18 positieve stemmen1 negatieve stem

U kunt direct parkeren bij het Restaurant of aan de overzijde bij Expert Berkhof

Bereikbaar per trein (Lijn Almelo- Marienberg) en bus (halte Tonnendijk)/ zie dienstregeling

• Veganistisch

• Rookruimte

18 positieve stemmen1 negatieve stem

1364201952 93
1420041179 86
1531719633 88
1553196259 88

1. Robert Helleman

2. Prosecco is een sfeervol restaurant. De bediening is goed op de hoogte van de kaart. Wij moesten glutenvrij eten, hiervan zijn ze uitstekend op de hoogte waardoor wij zonder problemen het verassingsmenu van de kok konden nemen. Het eten was heerlijk en verrassend. Het werd creatief, mooi en met stijl opgediend. Kok en bediening, bedankt voor deze fijne avond uit. Wij komen zeker terug!

3. Het eten was heel erg lekker en mooi opgediend. We hebben wel wat min punten:
    We hadden gevraagd om de huiswijn maar toen werd ons min of meer de wijn van de maand aangepraat.
    Bij het dessert werd ons gevraagd of we van kaas hielden waarop ons antwoord ja was. Toen werd er gezegd, dan moet u wel €4,50 per persoon extra bijbetalen. Bij de koffie werden er allerlei zoetigheden aangeboden die we tot onze verbazing wel moesten afrekenen. Dit had er bijgezegd moeten worden. Dit vonden we echt een minpunt.

4. Werkelijk een superrestaurant! Alles vers en zeer smaakvol en op verzoek zelfs een superglutenvrij dieet (wordt zelfs rekening gehouden met kruisbesmetting wat niet simpel is in een horeca keuken!). Deskundige en zeer gastvrije bediening. Het glaasje prosecco met garnituur en de amuse die standaard vooraf is inbegrepen is een heerlijke manier om rustig te wachten op het eten dat gaat komen. Ik neem mijn gasten graag mee voor een avondje Prosecco! Als ze weer komen logeren vragen ze zonder uitzondering of we weer bij dat heerlijke restaurant gaan eten. Mensen die veel over de wereld reizen en vaak buiten de deur eten... 200% een aanrader. Wel even reserveren anders loop je het risico voor niets te komen. Ik kan niet anders dan op alle fronten een 10 te geven!

5. Een geweldige avond afgelopen 27 mei. We waren met onze motor jacht in Vroomshoop. Wij wilden onze 49ste trouwdag vieren. Via Google gezocht, maar zonder afspraak binnen gestapt. Een vriendelijke ontvangst. Een mooi gedekte ronde tafel. En wat een leuke lokatie. En wat een heerlijk eten. En tegen een redelijke prijs. Met een geweldig slot. Een speciaal voor ons gemaakt toetje. Niet een traditionele vuurfontein, maar een speciaal, voor onze 49ste trouwdag, ontworpen nagerecht. Grote klasse. Het was moeilijk om iets van een min punt te vinden. Maar toch vonden wij er een. Er kwam een eind aan. Maar we komen zeker eens terug. We hebben vrienden die in de omgeving wonen. En we hebben ons voorgenomen met hen te komen eten. Wij danken alle medewerkers weer voor de leuke herinnering. Veel groeten van Hans en Gees van Leeuwen uit Papendrecht.

6. Willems

Prosecco is echt een toprestaurant! Heerlijk eten, goede bediening en gezellig.

7. Monique Hendriks

Een verrassend goed restaurant op een plek waar je het niet direct zoekt.
    Uitstekende keuken, verse ingrediënten, mooie smaken en bijzondere combinaties. Correcte en vriendelijke bediening door – in ons geval – de jonge, enthousiaste eigenaresse, die samen met haar echtgenoot, de chef, dit restaurant uitbaat. De locatie van Prosecco met groot terras aan het kanaal is uitnodigend en perfect gekozen.
    Kortom, zeer goed en wij willen hier graag nog een keer terugkomen als we in de buurt zijn.
    6-1-2015
    J en M Liebregts-Hendriks

8. Heerlijke 3 gangen lunch gehad met als toetje nog een kijkje in de keuken.
    Aanrader!!!

9. Het eten is van zeer goeie kwaliteit maar aan de karige kant , de service is slecht! Drinken moet je echt om vragen en eten moet je tussen de 3 gangen toch zeker een 3 kwartier op wachten. Voor een 3 gangen diner en 3 glaasjes drinken en 1 koffie, betaal je vervolgens € 55,- p.p. en dat vind ik knap duur voor weinig. Het restaurant had niet echt een gezellige sfeer, maar dat is een persoonlijke smaak.

10. fam De Haan

Met vier personen heerlijk gegeten. Gestart met een glaasje prosecco, begeleid door een proseccoplankje met heerlijke hapjes. Huisgemaakte tomatenbouillon en een knapperig broodje: Allemaal top. Drie-gangenmenu en alles is even lekker en met flair gepresenteerd! Het was een hele fijne avond en we komen zeker terug.

