Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Vroomshoop verdeeld zijn.

1. Pizzeria Vroomshoop

Ik ben met 4 andere vriendinnen hier op Valentijnsdag wezen eten. Het eten is lekker maar het duurde ontzettend lang voordat we ons eten kregen wat heel jammer was...de service kon ook beter. Het lijkt alsof ze ons gewoon lang laten wachten zodat we nog meer drinken bestellen... Eten is lekker maar dat blijft het ongeveer bij, het wachten duurt ontzettend lang!

2. Pizzeria Vroomshoop

N

Al meerdere malen lange tijd moeten wachten op de bestelling. Zou worden geleverd binnen 1,5 uur maar was er na 2 uur nog niet. Ook ophalen duurde meer dan 45 minuten terwijl er via de telefoon ruim op tijd besteld was. Eten is niet altijd even geweldig. Wanneer we kwamen eten in het restaurant was de helft van de kaart niet beschikbaar (geen pasta’s) in verband met drukte. Erg teleurstellend. Milano saus is wel lekker. Zeker geen aanrader om heen te gaan.

3. Pizzeria Vroomshoop

N

Prima eten. ‘An toafel’ is een heerlijke afwisseling van gerechten, heel smakelijk! Echt een aanrader…

5. Pizzeria Vroomshoop

henderik jan

ze bezorgende maar de helft van de pizza's

Robatio

Super cafetaria ( prijs kwaliteit )ook fijne snitsels wat een grote
    Mooie schone en hygiënische zaak
    Personeel is super vriendelijk , en een mooie locatie .
    Echt aanrader

7. Chinees-Indisch Vroomshoop

In het verleden vaker afgehaald en altijd goed en smakelijk. Nu echter een smakeloze hap, een andere eigenaar? Wat ook verbazingwekkend was is dat onze bestelling van een 6tal gerechten binnen enkele minuten al gereed was, uit de bain marie ipv vers bereid? We gaan het nog 1x proberen maar bij hetzelfde resultaat moeten we op zoek naar een andere "Chinees".

8. Pizzeria Vroomshoop

Ik kom hier nooit weer. Besteld voor 70 euro en de helft van mijn besteling klopte niet eens en dan ben ik degene die fout zit. Nou nou zeg, kom niet weer.

Prima cafetaria. Uitstekende kwaliteit, vriendelijk en snel! Ook in de spits op zaterdagavond! Inrichting is netjes en schoon.

10. Pizzeria Vroomshoop

bestelling kwam niet na anderhalf uur te hebben gewacht, dus mister-pizza om de hoek gebeld,
    een tweede keer geprobeerd te bestellen maar er werd niet opgenomen. eten kan er mee door.

Bianca Streuer

12. Internationaal Vroomshoop

Robert Helleman

13. Pizzeria Vroomshoop

Henk koekepan de III

2.5 uur gewacht en toen moesten ze nog beginnen, ze wilden wel korting geven maar dat was erg weinig voor deze lange wachttijd

14. Pizzeria Vroomshoop

Heel lekker eten als je geduld hebt. Met geduld bedoel ik: er geen probleem mee hebben als je 3 uur moet wachten op je eten en ze deze tijd gebruiken om geld te verdienen door drinken te blijven schenken.
    Wat een top tent (sarcasme).
    Niks anders dan problemen gehad met deze tent.

15. Chinees-Indisch Vroomshoop

Sjon wegerif

Heerlijk gegeten en helemaal niet duur, ook de muziek op de achtergrond was aangenaam. Als we weer in Vroomshoop zijn gaan we zeker weer.

16. Internationaal Vroomshoop

Prosecco is een sfeervol restaurant. De bediening is goed op de hoogte van de kaart. Wij moesten glutenvrij eten, hiervan zijn ze uitstekend op de hoogte waardoor wij zonder problemen het verassingsmenu van de kok konden nemen. Het eten was heerlijk en verrassend. Het werd creatief, mooi en met stijl opgediend. Kok en bediening, bedankt voor deze fijne avond uit. Wij komen zeker terug!

17. Chinees-Indisch Vroomshoop

Zeer smakeloze maaltijd. Zowel de soep als het hoofdgerecht. Het tipangerecht bestond voor een zeer groot gedeelte uit uien en was liefdeloos bereid. Absoluut geen aanrader.

18. Chinees-Indisch Vroomshoop

Sinds er andere mensen in zitten is het eten erg achteruit gegaan. Bijvoorbeeld een portie saté is na 1 hap regelrecht de prullenbak in gegaan, zo smerig helaas. Het leek of de nasi niet vers was en zo nog wat dingen meer helaas. Erg jammer, want de laatste jaren was het eten super lekker hier. Maar ik kom hier niet weer terug. Ik ga wel een dorp verderop Chinees eten halen.

