Nieuwste foto's in Vrouwenparochie

Er zijn geen foto's gevonden.

Laatste updates in Vrouwenparochie

1. Kloosterman's profielfoto
    Kloosterman heeft een recensie geschreven voor De Molen

Kloosterman

Prachtige locatie met lekker eten en vriendelijke bediening :-)

2. Anoniem's profielfoto
    Anoniem heeft een recensie geschreven voor De Molen

Slecht, veel te duur en veel te hoge prijzen!
    Mixed grill wordt geserveerd op een houten plank.... zeer onhygiënisch. Zou dit restaurant absoluut niet aanbevelen.

3. siep van der Meij's profielfoto
    siep van der Meij heeft een recensie geschreven voor De Molen

5-03-2018 Gisteravond met 8 personen naar restaurant DE MOLEN, het was wederom geweldig. Zodra je binnenkomt voel je de ontspannen sfeer en ervaar je de attente ontvangst. Gezeten bij de open haard hebben we weer genoten van de uitstekende keuken, de perfecte bediening en de hele entourage, het was er gezellig druk, maar alles liep weer gesmeerd. Drankjes op tijd, geen lange wachttijden tussen de verschillende gangen. Alles even smakelijk en verzorgd.
    Het kan bijna niet beter. Zeker ook het warme interieur draagt hiertoe bij. Prijstechnisch ook helemaal in orde.
    Met wat ik nu zeg, was het hele gezelschap het eens.
    Tot spoedig ziens siep.

4. Faber's profielfoto
    Faber heeft een recensie geschreven voor De Molen

Het eten was heerlijk de bediening was gastvrij en vriendelijk.
    Kortom een geslaagde avond.
    Zeker voor herhaling vatbaar...

5. Harm Hennie's profielfoto
    Harm Hennie heeft een recensie geschreven voor De Molen

De sfeer en de ambiance is er prima, het eten oke, maar daarmee is het meeste wel gezegd.

Bij binnenkomst hebben we bijna een halfuur op onze eerste drankjes moeten wachten, de rest van de avond moesten we ook steeds vrij lang op onze drankjes wachten.
    Op ons hoofdgerecht hebben we twee uur moeten wachten, echt veel te lang!
    De porties lamskoteletjes waren nogal karig en het biefstuk was niet goed gaar, maar omdat ik niet nóg langer wilde wachten heb ik daar maar niets van gezegd. Het bijbestelde bijgerecht werd geserveerd nadat we ons hoofdgerecht al op hadden en ook op het dessert (wat overigens wel goed smaakte) hebben we bijna drie kwartier moeten wachten.

Dat het erg druk was vind ik eigenlijk niet zo relevant, daar hoor je als restaurant op voorbereid te zijn, als je dat niet aankunt moet je gewoon niet zoveel gasten toelaten, simpel.

Al met al wel een gezellige avond gehad, maar dat kwam door ons gezelschap.
    Wij komen hier (voorlopig) niet weer terug. Erg jammer want de vorige keer dat ik hier was, was de service wél prima.

6. Janske's profielfoto
    Janske heeft een recensie geschreven voor De Molen

Het was prima, maar alleen jammer dat het personeel niet langs kwam om te vragen of er voldoende te eten was.

7. Josette Zaal's profielfoto
    Josette Zaal heeft een recensie geschreven voor De Molen

Josette Zaal

jammer, geen keus in wijnen, ambiance goed en leuk,wachten op het eten duurde iets te lang, heel vriendelijk, maar niet heel erg deskundig in de bediening. Geen extra bordje bij de vis, i.v.m.de graatjes.Het eten was goed, maar gewoon.

8. C op de Hoek's profielfoto
    C op de Hoek heeft een recensie geschreven voor De Molen

Op 31 mei schnitzels komen eten met 4 personen ( met groupon-bon). Leuke sfeer met vooral uitstekende schnitzels! Ook de toetjes ( dame blanche met echte warme chocoladesaus) om je vingers bij af te likken.👍

9. Tineke florissen's profielfoto
    Tineke florissen heeft een recensie geschreven voor De Molen

Tineke florissen

Een prima restaurant zou het zo aan bevelen bij mij kennissen en familie
    Je krijgt echt waar voor je geld

10. Hofstra's profielfoto
    Hofstra heeft een recensie geschreven voor De Molen

Vorige week bij de molen gegeten.
    We wilden een verlate lunch, maar zijn voor een menu gegaan. Een proeverij van 3 voorgerechten vis of vlees en een proeverij van 3 nagerechten.
    Het was heerlijk en we komen graag nog eens terug.

