gratis ruime parkeergelegenheid op eigen terrein

• OV

ma 12:00 - 22:30
di 12:00 - 22:30

1690951979 51
1711922896 44

1. Chagrijnige serveerster, je betaalt je scheel. De kwaliteit is ronduit teleurstellend. 75e voor 2 biefstukken 2 drankjes, portie friet, portie champignons. Een biefstuk tent die alleen medium rare serveert. Wil je wat anders heb je pech want "zo doen we het altijd". Friet bijna 7e: tig keer in het vet gezet en enorm zout. Had ik al gezegd dat de serveerster chagrijnig was? NOOIT HEENGAAN.

2. Dit was geen goede ervaring bij het concept Loetje in Vught. Voor de prijs die je moet afrekenen staat niet in verhouding tot wat je krijgt. De bediening is al vaker besproken en zeker niet klantvriendelijk.
    Een opmerking over de te droge biefstuk wordt niet op gereageerd.
    Het van oorsprong mooie stukje ossenhaas wordt niet mooi bereid en opgediend. Allemaal veel te droog.
    Wij zullen helaas niet meer eten bij Loetje.

2,6
  3. Ongeïnteresseerde bediening. Keihard brood.
    Een glaasje rosé 7,90 euro, schandalige prijs.
    Op de vraag welke de droge was kreeg ik het antwoord dat ze het niet wist.
    Slechte service, mij niet meer gezien.

4. Loetje voor het eerst uitproberen in Vught voor een lunch. Grote kille ruimte, houten stoelen, doet niet gezellig aan.
    Bediening zit niks vriendelijks aan. Alles standaard opdreunen. Drinken komt snel, biefstuk ook. Biefstuk (maat S) heerlijk mals, goed gebakken, maar drijft in te veel, te vette en (voor mij) te zoute jus. Beter is idd om de jus apart in een kannetje bij te serveren. 2 boterhammen erbij waarmee je dan al die jus kunt soppen. Nee dank je. Gebakken champignons wel lekker maar ook vrij vet en zout. Friet oké maar waarom nou alles op 1 bordje gooien. Mayo aan de rand, friet erop. Zoals bij een friettent.
    De rekening is net geen 70 euro. Met 3x frisdrank. Gewoon prijzig. Leuk om een keer uitgeprobeerd te hebben maar niet voor herhaling vatbaar. Jammer.

5. Druk | Vet. Het was heel druk (19:30), beetje vdValk idee. We hadden gereserveerd en snel onze tafel. Bediening vriendelijk en snel bestelling opgenomen. Het duurde vervolgens een half uur voordat de drankjes bezorgd werden en een uur (!) voordat het eten op tafel kwam. We hadden ossenhaas die dreef in een dikke laag vette jus. Een paar kleffe witte boterhammen erbij en frietjes met mayonaise. Het vlees was lekker maar de jus had er wat ons betreft in een kannetje naast gemogen. Geen sla of groente. De tweede ronde met drankjes kwam toen het eten bijna op was. De koffie werd wel snel geserveerd.
    Een keer maar nooit weer.

6. Roy Van Der Heijden

Netjes gereserveerd, bij aankomst kon ik gewoon achter aansluiten bij mensen die niet gereserveerd hadden. Zeer jammer dit en zijn ook gegaan.

7. Lunch bij Loetje was vrij rustig, maar gezellig, niet te stil. En... een fantastische biefstuk! Snelle prettige bediening maakte de lunch tot een succes en een aanrader voor anderen.

8. Conny meeuwisse

Wij dachten er een lekker hapje te eten. Het was onze laatste vakantiedag. Eerst gebeld maar er werd ons gezegd dat we niet hoefden te reserveren. Eenmaal in Vught vroeg een medewerkster of we gereserveerd hadden. Vertelde haar dat dit volgens haar collega niet hoefde. Haar antwoord was dat we dan een half uur moesten wachten. Ik was hier erg boos over. We zijn meteen weggegaan belachelijk gewoon. Ik zal hier echt niet meer naar toe gaan en zal dit zeker niet aanraden aan mijn vrienden en kennissen

9. Coby de Geus

10. Slechte service. Veelte lang moeten wachten op het eten. Bediening deed weinig moeite. Meerdere keren dingen vergeten of fout geserveerd.

