Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Vught verdeeld zijn.

1. Nederlands Vught

j,vanlimpt@home.nl

Prima ervaring en wij waren zeer tevreden.

Gewoon heerlijk en fijn op het moleneind in Vught! Ik kom er Zeker graag!! Lekker bekkie daarna broodje met een biertje 👌🏼👍🏻

Eric horst

4. Chinees Vught

Weinig eten voor veel geld!

5. Steakhouse Vught

Altijd goed en lekker eten vooral de pasta's en spare-ribs zijn een aanrader.

6. Steakhouse Vught
  7. Shoarma Vught

Gerald

8. Eetcafé Vught

Erg lekker gegeten. Prijs/kwaliteit super.
    Akoestiek is kennelijk aangepast. Er hingen b.v. akoestische platen tegen het plafond, de verstaanbaarheid is prima. Ook is het geluidniveau in het restaurant prima voor elkaar. Dus geen last van anderen, terwijl het restaurant toen wij er waren bijna vol zal.

Lekker geeten op ons gemak, prijs kwaliteit goed service ook goed kan misschien dat sommige personeelsleden wel wat vriendelijke kijken/zijn.

Super! Het eten (frietje stoofvlees en een bamischijf) was erg lekker. Naar mijn mening excellent, voor zover dat in een dergelijke gelegenheid als een friettent mogelijk is. Daarnaast was alles netjes en waren de bediendes vriendelijk.

11. Italiaans Vught

Op zoek naar een restaurant toevallig bij Il Duca terechtgekomen. Ontzettend lekker gegeten in een stijlvol restaurant. De bediening is vriendelijk en zeer attent. Een aanrader!

Arienne Heesters

Heerlijke sfeer, vriendelijk en correct personeel en een goede keuze op de menukaart en kwaliteit van eten. We komen hier regelmatig.

13. Grieks Vught

Ben en Gerrie

Heerlijk gegeten. Perfecte service. Elliniki filoxenia bravo sas.

14. Chinees-Indisch Vught

Rita Venerius

We hebben heerlijk gegeten. Heel lief en vriendelijk personeel! Goede sushi!!

Uitstekend gegeten maar voor een wijnarrangement van € 8,00 per glas verwacht ik wel een glas wijn te krijgen en niet een bodempje.
    Er wordt ook niet een keer nagevuld en dat ben ik anders gewend, zeker voor die prijs. Jammer dat de waardering voor eten en drinken niet gesplits is want het eten verdient een hogere waardering maar door het sumiere wijnarragemnt wordt deze waardering evensals de prijs kwaliteitverhouding negatief beĂŻnvloed.

16. Shoarma Vught

Voor 8 man pizza en kapsalon gehaald, bij thuiskomst kwamen we er achter dat we € 20 euro teveel hadden betaald omdat er 2 shoarma opstonden die we niet hadden betaald, we konden echter maar € 9.00 terugkrijgen omdat volgens hun de kassa prijzen en de internetprijzen niet kloppen, na nog een keer gebeld te hebben werd de hoorn erop gegooid, wij gaan in ieder geval nooit meer naar deze oplichters

17. Eetcafé Vught

Wat een gastvrijheid, super bediening die voor de bezoeker aan het werk zijn. Compliment. Eten heerlijk en goed op elkaar afgestemd. Top avond gehad. Aanrader!

Rick jansen

We bestelden cappuccino met worstenbroodjes. Dit ging pas nadat we een van de vele serveersters die met elkaar aan het praten waren hadden moeten roepen. De cappuccino werd snel gebracht. Maar na 25min nog steeds geen worstenbroodjes. Toen hadden we er genoeg, dan maar betalen. Niet eens excuses door ongeinteresseerde serveerster. Eens maar nooit meer.

Zelfs een bakje koffie kun je beter thuis nuttigen! Wij werden weggestuurd en op iedere tafel stond gereserveerd en er zat niemand. Wij zijn elders belandt, waar we hartelijk welkom waren. Klantvriendelijkheid is ver te zoeken!

20. Chinees-Indisch Vught
  22. Nederlands Vught

joop v d laak

Heerlijk tapas gegeten.leuke bediening.kwalitatief goede gerechten.
    Echt een aanrader.