11. siep van der Meij's profielfoto
    siep van der Meij heeft een recensie geschreven voor De Molen

Gisteravond (4-03-2017) hier met 8 personen (ik, mijn vrouw en mijn 3 zusters met echtgenoten) gegeten en genoten. Ja, genoten. A-la-carte gegeten, de halve kaart komt dan aan de orde, voor een keuken vaak lastig, maar hier geen probleem. PERFECT, alle gerechten. Geweldige en attente bediening van de dames, de verschillende gangen qua tijdsverloop ook niks op aan te merken. Vanaf binnenkomst tot vertrek een dikke 10!!
    En de rekening viel ook nog erg mee. Ik heb zelf 45 jaar horeca-ervaring, waarvan 39 jaar als ondernemer, dus wel een kritische blik. Deze avond krijgt naar jullie toe zeker (in diverse vormen) vervolg. Ik hoef niet te zeggen, ga zo door, want jullie hoef ik niks meer te vertellen. Want fam. Tjepkema, jullie hebben de FEELING.
    Siep

12. Johan's profielfoto
    Johan heeft een recensie geschreven voor De Molen

Helaas was dit geen goede ervaring. We hadden gereserveerd voor 3 personen onbeperkt mosselen eten en 2 personen onbeperkt schnitzels eten, dit alles met friet en groenten. We wilden een dag eerder, maar dat kon niet omdat men dan bang was dat er niet genoeg mosselen zouden zijn.
    Ten eerste was het er ongezellig koud en we hadden met z'n vijven een veel te kleine tafel.
    Toen de eerste ronde werd geserveerd zag het er goed uit, 2x schnitzel met gebakken spekjes ui en champignons en 2 kleine schaaltjes met mosselen voor 3 personen, en daarbij en soepkom met friet en een soepkom met sla, dit voor 5 personen. Nadat dit op was hebben we weer bij besteld, nu kregen we 2 kale schnitzels en 1 schaaltje mosselen en na heel lang wachten weer een klein schaaltje friet. Ondertussen nog drinken bij besteld en voordat dit kwam werd nog 3 x gevraagd of we nog wat wilden drinken. En eindelijk kwam het drinken. We hebben gelijk weer mosselen besteld, maar toen bleek dat de verse mosselen op waren, hoezo onbeperkt verse mosselen eten? Nu alleen nog diepvries mosselen, dit was niet super. Daarna toch nog een nagerecht besteld, duurde bijna een uur.
    Al met al een dikke onvoldoende, en echt geen aanrader.

13. Margreet's profielfoto
    Margreet heeft een recensie geschreven voor De Molen

Met een goede ervaring van diner/lunch in dit restaurant door 1 van ons, hebben we op 1e kerstdag met 7 personen aan het kerstbuffet deelgenomen.
    Ontvangst allervriendelijkst en regelmatig kwam er iemand langs om drankjes op te nemen. Het buffet zelf was matig van kwaliteit, weinig keuze en er werd onvoldoende aangevuld. Waar wij verwacht hadden dat het buffet betekende dat je zelf weet wanneer je bijv aan je dessert toe bent bleek dit hier niet de bedoeling te zijn. Iedereen moest eerst uitgegeten zijn voordat het buffet werd afgeruimd en opnieuw werd ingericht voor het dessertbuffet. In ons geval duurde dat ruim 45 minuten! Voor iemand van ons gezelschap die een vorm van autisme heeft duurde dit veel te lang. We hadden juist daarom voor een buffetvorm gekozen. Twee van ons gezelschap zijn dus voor het dessert al vertrokken. Omdat het dessertbuffet voor allen tegelijkertijd was, ontstond er een lange rij met wachtenden. Al met al een slechte ervaring en de prijs/kwaliteit verhouding was niet in orde, het buffet was met €35 pp veel te duur.

14. Sijkiena's profielfoto
    Sijkiena heeft een recensie geschreven voor De Molen

Vanavond samen met vrienden en familie uiteten geweest. Was heel erg gezellig. Het ijs buffet was een echt kunstwerk! We hebben een mooie kerstavond gehad.
    Bravo voor de bediening en de keuken.

