, geplukt van oude stokken met een jaar houdlagering maakt dit tot een allemansvriend. De wijn wordt wel nog even overgeschonken in karaf om de fruittonen wat te stimuleren. Uit de keuken een klassiek gerecht. Kabeljauwfilet met ernaast een quenelle brandade, gebakken cantharellen en bundelzwammen en een hele luchtige aardappel mousseline. Hele pure smaken met een goede cuisson, de paddenstoelen zorgen voor de koppeling naar de wijn, genieten weer. (9.3)

Voor het pièce was Spaans rood geselecteerd, De Honoro Vera 2014 van het huis Ateca gemaakt van Garnacha, beetje stoer aroma maar in de mond verrassend zacht. Uit de keuken bereidingen van kwartel, twee borstfiles en kogels van de gestoofde boutjes. Ernaast cilinders van aardappel met gemalen pistache, gebakken sjalot en kersen, aan tafel afgewerkt met een geconcentreerde saus. Hele mooie smaken maar de saus was voor mij net ietsje teveel gezouten. Goede cuissons meer de borstjes waren in mijn beleving ietsje te ver. De wijn sloot prima aan maar werd wel wat steviger naar het eind van de gang. (9)

De dessertwijn was een laat geplukte Sauvignon Blanc, de Sweetheart 2014 van Oliver Zeter (Pfalz). In de neus tonen van passievrucht en citrusfruit, in de mond een mooie zoetzuur balans en een elegante afdronk. Ook de patissier presenteerde zelf het gerecht, leuk. Op het zwarte bord een hele strakke presentatie. Een quenelle vlierbloesemijs, partjes gemarineerde perzik, toefjes yoghurt, makarons van rozen en limoen cressjes. Goede, verfijnde smaken die keurig in balans zijn. De dessertwijn sloot keurig aan. (9)

Als afsluiter nog een krachtige Nespresso met een drietal lekkere friandises, grappig dat het suikerpotje een gezichtje had.

Bediening was uitstekend verzorgd door een uitgebreid team, twee sommeliers ondersteund door een drietal dames. Leuk dat het gehele keukenteam de gerechten zelf presenteerde. Het liep allemaal gesmeerd in een ongedwongen joviale sfeer.

Prijs-kwaliteitsverhouding was zeer goed, vijfgangen verrassingsmenu €55,-, huiswijn €4,35, wijnarrangement €40,- en koffie servies €5,75

Samengevat kunnen we stellen dat we een hele fijne avond hebben beleefd. Genoten in een fijne ambiance met uitstekende bediening van verfijnde gerechten met goede tot uitstekende cuissons en hele goede tot verrassende smaken en smaken combinaties, Bedankt!

4. Prachtige tent met een hoogwaardige kaart waar het een feestje is om te eten. Vooral de pizza tonijn en de gamba pil pil zijn echt twee aanraders. Het personeel is ontzettend vriendelijk en legt je dusdanig in de watten waardoor je zeker terug wilt komen.

5. Heerlijk gegeten, vriendelijke bediening. We komen hier zeker nog een keer terug.

6. Tijdens Drunense fietsvierdaagse was hier een stempelpost. Het bleek niet mogelijk om een tafel zonder bordje gereserveerd te vinden. Bij Iedereen die betaalde werd direct een bordje gereserveerd geplaatst. Dit was om 12.00 uur. Aan een serveerster gevraagd waar we wel konden zitten, deze vroeg meteen koffiedrinken of lunchen. Is dit het criterium om een tafeltje te krijgen? Toen ik zei lunchen werd er gezegd ga maar naar binnen. Er waren buiten veel lege tafels met bordjes gereserveerd. Hier wordt je weggejaagd, zeker Door de houding van het personeel. Hier moet je niet willen komen.

7. Heb hier 23 juli een walking dinner gegeven voor ons 25 jarig huwelijk. Eten en drinken van zeer hoge kwaliteit. Bediening super aardig en werkte ontzettend hard. Omdat het mooi weer was zijn we met alle gasten op het terras blijven zitten en dat vonden ze geen enkel probleem. Het terras leent er ook voor. Heel sfeervol. Prijs kwaliteit klopt als een bus. Als u op zoek bent naar een geweldige feest locatie aarzel niet. Ook in het restaurant kun je super goed en heel sfeer vol eten. Nou u leest het al wij zijn zeer tevreden!!

8. Steakhouse Vught

Daan Ieven

Heerlijk en extreem veel gegeten in een gezellig restaurantje. Heel vriendelijk personeel. Een heerlijke avond beleefd hier

9. Steakhouse Vught

Lekker gegeten. Was goed warm. Leuke bediening.
    Een aanrader

10. michael

De hoeveelheid was goed, maar dat was ook het enige. Taai vlees met rare smaak, frites en pita en sauzen kwamen uit een verpakking, allemaal hele slechte supermarktkwaliteit. Ver onder snackbar niveau, terwijl ze zich een restaurant noemen.

1,6
  11. Italiaans Vught

Ruim 10 minuten wachten voor dat er gevraagd wordt wat we willen drinken. Op een botte manier door een slecht Nederlands sprekende dame drankjes gebracht en wijnglazen weggehaald. Na 3 kwartier krijgen we eindelijk onze bruschetta (zijn 3 stukjes stokbrood moet dat echt 3 kwartier duren?). Na een uur onze 2 pizza's. Voor ons eenmalig.