19. Internationaal Vroomshoop

Het eten was heel erg lekker en mooi opgediend. We hebben wel wat min punten:
    We hadden gevraagd om de huiswijn maar toen werd ons min of meer de wijn van de maand aangepraat.
    Bij het dessert werd ons gevraagd of we van kaas hielden waarop ons antwoord ja was. Toen werd er gezegd, dan moet u wel €4,50 per persoon extra bijbetalen. Bij de koffie werden er allerlei zoetigheden aangeboden die we tot onze verbazing wel moesten afrekenen. Dit had er bijgezegd moeten worden. Dit vonden we echt een minpunt.

20. Internationaal Vroomshoop

Werkelijk een superrestaurant! Alles vers en zeer smaakvol en op verzoek zelfs een superglutenvrij dieet (wordt zelfs rekening gehouden met kruisbesmetting wat niet simpel is in een horeca keuken!). Deskundige en zeer gastvrije bediening. Het glaasje prosecco met garnituur en de amuse die standaard vooraf is inbegrepen is een heerlijke manier om rustig te wachten op het eten dat gaat komen. Ik neem mijn gasten graag mee voor een avondje Prosecco! Als ze weer komen logeren vragen ze zonder uitzondering of we weer bij dat heerlijke restaurant gaan eten. Mensen die veel over de wereld reizen en vaak buiten de deur eten... 200% een aanrader. Wel even reserveren anders loop je het risico voor niets te komen. Ik kan niet anders dan op alle fronten een 10 te geven!

21. Internationaal Vroomshoop

Een geweldige avond afgelopen 27 mei. We waren met onze motor jacht in Vroomshoop. Wij wilden onze 49ste trouwdag vieren. Via Google gezocht, maar zonder afspraak binnen gestapt. Een vriendelijke ontvangst. Een mooi gedekte ronde tafel. En wat een leuke lokatie. En wat een heerlijk eten. En tegen een redelijke prijs. Met een geweldig slot. Een speciaal voor ons gemaakt toetje. Niet een traditionele vuurfontein, maar een speciaal, voor onze 49ste trouwdag, ontworpen nagerecht. Grote klasse. Het was moeilijk om iets van een min punt te vinden. Maar toch vonden wij er een. Er kwam een eind aan. Maar we komen zeker eens terug. We hebben vrienden die in de omgeving wonen. En we hebben ons voorgenomen met hen te komen eten. Wij danken alle medewerkers weer voor de leuke herinnering. Veel groeten van Hans en Gees van Leeuwen uit Papendrecht.

22. Internationaal Vroomshoop

Willems

Prosecco is echt een toprestaurant! Heerlijk eten, goede bediening en gezellig.

23. Internationaal Vroomshoop

Monique Hendriks

Een verrassend goed restaurant op een plek waar je het niet direct zoekt.
    Uitstekende keuken, verse ingrediënten, mooie smaken en bijzondere combinaties. Correcte en vriendelijke bediening door – in ons geval – de jonge, enthousiaste eigenaresse, die samen met haar echtgenoot, de chef, dit restaurant uitbaat. De locatie van Prosecco met groot terras aan het kanaal is uitnodigend en perfect gekozen.
    Kortom, zeer goed en wij willen hier graag nog een keer terugkomen als we in de buurt zijn.
    6-1-2015
    J en M Liebregts-Hendriks

24. Internationaal Vroomshoop

Heerlijke 3 gangen lunch gehad met als toetje nog een kijkje in de keuken.
    Aanrader!!!

25. Chinees-Indisch Vroomshoop

Truus Brunink

26. Pizzeria Vroomshoop

Het eten is goed, maar het bezorgen duurt abnormaal lang. Nu ook tijdens de voetbal, om half 6 besteld en om kwart voor 8 nog geen eten.

Erg slechte zaak en je kunt er beter zelf je eten ophalen.

27. Pizzeria Vroomshoop

Wat een aardige en hardwerkende mensen. Twee heerlijke pizza's opgehaald. Ga zo door! Top. Tot de volgende keer.

28. Internationaal Vroomshoop

Het eten is van zeer goeie kwaliteit maar aan de karige kant , de service is slecht! Drinken moet je echt om vragen en eten moet je tussen de 3 gangen toch zeker een 3 kwartier op wachten. Voor een 3 gangen diner en 3 glaasjes drinken en 1 koffie, betaal je vervolgens € 55,- p.p. en dat vind ik knap duur voor weinig. Het restaurant had niet echt een gezellige sfeer, maar dat is een persoonlijke smaak.

29. Internationaal Vroomshoop

fam De Haan

Met vier personen heerlijk gegeten. Gestart met een glaasje prosecco, begeleid door een proseccoplankje met heerlijke hapjes. Huisgemaakte tomatenbouillon en een knapperig broodje: Allemaal top. Drie-gangenmenu en alles is even lekker en met flair gepresenteerd! Het was een hele fijne avond en we komen zeker terug.

Thea Roelofs

Voor een overheerlijke berenhap met satésaus gaan we steeds naar Nieuwoord in Vroomshoop, en ook de patat is goed gebakken en lekker krokant.
    Als ik ergens onderweg was heb ik dit ook weleens besteld, maar mijn compliment Nieuwoord, bij jullie smaakt dit het best.
    En ook weet ik vanuit het verleden dat jullie erg je best doen. Bravo.