De 's Limmerick in Vught

Voor de deur met parkeerschijf gratis.

1. Ambiance
    • Gezellig
  3. Omgeving
    • In het centrum

1560195007 77

1. Eelke de Jong

2. Jeanne Vermeulen

We hebben allemaal heerlijk gegeten, over het eten niets te klagen. Alleen heb ik een paar opmerkingen t.w.:
    1. Ze mogen iets eerder komen om te vragen of je nog wat wilt drinken;
    2. Ook de lege glazen en flesjes van de tafel verwijderen, staat niet zo gezellig;
    3. Wat gezelligheid betreft, maar daar kunnen jullie zelf niks aan doen, is dat het niet druk was, vorig jaar nog bij jullie een afzakkertje genomen en toen was het heel druk en gezellig, maar nu waren alleen wij er nog (8 dames) en verder zaten er nog 2 mensen, dus dat nodigt niet uit om te blijven drinken.

3. Lekker gegeten in een prettige, ongedwongen sfeer. Uitstekende biefstuk. Verder alles waar je naar verlangt: trappistenbier, goede wijn, enthousiaste bediening. En een pareltje op de kaart bij de nagerechten: gegrilde ananas met mangotartaartje en bijzonder ijs. Een aanrader.

4. Zaterdagavond met mijn verloofde wezen dineren bij de slimmerick. Fantastische avond gehad! Ambiance en keukenresultaten waren uitzonderlijk. Voorgerechten waren de carpaccio van zwaardvis en de zalmtartaar. Mooie smaakcombinaties en een strakke presentatie! De hoofdgerechten waren die zeebaars met voorjaarsgroenten en truffeljus. Mijn keuze was dit keer de spareribs. Altijd een goede keuze geweest en dit keer werd dat weer bevestigd. Personeel was scherp en aandachtig. Wij komen zeker terug. Bedankt voor de leuke avond!

5. Voorheen reden we om voor de spareribs bij de Slimmerick, maar volgens mij zit er een andere eigenaar in. De hoeveelheid en smaak is een stuk minder. Het dessert komt volgens mij zelfs kant en klaar uit de diepvries. Hier gaan we niet meer naar toe.

6. Manfred

Leuke tent met goed eten en een breed assortiment Belgische bieren. En niet te vergeten: leuke bediening.

7. D. Kremers

Gisteravond bij De 's Limmerick in Vught wezen eten en het viel tegen. Er was niet veel keus uit het menu en de salade was ook niet bijzonder. De biefstuk smaakte goed, maar ik had er champignonroomsaus bij waarvan de champignons ver te zoeken waren. Al met al dus een grote teleurstelling, jammer, niet meer wat het geweest is!

8. Matthijs Hulsbosch

Heerlijk eten voor een prima prijs in een relaxte omgeving, ingrediënten voor een prima avond!

9. Eelke de Jong

10. Vrijdagavond weer eens gegeten in de 's-Limmerick met mijn beste vriendin. Een nieuwe kaart met verrassende gerechten en voldoende keuze. De zalmtartaar met avocado als voorgerecht genomen, heerlijk fris gerecht. De scholfilet met het citroen-achtige sausje was ook echt heel erg lekker! Kop koffie en nog wat borrels na, dus heerlijk lang en relaxt kunnen tafelen. Bediening was vriendelijk en gezellig, we kwamen niets te kort!

12. Zeker met de nieuwe koks kan ik niet anders zeggen dan dat het zeer goed toeven is. De kwaliteit is stabiel; we eten er regelmatig en het personeel zeer (kind)vriendelijk. Aanrader: de aspergekaart!

13. Van de week voor de eerste keer gegeten. We kwamen binnen en we werden zeer vriendelijk ontvangen door het personeel. We hadden iets te vieren, dus we wilden lekker uitgebreid. Eerst lekker wat brood, wat gelijk uit de oven kwam. Ik heb een heerlijk zalm voorgerecht, daarna een biefstuk op, goed gebakken. We hebben een top avond gehad, zeker een plek om vaker heen te gaan.

14. Bas van Noort

Altijd gezellig. Kom er regelmatig en zie ook vaak bekenden die er dus ook regelmatig komen, dat zegt genoeg toch! Laatste keer de hamburger op, het lijkt misschien makkelijk maar zo'n hamburger proef je echt niet overal, deze is met zeer veel ervaring, smaak en enthousiasme klaar gemaakt, net als de rest (weet het niet van de vis, ben een echte vlees eter)!
    Volgende week weer :-)

15. Maar weer eens een lekker vorkje geprikt. Leuk, lekker en relaxed in de 's Limmerick. Het personeel is altijd vriendelijk en attent. Natuurlijk even starten met het heerlijke brood, vers en net uit de oven met de aioli, glaasje wijn erbij, niks te klagen! En dan lekker asperges. Zeker weer voor herhaling vatbaar.