15. Mevr A van der meulen's profielfoto
    Mevr A van der meulen heeft een recensie geschreven voor De Molen

Mevr A van der meulen

Gisteren met gezin naar kerstbuffet geweest, het was overheerlijk, ruim voldoende.
    Jammer dat er een tafel van 6 personen de sfeer verpeste. Overal commentaar op, meerdere gasten hadden last van deze tafel... Gastvrouw deed uiterste best om tafel tevreden te stellen en bracht hen zowaar eten persoonlijk aan tafel, terwijl het lopend buffet was.

Wij en met ons andere gasten, waren zeer tevreden.

16. Anneke Papa's profielfoto
    Anneke Papa heeft een recensie geschreven voor De Molen

Anneke Papa

vanavond met mijn broer en zus en aanhang gezellig uit eten geweest naar eetcafé De Molen te Vrouwenparochie. De hele dag niks gegeten, want we dachten mmmm lekker lopend buffet, maar NIET dus. Het eten was goed, maar veeel te weinig. Ze hadden het buffet klaargezet en in drie kwartier was alles leeg gegeten en niet weer aangevuld. We vroegen of dit werd aangevuld, maar kregen NEE als antwoord. Toen wachten op het ijsbuffet (3 kwartier later), onze kant kwam niks, de andere kant daar stond ijsbuffet klaar, MAAR aangezien er 100 man te eten waren, stonden we zowaar buiten in de rij. Wij waren aan de beurt en de schalen waren leeg, ze kwamen bij ons aan tafel voor een ijstaartje te brengen voor 6 personen. MAAR ze kwamen wel 18 x langs voor het drinken. In 1 woord: WAARDELOOS! En alle mensen klaagden erover. Kostte 28 euro voor 2 personen, waarvan 35 euro voor dit kerstmenu. Wij komen hier NEVER NOOIT weer.

17. Sandy de vries's profielfoto
    Sandy de vries heeft een recensie geschreven voor De Molen

Mijn verjaardag gevierd op het terras, heerlijke avond.
    Genoten van de prachtige locatie, uitstekend gegeten in het zonnetje.
    Wat wil een mens nog meer!

18. Ronald postumus's profielfoto
    Ronald postumus heeft De Molen toegevoegd als favoriet restaurant
    • Nederlands
    Vrouwbuurtstermolen 2 Vrouwenparochie
  19. Ronald postumus's profielfoto
    Ronald postumus heeft een recensie geschreven voor De Molen

Prachtige locatie, na praam varen een heerlijk buffet gehad. Top, alle lof aan personeel. Ook voor de schipper van de vaart naar Finkum was geweldig! Volgend jaar weer!

Is zeker een aanrader.

20. jansen's profielfoto
    jansen heeft een recensie geschreven voor De Molen

jansen

Onlangs gegeten en een biefstuk medium-rare besteld, 2 keer een biefstuk gehad, de eerste was te doorbakken en de 2e te rauw. Deze toch maar opgegeten. Medium-rare schijnt lastig te zijn. Sfeer en service goed. Niet voor herhaling vatbaar voor ons.

21. H,Beuker's profielfoto
    H,Beuker heeft een recensie geschreven voor De Molen

H,Beuker

Zondag 24 april buffet met 17 personen in de serre. De soep was niet erg warm, de aardappelen waren koud, er was slechts een soort groente. De aardappelkroketten werden niet aangeboden en stonden wel op het luxe buffet. De verhouding prijs en het gebodene viel erg tegen.

22. Alex's profielfoto
    Alex heeft een recensie geschreven voor De Molen

Zeker voor de herhaling vatbaar!

Gebeld voor een reservering. Uitgelegd dat me moeder mindervalide is en er werd bij binnenkomst meteen rekening mee gehouden. Een nette tafel met een aangepaste stoel ( leuning en kussentje)
    Netjes te woord gestaan. Aangegeven dat we voor de Groupon kwamen eten.

We begonnen met een uitgebreid broodplankje (brood was zelfs nog warm, vers)

Voorgerecht mooi op tijd en erg lekker. Hoofdgerecht (Mixed grill ) , voldoende vlees en heerlijke bijgerechten. En als afsluiter een sorbet met vruchten.

