Nieuwste foto's in Vroomshoop

Laatste updates in Vroomshoop

1. Marjelle's profielfoto
    Marjelle heeft een recensie geschreven voor Milano
    Pizzeria Vroomshoop

Ik ben met 4 andere vriendinnen hier op Valentijnsdag wezen eten. Het eten is lekker maar het duurde ontzettend lang voordat we ons eten kregen wat heel jammer was...de service kon ook beter. Het lijkt alsof ze ons gewoon lang laten wachten zodat we nog meer drinken bestellen... Eten is lekker maar dat blijft het ongeveer bij, het wachten duurt ontzettend lang!

2. N's profielfoto
    N heeft een recensie geschreven voor Milano

N

Al meerdere malen lange tijd moeten wachten op de bestelling. Zou worden geleverd binnen 1,5 uur maar was er na 2 uur nog niet. Ook ophalen duurde meer dan 45 minuten terwijl er via de telefoon ruim op tijd besteld was. Eten is niet altijd even geweldig. Wanneer we kwamen eten in het restaurant was de helft van de kaart niet beschikbaar (geen pasta’s) in verband met drukte. Erg teleurstellend. Milano saus is wel lekker. Zeker geen aanrader om heen te gaan.

3. A. Dragt's profielfoto
    A. Dragt heeft een recensie geschreven voor De Gulle Buurman

Prima eten. ‘An toafel’ is een heerlijke afwisseling van gerechten, heel smakelijk! Echt een aanrader…

4. henderik jan's profielfoto
    henderik jan heeft een recensie geschreven voor Milano

henderik jan

ze bezorgende maar de helft van de pizza's

5. Robatio's profielfoto
    Robatio heeft een recensie geschreven voor Café-Restaurant Nieuwoord

Robatio

Super cafetaria ( prijs kwaliteit )ook fijne snitsels wat een grote
    Mooie schone en hygiënische zaak
    Personeel is super vriendelijk , en een mooie locatie .
    Echt aanrader

6. J. Romberg's profielfoto
    J. Romberg heeft een recensie geschreven voor Kota Radja
    Chinees-Indisch Vroomshoop

In het verleden vaker afgehaald en altijd goed en smakelijk. Nu echter een smakeloze hap, een andere eigenaar? Wat ook verbazingwekkend was is dat onze bestelling van een 6tal gerechten binnen enkele minuten al gereed was, uit de bain marie ipv vers bereid? We gaan het nog 1x proberen maar bij hetzelfde resultaat moeten we op zoek naar een andere "Chinees".

7. aron's profielfoto
    aron heeft een recensie geschreven voor Milano
    Pizzeria Vroomshoop

Ik kom hier nooit weer. Besteld voor 70 euro en de helft van mijn besteling klopte niet eens en dan ben ik degene die fout zit. Nou nou zeg, kom niet weer.

8. Marc's profielfoto
    Marc heeft een recensie geschreven voor Plaza 't Stuupke

Prima cafetaria. Uitstekende kwaliteit, vriendelijk en snel! Ook in de spits op zaterdagavond! Inrichting is netjes en schoon.

9. Mert's profielfoto
    Mert heeft een recensie geschreven voor Milano
    Pizzeria Vroomshoop

bestelling kwam niet na anderhalf uur te hebben gewacht, dus mister-pizza om de hoek gebeld,
    een tweede keer geprobeerd te bestellen maar er werd niet opgenomen. eten kan er mee door.

10. Robert Helleman's profielfoto
    Tonnendijk 2 Vroomshoop
  11. Henk koekepan de III's profielfoto
    Henk koekepan de III heeft een recensie geschreven voor Milano

Henk koekepan de III

2.5 uur gewacht en toen moesten ze nog beginnen, ze wilden wel korting geven maar dat was erg weinig voor deze lange wachttijd

12. Seb's profielfoto
    Seb heeft een recensie geschreven voor Milano
    Pizzeria Vroomshoop

Heel lekker eten als je geduld hebt. Met geduld bedoel ik: er geen probleem mee hebben als je 3 uur moet wachten op je eten en ze deze tijd gebruiken om geld te verdienen door drinken te blijven schenken.
    Wat een top tent (sarcasme).
    Niks anders dan problemen gehad met deze tent.

