Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Vrouwenpolder verdeeld zijn.

1. Heerlijk gegeten voor een prijs die je niet zoveel meer tegenkomt.

Bediening vriendelijk en snelle service.

Zeker voor herhaling vatbaar.

2. Onwijs slecht, zelden zo slecht gegeten. Afknapper eerste klas! -1000

3. Lekker gegeten. Laat dat dan het voornaamste zijn maar het zit ‘m ook in de details. We hadden 3 kindjes bij. Mijn zoontje (10 jaar) koos voor ribbetjes wat niet als kindermenu besteld kon worden. De andere kindjes kregen bij hun menu een waterijsje met verrassingetje. Voor mijn zoontje konden we dat erbij kopen bovenop zijn menu van 19 euro! Het had een mooi gebaar geweest van het restaurant om dit erbij te geven. Toen ik de ober daarover aansprak zei hij dat ze niet alles gratis kunnen weggeven. Mensen snappen soms niet dat ze met een cadeau van 50 cent een volgend bezoek kunnen verdienen van 200 euro!

4. Marco van Iwaarden

Gisterenavond heb ik een afhaal artikelen geplaatst waaronder 2 maal een loempia de bestelling was klaar en ben hiermee naar de camping gereden en zijn begonnen aan de soep deze was heerlijk daarna zijn we begonnen met de loempia bij mijn partner zat er een stuk ijzer in gelukkig merkte ze dit op tijd dus onze loempia’s smaakte in eens wat minder.
    Heb het stuk ijzer bewaard en ben terug gegaan naar het restaurant en de eigenaar gevraagd of ik hem onder vier ogen kon spreken dat kon achter de tap midden in de zaak liet zien wat er in de loempia had gezeten en het antwoord was ja ja dat zit inde groente van ui zal zeggen in keuken dat ze opletten sorry sorry daar kon ik het mee doen wel € 25,00 betaald en wat een antwoord dus mensen kijk uit voor je het weet heb je ijzerdraad in je mond en Dan hert antwoord van de eigenaar zegt al voldoende bah bah!!!

5. Blijft erg bijzonder dat je de saus(mayo/curry) extra bij moet betalen naast het hoofdgerecht. 1.50 per saus. Gebrek aan service. Prima eten, goede prijs.
    De drank is erg duur.

6. We hebben hier al zeker 10 keer heerlijk gegeten. Vriendelijke bediening en een goede prijs kwaliteit verhouding.

7. Aan de pizza zat totaal geen smaak.

8. In 1 woord top tent. Goed eten, goed en vriendelijk personeel. Prijs/kwaliteit goed. Schoon ook de toiletten. Er was geen tafel onbezet. Mensen stonden te wachten wanneer er een tafel vrij kwam. Door goed overzicht van het personeel werd er toch snel een tafel geregeld. Wij komen zeker terug. 👌👌👍👍

9. Mijn eten was lekker, goed tevreden, maar blijkbaar kan je beter niks zeggen als je niet tevreden bent over je eten. Niet netjes afgehandeld, een kok (of eigenaar), geen idee, hij begon meteen agressief te discussiëren over de biefstuk. Jammer van zo'n leuk restaurant, ruzie gaan maken over een biefstuk omdat je beledigd bent.
    Verre van klantvriendelijk.