16. Lekker eten in een gezellige omgeving tegen acceptabele prijzen. Nieuwe menukaart is erg smakelijk. Na het avondeten kun je gerust nog even aanschuiven aan de bar voor een gezellig vervolg van de avond. Lekkere wijn en een grote keus aan speciaalbier. Personeel is vriendelijk. Prima eetcafé.

17. Koen van Rooij

Super gezellig! Heb er lekker gegeten en goede bediening. Mijn glas was altijd gevuld, wat ik zelf als zeer prettig heb ervaren. Het eten was super en perfect bereid!

18. Douwe Dijkstra

Mooie kaart, erg goed gegeten. Gezellig, informeel eetcafe van culinair niveau.

19. Afgelopen weekend heerlijk gegeten, leuke nieuwe gerechten op de kaart. De uitgebreide keuze aan speciaalbier is een leuke nieuwe toevoeging. Ik kom er regelmatig en wordt altijd vriendelijk behandeld en er wordt een goede service geleverd. De ambiance is gezellig te noemen en ik kom telkens graag een keertje terug.

20. Nu een aantal keren hier gegeten en iedere keer was het super lekker. Bediening was ook prima. Sfeer hier is top, aanrader dus!

21. Niet vriendelijk personeel. Ook niet kindvriendelijk. Kindermenu is niet wat je een kind geeft. Keuze in menu voor volwassenen is beperkt. Brood vooraf is alleen donker en zeker niet vers. Vroeger kwamen we met regelmaat en hebben we altijd lekker gegeten. Toen was de prijs kwaliteit perfect. Nu is het ons echt tegengevallen zowel personeel als prijs kwaliteit. Voor ons was het de laatste keer dat we er gegeten hebben.

22. Gisteravond op deze lokatie gegeten. Biefstuk medium was rauw. Het ergste waren de zogenaamde "frieten". Dit heb ik nog nooit meegemaakt, zie mijn foto. Ronduit slecht.

23. Gezellig eetcafé met een uitstekende service. Mijn jongste dochter kreeg hete chocomel over haar buik en benen over zich heen. De eigenaar reageerde supersnel met natte theedoeken zodat de verbranding gelukkig uitbleef! Vervolgens werden de vieze kleren ook nog gewassen en gedroogd! Dus service een dikke 10! De avond was dus verder heel gezellig en lekker gegeten.

24. We hebben hier gisteren heerlijk gegeten. Het wildmenu en de soep en lever. Echt genoten!! Vriendelijke bediening en hele sfeervolle inrichting.

25. Afgelopen weekend hier gaan eten. Sfeer is goed, vriendelijk personeel, maar prijs / kwaliteitverhouding zeer slecht! Als je 24.50 betaald voor een verrassingsmenu mag je iets verwachten.

Bij het voorgerecht vis lagen vier gamba's op een salade. Het hoofdgerecht is een stukje vlees (zonder saus) op je bord, met een klein hoopje groen (1 hap). De presentatie is ronduit slecht. Standaard zitten er geen groenten bij het hoofdgerecht, er wordt gevraagd of je salade erbij wil. Klein bakje salade voor vier personen gekregen. Uiteindelijk werd ook nog het dessert van het verrassingsmenu extra op de rekening gezet. Gelukkig viel ons dit op en hebben we dit geld teruggekregen.

Voor ons zeer teleurstellend en zeker niet voor herhaling vatbaar!

26. Gezellig Brabants eetcafé, met een goede en uitgebreide kaart.
    Goede snelle en correcte bediening.
    Goed restaurant, en heerlijk eten voor een betaalbare prijs.

Een echte aanrader !!

27. Robert

28. Heel gezellige tent: veel sfeer. Maar ze kunnen geen vlees bereiden: ik wou een doorbakken entrecote (want ik ben zwanger) en komen ze met een bloederig stuk vlees. Daarna kreeg ik een lap leer terug. Kortom, geen goede kwaliteit van vlees, en de kok kan geen vlees braden.
    De lam is er wel heerlijk, en je krijgt heerlijke frieten en groenten erbij.

29. Goed eten en ook erg redelijke prijzen.

Alweer gereserveerd voor morgen! :P.

30. Superleuk met kinderen; overheerlijke sate van de haas.

Zorg dat je op tijd bent, dan heeft de bediening nog wat meer tijd voor je.

Voor een tentje waar we eens per jaar weer terugkeren.

31. Heerlijk gegegeten, vriendelijke bediening. Een echte aanrader!

32. Goed restaurant, heel gezellig en heerlijk eten voor een betaalbare prijs.

Zeker een aanrader als je een gezellige en lekkere avond wilt.

33. Een gezellig eetcafe met een uitgebreide kaart. Vriendelijk personeel.