13. Sjon wegerif's profielfoto
    Sjon wegerif heeft een recensie geschreven voor Kota Radja

Sjon wegerif

Heerlijk gegeten en helemaal niet duur, ook de muziek op de achtergrond was aangenaam. Als we weer in Vroomshoop zijn gaan we zeker weer.

14. Rik's profielfoto
    Rik heeft een recensie geschreven voor Prosecco
    Internationaal Vroomshoop

Prosecco is een sfeervol restaurant. De bediening is goed op de hoogte van de kaart. Wij moesten glutenvrij eten, hiervan zijn ze uitstekend op de hoogte waardoor wij zonder problemen het verassingsmenu van de kok konden nemen. Het eten was heerlijk en verrassend. Het werd creatief, mooi en met stijl opgediend. Kok en bediening, bedankt voor deze fijne avond uit. Wij komen zeker terug!

15. Inge's profielfoto
    Inge heeft een recensie geschreven voor Kota Radja
    Chinees-Indisch Vroomshoop

Zeer smakeloze maaltijd. Zowel de soep als het hoofdgerecht. Het tipangerecht bestond voor een zeer groot gedeelte uit uien en was liefdeloos bereid. Absoluut geen aanrader.

16. gerda's profielfoto
    gerda heeft een recensie geschreven voor Prosecco
    Internationaal Vroomshoop

Het eten was heel erg lekker en mooi opgediend. We hebben wel wat min punten:
    We hadden gevraagd om de huiswijn maar toen werd ons min of meer de wijn van de maand aangepraat.
    Bij het dessert werd ons gevraagd of we van kaas hielden waarop ons antwoord ja was. Toen werd er gezegd, dan moet u wel €4,50 per persoon extra bijbetalen. Bij de koffie werden er allerlei zoetigheden aangeboden die we tot onze verbazing wel moesten afrekenen. Dit had er bijgezegd moeten worden. Dit vonden we echt een minpunt.

17. Robert 's profielfoto
    Robert heeft een recensie geschreven voor Kota Radja
    Chinees-Indisch Vroomshoop

Sinds er andere mensen in zitten is het eten erg achteruit gegaan. Bijvoorbeeld een portie saté is na 1 hap regelrecht de prullenbak in gegaan, zo smerig helaas. Het leek of de nasi niet vers was en zo nog wat dingen meer helaas. Erg jammer, want de laatste jaren was het eten super lekker hier. Maar ik kom hier niet weer terug. Ik ga wel een dorp verderop Chinees eten halen.

18. Bertine's profielfoto
    Bertine heeft een recensie geschreven voor Prosecco
    Internationaal Vroomshoop

Werkelijk een superrestaurant! Alles vers en zeer smaakvol en op verzoek zelfs een superglutenvrij dieet (wordt zelfs rekening gehouden met kruisbesmetting wat niet simpel is in een horeca keuken!). Deskundige en zeer gastvrije bediening. Het glaasje prosecco met garnituur en de amuse die standaard vooraf is inbegrepen is een heerlijke manier om rustig te wachten op het eten dat gaat komen. Ik neem mijn gasten graag mee voor een avondje Prosecco! Als ze weer komen logeren vragen ze zonder uitzondering of we weer bij dat heerlijke restaurant gaan eten. Mensen die veel over de wereld reizen en vaak buiten de deur eten... 200% een aanrader. Wel even reserveren anders loop je het risico voor niets te komen. Ik kan niet anders dan op alle fronten een 10 te geven!

