Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Vrouwenpolder verdeeld zijn.

1. Restaurant à l'atmosphère très chaleureuse. Ambiance cosy, décoration typique. La commande fut passée assez vite. Une casserole de poules façon "grand mère" et un filet de bar. On demande également un peu de pain. Nous sommes arrivés à 19h. 19h15, 19h30, 19h45, Nada. Ni pain ni rien.
    A 19h55, le serveur vient nous demandé ce que nous avions commandé. Je lui signale que la commande avait été passée déjà à 19h05. Il me signale qu'il y a eu changement de service et que la commande n'est pas passée. Je lui fait part de mon mécontentement. He bien, Nada de chez Nada. Ni pain, ni eau pour patienter, pas le moindre état d'âme.
    À 20h10, les plats arrivent. Soit 1h05 d'attente. Pas une excuse, pas une attention, pas un petit geste. Si la présentation du poisson etait belle, il n'y avait par contre aucune sauce et cela n'était guère goûteux ni copieux. Nous avons vite mangé, j'ai demandé l'addition. Rien encore une fois, ni excuses, rien. Déplorable vraiment.
    Je suis francophone, je me débrouille très bien en néerlandais, je parle anglais et espagnol. La serveuse m'a dit: désolé, pouvez vous parler allemand? Je ne parle ni anglais ni français.
    Bref, mauvaise expérience dans une région que nous apprécions énormément. Nous avons pour habitude d'aller dans un restaurant bien sympa quelques mètres plus loin. Cela ne nous est jamais arrivé.

Vrije vertaling door Eet.nu:
    Restaurant met een zeer hartelijke sfeer, gezellige ambiance en typische inrichting. De bestelling werd snel genoeg doorgegeven. Kip "op grootmoeders wijze" en zeebaarsfilet. We bestelden ook een beetje brood.
    We waren er om 19u. 19u15, 19u30, 19u45 niets, geen brood, helemaal niets. Om 19u55 komt de bediening vragen wat we besteld hadden. Ik gaf aan dat de bestelling om 19u05 al was doorgegeven. Hij vertelde me dat er een dienstoverdracht was geweest waarbij de bestelling niet was doorgegeven. Ik drukte mijn ongenoegen uit, maar goed, helemaal niets: geen brood, geen water voor het wachten, niet de minste moeite.
    Om 20u10 komen de gerechten. Na 1u05 wachten. Geen excuses, geen aandacht, geen klein gebaar. Ondanks de mooie presentatie van de vis, was er echter geen saus bij en dit was niet lekker noch vullend. Wij hadden snel gegeten en ik vroeg de rekening. Weer helemaal niets, geen excuses, niets. Echt betreurenswaardig.
    Ik ben Franstalig en kan me goed behelpen in het Nederlands, ik spreek Engels en Spaans. De serveerster zei: "Sorry, kunt u Duits spreken? Ik spreek geen Engels of Frans."
    Kortom, slechte ervaring in een regio die wij enorm waarderen. Meestal gaan wij naar een zeer mooi restaurant een paar meter verderop. Dit is ons nog nooit overkomen.

4,3
  2. Herma Hulsmeijer

Al een paar keer bij de Pelgrim gegeten. Hier heerlijk gegeten en zeer sfeervol. Komen zeker vaker terug.
    Bedankt voor de vriendelijkheid en de heerlijke menu's.

3. Erg gezellig! Heerlijk eten en super goede service. Vooral de barman is erg vriendelijk, leuk en aantrekkelijk voor het oog en is een ster in cocktails maken! Echt vakmanschap! Echt een aanrader!

4. Heel gezellige sfeer. Heerlijk eten en prima service!

5. Het eten was er heerlijk en voldoende. Aanrader is de apfelstrudel is daar zeker de lekkerste en de zelfgemaakte uiensoep lekker. De sfeer is zo gezellig als een bruin cafe. Ook de bediening was goed, aardige man had tijd voor een praatje en een foto van ons te maken, en lang wachten was er ook niet bij. We komen hier zeker nog eens terug. Ik begrijp de negatieve recensies niet. Nou mensen van de Pelgrim, van mij een grote pluim hoor.