Al met al zeker voor de herhaling vatbaar.

Ga zo door !

23. w visser's profielfoto
    w visser heeft een recensie geschreven voor De Molen

Gegeten met een Groupon. We kregen geen groente en zowel bij vlees en vis rijst, als je met een Groupon komt wordt er bezuinigd. Klopt niet.

24. Piet Baron's profielfoto
    Piet Baron heeft een recensie geschreven voor De Molen

We hebben hier het afgelopen weekend een heerlijk buffet gehad. We waren er met 28 personen waaronder 3 jonge kinderen. De kinderen kregen alle ruimte en kregen als extra nog een pannenkoek en konden met het aanwezige speelgoed lekker hun gang gaan terwijl de "grote mensen" gezellig aan het eten waren. Prima eten, prima sfeer, gezellig haardvuur en een attente bediening. Een aanrader dus!

25. tim's profielfoto
    tim heeft een recensie geschreven voor De Molen

Twee weken terug daar gegeten, de proeverij de molen gehad. Eerst mini carpaccio met pesto en pijnboompitten en preisoep. Lekker, maar moet iets hoog op smaak met ham en zalmroosje met komkommer. Maar er zat een partie gekookte ei bij, die hoort er niet bij. Dan een overheerlijk proceurlapje. Daarbij salade gebakken aardappelen, te zoet. Lekkere stoofappels. En als toetje had ik iets spannends verwacht maar kreeg vanilieijs met fruit en parfaits. Het toetje mag wel meer spannend zijn. Bediening was vriendelijk en het restaurant is gezellig en mooi.

26. JK's profielfoto
    JK heeft een recensie geschreven voor De Molen

Vaker geweest maar dit maal zeer tegenvallend. Afgelopen jaar 5 keer bovengemiddeld goed maar dit maar zeer verrast tijdens het 41 jarige huwelijk van mijn ouders. Dit kwam waarschijnlijk door de drukte, er was een buffet in de achterhaal en in het restaurant zaten nagenoeg alle tafels vol.

- na een uur het eten gekregen, een kwartiertje ons afgevraagd waar het bleef.
    - in dat uur zijn wij eenmaal van drinken voorzien en niet gevraagd naar drinken of dat alles naar wens is (stokbrood). De bediening zat er duidelijk tot over de oren in. Dit was op een zondagavond.
    - het eten was goed maar een klein soepkommetje met aardappelen was veel te weinig. De bloemkool was lauw en terug gestuurd waarna we weer bloemkool kregen die niet warm was en we pas kregen toen we nagenoeg het eten op hadden. Bestelde mayonaise niet gekomen. Ook aardappeltjes kwamen te laat.
    - op het aangeven van onze klachten en ontevredenheid werd niets gezegd, niet meer of we ook nog wat voor na wilden. Ook niets aangeboden dus.

Er was deze zondag net even iets teveel wat mis ging. Jammer want we hebben hier alle voorgaande vier keren prima gegeten en zijn prima bediend.

Wij waren niet de enigen die om meer aardappelen vroegen. Een klein soepkommetje aan aardappelen is echt veel te weinig. Moet er bespaard worden op de aardappelen ofzo?

Met een buffet moet de eigenaar zorgen dat de bediening op orde is zo ook een cursus om gaan met ontevreden gasten. Bediening is niet bot, aardig maar weet blijkbaar niet hoe ze hier mee om moeten gaan. Alleen zeggen dat ze dat erg vervelend vinden en het hun spijt zou al genoeg kunnen zijn. Wij hebben wel begrip voor drukte. Meer aardappelen, bediening en een cursus van de baas voorkomt veel.

Normaal gesproken een prima zaak. Als het niet erg erg druk is.