2,6
  11. Ben al heel vaak bij diverse Loetjes wezen eten.
    Vaak in Overveen en Laren. Altijd flink aan de prijs, maar was altijd lekker.
    Nu afgelopen zondag een keer na een dagje uit Vught geprobeerd, en dat was meteen absoluut de laatste keer!
    In een half jaar is een biefstuk Bali XL ineens 6,50 euro duurder geworden, en het vlees een stuk kleiner! De biefstuk was alles behalve mals, en helemaal doorgebakken.
    Komt daar nog het stuntelende bedienend personeel bij dat glazen onhygiënisch aan de bovenkant neerzet op tafel, en bijna de saus over de tafel heen kwakte. Het zal lastig zijn om aan personeel te komen, maar geef ze in elk geval instructies mee als horeca bedrijf.
    Voor 3 biefstukjes, 1 portie (slappe) friet, een klein bakje sla en drie consumpties €170, -!

Voor ons NOOIT meer Loetje!

2,7
  12. We hebben 1,5 uur op de biefstuk moeten wachten. Toen we de bediening ernaar vroegen kregen we de opmerking: "de keuken is klote vandaag". Eerlijk, maar geen fijne ervaring voor een avondje uit eten. Aan vele tafels om ons heen werd geklaagd en zaten mensen erg lang op het eten te wachten.
    Friet was meerdere keren gebakken, van binnen koud en dreef in een plas mayonaise. De jus veel te zout. Biefstuk was prima gebakken. De voorgerechten groot en smakelijk.
    De ruimte is groot waarin een gezellige sfeer ontbrak. Bediening is niet kundig, er werden andere drankjes gebracht dan we hadden besteld.
    Ik vind het eten flink aan de prijs gezien je alle bijgerechten apart moet betalen.
    Voor mij geen Loetje meer, jammer, ik had eerder een goede ervaring in Rotterdam. Maar de vele negatieve recensies op internet leren mij dat Vught geen uitzondering is.

3,1
  13. Vreetschuur zonder ambiance.

Sfeer is ver te zoeken, stoelen zijn te hard, bediening onervaren of slecht opgeleid.
    Ossenhaas Bali besteld maar er wordt niet gevraagd hoe hij gebakken moet worden.
    Je krijgt ook alleen de ossenhaas in een plas jus op je bord. Friet is apart bij te bestellen. Vlees was gelukkig wel goed gebakken en lekker mals maar de jus was verschrikkelijk zout.

Niet de moeite om voor om te rijden.

3,2
  14. Als je een ossenhaas bestelt voor 25 euro en niets anders dan is dat ook het enige wat je krijgt. Een heerlijk stuk met lekkere jus op een bord, maar dan ook niets meer. Dat is wel erg kaal. Frietjes voor 6,50 euro erbij kan.

5,1
  15. Bij binnenkomst een lange rij.
    Het is een grote vreetschuur met totaal geen ambiance. Eten was prima maar aardig aan de prijs. Bediening was ook niet echt super. Voor mij geen Loetje Vught meer.

6,1
  16. R Scherrenburg

Hebben heerlijk gegeten, vriendelijk ontvangen, ondanks andere gereserveerde tijd mochten we toch gaan zitten, we waren vroeg dus dat scheelde.

Dus voor herhaling vatbaar.
    Jammer dat er op de Veluwe nog geen Loetje is…

17. Hans Keijzers

Ontvangst matig. Bediening redelijk. De zittingen van de stoelen waren keihard. Voedsel redelijk maar gezien de prijs niet voldoende. Al met al een teleurstellende ervaring.

