De Lekkerbek in Vrouwenpolder

4. Betalen pin Visa Master Card

1319420048 81
1419428820 77
1431194557 78

1. Lekker eten (vooral de vis) maar onvriendelijk personeel.

2. Ruim opgezet en vooral de vele gratis parkeerplekken (te zien aan de groen-kleurige belijning) met een maximum van 45 minuten zijn een goed argument om eens langs te gaan om het aanbod te gaan proberen.

De roodkleurige plastic stoelen doen goedkoop aan. Besteld werd frites met pindasaus (de dame van duidelijk buitenlandse komaf noemde dit pindakaas), een huisgemaakte kroket en een blikje Cola Zero, totaal 8 euro en 25 cent. Een andere collega nam de bestelling over en begon meteen haar halve levensverhaal te vertellen.

De overigens bijzonder grote portie frites was goed doorbakken, grof gesneden met een prima smaak.

De pindakaas was net zo vloeibaar als de cola en had ook warm gemaakte frikandellensaus kunnen zijn, ronduit walgelijk. De hele terugreis naar Rotterdam lag de pindakaas zwaar op de maag!

De huisgemaakte kroket was beduidend groter dan zijn fabriekscollega's maar miste een bijzondere smaak.

De cola, het zal u niet verbazen, gaf geen aanleiding om er iets over te zeggen.

Kort samengevat: gemiddelde kwaliteit.

3. Eddie Hendrickx

Zijn zondag 19/06/2016 met een groep van 43 personen gaan eten in de Lekkerbek en we zijn goed ontvangen.
    Vriendelijk personeel, goede bediening en het eten was zeer lekker. Goede verhouding prijs kwaliteit.

4. Inge

5. Hele goede ervaring en altijd gezellig en vriendelijk en men kan heerlijk eten daar.

6. Eten was prima. Personeel veel te veel schelden, erg onrustig eten zo. Bestellen chaotisch. Worden keihard omgeroepen. Iedereen neemt bestellingen op, heeft geld en vervolgens etenswaar in de handen. Tijdens het doen van de bestelling werd ik meerdere keren onderbroken door diegene de bestelling opnam, dit vanwege onrust in de keuken.

Tip: 2 bestelkassa's met vaste medewerker erachter, niet wisselen. Iedere klant krijgt na bestelling een nummer. Zo hoeft alleen nummer omgeroepen te worden en niet de hele bestelling. Mijn bestelling werd niet eens op de kassa aangeslagen. Diegene achter de kassa serveert ook uit restbakken.

7. Mooie cafetaria, daar valt weinig over te zeggen. Friet hard, kleine stukjes, niet te eten. De saté gooien ze gewoon in het frietvet, dus taai met een frietsmaak.

Personeel vriendelijk, twee keer gegeten daar, twee keer bestelling fout. Tip voor mevrouw en meneer de eigenaars: blijf lekker thuis als je de hele dag chagrijnig staat te kijken, of ga wat anders doen.

Nee Lekkerbek doet zijn naam geen eer aan.

8. Jelle van Peene

Het is een leuke en chique snackbar, anders dan anderen. Zeker een aanrader.

9. Hadden we maar zo'n cafetaria in ons dorp. We zijn een week in vrouwenpolder geweest in een slaaphuisje op het strand, was een heel leuk verblijf en we zijn bijna iedere avond of middag wel bij de lekkerbek wezen eten. Gezellige sfeer daar, mooi uitzicht en het terras is ook heel gezellig. Het eten is iedere keer weer lekker geweest, we hebben geen teleurstelling gekregen en het assortiment is subliem. Ook het softijs is fantastisch. We bevelen de lekkerbek aan iedereen aan en als we in de buurt zijn willen we er zeker voor om rijden en de prijzen zijn heel erg vriendelijk daar. Ondanks dat het druk is houden ze de prijzen netjes, je word niet uitgebuit.
    Kortom wij bevelen de lekkerbek aan iedereen aan en het maakt je vakantie gevoel nog groter.
    PS. de friet is gewoon heel erg lekker net zo als de rest, het smaakt iedere keer weer naar meer. Groetjes, wij komen terug.

10. Mark & tessa

Wij komen al jaren in Vrouwenpolder op de camping met vakantie, en ook de weekenden en gaan regelmatig naar de lekkerbek.
    Ze hebben zo enorm veel keuze, van vis en vlees maar ook gewoon een sanctie. Wij eten hier altijd erg lekker, en je hoeft ook niet lang te wachten ondanks dat het zo druk is.
    De kinderen gaan er graag naar toe en kunnen zich lekker uitleven op het springkussen.

11. We komen hier al jaren. Vorige week met eerste paasdag gegeten. Helaas liet de kwaliteit van het eten zeer te wensen over. De friet was slap en vies. Vroeger werd de friet altijd gebakken met goed frituurvet. Ook de nasibal was van slechte kwaliteit.

12. De friet was erg lekker. Jammer was dat de prijzen op de borden niet kloppen met de kassa prijzen. Petfles 0,5lt €2,25 volgens het bord, afrekenen €2,50. Als je dan vraagt hoe dat kan, dan is het ineens een 'vanaf' prijs. Netjes was geweest het bedrag te compenseren, of een excuses. We zijn regelmatig in Zeeland en er zijn frietzaken genoeg, geen Lekkerbek meer.

