Nieuwste foto's in Vrouwenparochie

Laatste updates in Vrouwenparochie

1. JK's profielfoto
    JK heeft een recensie geschreven voor De Molen

Voortreffelijk

Het broodplankje smaakte zeer goed met name de verse kruidenboter. Bij de pesto kan beter een klein lepeltje (detail).

Mixed grill is een aanrader, zeer mals en zeer goed van smaak. Zeker vers, goed product en perfect klaargemaakt.
    Vreemd houten bord en wellicht minder hygienisch maar een leuke presentatie met een mandje vol patat en een remoulade knoflook sausje.

Warme groente! Je vindt het niet vaak meer maar hier krijg je het nog. Boontjes met nootmuskaat en komkommer in zuur. Fijne combinatie. Ik laat mijn gezeur over twee soorten warme groente een wens. Aardappelen heerlijk van smaak.

Het hoofgerecht volgde het voorgerecht wel iets te snel op maar voor deze keer was dat geen probleem voor ons.

Al met al voortreffelijk. De laatste keer jaren terug waren de zaken niet goed voor elkaar. Hier is zeker wat veranderd. Een absolute aanrader.

Tip; zaterdag kan het aan de stamtafel luidruchtig zijn, vraag een tafel in de gezellige achterzaal.

2. De Molen heeft een nieuwe foto
  8. De Molen heeft een nieuwe foto
  9. De Molen heeft een nieuwe foto
  10. Marije's profielfoto
    Marije heeft een recensie geschreven voor De Molen

Top avond gehad! Leuke sfeer, eten was goed en super vriendelijke en snelle bediening. Wij komen terug!

11. Nathalie's profielfoto
    Nathalie heeft een recensie geschreven voor De Molen

Gisteravond zijn wij voor de eerste keer (na een goede aanbeveling) naar Restaurant De Molen geweest om een 50-jarig huwelijk te vieren. We hadden al een ruime tijd van tevoren gereserveerd en alles was dan ook tot op de details geregeld. We kregen een eigen ruimte (serre) met een overheerlijk buffet. Gistermiddag nog snel even moeten bellen dat er glutenvrije gerechten bij moeten komen omdat er een extra persoon meekwam, dit was geen probleem! Vriendelijke bediening. Het nagerecht duurde echter wel wat lang maar was overigens wel heerlijk. Helaas een storing met de KPN waardoor we niet het feestje goed konden betalen via de pin, maar hier hebben we een goede oplossing voor bedacht. Na de tijd kregen we ook nog een VOLLE stempelkaart waarmee we gezellig nog even een boottochtje kunnen doen op de elektrische sloep. Al met al. Een geslaagde avond en zeker een aanrader! We komen zeker terug.

12. Anneke's profielfoto
    Anneke heeft een recensie geschreven voor De Molen

Fijne locatie, goed eten en vriendelijke bediening.

13. Kloosterman's profielfoto
    Kloosterman heeft een recensie geschreven voor De Molen

Kloosterman

Prachtige locatie met lekker eten en vriendelijke bediening :-)

14. siep van der Meij's profielfoto
    siep van der Meij heeft een recensie geschreven voor De Molen

5-03-2018 Gisteravond met 8 personen naar restaurant DE MOLEN, het was wederom geweldig. Zodra je binnenkomt voel je de ontspannen sfeer en ervaar je de attente ontvangst. Gezeten bij de open haard hebben we weer genoten van de uitstekende keuken, de perfecte bediening en de hele entourage, het was er gezellig druk, maar alles liep weer gesmeerd. Drankjes op tijd, geen lange wachttijden tussen de verschillende gangen. Alles even smakelijk en verzorgd.
    Het kan bijna niet beter. Zeker ook het warme interieur draagt hiertoe bij. Prijstechnisch ook helemaal in orde.
    Met wat ik nu zeg, was het hele gezelschap het eens.
    Tot spoedig ziens siep.

15. Faber's profielfoto
    Faber heeft een recensie geschreven voor De Molen

Het eten was heerlijk de bediening was gastvrij en vriendelijk.
    Kortom een geslaagde avond.
    Zeker voor herhaling vatbaar...

16. Harm Hennie's profielfoto
    Harm Hennie heeft een recensie geschreven voor De Molen

De sfeer en de ambiance is er prima, het eten oke, maar daarmee is het meeste wel gezegd.