5,5
  18. Gisteren voor de eerste keer bij Loetje in Vught geweest, en wat mij betreft ook de laatste keer.
    Bij binnenkomst bleek dat er technische problemen waren en dat alles wat langer zou duren.
    Is overmacht kan gebeuren.
    We werden begeleid naar onze tafel en daar begon de irritatie. Wij waren met 3 personen en wij mochten plaatsnemen aan een tafel waar zojuist 6 gasten hadden gegeten.
    Echter stond deze tafel nog vol borden en glazen. De serveerster zei doodleuk dat ze geen plaats had in de keuken en dat we alles maar op 1 tafel moesten parkeren zodat wij met 3 konden dineren. Kan je echt niet maken.
    Aspergesoep was goed gevuld en goed van smaak. Was alleen niet heet. Jammer.
    De ossehaas was perfect en dreef in de jus. Mooi stuk mals vlees. De bijbehorende levertjes waren taai.
    De bijbestelde frites werden geserveerd zonder opschepbestek. Dit gold tevens voor de salade. Bijbehorend servies voor de salade ontbrak eveneens. Het bedienend personeel vond het allemaal wel goed en er was totaal geen leiding op het terras.
    Dat mensen een zeer behoorlijke prijs vragen voor hun diensten vind ik goed, maar zorg dan wel dat alles in orde is. Mijn cijfer is een 4 op een schaal van 10.

19. Vd berk

Eten was goed de jus bali was erg zout we hadden er friet en groente bij dan zou het mooi zijn als de jus apart geserveerd werdt anders drijft alles in de jus.

20. C Stadt

De biefstuk was prima, maar mijn man had de kalfslever waarvan het spek echt niet te eten was. Een hele vreemde smaak eraan en daarom ook niet opgegeten. De bediening is gaan vragen en de reactie van de keuken was: dit is gedroogd spek wat daarna gebakken wordt? En dit is Loetjes concept? Oké niet aan ons besteed dus en niet te eten, de dame kon ons niets aanbieden… waar het ons niet om ging trouwens. Dus kregen we bij het afrekenen extra snoepjes… alsof we kinderen waren. We zijn 66 jaar!

2,4
  21. Joke Vorstenbosch

Waar is de leuning van de trap buiten gebleven

22. B.dominicus

Eten was uitstekend maar de bediening was slecht. Vergeten om drinken te brengen, vieze tafel.

23. Eindelijk lunchen bij Loetje! Eten was goed. Bij de drankjes ging er iets mis, terwijl wij nagenoeg bijna de enige in de zaak waren... Ze hebben er een mooie zaak van gemaakt en lijkt (is?) groter dan het Groene Woud was. Ik vind het alleen niet Brabants, wat Loetje ook niet is van oorsprong, maar doel meer op het personeel. Begon bij binnenkomst al. Ze walst over mij heen (had haar niet zien staan en maakte een grapje) met "op welke naam had u gereserveerd? ¨, Ze nemen de bestelling op maar zodra je iets spontaans zegt wat niet over de bestelling gaat weten ze niks te zeggen, negeren het en gaan door over de bestelling. Lijken net robots. Dat heb ik hier in Brabant nog nooit meegemaakt.

6,7
  24. Ludwina

Regelmatig bij Loetje gegeten in het verleden in filialen in het westen van het land, waaronder Laren, Ouderkerk aan de Amstel en Breukelen. Door een verhuizing woon ik nu in Brabant en was verheugd weer eens een biefstuk Bali te kunnen eten met frietje en sla, en als toetje sticky toffee. Gereserveerd voor de lunch telefonisch om 12.00 Uur. Wij komen in het restaurant aan om 11.50 Uur. Wachtend bij de balie op een medewerker. Het personeel zat verderop aan een tafel nog te eten. Er stond iemand op en kwam naar ons toe, al de laatste restjes lunch weg etend, en vertelde ons dat ze pas om 12.00 Uur open gingen. Overigens de deur was al open, er zat verderop een man met koffie en hond en er liepen mensen rond dit bleken bouwvakkers te zijn, maar dit terzijde. Ik vertelde haar dat ik om 11.00 Uur die ochtend had gebeld en heb een reservering geplaatst en werd dit niet vermeld. De meeste Loetjes openen namelijk om 10.00 Uur. Ze gaf toe dat dit niet handig was. Met een gebaar konden we zolang ergens gaan zitten en wees naar een hoek… Ik gaf toen aan dat ik mij niet echt welkom voelde, daarop werd niet echt gereageerd en ook niet geanticipeerd. De medewerkster ging terug naar de tafel waar de rest van het personeel zat te eten. Inmiddels had mijn neef al een ander leuke lunch tent in Vught gebeld en daar konden we terecht. We zijn omgedraaid en weggegaan. Er werd geen moeite gedaan om ons terug te halen. Geen interesse. Heel jammer, in het verleden altijd erg goede ervaringen gehad met het personeel en het eten van Loetje. Ook de moeite genomen om deze klacht neer te leggen bij het hoofdkantoor, daar ook geen reactie gehad naar aanleiding van de schriftelijke klacht. En met een slechte recensie over de jus van de biefstuk van een recensent in het Parool lijkt mij dat er het nodige kan verbeteren…

