Naast de deur.

• OV

Treinstation op loopafstand, Bushalte op 100 meter helvoirtseweg.

ma vanaf 16:00

1331020752 71
1490591921 84
1554420388 82
1682077323 83

1. Top tent met lekker eten, leuke sfeer en snelle en vriendelijke bediening.

2. Kerstdiners besteld, want mams wilde “de Rosier” als horeca restaurant ondersteunen! Helaas geen foto’s gemaakt...
    Het was het een miskleun, verpakt in folie bakjes, taai vlees wat spareribs en aardappelen na opwarmen, plak risotto waar de smaak magi was. Enige wat smaakte waren de Gentse chocolade mouse, dus tegenvaller en totaal niet zoals je in hun restaurant eet! Jammer maar nooit meer.

1,3
  3. Het was wederom een geslaagde avond. Prijs kwaliteitsverhouding is perfect. Bediening die snel en enthousiast reageert en de gerechten waren subliem! Ga zo door, team Rosiera

4. Leuk en warm ingericht. Goede prijs kwaliteitverhouding. Voorafje en vlees van hoofdgerecht erg goed. Frietjes waren niet bijzonder, gebruik zelf gesneden friet en het wordt nog beter.

5. Dit is een eetcafé met een bijzondere ambiance. De eigenaar is een zeer aimabele man met compassie voor zijn bedrijf die je maar weinig tegenkomt. Heb je een aparte wens - spreek die uit - en je wordt op je wenken bediend. De medewerkers werken met plezier wat afstraalt naar de gasten en zij zorgen ervoor dat hen aan niet ontbreekt. Klasse.
    Ik en mijn familie komen er al jaren en kunnen dus spreken van ervaring. De kwaliteit en.
    Prijsverhouding zijn op elkaar afgestemd. Een keer naar de Rosier en je komt zeker terug.

6. Henri Van Buuren

7. Het was druk in de Rosier op eerste Paasdag. We zaten op het podium met andere gasten en dat was (te) druk (volgepropt). Gelukkig gingen twee tafels al snel weg waarna we onze tafel wat ruimer neer konden zetten zodat we comfortabeler zaten.
    Het eten was uitstekend en de bediening prima.
    De gangen werden redelijk snel achterelkaar opgediend, voor een avondje uit een beetje té snel. Wat meer pauze tussen de gangen was prettiger geweest.
    Hebben de 2 verschillende menus genomen (€25,00 en € 30,00) en stonden binnen 2 uur weer buiten. Hadden overigens kunnen blijven zitten want een tweede ronde klanten kwam niet.
    Conclusie: lekker gegeten, aardige, vlotte bediening in een gezellige ambiance. Wanneer je niet voor een avondje uit gaat zeker de moeite waard.

8. j,vanlimpt@home.nl

Prima ervaring en wij waren zeer tevreden.

9. Smakelijk, zeer prettige bediening, geweldig restaurant!!!

10. Leon meesters

Heerlijk gegeten met een redelijke prijs. Er mag iets vaker gevraagd worden of alles naar wens is.
    Maar bediening is vriendelijk en behulpzaam.
    Heerlijke aparte gerechten.

11. Brenda van der Heijden

Was goed. Bediening was aardig. En de sfeer was ook goed. Het enige minpuntje was dat alles dicht op elkaar stond qua tafels

12. Lekker eten. Voldoende keus. Vriendelijke bediening.

13. We komen er regelmatig omdat het heerlijk is, goede bediening en normale prijs.

14. Elshove

Meestal is het best goed. Laatste ervaring slecht: wij waren met gasten en hebben een uur op het eten moeten wachten. Te weinig personeel, die vreselijk hun best deden.
    De slibtongetjes waren klein en teveel doorgebakken, zodat er nauwelijks iets te eten viel.
    Jammer

15. A. van der Staak

Zeer sfeervol, prettige ontvangst, fijne bediening, heerlijk eten voor een goede prijs. Zeker een aanrader, wij gaan in elk geval vaker.

16. Ton Mewiss

We hebben in een leuke, gezellige sfeer gewoon erg lekker gegeten. Een aanrader.

17. 3e keer dat we heerlijk gegeten hebben bij De Rosier. Prima prijs/kwaliteit verhouding en de sfeer en service voelen echt bourgondisch aan. Erg ontspannen sfeertje en omgeving. Aanrader!

18. Marieke

19. We hadden niet gereserveerd, maar er was gelukkig plaats. Tafeltjes waren bijna allemaal bezet. Bestelling werd vlot opgenomen. Drankjes en eten werden ook vlot gebracht. Gevarieerde kaart voor elk wat wils. Ik had de Brochette De Rosier genomen (Biefstuk, varkenshaas, kipfilet en sparerib aan een spies met huisgemaakte cocktailsaus), heerlijk en lekker.

Goede service, echt een aanrader om hier te komen eten.

20. Nu voor tweede keer geweest nadat er een nieuwe eigenaar zit.

Dit was echt de allerlaatste keer!

Taai vlees, lang wachten op een drankje. Eten van mijn man was lauw. Eten is ook erg vet door de saus/dressing.

Heb dit vorige keer ook al doorgegeven maar wordt niet serieus genomen.

Toen de oude eigenaar er zat was het echt stukken beter en drukker. Er zit bijna niemand binnen en dat komt de sfeer niet ten goede.