6. Hier met mijn man en schoonouders gegeten. Eerst hebben we geborreld, later hebben we wildmenu gegeten en dat in combinatie met een goed glas wijn. De sfeer was erg gemoedelijk en gezellig en het eten was ook erg goed. Binnenkort zijn we een jaar getrouwd en we gaan dat uiteraard bij De Pelgrim vieren

7. Super strandtent, leuke wandelroute en je voelt je daar altijd welkom.

8. Waar kun je nou nog onbeperkt eten voor €12,50 pp?!
    We waren hier op een zaterdagavond waar welgeteld nog 2 tafeltjes bezet waren...
    Het restaurant zelf ziet er somber uit en als je binnenstapt nodigt het ook niet echt uit.
    Het buffet was prima en het eten was erg lekker.
    De drankjes waren ook echt niet duur, € 1,85 voor een frisdrankje.
    De familie zat op een gegeven moment ook met zijn allen aan een tafel te eten, een echt familiebedrijf dus :)

9. Redelijke keuken/kok. Maar slechte bediening. Duurt lang. Onzorgvuldig in opname. En... geen gratis kraanwater mogelijk terwijl we met 2 p.p. meer dan €30 drank hadden besteld is echt uit de tijd.

2,8
  10. Gisteren Mexicaans buffet geweest: niet doen, lange wachtrijen, als je aan de beurt bent afwachten wat er op dat moment is, eten droog, geen sfeer, geen muziek, zonde van het geld, nooit meer.

11. Top quality food and a friendly and professional service. Absolutely recommendable!

12. Totally overprized.

2,9
  13. Peter en Martianne Kneepkens Vlijmincx

Via Social Deal geboekt en zo gingen wij met schoonouders naar De Lamme Goedzak. Voorgerecht was prima, heerlijke bospaddestoelensoep, hoofdgerecht was een bourgondische saté, waarvan ik dacht dat het varkenshaas was, maar bleek kalkoen te zijn, en heerlijk mals en goed gegaard. En de saté... om je vingers bij af te likken, nagerecht was van de chef, flinke dot slagroom, flensje gevuld met roomijs, warme (meen ik) kersensaus. Het is zeker voor herhaling vatbaar, goede bediening, vlot en vriendelijk, tot ziens!

14. Gisteren hier heerlijk gegeten, we komen hier regelmatig eten en het is altijd goed. Ook de sfeer is goed, er is altijd tijd voor grapje aan tafel, dat geeft toch een leuke sfeer. Ook het eten was voortreffelijk, vooraf hadden we carpaccio en zalm op toast. Als hoofdgerecht hadden we biefstuk en varkenshaas, ook deze was erg lekker en goed bereid.

Kortom een leuk en gezellig restaurant! Wij komen zeker terug!

15. Lekkerhappen

Bij ons eerste bezoek een poosje geleden viel de sfeer in dit restaurant al op. En niet positief… Ook deze keer is de aanwezigheid van de eigenaren een onaangename ervaring. De eigenaresse loopt continue een beetje doelloos heen en weer, en wekt de schijn te poetsen (waarom er afgestoft moet worden tijdens dinertijden is mij een raadsel)
    De eigenaar doet niets anders dan klagen tegen en over zijn personeel en chagrijnen. Hij voert zelf geen fluit uit. Het lijkt mij niet de bedoeling dat de gasten in het restaurant kunnen horen dat de eigenaar niet van plan is zijn personeel te betalen omdat hij niet tevreden is. De bediening loopt op de tenen en krijgen continue geklaag en ontevredenheid te horen.

Het eten was lekker, de varkenshaas wel een erg kleine portie met slappe boontjes. De prijzen zijn niet overdreven hoog.. Het biertje was lauw, doodgeslagen en zonder koolzuur.

