Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Vrouwenpolder verdeeld zijn.

Mooie beachclub,
    Erg goed gegeten, en vriendelijke bediening.
    Het uitzicht is om van te smullen en dat hebben we dan ook gedaan.
    Als starter de tappas plank genomen, de inktvis is vers zoals het hoort.
    De zalm was huis gerookt vertelde de kelner, dat was zeker te proeven zacht van smaak.
    Daarna hebben we nog 6 oesters genomen, ook die waren echt fris van smaak heerlijk.
    Zelf vind ik een stuk vlees heerlijk en de tournedos van lekker was erg lekker.
    Verwacht geen sterren nivo.
    Dit kan ook niet op zo een locatie, maar wij hebben echt heerlijk gegeten.
    We zullen vaker terug komen, en vonden de sfeer, het uitzicht en de zaak echt voor herhaling vatbaar.

Heerlijke gerechten en een super service.
    Vriendelijke bediening.
    Gewoon tot op een leuke locatie.
    Aanrader: scampie's.

Sjaak

D. Smits

Helaas onsympathieke bediening. Zowel bij het huren van fietsen als op terras. Komen met een ijsje op t terras zitten (was binnen 5 minuten op), mijn zoontje eet wat popcorn maar bestellen wel voor zeker 15 euro aan drinken (6,50 euro voor een ijskoffie die niet eens ijskoud is en waar vlg mij niet eens echt koffie in zit) en dan vindt de ober (is het de eigenaar zelf?) het nodig om tegen mijn zoontje, die eerst niet en dan weer wel wat drinken, te zeggen “ja natuurlijk, je komt niet alleen je eigen spullen zitten op eten hier”. We hadden meteen moeten vertrekken. Maar daar ben je dan te beleefd voor, want wel net besteld. Als we nou met boterhammen of friet waren komen zitten, dan snap ik het. Maar hoe klantonvriendelijk kun je zijn...?

Wat een verschrikkelijk zaak is dit!!! Een maat van me had een frikandel besteld en deze werd zo op een vies dienblad geserveerd. Deze natuurlijk terug gestuurd en ze zouden een nieuwe maken. Binnen een minuut stond er al een nieuwe klaar. Deze was slap en vol vet. Toen hiervan iets werd gezegd kregen we van een medewerker een grote bek waar je u tegen zei!!!! We zouden het vekeerd gezien hebben en moesten maar ergens gaan eten. Nooit maar dan ook nooit meer naar deze zielige goedkope vreetschuur waar ze je behandelen als een stuk vuil!!!

Klaus Reucker

Sehr gutes Essen, freundliche Bedienung, preisgünstig. Vollauf zufrieden, sehr zu empfehlen!

Stuurman

Lekker gegeten. Iets te veel saus op de erg goede spareribs. Voorgerecht nachos een beetje verbrand, nieuwe gekregen deze was redelijk. Andere voorgerecht was lekker, seranoham met brood. Overal best lekker gegeten.
    Entourage een beetje camping restaurant met lelijke kunstof kozijnen.
    Speelhoek met ballenbak leuk voor kleine kinderen.

Robin Bastiaanse

Super restaurant, top bediening en het eten is overheerlijk!

Zag er leuk en gezellig uit.
    Eten was erg goed.
    Vriendelijke bediening.

René

Gisteren samen met mijn gezin een frietje daar gegeten met een ijsje als toetje.
    Het was mooi weer en warm. Ze hebben een mooi terras, dat goed is afgedekt met grote parasols, dus veel schaduw. De lokatie is heel goed met veel parkeermogelijkheden en een mooi uitzicht over het veerse meer.
    Het eten veel erg tegen. Er zaten veel kleine harde en slechte stukjes in het bakje friet. De friet veel zelf ook erg tegen, die was erg droog. Je kreeg heel weinig voor je geld. Mijn zoon, schoondochter en ik hadden frietje stoof. De stoof was ook erg slecht, die was erg zout, het vlees was bijna niet te vinden, en het was erg afgepast. Een frietje neem ik daar nooit meer.
    Het ijs was best lekker.