19. Hans en Gees v leeuwen's profielfoto
    Hans en Gees v leeuwen heeft een recensie geschreven voor Prosecco
    Internationaal Vroomshoop

Een geweldige avond afgelopen 27 mei. We waren met onze motor jacht in Vroomshoop. Wij wilden onze 49ste trouwdag vieren. Via Google gezocht, maar zonder afspraak binnen gestapt. Een vriendelijke ontvangst. Een mooi gedekte ronde tafel. En wat een leuke lokatie. En wat een heerlijk eten. En tegen een redelijke prijs. Met een geweldig slot. Een speciaal voor ons gemaakt toetje. Niet een traditionele vuurfontein, maar een speciaal, voor onze 49ste trouwdag, ontworpen nagerecht. Grote klasse. Het was moeilijk om iets van een min punt te vinden. Maar toch vonden wij er een. Er kwam een eind aan. Maar we komen zeker eens terug. We hebben vrienden die in de omgeving wonen. En we hebben ons voorgenomen met hen te komen eten. Wij danken alle medewerkers weer voor de leuke herinnering. Veel groeten van Hans en Gees van Leeuwen uit Papendrecht.

20. Willems's profielfoto
    Willems heeft een recensie geschreven voor Prosecco

Willems

Prosecco is echt een toprestaurant! Heerlijk eten, goede bediening en gezellig.

21. Monique Hendriks's profielfoto
    Monique Hendriks heeft een recensie geschreven voor Prosecco

Monique Hendriks

Een verrassend goed restaurant op een plek waar je het niet direct zoekt.
    Uitstekende keuken, verse ingrediënten, mooie smaken en bijzondere combinaties. Correcte en vriendelijke bediening door – in ons geval – de jonge, enthousiaste eigenaresse, die samen met haar echtgenoot, de chef, dit restaurant uitbaat. De locatie van Prosecco met groot terras aan het kanaal is uitnodigend en perfect gekozen.
    Kortom, zeer goed en wij willen hier graag nog een keer terugkomen als we in de buurt zijn.
    6-1-2015
    J en M Liebregts-Hendriks

22. Coen's profielfoto
    Coen heeft een recensie geschreven voor Prosecco
    Internationaal Vroomshoop

Heerlijke 3 gangen lunch gehad met als toetje nog een kijkje in de keuken.
    Aanrader!!!

23. Henke's profielfoto
    Henke heeft een recensie geschreven voor Milano
    Pizzeria Vroomshoop

Het eten is goed, maar het bezorgen duurt abnormaal lang. Nu ook tijdens de voetbal, om half 6 besteld en om kwart voor 8 nog geen eten.

Erg slechte zaak en je kunt er beter zelf je eten ophalen.

24. Jan's profielfoto
    Jan heeft een recensie geschreven voor Milano
    Pizzeria Vroomshoop

Wat een aardige en hardwerkende mensen. Twee heerlijke pizza's opgehaald. Ga zo door! Top. Tot de volgende keer.

25. Anda put's profielfoto
    Anda put heeft gereageerd op een recensie van Prosecco

Helemaal eens met Kampherbeek.

Tevens moet er mij een correctie/reactie van het hart. Het klopt, dat wij normaal pas na driemaal een oordeel over een restaurant geven, maar dat nu op 14 maart al na één keer hebben gedaan. Dit klinkt dan tegenstrijdig, maar het zegt direct al genoeg, zo niet alles.

26. Kampherbeek's profielfoto
    Kampherbeek heeft een recensie geschreven voor Prosecco
    Internationaal Vroomshoop

Het eten is van zeer goeie kwaliteit maar aan de karige kant , de service is slecht! Drinken moet je echt om vragen en eten moet je tussen de 3 gangen toch zeker een 3 kwartier op wachten. Voor een 3 gangen diner en 3 glaasjes drinken en 1 koffie, betaal je vervolgens € 55,- p.p. en dat vind ik knap duur voor weinig. Het restaurant had niet echt een gezellige sfeer, maar dat is een persoonlijke smaak.