Bij binnenkomst hebben we bijna een halfuur op onze eerste drankjes moeten wachten, de rest van de avond moesten we ook steeds vrij lang op onze drankjes wachten.
    Op ons hoofdgerecht hebben we twee uur moeten wachten, echt veel te lang!
    De porties lamskoteletjes waren nogal karig en het biefstuk was niet goed gaar, maar omdat ik niet nóg langer wilde wachten heb ik daar maar niets van gezegd. Het bijbestelde bijgerecht werd geserveerd nadat we ons hoofdgerecht al op hadden en ook op het dessert (wat overigens wel goed smaakte) hebben we bijna drie kwartier moeten wachten.

Dat het erg druk was vind ik eigenlijk niet zo relevant, daar hoor je als restaurant op voorbereid te zijn, als je dat niet aankunt moet je gewoon niet zoveel gasten toelaten, simpel.

Al met al wel een gezellige avond gehad, maar dat kwam door ons gezelschap.
    Wij komen hier (voorlopig) niet weer terug. Erg jammer want de vorige keer dat ik hier was, was de service wél prima.

17. Janske's profielfoto
    Janske heeft een recensie geschreven voor De Molen

Het was prima, maar alleen jammer dat het personeel niet langs kwam om te vragen of er voldoende te eten was.

18. Josette Zaal's profielfoto
    Josette Zaal heeft een recensie geschreven voor De Molen

Josette Zaal

jammer, geen keus in wijnen, ambiance goed en leuk,wachten op het eten duurde iets te lang, heel vriendelijk, maar niet heel erg deskundig in de bediening. Geen extra bordje bij de vis, i.v.m.de graatjes.Het eten was goed, maar gewoon.

19. C op de Hoek's profielfoto
    C op de Hoek heeft een recensie geschreven voor De Molen

Op 31 mei schnitzels komen eten met 4 personen ( met groupon-bon). Leuke sfeer met vooral uitstekende schnitzels! Ook de toetjes ( dame blanche met echte warme chocoladesaus) om je vingers bij af te likken.👍

20. Tineke florissen's profielfoto
    Tineke florissen heeft een recensie geschreven voor De Molen

Tineke florissen

Een prima restaurant zou het zo aan bevelen bij mij kennissen en familie
    Je krijgt echt waar voor je geld

21. Hofstra's profielfoto
    Hofstra heeft een recensie geschreven voor De Molen

Vorige week bij de molen gegeten.
    We wilden een verlate lunch, maar zijn voor een menu gegaan. Een proeverij van 3 voorgerechten vis of vlees en een proeverij van 3 nagerechten.
    Het was heerlijk en we komen graag nog eens terug.

22. siep van der Meij's profielfoto
    siep van der Meij heeft een recensie geschreven voor De Molen

Gisteravond (4-03-2017) hier met 8 personen (ik, mijn vrouw en mijn 3 zusters met echtgenoten) gegeten en genoten. Ja, genoten. A-la-carte gegeten, de halve kaart komt dan aan de orde, voor een keuken vaak lastig, maar hier geen probleem. PERFECT, alle gerechten. Geweldige en attente bediening van de dames, de verschillende gangen qua tijdsverloop ook niks op aan te merken. Vanaf binnenkomst tot vertrek een dikke 10!!
    En de rekening viel ook nog erg mee. Ik heb zelf 45 jaar horeca-ervaring, waarvan 39 jaar als ondernemer, dus wel een kritische blik. Deze avond krijgt naar jullie toe zeker (in diverse vormen) vervolg. Ik hoef niet te zeggen, ga zo door, want jullie hoef ik niks meer te vertellen. Want fam. Tjepkema, jullie hebben de FEELING.
    Siep

23. Johan's profielfoto
    Johan heeft een recensie geschreven voor De Molen

Helaas was dit geen goede ervaring. We hadden gereserveerd voor 3 personen onbeperkt mosselen eten en 2 personen onbeperkt schnitzels eten, dit alles met friet en groenten. We wilden een dag eerder, maar dat kon niet omdat men dan bang was dat er niet genoeg mosselen zouden zijn.
    Ten eerste was het er ongezellig koud en we hadden met z'n vijven een veel te kleine tafel.
    Toen de eerste ronde werd geserveerd zag het er goed uit, 2x schnitzel met gebakken spekjes ui en champignons en 2 kleine schaaltjes met mosselen voor 3 personen, en daarbij en soepkom met friet en een soepkom met sla, dit voor 5 personen. Nadat dit op was hebben we weer bij besteld, nu kregen we 2 kale schnitzels en 1 schaaltje mosselen en na heel lang wachten weer een klein schaaltje friet. Ondertussen nog drinken bij besteld en voordat dit kwam werd nog 3 x gevraagd of we nog wat wilden drinken. En eindelijk kwam het drinken. We hebben gelijk weer mosselen besteld, maar toen bleek dat de verse mosselen op waren, hoezo onbeperkt verse mosselen eten? Nu alleen nog diepvries mosselen, dit was niet super. Daarna toch nog een nagerecht besteld, duurde bijna een uur.
    Al met al een dikke onvoldoende, en echt geen aanrader.

