Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Vught verdeeld zijn.

Omdat we hier al lang niet meer geweest waren en omdat het altijd een van de beste restaurants van de omgeving was, wilden we hier weer terug. Helaas viel het erg tegen, met name de bediening. Het duurde allemaal erg lang, de bierglazen die bij aperitief waren gebruikt stonden er bij hoofdgerecht nog, zo ook de witte wijnglazen. De inhoud van de wijnglazen was onderling een groot verschil. Omdat ze met vaste menu’s werken vroegen ze ons wat we niet lekker vonden en we gaven aan absoluut geen vet vlees wilden. Helaas hebben we een bord vet vlees mee teruggegeven. Van tevoren hadden ze ook met alternatief kunnen komen. Zoals we gewend van ze zijn, zagen de borden er uit als schilderijtjes en het eten was, buiten het vette vlees, erg smakelijk. We hopen dat dit eigenlijk zo’n goed restaurant iets met bovenstaande info kan doen.

Tonnie van der Steen

Gezellig restaurant, eten, drinken, sfeer en bediening niks mis mee!

3. Nederlands Vught

Phebe Dutrieux

ÉCht vreselijk! Alles is gefrituurd of opgewarmd in de magnetron. Dit kan écht niet! Allerlei frituur hapjes: bitterballen, poffertjes, frietjes met mayo etc. Het slaat écht nergens op. Lijkt alsof ze de diepvries hapjes van de Lidl in voorraad hadden! En dat voor die prijs! Dit is gewoon diefstal! Dit zou gewoon niet mogen! Kies hier niet voor want je komt bedrogen uit. Uit respect zijn we blijven zitten maar bij het eerste gerecht hadden wij al een rare nasmaak van. Het enige wat smaakte was de droge witte wijn maar eigenlijk kon ik wel huilen! Nogmaals zoiets moet gewoon niet bestaan. Dit is pure diefstal!
    We wilden het dessert afwachten. Ijs uit plastic, appeltaart die vers is (donderdag gemaakt, vandaag is het zondag!). Deze mensen mogen de zaak écht niet meer uitbaten. Mijn vriendin durfde niet meer te eten. Hoe gaan we deze mensen duidelijk maken, dan dit écht niet kan? Nu de rekening afwachten… (de appeltaart had een muffe smaak…)

Prima gegeten en gezellig personeel. Top!

5. Nederlands Vught

Het was druk in de Rosier op eerste Paasdag. We zaten op het podium met andere gasten en dat was (te) druk (volgepropt). Gelukkig gingen twee tafels al snel weg waarna we onze tafel wat ruimer neer konden zetten zodat we comfortabeler zaten.
    Het eten was uitstekend en de bediening prima.
    De gangen werden redelijk snel achterelkaar opgediend, voor een avondje uit een beetje té snel. Wat meer pauze tussen de gangen was prettiger geweest.
    Hebben de 2 verschillende menus genomen (€25,00 en € 30,00) en stonden binnen 2 uur weer buiten. Hadden overigens kunnen blijven zitten want een tweede ronde klanten kwam niet.
    Conclusie: lekker gegeten, aardige, vlotte bediening in een gezellige ambiance. Wanneer je niet voor een avondje uit gaat zeker de moeite waard.

p.timmermans

7. Steakhouse Vught

John en Jacqueline Kieskamp

Voor het eerst gegeten bij La Strada, om iets te vieren.

We hadden een fijne plek, de bediening was goed, je zag de koks bezig vanuit de verte, een zacht muziekje op de achtergrond… Het eten smaakte voortreffelijk (malse ossenhaas puntjes en spareribs) en de borden zagen er prachtig uit! Opvallend veel lekkere groenten en sla.
    Ook de frieten waren bijzonder lekker!
    Tenslotte kwam de baas/kok even langs. Leuk.

Voor heel veel herhalingen vatbaar!

8. Nederlands Vught
  9. Eetcafé Vught

Mieke Botter v Antwerpen

Super goede friet en snacks en ijs.
    Hele vriendelijke mensen.
    En bovenal het is er SUPER SCHOON!