Respect voor het personeel wat uitermate vriendelijk en behulpzaam is. Ik zou in deze nare sfeer niet kunnen werken.

... En eten wil ik hier ook niet meer.

16. Heel vriendelijk personeel, dat staat bij mij op nummer 1!! Al is het eten nog zo lekker, als het personeel niet weet hoe met klanten om te gaan, smaakt het al niet meer... Maar hier kloppen beide elementen; ook het eten is heerlijk!

Zou het aan iedereen aanbevelen!!

17. Mijn vrouw en ik namen de Vietnamese vleesmenu en vismenu. Heel lekker en je proeft de verse kruiden van munt en korrianders. De bediening was vriendelijk en attent. Zeer aan te bevelen.

18. Joke en willem

Vorige week hebben we hier met 6 personen gegeten. Ondanks de drukte kregen we ons eten sneller dan verwacht. Een leuk gezellig restaurantje.

19. Van begin af aan onvriendelijke, norse en cynische bediening. Eerst dachten we nog dat het een grapje was, maar dat is kennelijk normaal hier. Meteen al moeilijk doen met waar we gaan zitten (9 man), tafels mochten niet tegen elkaar en je moest maar 'aan de kant' gaan staan toen hij een stoel wilde neerzetten. Betweterig zijn bij opnemen, niet meegaand - wat maakt het nou uit of je Varkenshaas of Saté van Varkenshaas zegt (was toch hetzelfde, maar hij viel erover). Toen opa de menukaart kreeg aangereikt en oprecht; "het is toch geweldig" zegt werd er gereageerd met: "Joh, het is maar een menukaart.." (Begon dus al gezellig, of wij begrijpen het nuchtere Zeeuwse niet). Inmiddels was bij het tafeltje naast ons een onwijze vliegenzwerm de pannen met mosselen aan het aanvallen, waarop wij bedacht hadden maar naar binnen te verkassen. Zo gaan we niet zitten eten.. Aangezien iemand van ons hetzelfde had besteld. Duurde vervolgens lang voor we eten kregen en naar drinken werd nooit gevraagd. Moesten we zelf doen. Een "Is alles naar wens?" kan er niet vanaf. Juist op drinken kun je verdienen toch? Graag een biefstuk die Medium (Well) gebakken wordt, maar was alsnog te rood - waardoor een van ons het vlees niet wegkreeg. Prijs/kwaliteit klopt niet en je krijgt weinig te eten voor de prijs die je betaald. Ik heb bij andere restaurants hetzelfde gerecht goedkoper én lekkerder gegeten. Daarnaast rare opmerkingen van de bediening - je hoort ten alle tijden professioneel en vriendelijk te blijven - maar hier was duidelijk een negatieve houding richting ons (en wij daardoor ook naar de bediening) te merken. "Heb je scheuren in je rug", op de vraag of we nog wat te drinken mochten bestellen snapten wij namelijk geen van allen. Rare humor, zeg maar gerust 'geen'.

We voelden ons meteen niet welkom en hadden eigenlijk bij het restaurant ernaast moeten gaan zitten. Volgens mij waren ze blij toen we weg waren, want "toen was het er weer rustig". Totaal niet gastvrij. Ik ga vaak uit eten, zijn daarom ook veel gewend, maar hier stond ik echt van te kijken.

20. Peter den enting

We hebben een top vakantie gehad. Lekker gegeten. Onze dochter Sophie heeft heerlijk met de hond gespeeld. En de bediening was prima. Volgend jaar komen we weer. Heb nog heerlijke likeur kunnen kopen. Groeten uit Amsterdam peter.

21. Nog zo'n leuk restaurant in Vrouwenpolder, direct aan het strand met een fijn ruim terras. Erg leuke kaart met vriendelijk geprijsde gerechten. Daar fiets je voor om! Lekkere gerookte rib-eye vooraf en mijn vrouw had carpaccio, als hoofdgerecht een heerlijk schnitzel met alles er op en eraan en een goed gebakken biefsteak. Leuk bediening erg vriendelijk en professioneel.