Absoluut geen aanrader!

3,3
  21. Michiel

Op een zondag met vrienden hier gegeten. Vriendelijk eetcafé. Alle vier hebben we lekker gegeten. Lekkere beenham. Opvallend was dat het al vroeg rustig werd. We kwamen rond 6 uur en toen was het aardig vol, rond half 9 waren we de enigen. Had het langer vol gezeten, had ik de sfeer een puntje meer gegeven.

Bediening is snel, kordaat en vriendelijk, tafeltjes vrij klein, maar wel de juiste hoogte waardoor je toch comfortabel zit.

De kaart biedt ruim voldoende variatie, voor ieder wat wils. Prima prijs / kwaliteit ook. Al met al prima ervaring. Kom er zeker nog wel eens.

22. Goede sfeer en zeer vriendelijke bediening. Lekker gegeten, de entrecote is zeker een aanrader! Kortom, ik ga hier zeker terugkomen.

23. Leuke ontvangst, prachtige tent dit!

Leuke bediening, 25 euro menu genomen en dit was gewoon een goede prijs/kwaliteit.

24. Ik vind dit eetcafé gezellig en sfeervol ingericht. Het buitenterras is, als het buiten een beetje kouder wordt, lekker verwarmd.

De bediening is goed en vriendelijk. Het eten is goed en ruim voldoende, men kan salade en frites/aardappels bijvragen.

Mijn ervaring met de kipsaté en satésaus is, lekker mals en een smaakvolle saus.

Er is een ruime keus op de menukaart en het twee maandelijks menu voor € 25,- met het verrassingdessert is een goede tip.

Wat de drank betreft, het bier is goed getapt en de witte wijn is koel zoals het hoort, verder nog een ruime keus aan andere dranken. Het is de moeite waard om als men De Rosier nog niet kent, om daar eens naar toe te gaan. Kan men hetzelf ervaren, een echte aanrader. Ga zo door!

25. De kipsaté was droog en taai. Zelfs een satésaus was niet goed te maken blijkbaar.

De krieltjes waren geen krieltjes en leken uit een zakje uit de supermarkt te komen, die 1,5 minuut in de magnetron hadden gezeten.

Witte wijn was niet op temperatuur en zelfs een pilsje tappen was te hoog gegrepen.

Bij deze eigenaar kan je beter niet gaan eten, al zouden ze je ervoor betalen.

3,2
  26. Het eten en de sfeer zijn hier top.

27. Leo de Heer

In de winter heerlijk knus binnen en 's zomers lekker op het terras genietend van de dorpssfeer. Eten is goed voorbereid, genoeg keus. Leuke informele en rustige sfeer, kok maakt graag een praatje met de klanten. In de bediening werken vlotte, jonge mensen. Verbeterpuntje is misschien dat de bediening wat beter op elkaar ingespeeld zou kunnen zijn, je krijgt wel eens dubbele vragen van verschillende bediendes, wat wel als slordig kan worden ervaren. Al met al een superplek om een leuk avondje door te brengen. Ga er zeker weer heen!

28. Rosier is een leuk en gezellig restaurant, gelegen aan een drukke doorgaande weg waar het terras aan is gelegen.

Na een eerder zeer positieve ervaring van mijn vrouw zijn we gisteren nog eens samen gaan eten.

Voorgerecht slome paddestoelen, voor mij “echt een aanrader”

Voor mijn vrouw carpaccio. Deze was niet lekker, veel te waterig en hebben we terug gestuurd. Hiervoor in de plaats heeft ze garnalencocktail besteld, die lekker was.

Hoofdgerecht voor mijn vrouw stoofpotje, “echt een aanrader”

Hoofdgerecht voor mij T -bone steak 500 gr. Deze was erg slecht, veel te doorbakken. Ook deze is terug gestuurd.
    Nieuwe maken kost minimaal 20 minuten, is erg lang als je partner al bijna klaar is met eten, spare ribs ook minimaal 20 minuten.
    Zelf maar gekozen om niets meer te eten te pakken, mijn avond was inmiddels vergalt.
    We kregen kop koffie of iets anders te drinken aangeboden, waar ik op dat moment geen behoefte aan had.

Rekening gevraagd en gekregen zonder enige korting. Dit hebben we met de eigenaar besproken, die nogal chagrijnig reageerde op onze vraag en uiteindelijk 2 drankjes korting heeft gegeven.
    Verder kon er geen goedenavond bij vertrek meer af bij hem.

Bediening wordt gedaan door leuke vriendelijke dames.

Voor mij uiteindelijk niet voor herhaling vatbaar.

29. Peet de Koning

Na geruime "restaurant-ervaring" kan ik zeggen dat het eten bij rosier zeer vakkundig is bereid met een supersmaak!.

Bediening is ok, maar ik hou er meer van om door één persoon geholpen te worden bij rosier kunnen dat er soms wel 3 zijn.

Sfeer is top, echt een aanrader, als ik weg ga zit ik vol en plof ik thuis voldaan op de bank, beter kan ik het niet hebben.

30. john van dijk

leuke sfeer, dranken ok, eten gewoon, niet veel bijzonders, maar nog wel eetbaar

4,5
  31. Johan Kleyzen

Een leuke eetgelegenheid waar je gastvrij ontvangen wordt. In het winterseizoen vragen naar de stoofpot.