10. Grieks Vught

Het was toppie!!👍
    Wij gaan zeker nog terug als wij Vught passeren.

Eerste keer prima gegeten, zat vol maar alles goed op tijd geserveerd. Gisteren niet zo druk maar na een uur zitten was het mandje met brood wel leeg. Er heerste een wat gestresste sfeer, personeel was niet zo alert dot keer. Hamburger medium besteld maar was well done, vegetarische lasagne was echt te weinig en ik ben beslist geen grote eter. Beide genoemd wat aan de keuken doorgegeven wordt. Een gebaar in de zin van bv een kopje koffie aanbieden is er dan niet bij. Jammer, kost ze niks en maakt voor de klant weer wat goed. Saté en spare ribs waren smakelijk en voldoende.

12. Steakhouse Vught

Joop Castelijn

Heerlijke spaghetti gegeten, wij voelen ons hier thuis.
    Je wordt heel vriendelijk bediend en de baas komt vragen of alles goed is.
    Zij hebben een heel uitgebreide menu kaart.
    Een Italiaans restaurant om vele malen terug te komen.

13. Grieks Vught

Was onze eerste keer en niet onze laatste keer. Het eten was super en de bediening ging vlotjes en steeds met de glimlach. Wij komen zeker terug als we naar Vught komen.

14. Nederlands Vught

Karel en Sonja

Slechte onbeschofte bediening. Eten was koud. Bij opmerking een grote mond en verder de zaak uitgekeken. Dit kan en mag niet. Restaurant moet onmiddelijk gesloten worden.
    De prijzen staan in geen verhouding tot de geleverde kwaliteit.

Marjan van Dijk

Lekker gegeten. Goede service. We zaten een beetje ongelukkig voor de ingang van de keuken. Waardoor het personeel er moeilijk door kon. Maar daar maakten zij verder geen enkel probleem van dus wij ook niet.

16. Shoarma Vught

Super goed eten daar, het was top. Snel, Heerlijk, en super aardige mensen!!

Super gegeten, gezellige zaak met attente bediening. Zeker voor herhaling vatbaar!

Zeer slechte ontvangst. Als je niet bekend bent laten de dames in het zwart je gewoon staan.
    Vinden zichzelf belangrijker dan de gasten. Bij weggaan idem.
    Overige bediening afstandelijk en gehaast.
    Steak tartaar is smakeloos geprakt vlees met kappertjes en augurk.
    Parfait was prima maar komt van de Rouw.

19. Grieks Vught

Super lekker gegeten met 4en, laatste keer geweest met die mensen dan 😂, maar eten was super veel teveel maar super super goed.

Eten en drinken was heel lekker en zeker genoeg!
    Bediening was vriendelijk en alert!
    Sfeer was relaxt!
    Ga hier zeker nog vaker eten!

21. Italiaans Vught

Lekker gegeten! Dank voor de vriendelijkheid. Heerlijk gegeten!

22. Nederlands Vught

j,vanlimpt@home.nl

Prima ervaring en wij waren zeer tevreden.

Gewoon heerlijk en fijn op het moleneind in Vught! Ik kom er Zeker graag!! Lekker bekkie daarna broodje met een biertje 👌🏼👍🏻

Eric horst

25. Chinees Vught

Weinig eten voor veel geld!

26. Steakhouse Vught

Altijd goed en lekker eten vooral de pasta's en spare-ribs zijn een aanrader.

27. Steakhouse Vught
  28. Shoarma Vught

Gerald

Erg lekker gegeten. Prijs/kwaliteit super.
    Akoestiek is kennelijk aangepast. Er hingen b.v. akoestische platen tegen het plafond, de verstaanbaarheid is prima. Ook is het geluidniveau in het restaurant prima voor elkaar. Dus geen last van anderen, terwijl het restaurant toen wij er waren bijna vol zal.

Lekker geeten op ons gemak, prijs kwaliteit goed service ook goed kan misschien dat sommige personeelsleden wel wat vriendelijke kijken/zijn.