22. Leuk Mexicaans restaurant in Vrouwenpolder aan de Zeeuwse kust, gezellig dorpje met leuke horeca. Goed en lekker gegeten in de Mexicaan, leuke professionele bediening niet opdringerig. Lekker nachos en spareribs en goede koffie na. Leuk voor kinderen met binnenspeeltuin erbij. Zeker voor herhaling vatbaar als neefjes en nichtje er bij zijn.

23. Zeer lekker gegeten op leuk locatie in een heel leuk dorpje met goede restaurants. Erg goede zalm vooraf en lekker mosseltjes en steak. Als nagerecht originele dessert van Oreokoekjes, echt heel gaaf en ook lekker. Leuke meiden in bediening met veel ervaring. Alles in verhouding. Aanrader dus, komen weer!

24. Leo

Ruim opgezet en vooral de vele gratis parkeerplekken (te zien aan de groen-kleurige belijning) met een maximum van 45 minuten zijn een goed argument om eens langs te gaan om het aanbod te gaan proberen.

De roodkleurige plastic stoelen doen goedkoop aan. Besteld werd frites met pindasaus (de dame van duidelijk buitenlandse komaf noemde dit pindakaas), een huisgemaakte kroket en een blikje Cola Zero, totaal 8 euro en 25 cent. Een andere collega nam de bestelling over en begon meteen haar halve levensverhaal te vertellen.

De overigens bijzonder grote portie frites was goed doorbakken, grof gesneden met een prima smaak.

De pindakaas was net zo vloeibaar als de cola en had ook warm gemaakte frikandellensaus kunnen zijn, ronduit walgelijk. De hele terugreis naar Rotterdam lag de pindakaas zwaar op de maag!

De huisgemaakte kroket was beduidend groter dan zijn fabriekscollega's maar miste een bijzondere smaak.

De cola, het zal u niet verbazen, gaf geen aanleiding om er iets over te zeggen.

Kort samengevat: gemiddelde kwaliteit.

25. Met het gezin ter plekke een reservering proberen te maken voor 18:30. Dit was niet mogelijk omdat de keuken maar tot 18:00 open was. Dan heeft men ook geen diner kaart nodig!
    Jammer

1,5
  26. Voor ouders met kinderen fijn( speelhoek) daar is dan ook alles mee gezegd.

27. We hadden gegeten in buffetvorm. Staat een chagrijnige man achter het buffet die je bij iedere beweging in de gaten houdt.
    Eten van de barbecue zeer matig, rib-eye was net een schoenzool. Voor ons niet voor herhaling vatbaar. Interieur saai, al 15 jaar hetzelfde. En personeel overdreven vriendelijk met een fake smile.

5,5
  28. Eddie Hendrickx

Zijn zondag 19/06/2016 met een groep van 43 personen gaan eten in de Lekkerbek en we zijn goed ontvangen.
    Vriendelijk personeel, goede bediening en het eten was zeer lekker. Goede verhouding prijs kwaliteit.

29. Vanavond hier gegeten met mijn man in een woord GEWELDIG het asperges menu was echt super ook het tomatensoep en het saté van mijn man was erg goed . Alles was goed warm en zeer goede porties ik kan het iedereen aanraden wij komen zeker snel terug

30. Miranda

Wij komen al enkele jaren bij de Mexicaan met vakantie en het eten is er altijd goed.
    Goede verhouding prijs/kwaliteit en zeer vriendelijke bediening en gezellige sfeer.

Ik heb ook wel een minpunt, namelijk: de kinderhoek.
    Geweldig voor ouders met hele kleine kinderen, maar persoonlijk vermeld ik altijd dat onze kinderen ouder zijn (10 en 11) zodat ik niet aan de luidruchtige kant hoef te zitten.