Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Vrouwenpolder verdeeld zijn.

Bediening niet vriendelijk en spreekt bijna geen Nederlands, duur voor wat je krijgt, vegetarische lasagne is echt niet te eten. ( Lappen lasagnevellen op elkaar gestapeld, klein beetje saus op het bord, klein beetje kaas er boven op en 3 lapjes tomaat tussen de vellen, onderste laag helemaal aangebrand )

Zeer vriendelijke personeel. Een kleinschalig buffet wat constant goed word aangevuld! Interieur laat het eten niet minder smaken en de prijs is top! Laat u niet misleiden door de negatieve recensies, de prijs/kwaliteit verhouding is goed.

Robbert Bek

Met 3 personen (Zeeuwse origine dus opgegroeid met, en liefhebbers van, zee-producten) geluncht. Wij zijn hier al meerdere malen geweest echter nog nooit de soepen geprobeerd. We bestelden 2 maal de 'kreeftensoep' (in het kreeftenseizoen) en 1 maal de vissoep. We kregen een zogenaamde 'besteltracker' mee die zou aangeven wanneer het bestelde klaar is (USA concept zonder bediening). Dit duurde uiteindelijk tot 25 minuten echter geen enkel signaal! Toen gemeld bij de chef en de bestelde soepen werden direct (als vriesproduct!) in de pan gedaan. 5 Minuten later werden de soepen gebracht door hem. 3 Maal identiek uitziende soepen. Vergissing? Nee, na het proeven van de 2 soorten was er verschil. Duidelijk wel dezelfde basis gebruikt. Proefden de 2 (kenners) een kreeftensoep? Nee, is hierop een duidelijk antwoord. O.a. diverse stukjes BLOEMKOOL aangetroffen in de 'kreeftensoep' (dit is visueel in een soep enigszins lijkend op kreeftenvlees). Elke zichzelf respecterende echte kreeftensoepmaker gebruikt geen bloemkool! Als amateurkok heb ik zelf ook wel kreeftensoep gemaakt. Best wat werk maar erg lekker. We hebben uiteindelijk ieder 3 zeer kleine echte stukjes kreeft kunnen ontdekken (+\-10 gram). Dit hoort absoluut niet! Wat een teleurstelling en dus de chef wederom erbij gehaald en netjes om uitleg gevraagd na de eerste twee lepels. Wederom een deceptie want dit zou 'de beste kreeftensoep' van Zeeland zijn. Conclusie; absoluut niet. Nu is er overigens geen definitie voor kreeftensoep (b.v. 1 hele kreeft op 40 liter mag en b.v. Smit Zeevis gebruikt rivierkreeft in hun zogenaamde kreeftensoep) echter dit verdiend, op zeker op deze locatie, niet de benaming 'kreeftensoep'. Noem het dan alstublieft ook niet zo op de kaart. Er zijn veel betere locaties waar u echte Zeeuwse kreeftensoep kunt eten die ik hier niet mag noemen.

Jammer… de locatie is leuk… maar de bediening is niet goed. Je moet ze zelf erop attent maken dat je er zit. Vervolgens bestel je een latte macchiato en een wafel. Latte word gebracht. Is trouwens maar een halve kop. De wafel hadden we na een half uur nog niet. Personeel trekt zich nergens wat van en zeggen doodleuk dat het deeg op was. Kan gebeuren maar zeg het dan even. We hadden een latte met wafel besteld en niet een latte en een half uur later een wafel. Ook de houding van het personeel is niet klantvriendelijk.

Eten was niet echt warm. De sate en de bami hadden geen smaak. Het personeel was wel heel vriendelijk. Heel klein buffet, weinig keus.

Buffet was klein/weinig en niet lekker! Het eten was echt slecht. Ze hadden een buffet aanbieding. 18 euro voor 2 uur eten en drinken. Het buffet was wel geteld 3 meter lang en bestond uit een wat simpele dingen. Helaas smaakte bijna alles naar plastic. Het eten was lauw en taai. Bepaalde gerechten lagen bij elkaar in 1 bak. Er zat aan alles een vreselijke plastic smaak. We waren er met 4 personen en menige hap verdween in ons servetje. We vonden het echt een zware domper.

Zoals elke keer, goed eten tegen prima prijs. Altijd vriendelijke bediening en goede sfeer.

8. Pannenkoekenhuis Vrouwenpolder

A nice restaurant with good food and the prices are o.k.
    I enjoyed the beer from the tap. We had not to wait too long and sat outside at the quiet road. Very friendly personnel.