10. Gezellig uit eten bij de Heksenketel om een 15 jarig huwelijk te vieren. Bij aankomst oogt het erg gezellig en vriendelijk personeel wat je welkom heet. We mochten een tafel in de serre uitzoeken. Buiten is er een leuk speelplekje voor de kinderen met voor de ouders zelfs zicht op deze speelplek. Kortom, zag er top uit. Eten bestellen verliep ook vlot en het eten werd snel gebracht. Ik zelf had een Hollandse biefstuk met pepersaus. Bij aankomt van mijn biefstuk op tafel zag deze al grijs en grauw. Toch geproefd aangezien het een biefstuk van de grill was en de kleur dus enigszins misschien zou kunnen afwijken. Bij de eerste hap proefde ik dat dit geen goede biefstuk was. Het vlees was absoluut niet rood doorlopen en het was droog. Na een 3e hap toch besloten om dit aan te geven bij het bedienend personeel. De serveerster nam mijn bord mee naar de keuken en kwam vrij snel terug met de opmerking dat zowel de chef en nog een medewerker van mijn(!!!) biefstuk had geproefd en dat er niets mis mee was. Hier op aan gegeven dat ik niet van plan was om de volle mep te betalen en dat dit oud vlees was en dat ik niet van plan was om van een stuk vlees te eten waar 2 man van had staan te eten in de keuken. Hierop werd mijn bord wederom mee genomen en kwam de chef of kok (geen idee wie, stelde zichzelf niet voor) terug naar de tafel met nog steeds hetzelfde bord. Wederom werd er mij gevraagd wat er mis was met het vlees. Ik gaf aan dat ik het niet lekker vond en dat het er niet vers uit zag. Daarbij dat ik niet ga eten meer van een stuk vlees waar 2 man van heeft geproefd. Op dit moment begon deze man erg dominant te praten dat het vlees goed was en er niets mis mee was. Ik hoorde de man zeggen:ik moet het bord laten staan. Ik vroeg hem wat hij hiermee bedoelde. Hij gaf aan dat hij het niet vd rekening kon halen. Uiteindelijk gaf ik aan dat het zoiezo een negatieve recentie ging worden. Nou toen was het hek van de dam en werd ik door deze meneer ook nog eens uitgemaakt voor iemand die chanteert en die aan black mailing doet. Hem uitgelegd dat dit absoluut niet zo is maar dat ik best mijn mening mag geven via internet. Hierop kon ineens mijn gerecht wel van de rekening worden gehaald, maar dit was niet om de slechte recentie zei hij. Hem vriendelijk bedankt en aan gegeven dat deze slechte recentie er zoiezo gaat komen.
    Bij deze. Overige gerechten waren prima. Jammer dat deze meneer niet in het bezit was van de communicatieve vaardigheden om dit als een "de-klant-is-koning" principe op te lossen.
    Wij hebben ons toetje ergens anders genuttigd.

2,2
  11. Liset Stoelman

12. Cees

Nog nooit in Zeeland mosselen gegeten die zo smaakloos waren, Smaakloos fabriekstokbroodje erbij met een smaakloos smeerseltje. Ik dacht misschien ligt het aan mij maar ook mijn vrouw vond het 3x niks. Dit waren 70 verspilde euro,s

13. Mooie gezellige beachclub en schoon ook de toiletten. Vriendelijk personeel, lekker eten. Prijs kwaliteit uitstekend. Een echte aanrader fantastsche middag gehad.

14. Na lange tijd hier weer heerlijk gegeten en lekker genoten van lekker flesje wijn komen snel weer terug.

15. Hier onze bon gebruikt borrel de luxe voor 2. Gekregen van onze kinderen.
    Wij vonden het heel erg magertjes en erg duur. 1Glas wijn 1 bier en 8 minisnackjes dat was het. Is geen aanrader voor anderen die zo een bon hebben gekregen. Het personeel was ook niet erg vriendelijk.

2,3
  16. Bediening onvriendelijk,langzaam en ongeïnteresseerd. De prijzen zijn zeer onaantrekkelijk gelet op de entourage en de kwaliteit.

17. Kibbeling gehaald omdat dit volgens een folder misschien wel de lekkerste van Nederland zou zijn… de locatie is prachtig en de zaak ook, maar helaas een ervaring rijker en een illusie armer… we hebben nog nooit zulke slechte kibbeling gegeten. Het was helemaal doorbakken en er zaten zelfs stukken bij die gewoon een tweede keer gebakken worden. Ze hebben dan niet de lekkerste maar misschien wel de droogste kibbeling van Nederland. Waarschijnlijk zal er weinig veranderen doordat ze genoeg aanloop hebben door Neeltje Jans.

18. Het was goed te eten en de service was geweldig. Er was ook herijken koffie er waren aardige mensen terras netjes schoon alleen een nadeel er stonden niet op allen tafels asbakken en menu mappen.

19. Chris Warmerdam

De lekkerste vis? Ik dacht het niet. Niet dat het vies was, maar je verwacht toch echte kwaliteit aan de kust. Last ze maar eens gaan kijken en proeven in Domburg.

1,3
  20. Heel lekker en interessante menukeuzes.

21. Echt heel jammer dat de mexicaan gesloten is.
    We hebben hier altijd goed gegeten en het was perfect voor onze dochter.