13. Will / Anita

1 punt
  14. Prachtige friettent, enorm assortiment, geweldig gegeten, kei vriendelijk personeel. Kortom een enorme aanrader.

15. Bij de Lekkerbek is de assortiment groot de kwaliteit goed en ook al is het er super druk je bent zo geholpen de bediening is altijd vriendelijk . Zal ze in de wintermaanden weer missen.

16. Pamela Bart

Grote keuze uit vele soorten gerechten. Kwaliteit is constant en persooneel is ondanks de grote drukte altijd vriendelijk. Fijn dat ze er zijn!

17. Robin van noppen

Heel lekker softijs! Als we in de buurt zijn gaan wij er heel graag naartoe.

18. Gabriele Werle-Schmid

Das inhabergeführte Bistro liegt direkt hinter dem Veersemeerdamm und ist immer einen Besuch wert. Selbst im größten Trubel bleibt das gesamte Team immer freundlich und gelassen. Für jeden Gast gibt es ein persönliches Wort und jede Bitte oder jeder Sonderwunsch wird mit grösster Selbstverständlichkeit erfüllt. Manches Restaurant könnte sich von der Qualität der Gerichte und dem Service eine Scheibe abschneiden. Kinder sind herzlich willkommen und Kindersitze werden immer bereit gehalten. Eine Lokalität, bei der man sich im Sommer wie Herbst einfach wohlfühlen kann.

19. Samantha siemerink

Top zaak. Worden daar altijd snel en vriendelijk geholpen. Je krijgt echt waar voor je geld. Want de service en eten is top! Ik kom er al jaren en blijf zeker nog jaren komen.

20. J.Tempels

Wij maakten met 34 man van De Landelijke Gilde uit Ranst ( Belgie) een dagwandeling tussen Domburg en Veere. Wij hadden afgesproken dat wij onze pick nick bij De Lekkerbek zouden opeten. De keuken zou zorgen voor een kop groentesoep .
    Na een druilerige voormiddag werden wij "warm" onthaald in een verwarmde en overigens gezellige tent. De huisgemaakte soep van verse groenten en vlees met vleesballetjes en stukjes vlees werd warm opgediend en was zeer lekker . Eigenlijk verdient die een 10, maar het andere eten hebben we niet kunnen proeven , vandaar. Dat is voor een volgende keer .
    Bovendien kregen we een snelle en vriendelijke bediening .
    Een aanrader !

21. Remy Seits

Het is een leuk gezellige snack bar. Ik kom er vaak het eten is perfect. Je wordt snel geholpen.

22. afgelopen week zijn wij hier bij toeval gestopt en hebben we wat gegeten met de familie.
    vis soep gegeten die was heerlijk en goed gevuld een aanrader.
    gekookte mosselen waren ook heel lekker en meer dan voldoende.
    slip tong 4 stuks en erg lekker.
    xxl burger fantastische en erg groot.
    ijs na.
    heerlijke verse geperste jus d orange.
    kortom heerlijk gegeten en alle maal een volle buik.
    we komen zeker terug.
    prijs kwaliteit is erg goed
    mooie zaak verzorgd en schoon.
    ik kom zelf uit de horeca dus ik weet waar ik op moet letten goed zo ga zo door.

23. Al een aantal jaar in de vakanties heerlijk gegeten met het hele gezin, kinderen hebben het voor de vakantie het er al over, en soms ff op webcam kijken!
    Goede vis en snacks en heerlijke schotels.
    En zelfs glutenvrije frikandelen en gebakken visjes te krijgen
    en dat vind je lang niet overal, daar kunnen anderen nog een
    voorbeeld aan nemen, omdat ik zelf een glutenvrij dieet moet volgen.. top tent!

Wij komen terug vanuit Twente

24. stella 141 punten

Komen hier nu regelmatig en bevalt ons altijd prima. Vooral de sate bij me vriend valt altijd in de goede smaak.
    Personeel is jaren hetzelfde en dat merk je, goed op elkaar ingespeeld.
    De frieten en de snacks zijn ook heerlijk. Alleen jammer dat er wat weinig zitplaatsen binnen zijn want ik eet niet graag buiten omdat me eten dan zo koud is.
    Voor de rest ga zo door.

25. Zeink 28 punten

Heerlijk gegeten, bij grote drukte weet de cafetaria voortreffelijke friet en snacks en vooral vis te leveren, door het ongelooflijk goede teamwork dat ze leveren. Sfeer is niet geweldig gezellig maar wel acceptabel. De service is oké, maar niet overweldigend klantvriendelijk.

26. We hebben met z'n vieren heerlijke lekkerbekjes (beetje gekruid en voltooid met een schijfje citroen) gegeten. We hebben er een lekker ontspannen gevoel aan overgehouden en zullen opnieuw dan ook weer eens terugkomen. Een aanrader.