René

Op aanraden gegeten bij De Mexicaan in Vrouwenpolder.
    Bediening was prima.
    Aardig en voorkomend personeel.
    Het eten was prima verzorgd en meer dan ruim voldoende.
    De salatbar verdient ook zeker een bezoekje.
    Schep niet te veel op want het hoofdgerecht moet nog komen, zo vertelde men ons.
    Een goede tip want het hoofdgerecht was lekker en op zich al voldoende.
    Een Mexicaanse cafe liquor maakte het geheel compleet!
    Kortom, een aanrader en wat ons betreft voor herhaling vatbaar!

Wij komen hier vaak (We wonen in Brabant dus niet echt in de buurt ☺). Het is er altijd gezellig, kinderen kunnen lekker spelen en het eten is geweldig!
    Het personeel doet er alles aan om je een heel fijne avond te geven.
    Grote klasse!
    Wij komen terug.

Wij eten hier met regelmaat. De kibbeling is geweldig: dikke stukken kabeljauw, nauwelijks beslag en goed gekruid. De entourage is eenvoudig. In het hoogseizoen zijn de wachttijden soms wel 1 uur. De kwaliteit is dan vaak ook wat minder! Geeft niks: wij komen wel in het laagseizoen genieten van alle lekkers!

Sehr teuer und schreckliches Essen. The food is very expensive and the staff very rude. We payed almost 50€ for 3 fish and chips. They explained to us that the fish was big and therefore more expensive. For this prize, you expect a certain quality. My friend understands Dutch and they were calling us "fat German pigs" in Dutch, after we made our complaints. Last visit to De Lekkerbek!

Barbara

San

Bediening niet vriendelijk en spreekt bijna geen Nederlands, duur voor wat je krijgt, vegetarische lasagne is echt niet te eten. ( Lappen lasagnevellen op elkaar gestapeld, klein beetje saus op het bord, klein beetje kaas er boven op en 3 lapjes tomaat tussen de vellen, onderste laag helemaal aangebrand )

Zeer vriendelijke personeel. Een kleinschalig buffet wat constant goed word aangevuld! Interieur laat het eten niet minder smaken en de prijs is top! Laat u niet misleiden door de negatieve recensies, de prijs/kwaliteit verhouding is goed.

Robbert Bek

Met 3 personen (Zeeuwse origine dus opgegroeid met, en liefhebbers van, zee-producten) geluncht. Wij zijn hier al meerdere malen geweest echter nog nooit de soepen geprobeerd. We bestelden 2 maal de 'kreeftensoep' (in het kreeftenseizoen) en 1 maal de vissoep. We kregen een zogenaamde 'besteltracker' mee die zou aangeven wanneer het bestelde klaar is (USA concept zonder bediening). Dit duurde uiteindelijk tot 25 minuten echter geen enkel signaal! Toen gemeld bij de chef en de bestelde soepen werden direct (als vriesproduct!) in de pan gedaan. 5 Minuten later werden de soepen gebracht door hem. 3 Maal identiek uitziende soepen. Vergissing? Nee, na het proeven van de 2 soorten was er verschil. Duidelijk wel dezelfde basis gebruikt. Proefden de 2 (kenners) een kreeftensoep? Nee, is hierop een duidelijk antwoord. O.a. diverse stukjes BLOEMKOOL aangetroffen in de 'kreeftensoep' (dit is visueel in een soep enigszins lijkend op kreeftenvlees). Elke zichzelf respecterende echte kreeftensoepmaker gebruikt geen bloemkool! Als amateurkok heb ik zelf ook wel kreeftensoep gemaakt. Best wat werk maar erg lekker. We hebben uiteindelijk ieder 3 zeer kleine echte stukjes kreeft kunnen ontdekken (+\-10 gram). Dit hoort absoluut niet! Wat een teleurstelling en dus de chef wederom erbij gehaald en netjes om uitleg gevraagd na de eerste twee lepels. Wederom een deceptie want dit zou 'de beste kreeftensoep' van Zeeland zijn. Conclusie; absoluut niet. Nu is er overigens geen definitie voor kreeftensoep (b.v. 1 hele kreeft op 40 liter mag en b.v. Smit Zeevis gebruikt rivierkreeft in hun zogenaamde kreeftensoep) echter dit verdiend, op zeker op deze locatie, niet de benaming 'kreeftensoep'. Noem het dan alstublieft ook niet zo op de kaart. Er zijn veel betere locaties waar u echte Zeeuwse kreeftensoep kunt eten die ik hier niet mag noemen.