22. Heb vandaag weer eens de overheerlijke vissoep gegeten, althans dat dacht ik te krijgen, maar helaas de vissoep zoals voorheen in de vierkantige verpakking (nu rond met minder inhoud) is het niet meer.
    Veel minder gevuld. Voorheen lag de bovenkant vol met garnalen, heb er nu precies 2 geteld, ben geen mossel meer tegengekomen erg zout en peperig dus voor mij geen vissoep meer van proef zeeland.

23. We hadden 2× friet met mayonaise, 1 frikandel speciaal en 1 saté besteld.
    De friet was prima. De saté was helaas veel te zout en viel erg zwaar op de maag.

Medewerkers werkten echt keihard we waren onder de indruk. Wat ons verder ook opviel was dat een medewerkster (de bazin wellicht) keihard door de zaak zat te schreeuwen als een bestelling klaar was of keihard schreeuwde tegen klanten bij het opnemen van bestellingen ja nu bestellen hup. Dit klonk niet bepaalt klantvriendelijk en zorgde voor onrust.
    De toon kan iets worden gematigd. Geschreeuw is niet nodig want de klanten komen wel. Misschien beter om klanten een nummer te geven op hun bon en dan de bestelling op die manier mee te geven.

5,5
  24. Mooie beachclub,
    Erg goed gegeten, en vriendelijke bediening.
    Het uitzicht is om van te smullen en dat hebben we dan ook gedaan.
    Als starter de tappas plank genomen, de inktvis is vers zoals het hoort.
    De zalm was huis gerookt vertelde de kelner, dat was zeker te proeven zacht van smaak.
    Daarna hebben we nog 6 oesters genomen, ook die waren echt fris van smaak heerlijk.
    Zelf vind ik een stuk vlees heerlijk en de tournedos van lekker was erg lekker.
    Verwacht geen sterren nivo.
    Dit kan ook niet op zo een locatie, maar wij hebben echt heerlijk gegeten.
    We zullen vaker terug komen, en vonden de sfeer, het uitzicht en de zaak echt voor herhaling vatbaar.

25. Heerlijke gerechten en een super service.
    Vriendelijke bediening.
    Gewoon tot op een leuke locatie.
    Aanrader: scampie's.

26. Sjaak

27. D. Smits

Helaas onsympathieke bediening. Zowel bij het huren van fietsen als op terras. Komen met een ijsje op t terras zitten (was binnen 5 minuten op), mijn zoontje eet wat popcorn maar bestellen wel voor zeker 15 euro aan drinken (6,50 euro voor een ijskoffie die niet eens ijskoud is en waar vlg mij niet eens echt koffie in zit) en dan vindt de ober (is het de eigenaar zelf?) het nodig om tegen mijn zoontje, die eerst niet en dan weer wel wat drinken, te zeggen “ja natuurlijk, je komt niet alleen je eigen spullen zitten op eten hier”. We hadden meteen moeten vertrekken. Maar daar ben je dan te beleefd voor, want wel net besteld. Als we nou met boterhammen of friet waren komen zitten, dan snap ik het. Maar hoe klantonvriendelijk kun je zijn...?

3,7
  28. Wat een verschrikkelijk zaak is dit!!! Een maat van me had een frikandel besteld en deze werd zo op een vies dienblad geserveerd. Deze natuurlijk terug gestuurd en ze zouden een nieuwe maken. Binnen een minuut stond er al een nieuwe klaar. Deze was slap en vol vet. Toen hiervan iets werd gezegd kregen we van een medewerker een grote bek waar je u tegen zei!!!! We zouden het vekeerd gezien hebben en moesten maar ergens gaan eten. Nooit maar dan ook nooit meer naar deze zielige goedkope vreetschuur waar ze je behandelen als een stuk vuil!!!

29. Klaus Reucker

Sehr gutes Essen, freundliche Bedienung, preisgünstig. Vollauf zufrieden, sehr zu empfehlen!

30. Stuurman

Lekker gegeten. Iets te veel saus op de erg goede spareribs. Voorgerecht nachos een beetje verbrand, nieuwe gekregen deze was redelijk. Andere voorgerecht was lekker, seranoham met brood. Overal best lekker gegeten.
    Entourage een beetje camping restaurant met lelijke kunstof kozijnen.
    Speelhoek met ballenbak leuk voor kleine kinderen.