11. 6 maart hier gegeten. We waren niet tevreden over deze toch mooie ambiance. We werden vriendelijk benaderd. Het restaurant zat nog niet voor de helft vol. Logisch op donderdag. Dat is ook geen punt. Wat wel een punt is, dat je dan met zijn tweetjes een tafel krijgt van vier, waarvan dan de helft zo'n 10 cm bij je vandaan wordt geschoven, waar vervolgens dan andere mensen zouden kunnen komen zitten. Dit werd n.l. beaamd bij navraag! Op 10 cm afstand! Dit was de eerste irritatie. Na een heerlijke amuse, wat brood en een drankje redelijk snel ons voorgerecht. ( Wat we ook vreemd vonden, is dat je verplicht bent om 2 gerechten te nemen.)

Op naar het hoofdgerecht. Hier hebben we helaas een uur op moeten wachten! Zonder dat we tussendoor hiervan op de hoogte werden gebracht! Dit kan echt niet en het was niet eens druk. Maar zie: voor het lange wachten kreeg mijn man (die zijn glas leeg had) een beetje wijn van het huis! Nou zijn de glazen wijn erg aan de zuinige kant en bij navraag kreeg hij een half glaasje wijn ter compensatie voor het wachten. We waren zo perplex, dat ik ineens dacht: en ik dan, ik heb toch ook een uur gewacht?

Maar ik kreeg niks en de lust werd ons ontnomen hier wat van te zeggen, toen ook nog eens bleek, dat je bij het hoofdgerecht alleen een stukje vis of vlees op je bord krijgt. En dat je verder zowel groenten, frites als sla bij moest bestellen en dus ook betalen. Daar waren de prijzen van de hoofdgerechten absoluut niet naar. Schandalig. Wij zijn echt wel wat gewend. We eten al meer dan 40 jaar in restaurants van verschillend niveau, meerdere keren per week. En kunnen dus goed beoordelen.

Sorry voor al die mensen, die hier met plezier waren, maar wij hadden een te dure, minder leuke avond. We willen best betalen, maar er dan ook wat voor krijgen. Dan zijn er in de nabije omgeving toch een aantal voorbeelden, waar ze het tien keer beter doen. Hier komen we geen tweede keer. Denk ik. Ons motto is n.l. , dat je drie keer in een restaurant moet hebben gegeten om te oordelen. Ik weet het nog niet.. jammer.

12. M. van Seggelen

Top gegeten. Prachtig restaurant en zeer behulpzaam personeel. Heerlijke wijn bij een fijn gerecht gekregen. Gewoon niets op aan te merken en een topavond gehad!

13. Genieten met een hoofdletter G...... Het restaurant is bijzonder sfeervol ingericht, erg vriendelijk, gastvrij personeel. Uitstekende kwaliteit van het eten! Wij komen hier zeker nog eens terug!

14. M. van Lent

Op donderdag 28 november ben ik hier wezen eten. Wat een top restaurant. Ontvangst was prima. Na het eerste drankje kregen we gelijk wat hapjes van het huis. Voor het voorgerecht werden we ook nog verrast met een soepje. Menu heeft voldoende keuze uit heerlijke gerechten. Ikzelf had wat dieetwensen en daar is perfect rekening mee gehouden. Ik kreeg zelfs een extra salade die speciaal voor mij was bereid. Het diner was verder absoluut top!! Daarnaast ook nog een heerlijke wijn gedronken.

Kortom echt een aanrader als je top wilt eten in een sfeervol restaurant!

15. Afgelopen zaterdag gegeten bij Restaurant Prosecco. Hier kunnen we kort over zijn: Top eten, heerlijke wijnen, uitstekende service in een relaxte omgeving. Hier komen we zeker terug.

16. Okee, pas nog een recensie geschreven maar dit restaurant is zo goed dat we nog 1 keer een recensie schrijven. Vandaag, donderdag 25 april, heerlijk de gehele middag op het schitterende terras gezeten onder het genot van diverse tapas hapjes en mooie wijnen. Daarna heerlijk genoten van een top culinair 3 gangen diner met o.a. tonijn, zalm, eendenborst en kabeljauw. Ook de kaaswagen is onze favoriet. Na afloop nog even heerlijk uitgebuikt op het terras met een kopje koffie met diverse lekkernijen. Prosecco is de parel van Twente en wij willen de top maître (gastheer) van Spaanse kom af hartelijk bedanken voor de top middag en de enorme gastvrijheid.

17. j.jansen

Een prachtig restaurant met heerlijk eten. Het is echt een avondje uit. Ook al bestel je 2 gangen, je zit zo 3 uur aan tafel. En niet omdat het lang duurt met het eten, maar de sfeer is er heel erg goed en gezellig.
    Ook krijg je hapjes tussendoor. Een restaurant waar ik vaker heen zal gaan! Ook de bediening is zeer vriendelijk en snel.

18. Marlinde

Erg gezellig restaurant! Goede sfeer en heerlijk gegeten! We komen zeker terug!

19. Michel Prins

Top gegeten hier. Geweldig menu met top service. 100% aanrader.

20. Zomaar binnen gelopen voor een glaasje wijn en een toetje maar super geholpen. Gaan zeker weer voor een heel diner.

21. Een lust voor het oog en de maag. Sfeervol, prima bediening, uitstekend
    eten en gastvrijheid ten top. Ga zo door!