Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Vught verdeeld zijn.

1. Rian Huijberts

2. Eetje

Op een zaterdagmiddag hier een lunch genomen. Voor de eerste keer. Helaas komen we hier niet terug. Gewoon niet wat we ervan hadden verwacht. Prijzen zijn in vergelijk met overige lunchzaken in Vught te hoog. De tafels (buiten) zijn niet schoon. Ik had zin in makreel maar dit bleek harde peper-makreel te zijn. Niet smakelijk. Plus-punt: wel lekker brood!

3. Nederlands Vught

Smakelijk, zeer prettige bediening, geweldig restaurant!!!

4. Steakhouse Vught

Zeer gastvrij onthaal, prima eten voor een vriendelijke prijs, aanrader.

5. Eetcafé Vught

Francien wiggers

Wij zijn daar wezen high tea ! Was slecht niks bijzonders en de zoete gebakjes liggen bij de aldi in de vriezer lang moeten wachten op tweede bak koffie personeel twee keer gezien nee niet voor herhaling vatbaar en veel te duur voor wat je krijgt !!

1,8
  6. Steakhouse Vught

Familie de Roode

Super tent met super bediening.

7. Vlotte bediening indien geen klachten, gezellig vol, alleen de kok kan absoluut geen soep bereiden. Midden in het aspergeseizoen en vlakbij de aspergevelden een kop aspergesoep besteld: doorgekookt, waterig, dreven wat flintertjes ham in en ik meen ook flintertjes aspergekoppen, smaakte naar niets. Toen ik erover klaagde was het: dit is de manier waarop wij aspergesoep klaarmaken en wij krijgen er veel lovende reacties op. Later wilde men wel eventueel een andere soep klaarmaken, maar daar had ik weinig vertrouwen in. Had een broodje kaas erbij gevraagd. Kreeg een snee brood met kaas erop. Daarvoor maar liefst drie euro vijfentwintig moeten afrekenen. Toen ik daarover klaagde was het: dat zijn onze prijzen.. Een teleurstellende lunch-ervaring en nu ga ik er dus echt nooit meer heen en zal de zaak aan niemand aanbevelen.

8. Leuke mensen in de bediening, zowel in het eetcafee en in het restaurant waren te vroeg dus ff in het cafee wat gedronken, was gezellig.
    Eten was perfect 4 gangen diner alles was ruim voldoende. Complimente aan de kok heerlijk.
    En lekker relaxt geen gejaag kwamen zelfs vragen of de volgende gang kon komen, zelfs onze jas werd netjes aangenomen.
    Toppertje hier komen we terug.

9. Dus ik bestel wat te eten bij de Mediterraan Vught, de laatste eettent open in de regio. Champignons zijn niet normaal rauw, net als de ham. De doos werd overigens nat bezorgd. Als je een pizza doner besteld trouwens, is de pizzabodem hoogstwaarschijnlijk nat van het bevroren vlees dat er op ligt. Knoflooksaus is trouwens wel oke.

2,3
  10. Eetcafé Vught

Slechte high tea. Zeker geen aanrader. Prijs/kwaliteit was niet in verhouding. We waren met een klein groepje. Het brood was geroosterd, maar de salades waren duidelijk kant- en klaar salades uit een bakje. Ook de zoetigheden hadden een zeer hoog sligrogehalte. Niets was zelfgemaakt, maar kwam zo kant en klaar uit een doos.

5,3
  11. Goede service, telefonisch besteld, ben goed geadviseerd en de sushi was heerlijk! Aanrader!

12. Nederlands Vught

Wat een gezellig en goed eetcafé. De bediening is gastvrij en heeft oog voor de klant. Ook als het druk is. Het eten was voortreffelijk van kwaliteit en verzorgd opgediend. Niet eerder zo'n heerlijke makreel gegeten! Het team is goed op elkaar ingespeeld en heeft plezier in het werk.
    Al met al een topavond gehad. Ik kom hier zeker terug.

13. Eetcafé Vught

Marloes

Het was erg druk in het restaurant, maar desondanks snel geholpen door de vriendelijke bediening. We hebben hier met 4 zussen gegeten en het is teveel om alles op te noemen wat we gehad hebben, maar de carpaccio en de varkenshaas sprongen er positief uit. We hebben allemaal heerlijk gegeten voor een mooie prijs en dit was de perfecte afsluiting van ons familie weekend. Bedankt Chopin.

14. Steakhouse Vught

Wedemeijer

Heel goed en lekker gegeten, fijne sfeer en werden ontvangen of we er al jaren kwamen, terwijl het de eerste keer was.

15. Steakhouse Vught

Fam. Hendriks

Tussen een dagje shoppen en familiebezoek zochten we een Italiaans restaurant in de buurt en kwamen we hier terecht. Het eten was heerlijk en de bediening erg vriendelijk. Echt een aanrader!

16. Chinees-Indisch Vught

Wij komen regelmatig eten en zijn hier nog nooit teleur gesteld.
    Altijd vriendelijke medewerkers en lekker en verse producten.