VERTALING: Een fijn restaurant met goed eten en prijzen die oké zijn. Ik heb genoten van het bier van de tap. We hebben niet lang hoeven wachten en zaten buiten langs de rustige weg. Erg vriendelijk personeel.

Cornelis

Eten afgehaald. 15 minuten gefietst en toen Heeerlijk warm gegeten. Prima kwaliteit en een aanrader als je makkelijk wil eten.

Wij zitten nu hier waanzinnig lekker te eten en drinken. Met 2 dames bediening op ruim 50 man gaat het uitstekend. Het was drukker dan men verwacht had maar het loopt op rolletjes met een vriendelijk woord en een glimlach. Team mijn respect voor jullie...het is heerlijk, prima service, supervriendelijk en wij komen beslist terug.

Het buffet smaakte op zich goed. Voldoende verse spullen. Prijs/prestatie verhouding ook OK. Alleen de typische Mexicaanse smaak ontbrak en de gerechten waren veel te flauw voor Mexicaans eten.

Op het terras gezeten. Capuccino met appeltaart en slagroom besteld. Daar na nog ieder een palmpje. Toen de rekening betaalde. Sloegen achterover van de rekeningen. 3,95 e voor een diepvriesappeltaart en 1,50 e voor een lepel slagroom. Voor de Capuccino moesten we 3,25 e betalen. De duurste cappuccino die ik ooit heb gehad. Woekerprijzen!!!!! We zijn hier niet in Parijs of Barcelona. Daar is het goedkoper

1,3

Service en vriendelijkheid hebben ze bij de Pelgrim nog nooit van gehoord. Anderhalf uur op ons eten moeten wachten. Het eten was verder prima maar alleen al vanwege de bediening zal ik hier nooit meer terugkomen. Bij het afrekenen kon er nog geen dankjewel en tot ziens vanaf.

Oliver Doyle

Vertaal van English naar Nederlands

Pizza toppings were Cold and fresh out of the microwave, cold spinach!! Service was ok, food was bad quality.

Altijd goede service en fijne sfeer. Eten weer vers en lekker. Goede prijs/kwaliteit.

Lekker eten (vooral de vis) maar onvriendelijk personeel.

Na lange tijd weer gegeten bij De Pelgrim het was weer voortreffelijk mosselen waren erg lekker en de saté was ook heerlijk ook de het flesje wijn was top we komen zeker weer !!

Te weinig en slecht voor te veel geld. Twee stokjes saté (niet warm) met heel klein bakje sla voor zo'n 14 euro. Gekookte mosselen smaakte goed, maar veel kleintjes en ook veel gebroken mosselen. Kindermenu; frikandel met tien frietjes en kwak appelmoes op een kaal bord voor 7 euro. Twee meisjes in de bediening aardig, maar traag. De inrichting lijkt gezellig, maar er hangt een rare, saaie sfeer. Nooit meer.

Met oudejaaravond het Silvestermenu besteld.
    Vooraf een gerecht van coquilles en gamba.
    Heerlijke kalfsbouillon daarna en als hoofdgerecht de heilbot met een schuim van zeevruchten.
    Het dessert de huisgemaakte cheesecake is een echte aanrader.
    Het restaurant was vol en super gezellig met een prachtige kerstversiering
    In een woord Fantastische avond.

I was drinking there a bottle of Moet&Chandon Ice.
    I was perfectly served and the atmosphere is exelcent

Restaurant à l'atmosphère très chaleureuse. Ambiance cosy, décoration typique. La commande fut passée assez vite. Une casserole de poules façon "grand mère" et un filet de bar. On demande également un peu de pain. Nous sommes arrivés à 19h. 19h15, 19h30, 19h45, Nada. Ni pain ni rien.
    A 19h55, le serveur vient nous demandé ce que nous avions commandé. Je lui signale que la commande avait été passée déjà à 19h05. Il me signale qu'il y a eu changement de service et que la commande n'est pas passée. Je lui fait part de mon mécontentement. He bien, Nada de chez Nada. Ni pain, ni eau pour patienter, pas le moindre état d'âme.
    À 20h10, les plats arrivent. Soit 1h05 d'attente. Pas une excuse, pas une attention, pas un petit geste. Si la présentation du poisson etait belle, il n'y avait par contre aucune sauce et cela n'était guère goûteux ni copieux. Nous avons vite mangé, j'ai demandé l'addition. Rien encore une fois, ni excuses, rien. Déplorable vraiment.
    Je suis francophone, je me débrouille très bien en néerlandais, je parle anglais et espagnol. La serveuse m'a dit: désolé, pouvez vous parler allemand? Je ne parle ni anglais ni français.
    Bref, mauvaise expérience dans une région que nous apprécions énormément. Nous avons pour habitude d'aller dans un restaurant bien sympa quelques mètres plus loin. Cela ne nous est jamais arrivé.