23. Grieks Vught

Gisteravond hier voor het eerst gegeten, samen met mijn moeder.
    Ik kreeg per abuis een menukaart in het Duits. Toen ik om een Nederlandstalige menukaart vroeg aan de eigenaar kreeg degene die per abuis mij de Duitstalige menukaart had gegeven enorm op zijn falie waar wij bij waren. Erg gĂŞnant.
    Het vlees in ons gerecht was erg droog en taai en niet gekruid zowel bij mijn moeder als bij mi. De gyros leek wel leer en was werkelijk smakeloos. Toen ik dit aangaf bij de ober, vroeg hij of we een andere schotel wilde. Dat wilden we niet. Het toetje kregen we vervolgens gratis. Dus de klachtoplossing was wel prima, maar toch kom ik hier niet meer terug.

24. Steakhouse Vught

Jm koster

We hebben heerlijk gegeten in la strada we zijn dit restaurant tegen gekomen in ons weekendje vught, ik kan dit restaurant sterk aanraden wat een fijne bediening en heerlijk gegeten als we weer rixhting bught komen, komen we vast weer eten.

25. Nederlands Vught

De kok heeft zeker verstand van zijn hoofdgerechten! Helaas heb ik na mijn laatste bezoek een knoop in mijn maag overgehouden toen ik een aardbeien parfait voorgeschoteld kreeg die knoert hard was en vol ijskristallen zat. Ik gaf dit aan en moest het doen met de uitleg 'maar parfait is een soort ijs, dus moet wel hard te zijn' van de kok. Sorry, maar ijs en dus ook parfait hoort niet te breken als je er met een vorkje er met aardig wat kracht in hakt en geen van beide behoren ijskristallen te bevatten! De uitleg gaf mij echt het gevoel dat ik als klant niet serieus ben genomen en dat ik als dom ben weggezet. Ik ben idd dom dat ik ervoor betaald heb terwijl ik alleen de zure aardbeien en slagroom eromheen op had. En natuurlijk wil ik niet een ander ijs of meer aardbeien of zo… ik wilde lekkere parfait die op zn minst zo weinig mogellijk ijskristallen bevat, waarschijnlijk door te langzaam invriezen. Jammer…

Ton van den Hooven

Was zeer te vrede voor herhaling vat baar

Met mooi zomerweer retour naar Kasteel Maurick waar het team vorig jaar indruk heeft gemaakt. Na een fijn ontvangst streken ditmaal neer op het terras op de binnenplaats. Als aperitief een witte wijn die goed erg beviel. Het eerste hapje was een hoorntje van kaas met komijn gevuld met zoetzure wortel en een bolletje ijs met een crumble van popcorn. Een verrassende smakencombinatie.
    Het volgende duo was geĂŻnspireerd door de reis naar Sri Lanka. Krokant naanbroodje erop een taartje van linzencurry, toefje tandoori yoghurt en gepoft tomaatje, erg smaakvol. Ernaast een soort bitterbal gevuld met een curry van gele spliterwt, erg lekker.
    Als laatste nog een roos waarvan de bloem vervangen is door een hapje van meloen met toefje geitenkaas met szechuanpeper.

De eerste begeleider werd uitgebreid gepresenteerd door Sander Scheltinga. Een wijn waarvan de rode variant al behoorlijk indruk had gemaakt. Gegant del Vi 2015 gemaakt van Garnatxa blanca en Macabeu, bloemig aroma met in de mond rijp fruit en lichte kruidigheid, erg lekker. Uit de keuken een complex gerecht. Stukjes zeebaars aangemaakt met limoen, stukjes ansjovis, een halve kers, toefjes geitenkaas, toefjes crème van peterselie, voor de bite wat amandel noten en croutons aan tafel afgewerkt met een gazpacho van kers. Mooie verfijnde smaken en prima texturen waarbij de wijn naadloos aansloot. (9,5)

Verder met een Noord Italiaanse Pinot Blanc 2015 van Bozen in een wat rijkere stijl met aangename romigheid. Ernaast een kleurrijk bordje met zeefruit. Dikke plakken van de kreeftenstaart, vongole schelpen, krabsalade, oester, toefjes rouille, mini tomaatjes, en zoetzure meloen bolletjes, afgewerkt met een schuimige kreeftenbisque. Dit was een feestje voor de smaakpapillen, heel verfijnd met af en toe een toets van de zee. De wijn sloot naadloos aan, genieten! (9,6)