12. Sinds de opening zijn we er al een aantal keren wezen eten. Het is een aanwinst voor Vught.

13. Nederlands Vught

Lekker eten. Voldoende keus. Vriendelijke bediening.

14. Chinees-Indisch Vught

verbaandert

Heel vriendelijk ontvangen. Het eten was prima en voor vaders een fles wijn in verband met vaderdag. Top, ga zeker nog een keer terug.

15. Heerlijk 5 gangen menu gegeten. Nette bediening, alleen het ontbreekt aan passie. Zulke mooie gerechten mogen met meer gevoel gebracht worden. Ik hoop dat dit nog gaat komen. Wij komen zeker terug.

16. Steakhouse Vught

Anoniem

Het was echt waardeloos, ruim een kwartier moeten wachten voordat we drinken konden bestellen, toen weer wachten. Na het bestellen van het eten konden we 40 minuten wachten voor koude pizza's en een lasagne zonder lasagnebladen. Bediening was verschrikkelijk en de prijs/kwaliteit verhouding slaat helemaal nergens op.

17. Geweldig restaurant! Inrichting voelt behaaglijk aan als een huiskamer en personeel als goede vrienden. Heel ongedwongen sfeer waar veel gelachen wordt. Het eten was heerlijk en ruim voldoende. Daar zullen we zeker vaker naar toe gaan!

18. Erg lekker gegeten. Veel te lang gewacht. Verkeerde zuinigheid. Ambiance mooi binnen en buiten

19. Jeanne-Marie van Schijndel

Prima tapas gegeten met mijn teamgenoten. Heel gezellig in een eigen ruimte en het eten en bediening waren een dikke voldoende. Zeker voor herhaling vatbaar!

20. De sfeer is prima, gastvrije ontvangst. Jammer van de lange zitbank waar de tafels zo dicht bij elkaar staan dat de bediening tijdens het serveren bij de buren met de billen boven jou tafel hangt.. Dan verdien je geen ster. Je verwacht bij een viergangen menu in een sterrenrestaurant niet dat een klein schaaltje frietjes als supplement geserveerd moeten worden.
    Het eten verdient een ster, de overige zaken bij lange na niet..

21. Nederlands Vught

Anja Pieters

Vandaag weer eens geweldig geluncht bij brasserie Heidelust. Was voor mij de twee keer. (Ook al 2 x gedineerd). De sfeer is prima, personeel erg enthousiast en vriendelijk en de kwaliteit van het eten is geweldig. Een plek die je geprobeerd moet hebben.

22. Chinees-Indisch Vught

Vandaag met zijn 2en rond 7 uur wezen eten bij de 4 Kolommen.

Nadat we een tafel hadden gekregen en ons drinken besteld hadden gingen we naar het lopend buffet. Helaas was de keuze beperkt en het eten wat aanwezig is was lauw/koud. Gamba's waren bruin en waren onmogelijk om te eten (koud en smaakloos). Biefstuk was aangebrand en lag waarschijnlijk al de hele avond in de warmhoudbak.

Na 1 ronde (2 happen gegeten) hebben we ook aangegeven dat het eten erg ondermaats was en we graag wilde afrekenen. Aangegeven dat we welgeteld 2 happen genomen hadden en we daardoor niet de volle prijs wilden betalen kwam de eigenaresse dat we voor de kinderprijs mochten betalen (22 euro totaal).

23. H. van Eenbergen

Goede prijs/kwaliteit verhouding in een gezellige ambiance. Alleen bij mijn dessert, een dame blanche, moest ik de chocola zoeken. Verder een leuk restaurant met een ongedwongen sfeer.

24. Steakhouse Vught

Heerlijk gegeten en geweldig bediend door het personeel! Ik kom gauw terug!

25. Onder protest betaald. De oude prijzen van 01.01.2016 staan nog op de lijst. 2 personen hadden de koffie al op toen de overige pas de koffie geserveerd kregen. Bediening was zeer traag

3,4
  26. Nederlands Vught

Dijkstra

Prima gegeten, goede prijs kwaliteitsverhouding. Op de vraag naar water wordt 4,50 euro voor een fles Chaudfontaine gevraagd. Les: vraag gewoon 1 glas water.

27. Hans van Ierlant

Onlangs opnieuw bij Maurik gegeten. De eerste keer was zo speciaal en verrassend dat we ons af vroegen of dit niveau standaard was... en dat is het!

We hadden gekozen voor het 4-gangen diner, in een woord geweldig! De prachtige gerechten worden met veel zorg opgediend, de smaken zijn perfect op elkaar afgestemd, elk gerecht is een feest.

28. Steakhouse Vught

Harm Bremer

Een aanwinst in het centrum van Vught. Allereerst is La Strada gevestigd in een erg mooi hoekpand in het Vughtse Hart en kent het een erg smaakvol interieur.
    Het personeel is aardig en attent, en het eten erg goed. Neem als voorgerecht bijvoorbeeld de champignons gevuld met zalm en gorgonzola. Je verbrandt gegarandeerd je mond, maar oh wat is dat lekker!
    Ook de hoofdgerechten zijn erg lekker en niet te duur. Echt een fijn restaurant als je wat meer wilt dan een shoarmatent, maar toch niet duur uit eten wil.

29. Jeanne-Marie van Schijndel

Gisteren heerlijke spare ribs gegeten. Ook voorgerecht was prima. Bediening was super vriendelijk.
    De entourage was sfeervol en zag en netjes uit.

30. Pizzeria Vught

Erg goede zaak en heerlijke pizza.