Vrije vertaling door Eet.nu:
    Restaurant met een zeer hartelijke sfeer, gezellige ambiance en typische inrichting. De bestelling werd snel genoeg doorgegeven. Kip "op grootmoeders wijze" en zeebaarsfilet. We bestelden ook een beetje brood.
    We waren er om 19u. 19u15, 19u30, 19u45 niets, geen brood, helemaal niets. Om 19u55 komt de bediening vragen wat we besteld hadden. Ik gaf aan dat de bestelling om 19u05 al was doorgegeven. Hij vertelde me dat er een dienstoverdracht was geweest waarbij de bestelling niet was doorgegeven. Ik drukte mijn ongenoegen uit, maar goed, helemaal niets: geen brood, geen water voor het wachten, niet de minste moeite.
    Om 20u10 komen de gerechten. Na 1u05 wachten. Geen excuses, geen aandacht, geen klein gebaar. Ondanks de mooie presentatie van de vis, was er echter geen saus bij en dit was niet lekker noch vullend. Wij hadden snel gegeten en ik vroeg de rekening. Weer helemaal niets, geen excuses, niets. Echt betreurenswaardig.
    Ik ben Franstalig en kan me goed behelpen in het Nederlands, ik spreek Engels en Spaans. De serveerster zei: "Sorry, kunt u Duits spreken? Ik spreek geen Engels of Frans."
    Kortom, slechte ervaring in een regio die wij enorm waarderen. Meestal gaan wij naar een zeer mooi restaurant een paar meter verderop. Dit is ons nog nooit overkomen.

Herma Hulsmeijer

Al een paar keer bij de Pelgrim gegeten. Hier heerlijk gegeten en zeer sfeervol. Komen zeker vaker terug.
    Bedankt voor de vriendelijkheid en de heerlijke menu's.

Erg gezellig! Heerlijk eten en super goede service. Vooral de barman is erg vriendelijk, leuk en aantrekkelijk voor het oog en is een ster in cocktails maken! Echt vakmanschap! Echt een aanrader!

Heel gezellige sfeer. Heerlijk eten en prima service!

Het eten was er heerlijk en voldoende. Aanrader is de apfelstrudel is daar zeker de lekkerste en de zelfgemaakte uiensoep lekker. De sfeer is zo gezellig als een bruin cafe. Ook de bediening was goed, aardige man had tijd voor een praatje en een foto van ons te maken, en lang wachten was er ook niet bij. We komen hier zeker nog eens terug. Ik begrijp de negatieve recensies niet. Nou mensen van de Pelgrim, van mij een grote pluim hoor.

Hier met mijn man en schoonouders gegeten. Eerst hebben we geborreld, later hebben we wildmenu gegeten en dat in combinatie met een goed glas wijn. De sfeer was erg gemoedelijk en gezellig en het eten was ook erg goed. Binnenkort zijn we een jaar getrouwd en we gaan dat uiteraard bij De Pelgrim vieren

Super strandtent, leuke wandelroute en je voelt je daar altijd welkom.

Waar kun je nou nog onbeperkt eten voor €12,50 pp?!
    We waren hier op een zaterdagavond waar welgeteld nog 2 tafeltjes bezet waren...
    Het restaurant zelf ziet er somber uit en als je binnenstapt nodigt het ook niet echt uit.
    Het buffet was prima en het eten was erg lekker.
    De drankjes waren ook echt niet duur, € 1,85 voor een frisdrankje.
    De familie zat op een gegeven moment ook met zijn allen aan een tafel te eten, een echt familiebedrijf dus :)

Redelijke keuken/kok. Maar slechte bediening. Duurt lang. Onzorgvuldig in opname. En... geen gratis kraanwater mogelijk terwijl we met 2 p.p. meer dan €30 drank hadden besteld is echt uit de tijd.

Gisteren Mexicaans buffet geweest: niet doen, lange wachtrijen, als je aan de beurt bent afwachten wat er op dat moment is, eten droog, geen sfeer, geen muziek, zonde van het geld, nooit meer.