24. Margreet's profielfoto
    Margreet heeft een recensie geschreven voor De Molen

Met een goede ervaring van diner/lunch in dit restaurant door 1 van ons, hebben we op 1e kerstdag met 7 personen aan het kerstbuffet deelgenomen.
    Ontvangst allervriendelijkst en regelmatig kwam er iemand langs om drankjes op te nemen. Het buffet zelf was matig van kwaliteit, weinig keuze en er werd onvoldoende aangevuld. Waar wij verwacht hadden dat het buffet betekende dat je zelf weet wanneer je bijv aan je dessert toe bent bleek dit hier niet de bedoeling te zijn. Iedereen moest eerst uitgegeten zijn voordat het buffet werd afgeruimd en opnieuw werd ingericht voor het dessertbuffet. In ons geval duurde dat ruim 45 minuten! Voor iemand van ons gezelschap die een vorm van autisme heeft duurde dit veel te lang. We hadden juist daarom voor een buffetvorm gekozen. Twee van ons gezelschap zijn dus voor het dessert al vertrokken. Omdat het dessertbuffet voor allen tegelijkertijd was, ontstond er een lange rij met wachtenden. Al met al een slechte ervaring en de prijs/kwaliteit verhouding was niet in orde, het buffet was met €35 pp veel te duur.

25. Sijkiena's profielfoto
    Sijkiena heeft een recensie geschreven voor De Molen

Vanavond samen met vrienden en familie uiteten geweest. Was heel erg gezellig. Het ijs buffet was een echt kunstwerk! We hebben een mooie kerstavond gehad.
    Bravo voor de bediening en de keuken.

26. Mevr A van der meulen's profielfoto
    Mevr A van der meulen heeft een recensie geschreven voor De Molen

Mevr A van der meulen

Gisteren met gezin naar kerstbuffet geweest, het was overheerlijk, ruim voldoende.
    Jammer dat er een tafel van 6 personen de sfeer verpeste. Overal commentaar op, meerdere gasten hadden last van deze tafel... Gastvrouw deed uiterste best om tafel tevreden te stellen en bracht hen zowaar eten persoonlijk aan tafel, terwijl het lopend buffet was.

Wij en met ons andere gasten, waren zeer tevreden.

27. Anneke Papa's profielfoto
    Anneke Papa heeft een recensie geschreven voor De Molen

Anneke Papa

vanavond met mijn broer en zus en aanhang gezellig uit eten geweest naar eetcafé De Molen te Vrouwenparochie. De hele dag niks gegeten, want we dachten mmmm lekker lopend buffet, maar NIET dus. Het eten was goed, maar veeel te weinig. Ze hadden het buffet klaargezet en in drie kwartier was alles leeg gegeten en niet weer aangevuld. We vroegen of dit werd aangevuld, maar kregen NEE als antwoord. Toen wachten op het ijsbuffet (3 kwartier later), onze kant kwam niks, de andere kant daar stond ijsbuffet klaar, MAAR aangezien er 100 man te eten waren, stonden we zowaar buiten in de rij. Wij waren aan de beurt en de schalen waren leeg, ze kwamen bij ons aan tafel voor een ijstaartje te brengen voor 6 personen. MAAR ze kwamen wel 18 x langs voor het drinken. In 1 woord: WAARDELOOS! En alle mensen klaagden erover. Kostte 28 euro voor 2 personen, waarvan 35 euro voor dit kerstmenu. Wij komen hier NEVER NOOIT weer.

28. Sandy de vries's profielfoto
    Sandy de vries heeft een recensie geschreven voor De Molen

Mijn verjaardag gevierd op het terras, heerlijke avond.
    Genoten van de prachtige locatie, uitstekend gegeten in het zonnetje.
    Wat wil een mens nog meer!

29. Ronald postumus's profielfoto
    Ronald postumus heeft De Molen toegevoegd als favoriet restaurant