17. Eetcafé Vught

Ik heb hier samen met mijn partner gegeten. We hadden allebei een smakelijke kipcocktail, een lekkere biefstuk en als toetje ijs en koffie. Alles geserveerd door een vriendelijke bediening. Valt verder weinig over te zeggen, het was gewoon goed.

18. Steakhouse Vught

Mooie en gezellige zaak met vlotte bediening en mooie en betaalbare menu's. We vonden allebei het eten erg lekker. Irish koffie was geweldig.

19. Eetcafé Vught

Vreselijk. Armoedig interieur en met zicht op afvalbak/vuile vaat/vaatwasser. Vieze toiletten. Vloer vies. Niet uitnodigend.
    Mijn varkenshaas teruggestuurd omdat die nog in het midden erg rauw was, 2e keer opgewarmd, teruggekregen maar nog niet helemaal goed, iets van gezegd en daarna werden wij volkomen genegeerd. 20 minuten lang geen oogcontact kunnen maken en al die tijd met vieze borden op tafel gezeten. We hebben het toetje wat bij de deal zat maar geskipt en zijn naar huis gevlucht. Heb echt spijt dat ik een social deal gekocht had daar. Goedkoop bleek miskoop.
    Mij zien ze er nooit terug en als ze zo doorgaan houden ze niet lang het hoofd boven water.

1,4
  20. Nederlands Vught

Leon meesters

Heerlijk gegeten met een redelijke prijs. Er mag iets vaker gevraagd worden of alles naar wens is.
    Maar bediening is vriendelijk en behulpzaam.
    Heerlijke aparte gerechten.

21. Nederlands Vught

Afgelopen zaterdag ontzettend lekker gegeten bij Heidelust. We waren er vroeg waardoor het nog heel rustig was in het restaurant, maar je zit er heerlijk en het is gezellig knus!
    Prijs/kwaliteit is subliem, je eet iets unieks, het ziet er fantastisch uit en het is heel goed betaalbaar.
    Het personeel is jong, tikkeltje onervaren, maar is vriendelijk en doet zijn best om het zo aangenaam mogelijk te maken.

Zeker tot een volgende keer!!

22. Heerlijk gegeten voor een keurige prijs. Gekozen voor het verrassende seizoensmenu. Mooie gerechten met verrassende producten zoals de linzen bij het voorgerecht en de gerookte Ribeye in de soep. Klein punt, de soep had wat minder gemogen in een menu van 5 gangen. Entourage en bediening van sfeervol, gezellig en ongedwongen.

We gaan zeker nog een keer.

23. Afgelopen zondagavond met z'n vieren gegeten bij Petite Ruelle . De gerenoveerde inrichting is fraai met voldoende ruimte tussen de tafels, hetgeen een goede privacy garandeert.we namen het menu petite ruelle waarbij de hertencarpaccio als voorgerecht en de gerookte zalm als tussengerecht prima waren .Na een smakelijke "spoom" kwam de zwaardvis die iets aan de droge kant was .Het nagerecht was wee voortreffelijk. De bediening is heel vriendelijk ; het enige smetje is dat de gerechten wel erg informeel worden aangereikt en zonder enige uitleg. Je moet echt vragen wat je voorgeschoteld krijgt . Dat kan beter! Overall echter een prima adres om zeker weer terug te komen.

24. Eetcafé Vught

Wij hebben hier prima gegeten. Aardig personeel en goede service. Zowel het voor- als hoofdgerecht waren erg lekker. Heerlijk eten voor een betaalbare prijs. Als we weer eens in de buurt zijn komen we graag terug.

25. Chinees-Indisch Vught

We hebben met de dames heerlijk gegeten
    Het eten was erg lekker. Goed van smaak ,en goed warm en voldoende gevuld
    De bediening was super aardig

26. Eetcafé Vught

We hebben enorm gelachen om deze high tea ervaring. We kregen 2 gangen, de eerste was met zoetigheden kant en klaar uit de vriezer naar onze mening. De 2de gang waren kant en klare salades op hele dunne geroosterde toast. Helaas hebben wij ook maar 2 kopjes thee genuttigd... Leuk om een keer een andere vorm van high tea te ervaren maar erg jammer dat er niets zelf gemaakt was...

27. Steakhouse Vught

Theo en Rowena

Lekker eten, komen wekelijks eten. Top!

28. Italiaans Vught

L. J. Hermse

Bijzonder lekker vier-gangenverrassingsmenu van de chef gehad met lekkere aparte creaties. Vriendelijke eigenaar en glaasje limoncello toe van de baas.

29. Eten was goed, bediening niet altijd even vriendelijk. De sfeer in het restaurant aangenaam. Prijs van het eten is veel te hoog, dat zou 1/3 omlaag moeten. Jammer, want daardoor zien wij af van een volgende reservering bij dit restaurant.

6,3
  30. Steakhouse Vught

Gewoon een goed restaurant voor een kleine prijs. Vriendelijke bediening in een heerlijk rustige omgeving. Eigenlijk zonde dat we niet vaker hier een hapje gaan eten, dus dat gaan we doen.