27. Anco's profielfoto
    Anco heeft De Molen toegevoegd als favoriet restaurant
    • Nederlands
    Vrouwbuurtstermolen 2 Vrouwenparochie
  28. Anco's profielfoto
    Anco heeft een recensie geschreven voor De Molen

Anco

Wij kijken vaak op eet.nu om te kijken wat er in onze omgeving aan restaurants zijn. Nu viel ons oog op De Molen. Ver weg van de grote steden. We doen dat te weinig want ook buiten de grote steden kun je dus heerlijk eten en zijn we aangenaam verrast. Zeer vriendelijke bediening. Lekkere wijnen op de kaart, we hadden de Spaanse huiswijn welke zeer goed van smaak was.
    We hebben beide gekozen voor het molen menu. Proeverij van verschillende voor en nagerechten. Huzarensalade, soep en zalmtartaar. Als hoofdgerecht hadden we een overheerlijke zeetong, zeer zacht van smaak en heerlijk gekruid. Daarbij een koolsalade, spinazie en aardappelschijfjes. Zeer lekker. Toetje bestond uit fruit, ijs en koffiebrulee. Al met al een voor herhaling vatbaar.
    Wij zaten aan de voorkant, is iets kleiner dan de achterzijde.

29. JK's profielfoto
    JK heeft een recensie geschreven voor De Molen

In januari 2012 hebben wij met 13 personen bij de molen gegeten (van de kaart). Wij hadden gereserveerd en bij aankomst konden wij kiezen uit twee tafels. Wij kozen de gezellige plaats bij de open haard. Het restaurant is oude stijl maar modern ingericht. Voor de rokers is er overigens een speciale rokers ruimte binnen.

We zijn zeer tevreden over de bediening. Goede uitleg over de kaart, vriendelijke en attent. Ze stonden de hele avond voor ons klaar en alle gangen kwamen met een goede timing. De reden dat ze van mij geen tien krijgen ligt hem in het feit dat de tafels eigenlijk iets te klein zijn waardoor je een klein beetje krap zit (er zijn ook andere tafels). Anderzijds maakt het dat ook wel weer gezellig. De voorzieningen schaar ik onder service.

Gezelligheid en eten dat is waar het om gaat en bij dit restaurant aanwezig. Wij hebben van de kaart gegeten (geen buffet) en een verscheidenheid aan voor-hoofd en nagerecht genoten. Van vegetarisch tot mixed-grill.
    Persoonlijk zie ik wel wat meer gekookte groenten bij het hoofdgerecht. Dit zie ik tegenwoordig wel meer bij restaurants. De verhouding 50/50 wat betreft warme gekookte groente en salade bij het hoofdgerecht lijkt een trend. Dit terwijl veel mensen als voorgerecht al salade hebben gegeten. Dan zit je niet bepaald gebakken als je de enige geserveerde gekookte groente bij het hoofdgerecht niet lust. Ik heb zelf het liefst gekookte bloemkool of broccoli en bijvoorbeeld witlof/ham/kaas bij het hoofdgerecht. Een beetje keus. Dit was ook de groente die de molen altijd aanbood.
    Bij de molen zat dit maal gekookte rode kool en een salade welke wel zeer smakelijk waren en het was ook voldoende. Drie schaaltjes aardappeltjes voor 13 man was een schaaltje te weinig maar bij het vragen kregen we twee meer en de vijfde kwam niet helemaal op. Wellicht wat moeilijk schatten.
    Sommigen hadden de proeverij gekozen(3-gangen). Deze had ik vorig jaar ook gehad maar alleen het voorgerecht vond ik wat standaard, hoofd en nagerecht top. Het voorgerecht in deze 3 gangen was echter veranderd en het leek me verbeterd (niet geproefd). Ik had de rundercarpacio, mixed-grill en dame blanche en allen zeer zeer smakelijk. Een dikke 9. Wat betreft de bieren was er een breed aanbod en ruime keuze. Iedereen was erg positief en er was niets wat tegenviel. Alles heeft mij en mijn familie voortreffelijk gesmaakt.

Prijzen zijn marktcomform, wellicht iets hoger dan gemiddeld maar dat is het dubbel en dwars waard. Mooie locatie en goed eten, een aanrader!

30. fam bruinsma's profielfoto
    fam bruinsma heeft een recensie geschreven voor De Molen

We hebben hier heerlijk gegeten. Het was een dinsdag avond en dan verwacht je eigenlijk niet dat het druk is maar het restaurant zat toch aardig vol. Desondanks werden we zeer attent en vlot geholpen en hadden we ons voorgerecht al na enkele minuten, wat heerlijk smaakte. De sfeer was erg goed en we hebben echt genoten. De koffie afsluiter met hun eigengemaakte Etagère met allemaal molen borden en servies ertussenin was een echte verrassing!

We hebben in tijden niet zo'n leuke avond gehad!