25. Wij zijn bang dat Loetje Vught het concept van Gastvrijheid nog niet helemaal heeft begrepen.

Wij kwamen om 16:15 aan, gingen op het terras zitten (eindelijk een keer terras-weer!), bestelden wat te drinken, en zeiden dat we een snel hapje wilden eten. De ober kwam even later terug, dat t later zou gaan regenen, en dat daarom niemand meer op het terras mocht eten.

We hebben nog even vriendelijk uitgelegd dat we maar even bleven, dat de regen nog lang niet zou vallen, en dat het bij een nieuw restaurant niet slim is om mensen op deze manier weg te jagen, want wij komen uit Vught, kennen daar een heleboel mensen, en tja, dan is het toch handig als wij met een blij gevoel en leuke verhalen bij de nieuwe Loetje vandaan komen.

De jonge ober gaf ons helemaal gelijk en ging t overleggen, maar na even kwam een andere ober (manager?) ons uitleggen dat ivm de regen die straks zou vallen, nu op t terras niet gegeten mocht worden.

Wij denken dan “Hoezo?” en ook “Domme Loetje”.
    Er zat bijna niemand op t terras, en ook bijna niemand binnen. Wij zouden binnen drie kwartier weer weggeweest zijn, en de eerste regendruppels kwamen pas twee uur later.
    Je jaagt klanten letterlijk je terras en je zaak uit. En met dat verhaal komen zij dan dus terug, in Vught.

Niet slim beste Loetje Vught!

1,8
  26. mieke van Bragt

Soep van de dag curry voor 8 euro was heerlijk.
    Daarna bestelden we 2 salades, 1 met zalm 21.00 euro en 1 met geitenkaas 19.00 euro.
    Voor die prijs verwacht je iets meer verfijning dan een vol bord sla, met af en toe een tomaatje (ik heb ze moeten zoeken), 4 kleine rolletjes gerookte zalm, 3 grote stukken citroen? Waarom zoveel sla? We hebben de lekkere dingen eruit gegeten en de overbodige sla laten liggen. Zonde, pure geldverspilling.
    Voor zo'n bak betaal je bij Appie 4.00 euro. Gewoon jammer, een salade betekent niet een kwak sla op je bord.

1,8
  27. Wat is het mooi geworden! Personeel deed z’n best om ons een fijne avond te bezorgen en het eten was heerlijk en veel!!!

28. Ronald Donders

Vandaag heb ik op de openingsdag van deze nieuwe eetgelegenheid gegeten. Ik moet opmerken dat de prijzen aan de hoge kant zijn, omdat groenten en andere items afzonderlijk in rekening worden gebracht. Al snel kost het ongeveer €40 per persoon om hier te eten. Helaas was het eten nogal teleurstellend, omdat het weinig inspirerend was en men alles in boter leek te bakken. Dit resulteerde in een nogal zware en vette maaltijd die op ons bord lag. Het miste de verfijning die we hadden verwacht van een nieuwe eetgelegenheid. Al met al was het geen geweldige ervaring en hoop ik dat ze in de toekomst hun gerechten kunnen verbeteren en meer variatie en gezondere kookmethodes kunnen aanbieden

2,4