27. Van het weekend hier gegeten, verrassend verrast door de kwaliteit en de professionaliteit van de zaak! Alles erg schoon en netjes, ruim assortiment en de keuken is goed!
    Ook hadden ze kinderstoeltjes klaarstaan voor onze kleine.

Mochten we in de buurt zijn komen we zeker terug, prijs kwaliteit klopt gewoon heel erg.

28. Samen met mijn vrouw, vrienden en kinderen een tussen stop gemaakt vandaag en wij hebben prima gegeten.
    Heerlijke vissoep en goede schotels en maaltijd salades.
    Hier ga je met een goed gevulde maag weer weg en de schotels zijn niet duur en van zeer goede kwaliteit.
    De kinderen vonden de kibbeling wel heel lekker.
    Ga zo door en wanneer we in de buurt zijn komen wij zeker terug.

Groetjes, Jeroen en vrienden.

29. Gezellige uitspanning fijne zitplaatsen en goed schoon. Vriendelijk personeel zowel binnen als buiten. Jammer dat de helft van het bakje kibbeling sintels waren. Als de kwaliteit verbetert is het een toptent!

30. Op zaterdag morgen 25 juni ontbijten bezorgd gingen we naar kamperland op de terug weg gingen we naar de Lekkerbek.

VRIENDELIJK ONTVANGEN.

Verse koffie lekkere haring en broodjes KROKET.

Veel sterkte dit seizoen en verkoop maar veel.

Fam soolsma gaat jullie goed.

MVG WILLEM EN CORA ONTBIJTSERVICE ZEELAND.

31. Lief personeel van de Lekkerbek,

Wij hebben van de week van maandag t/m donderdag heerlijk en gezellig gegeten. We komen vast weer terug over een tijdje.

Tot gauw,

Groetjes Jan en Nettie uit Brabant.

32. Wij gaan ieder jaar 1 of 2 maal naar Zeeland, altijd naar Noordzee Residence de Banjaard van de Roompot.

Wij gaan dan voor een weekje met 9 man.

Wij zijn nu weer van 2 t/m9 mei op de Banjaard geweest.

We hebben van de 7 dagen 5 dagen bij de Lekkerbek ons eten besteld.

Echt alles was goed voor de prijs de je betaald. (alleen de bami zou wat meer kunnen zijn).

Alle schotels zijn rijkelijk gevuld, van biefstuk tot de hamburger toe.

Ik zou zeggen eigenaar plus personeel van de Lekkerbek, ga zo door, bedankt en tot de volgende vakantie.

Groetjes van de Familie van de Wiel en Klaassen.

33. michael van der Net

Elke zomer zijn we weer daar in de buurt en dan eten we toch wel vaak daar, het is een gezellige plek.

Het is een soort mix van restaurant en snackbar en het staat op een goed gelegen plek.

Normaal als je een sate menu besteld in een snackbar krijg je een plastic bakje met patat en een stokje met saus, maar hier is alles netjes op een bord met een slaatje.

De service is vaak chaotisch en er worden soms dingen vergeten maar de medewerkers zijn altijd vriendelijk.

De prijs valt wel mee.

Dus mijn mening is dat je er een keer moet eten.

34. Goed eten! Maar helpie... wat een drukte in de zomer!

35. Voor dat ik van wal steek wijs ik u er graag op dat ik niet graag een slechte beoordeling geef, getuige mijn andere recensies...

Bij een tussenstop aan de Veerse Dam besloten wij een hapje te gaan eten bij De Lekkerbek. De bestelling (à € 31,05) werd opgenomen en netjes opgeschreven. Het begin was veel belovend, totdat de bestelling alsnog tot DRIE KEER TOE moest worden geverifieerd, waarbij ik toch begon te vrezen voor een goede afloop.

Deze vrees bleek helaas gegrond. De bananen milkshakes bleken aardbei. Één broodje kroket ontbrak. De baguette met Hollandse garnalen was zeiknat en de garnalen waren niet goed gepeld. Zelfs de frietjes waren niet volledig gaar.

De onderlinge communicatie tussen het personeel doet absoluut af aan de sfeer. Ik ben zelfs van mening dat je dergelijke gesprekken niet voert in het bij zijn van klanten. (De verstandhouding tussen bepaalde collega's is duidelijk niet zo goed.)

Normaliter zou ik nogmaals gaan om in het vervolg (misschien) een positieve recensie te kunnen plaatsen. In dit geval zal ik dat niet gaan doen. Met de prijzen die worden gehanteerd mag je verwachten dat een frietje toch wel zou moeten lukken, zonder problemen. Ik ga in ieder geval niet de gok nogmaals wagen om de hoofdprijs te betalen voor een onbevredigend resultaat.

36. bolus & spekkoek

Alles lekker vers. Ondanks drukte toch een snelle/vriendelijke service. Probeer de home-made gehaktballen!!!

37. Na ervan uit te gaan dat het wel weer een gewone pizza zou zijn werden we overvallen door een geweldige smaak en rijkelijk gevulde pizza echt geweldig, wij willen dit restaurant ook wel in zutphen hebben want zo'n lekkere pizza hebben we nog nooit gegeten echt geweldig. Tevens de patat met sate en warm vlees waren ook zeer goed. een pluimpje.