27. Kampherbeek's profielfoto
    Kampherbeek heeft gereageerd op een recensie van Prosecco

Ons is dezelfde mening toe gedaan. Slechte service, en veel betalen voor een standaard kwaliteit. Wij eten ook vaak buiten de deur en dan heb je snel door of een restaurant aan grootheids waanzin lijd of ook echt goed is. Jammer.

28. Kampherbeek's profielfoto
    Kampherbeek vindt de recensie door Anda put voor Prosecco leuk
    Internationaal Vroomshoop

6 maart hier gegeten. We waren niet tevreden over deze toch mooie ambiance. We werden vriendelijk benaderd. Het restaurant zat nog niet voor de helft vol. Logisch op donderdag. Dat is ook geen punt. Wat wel een punt is, dat je dan met zijn tweetjes een tafel krijgt van vier, waarvan dan de helft zo'n 10 cm bij je vandaan wordt geschoven, waar vervolgens dan andere mensen zouden kunnen komen zitten. Dit werd n.l. beaamd bij navraag! Op 10 cm afstand! Dit was de eerste irritatie. Na een heerlijke amuse, wat brood en een drankje redelijk snel ons voorgerecht. ( Wat we ook vreemd vonden, is dat je verplicht bent om 2 gerechten te nemen.)

Op naar het hoofdgerecht. Hier hebben we helaas een uur op moeten wachten! Zonder dat we tussendoor hiervan op de hoogte werden gebracht! Dit kan echt niet en het was niet eens druk. Maar zie: voor het lange wachten kreeg mijn man (die zijn glas leeg had) een beetje wijn van het huis! Nou zijn de glazen wijn erg aan de zuinige kant en bij navraag kreeg hij een half glaasje wijn ter compensatie voor het wachten. We waren zo perplex, dat ik ineens dacht: en ik dan, ik heb toch ook een uur gewacht?

Maar ik kreeg niks en de lust werd ons ontnomen hier wat van te zeggen, toen ook nog eens bleek, dat je bij het hoofdgerecht alleen een stukje vis of vlees op je bord krijgt. En dat je verder zowel groenten, frites als sla bij moest bestellen en dus ook betalen. Daar waren de prijzen van de hoofdgerechten absoluut niet naar. Schandalig. Wij zijn echt wel wat gewend. We eten al meer dan 40 jaar in restaurants van verschillend niveau, meerdere keren per week. En kunnen dus goed beoordelen.

Sorry voor al die mensen, die hier met plezier waren, maar wij hadden een te dure, minder leuke avond. We willen best betalen, maar er dan ook wat voor krijgen. Dan zijn er in de nabije omgeving toch een aantal voorbeelden, waar ze het tien keer beter doen. Hier komen we geen tweede keer. Denk ik. Ons motto is n.l. , dat je drie keer in een restaurant moet hebben gegeten om te oordelen. Ik weet het nog niet.. jammer.

29. fam De Haan's profielfoto
    fam De Haan heeft een recensie geschreven voor Prosecco

fam De Haan

Met vier personen heerlijk gegeten. Gestart met een glaasje prosecco, begeleid door een proseccoplankje met heerlijke hapjes. Huisgemaakte tomatenbouillon en een knapperig broodje: Allemaal top. Drie-gangenmenu en alles is even lekker en met flair gepresenteerd! Het was een hele fijne avond en we komen zeker terug.

30. Thea Roelofs's profielfoto
    Thea Roelofs heeft een recensie geschreven voor Café-Restaurant Nieuwoord

Thea Roelofs

Voor een overheerlijke berenhap met satésaus gaan we steeds naar Nieuwoord in Vroomshoop, en ook de patat is goed gebakken en lekker krokant.
    Als ik ergens onderweg was heb ik dit ook weleens besteld, maar mijn compliment Nieuwoord, bij jullie smaakt dit het best.
    En ook weet ik vanuit het verleden dat jullie erg je best doen. Bravo.