Hier zie je hoe de meningen over de Mevr. Daalder verdeeld zijn.

1. Alles prima, behalve veel te veel luidruchtige ballen aan de bar.

• Eindcijfer 9,6
  2. carla en olbert

Goede uitleg van de kaart, leuke en vriendelijke bediening, heerlijke gerechten en goede prijs/kwaliteit verhouding, we komen zeker terug!

3. Gewoon perfect in alle opzichten!

4. Zoals altijd lekker gegeten en uitstekend geholpen door de dames. Sfeer altijd relaxed en gezellig

5. Irma van Zwienen

Er bleek een vrijdagmiddagborrel te zijn. De akoestiek is toch al niet best, maar voor mijn tante van 92 was dit niet te doen, voor mij trouwens ook niet. We zijn weggegaan. Jammer want we wilden nadat Lokaal Zuid weggegaan is mevr. Daalder uit proberen. Vooral dat ‘share’ menu sprak ons aan. Volgende keer beter en niet rond het weekend daar geen eten als je elkaar wilt verstaan.

Vriendelijke groet
    Irma

6. Heerlijk geluncht bij Mevr. Daalder. Heel smakelijk. Vriendelijke en goede service. Voor herhaling vatbaar!

7. Fijne avond in gemoedelijke sfeer, versterkt door het dorpse karakter van vrolijk Vreeland, hebben we een heerlijke maaltijd genoten van goed verzorgde heerlijkheden. Een aanrader!

8. Het eten was heerlijk, mooie gerechten! De bediening/service was prima. We hebben een gezellige avond gehad.

9. We hebben heerlijk en vooral heel gezellig gegeten. Het concept met meerdere kleine gerechten past ons perfect, want we hebben altijd moeite met kiezen. Ook het feit dat er van de groentegerechten iets moois gemaakt is, vonden wij van meerwaarde. Wij komen zeker terug!

10. Mijn vaste eetcafé! Twee gasten die wij meenamen waren erg enthousiast!

11. Er zijn geen voor of hoofd gerechten, maar tussengerechten die je zowel als hoofd of als voorgrecht kan nemen.
    Het eetcafe raad 2 a 3 gerecht p/p. Wij namen met 2 personen 4 vega gerechten a E15. Dat was voldoende.
    Het augergine gerecht was heel goed uitgebalanceerd met verschillende texturen en smaken. Aubergine had voor mij wat zachter gemogen. De aarpeer was ook erg smakelijk, maar er miste een extra mondgevoel/smaak/finishing touch om aan de aubergine steak te kunnen tippen. De risotto en de geroosterde venkel waren ok, maar vrij gewoontjes.

Bediening heel vriendelijk! Gezellige plek om te zitten in een prachtig pittoresk dorp.

Al met al een goede plek om ook vegetarisch uit eten te gaan, maar de gerechten zijn niet van hetzelfde niveau. De aubergine steak is een aanrader die de andere gerechten echter een beetje doet verbleken.
    Ik zou wel terug komen om te proeven of de kok ook zijn andere gerechten nét op een ander level weet te tillen...

12. Mark Buitenhek

Gisteren met een groep van 9 mensen bij Mevrouw Daalder gegeten. Ongedwongen sfeer die startte met een drankje aan de bar, overgaand in een diner waarbij de gesuggereerde losse - to share - gerechten alle keuzestress reduceerden tot nul. Maar wel heel lekker waren! Gangen liepen naadloos in elkaar over. Bediening super attent maar niet te aanwezig. Geweldig leuke avond!

13. Fantastische gerechtjes en ruim voldoende, top bediening, mooie wijnkaart, fijne ambiance.

14. Trudi Swinkels

Gezellig restaurant. Prima en mooie gerechten.

15. Annelieke Krops

Heerlijk gegeten en hele fijne gastvrouw. Kom zeker terug.

16. Superlekker gegeten. Nog nooit zo'n lekkere tosti gehad.
    Afstand tussen tafeltjes prima zonder dat je je buren kunt verstaan.
    De bediening zou iets aardiger kunnen, wij begrepen niet dat AL het brood desembrood was en dat je kon kiezen tussen wit en donker.

17. Adriaan Mulder

Met oude vrienden op stap. Onze eigen gang mogen gaan. En eten was verrassend en absoluut top.

18. Het eten is ongelofelijk goed en lekker. Verrassende originele recepten. Veel vegetarisch. Goed concept van shared dining. Klasse.

19. Gezellige sfeer, vriendelijke bediening en lekker eten.

20. Marco Schmitz

Lekker gegeten ongedwongen sfeer vriendelijk personeel.

21. Nicole van Wijk

Heerlijke gerechten. Goede kleine porties. Meer dan voldoende. Leuke sfeer en zeker een goede bediening.
    Nicole

22. Nellie Theunissen

Heerlijk gegeten, tongstrelende gerechtjes, goed verzorgd👍

23. Lilibeth Van Rhijn

Het was top in restaurant Mevr Daalder! Ontvangst, bediening, service zijn uitstekend! Erg gezellige sfeer.

24. Als altijd heel gezellig, de eigenaresse is het stralende middelpunt en heeft alles onder controle. Bediening, eten, sfeer: top!

25. Mevr. Daalder

26. Frederike

Altijd geweldig. Goede service, super lekker eten en fijne ambiance.

27. Heerlijk en gezellig gegeten.
    Het was er vol en levendig. De eigenaresse had in de gaten dat wij, vier vrienden, ook even rustig wilden praten. Uit zichzelf bood ze, zodra dat vrij kwam, een rustig plekje aan. Fijn, dat mensen zo met je meedenken. En het eten? Dat was bijzonder lekker.

28. Ton Spekschoor

Een fijne ongedwongen sfeer, vriendelijk personeel en heerlijk gegeten. We komen zeker nog een keertje terug.

29. Irmgard Michielsen

Altijd weer een feestje om bij mevrouw Daalder te eten. Altijd de stralende dienende gastvrouw. Ze heeft ‘n neus voor goede jonge blije medewerkers. Kortom: het is er warm, heerlijk en zo Liefdevol.

30. Een sfeervolle middag en avond, terwijl het buiten koud en guur is. Gerechten met verrassende smaakcombinaties, de aubergine is een aanrader!