Over naar rood met een Portugese Portuga 2015 van Casa Santos Lima gemaakt van voornamelijk inheemse druiven. Rijp rood fruit met vleugje tabak, vol in de mond met elegante tannines. Uit de keuken een gestapeld gerecht. Als basis een crème van witte boon, erop stukken zacht gegaard buikspek van het Ibérico varken, plak paling, stukje gebrande foie, takjes zeekraal, stukjes appel geïmpregneerd met kardemom en stukjes braam om de koppeling naar de wijn te optimaliseren. Aan tafel afgewerkt met een jus van paling en appel. Wow wat een smaak concentratie, rijk en complex de wijn kon het maar net bijhouden, heerlijk. (9,7)

Voor het pièce was een Corbières geselecteerd, de L’Héritage van Vieux Parc gemaakt van grotendeels Syrah, krachtig met aangename kruidigheid. Op het bord een mooie presentatie. Een dunne spiraal van wortel aangemaakt met limoen, erop dun getrancheerde Helvoirtse eendenborst, partjes gelakte wortel, structuur van boterboontjes met gepofte rijst, zilveruitjes een een rolletjes van shiso met Vietnamese vulling, aan tafel afgewerkt met een eigen jus gekruid met steranijs en tamarinde. De eend had een goede cuisson en was mooi op smaak, met het garnituur kon ruim voldoende worden afgewisseld, de wijn was keurig in balans. (9,3)

De dessertwijn was een Italiaanse licht mousserende Brachetto van Tor dell’Elmo. Transparant rode kleur met in het aroma toetsen van framboos. Uit de keuken een gerecht in klassieke stijl. Onderop een broodpudding erop crème chibouste van champagne, palmier, gemarineerde aardbeien met anijscress, gel van champagne en een quenelle ijs van aardbei met ernaast nog een sausje van aardbei. Hele mooie vertrouwde smaken, wel een beetje onhandig eten wanneer je niet meteen de opbouw kapot wil maken. (9.3)
    Als afsluiter nog een krachtige espresso met een viertal lekkere friandises.

Bediening was uitstekend verzorgd met Sander Scheltinga als sommelier en chef Niek van Lieverloo die gedetailleerd de presentaties van de gerechten verzorgde in een gezellige sfeer.

Prijs-kwaliteitsverhouding vond ik zeer goed tot uitstekend.

Samengevat kunnen we stellen dat we weer hebben genoten van verfijnde complexe culinaire gerechten met invloeden van over de gehele wereld begeleid door keurig geselecteerde wijnen. Het terras heeft als voordeel dat je een overzicht hebt met wat er op het kasteel allemaal gebeurd, ditmaal was er een bruiloft, leuk. Een nadeel is dat er toch relatief veel gerookt werd, gelukkig was er een briesje zodat we er niet heel veel last van hadden. Onze hooggespannen verwachtingen zijn weer helemaal waargemaakt.

28. Eetcafé Vught

Totaal niks op aan te merken bediening goed en het eten was lekker daarom heerlijk vertoeven in brasserie 155 de Reis van Den Haag naar Vught was zeker de moeite waard en hopen snel weer van al het lekkers te genieten TOT SNEL.

Eten is voldoende voor de prijs, bij warmer weer staan tuindeuren open wat op zich heel lekker is, maar waardoor er een constante rooklucht van het terras naar de tafels binnen trekt, zeer vervelend als je binnen eet en dit bederft smaak en geur aan tafel. Jammer dat personeel roken op terras blijkbaar belangrijker vindt dat eten.

30. Grieks Vught

Gisteren heerlijk gegeten.
    We hadden de giros besteld en precies hoe hij moet zijn.
    Heerlijk gekruid en totaal niet vet. Super goed gebakken! Lekkere tzaziki erbij. Ook de saladebar is goed!
    Totaal niet duur voor wat je krijgt! Erg goede prijs kwaliteit verhouding.
    Onbeperkt salade, frietjes en rijst kreeg je er ook nog bij.
    Heel aardig en vriendelijk personeel. Wij komen hier zeker vaker terug!