Jammer… de locatie is leuk… maar de bediening is niet goed. Je moet ze zelf erop attent maken dat je er zit. Vervolgens bestel je een latte macchiato en een wafel. Latte word gebracht. Is trouwens maar een halve kop. De wafel hadden we na een half uur nog niet. Personeel trekt zich nergens wat van en zeggen doodleuk dat het deeg op was. Kan gebeuren maar zeg het dan even. We hadden een latte met wafel besteld en niet een latte en een half uur later een wafel. Ook de houding van het personeel is niet klantvriendelijk.

Eten was niet echt warm. De sate en de bami hadden geen smaak. Het personeel was wel heel vriendelijk. Heel klein buffet, weinig keus.

Buffet was klein/weinig en niet lekker! Het eten was echt slecht. Ze hadden een buffet aanbieding. 18 euro voor 2 uur eten en drinken. Het buffet was wel geteld 3 meter lang en bestond uit een wat simpele dingen. Helaas smaakte bijna alles naar plastic. Het eten was lauw en taai. Bepaalde gerechten lagen bij elkaar in 1 bak. Er zat aan alles een vreselijke plastic smaak. We waren er met 4 personen en menige hap verdween in ons servetje. We vonden het echt een zware domper.

Zoals elke keer, goed eten tegen prima prijs. Altijd vriendelijke bediening en goede sfeer.

25. Pannenkoekenhuis Vrouwenpolder

A nice restaurant with good food and the prices are o.k.
    I enjoyed the beer from the tap. We had not to wait too long and sat outside at the quiet road. Very friendly personnel.

VERTALING: Een fijn restaurant met goed eten en prijzen die oké zijn. Ik heb genoten van het bier van de tap. We hebben niet lang hoeven wachten en zaten buiten langs de rustige weg. Erg vriendelijk personeel.

Cornelis

Eten afgehaald. 15 minuten gefietst en toen Heeerlijk warm gegeten. Prima kwaliteit en een aanrader als je makkelijk wil eten.

Wij zitten nu hier waanzinnig lekker te eten en drinken. Met 2 dames bediening op ruim 50 man gaat het uitstekend. Het was drukker dan men verwacht had maar het loopt op rolletjes met een vriendelijk woord en een glimlach. Team mijn respect voor jullie...het is heerlijk, prima service, supervriendelijk en wij komen beslist terug.

Het buffet smaakte op zich goed. Voldoende verse spullen. Prijs/prestatie verhouding ook OK. Alleen de typische Mexicaanse smaak ontbrak en de gerechten waren veel te flauw voor Mexicaans eten.

Op het terras gezeten. Capuccino met appeltaart en slagroom besteld. Daar na nog ieder een palmpje. Toen de rekening betaalde. Sloegen achterover van de rekeningen. 3,95 e voor een diepvriesappeltaart en 1,50 e voor een lepel slagroom. Voor de Capuccino moesten we 3,25 e betalen. De duurste cappuccino die ik ooit heb gehad. Woekerprijzen!!!!! We zijn hier niet in Parijs of Barcelona. Daar is het goedkoper

1,3

Service en vriendelijkheid hebben ze bij de Pelgrim nog nooit van gehoord. Anderhalf uur op ons eten moeten wachten. Het eten was verder prima maar alleen al vanwege de bediening zal ik hier nooit meer terugkomen. Bij het afrekenen kon er nog geen dankjewel en tot ziens vanaf.