Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Vragender verdeeld zijn.

1. Marga Papen

Spareribs waren dit niet, gewoon dikke ongare niet gekruide ribbetjes.

5,9
  2. Willy Lammers

We hebben vandaag van een heerlijke Paas brunch genoten.
    Alles zag er goed verzorgd uit!
    Super geregeld bij het afhalen!
    Dus in 1 woord geweldig!
    W. Lammers

3. De Jong

Pinksterbrunch was zeer matig, weinig keus in broodjes, geen beleg. Zeer teleurstellend!

3,7
  4. Een net en sfeervol buffetrestaurant. Fijne ruime zitplaatsen. Erg leuk om eens een keer wat anders te kunnen proeven zoals; eend en wildpeper.

5. Het eten is goed. We kregen over de datum drinken, dit zagen we pas toen het bijna op was, bij het melden hiervan deden ze heel nonchalant en kregen we niks nieuws aangeboden, nog niet eens een sorry. Dit kan natuurlijk echt niet! We hebben het ook gewoon moeten betalen. Ook duurde het allemaal erg lang voor je wat kreeg, ondanks het niet echt druk was!

6. Heerlijke en gezellige brunch gehad op vaderdag.

7. Hoe lekker kan een zondag zijn als je kunt genieten van super lekker eten in het zonnetje, Heerlijk!

8. Monique Crouwel

Genoten van een heerlijk 3 gangen menu met een heerlijk wijntje uit Australië. Super vriendelijk personeel, heel attent. De inrichting en sfeer van het restaurant zorgen ook voor een fijn gemoedelijk gevoel.

9. Gastvrije ontvangst. Wij waren de enige diner gasten. Het eten was heel,goed en de bediening was heel vriendelijk. Lekker vers brood vooraf, net gebakken en alle groenten lekker en vers. Het stoofpotje en de spareribs waren lekker goed gekruid. Zonder meer een lekker diner.

10. Erwin Goldner

11. Ingo

12. Gert

13. Vandaag 10 januari 2016 hebben we met de kinderen, kleinkinderen en achterkleinkinderen ( 38 personen) de verjaardag van oma 86 jaar, gevierd bij restaurant Beneman.
    Het was als vanouds zeer verzorgd en geslaagd, dit jaar met een brunch, andere jaren met een diner. Voor elk wat wils, en er wordt ook heel goed rekening gehouden met b.v. een lactosevrij dieet.

14. René Veerbeek

1e kerstdag een overheerlijk buffet, van alles ruim voldoende en steeds goed bijgevuld. Hetgeen de sfeer verhoogde was de zeer vriendelijke bediening. Voor herhaling vatbaar, zeker voor deze prijs.

15. Fam. Poetsma

Gisteren hebben wij met kinderen en kleinkinderen een ontzettend fijne avond gehad bij Fox. Wij hebben niets dan lof over de kwaliteit van het eten en de vriendelijkheid van het personeel. De kindvriendelijkheid was top, zodat wij als volwassenen een onbezorgde avond hadden (dat is zeker een prettige bijkomstigheid!). Wij komen zeker nog eens terug!!

16. A.Holkenborg

We hebben met vier personen heerlijk gegeten! Uitgebreide bierkeuze, goede kwaliteit eten, zeer fijne bediening. Wij komen zekers terug!

17. D. Janssen

We hebben heerlijk gegeten. Had alleen graag van te voren willen weten dat vaderdag niet hetzelfde gepresenteerd werd als bij moederdag, vond dit erg jammer.

18. Gisteren als rustpauze tijdens onze fietstocht aangelegd bij cafe Overkamp. We kozen allebei voor het 12 uurtje. We hebben nog nooit zo'n lekker 12 uurtje gehad! Heerlijke kippensoep, een broodje kroket, snee brood met ham en kaas en een bol salade uit eigen keuken om U tegen te zeggen. Complimenten!

19. Herman en Annemiek

Heerlijk gegeten in een rustige, mooie sfeer. Het eten beviel ons zeer goed. We gaan er zeker nog een keer langs!!

21. Gert

22. Zojuist een sorbetje gegeten.
    Netjes en lekker.

23. Super ervaring, wij zijn niet echt de mensen voor buffet restaurants en hebben eigenlijk altijd moeite met onze keuze van de kaart, aangezien er altijd meerdere dingen opstaan die we wel graag willen proberen.

Daarnaast vinden wij het leuk dat ook onze kinderen hun smaakpuppillen prikkelen en eens wat anders proberen, maar dat doe je niet als je ergens rond de 10,00 moet betalen voor een voorgerechtje.

Vandaar dat wij naar menig maal enthousiaste verhalen van anderen te hebben gehoord, zelf maar eens zijn gaan kijken.

Een buffetrestaurant vind ik te goedkoop klinken voor Fox, het is echt een restaurant met klasse en stijl. Heerlijke lounge ruimte waar je kan beginnen met een aperatief om vervolgens je zintuigen te prikkelen met alle heerlijke proeferije. Voor ons ideaal we hoeven niet meer te kiezen, maar kunnen gewoon van alles wat proberen en ook de kids komen helemaal tot hun recht. De oudste heeft echt van allerlei nieuwe dingen geprobeerd, de jongste heeft genoten van het kinderbuffet en daarna zich helemaal rond gesnoept aan het dessert buffet. Tussen door konden ze heerlijk even spelen/gamen in de kinderhoek, waar de hele avond ook een aardige jonge dame tot hun beschikking stond en waardoor wij ook volop konden genieten van onze avond.

Kortom echt de moeite waard, wij gaan zeker vaker.

24. Hier al aantal keren gegeten, met familie, vrienden, maar ook 40 jarig huwelijk van ouders hier gevierd. Steeds weer heerlijk gegeten. Ruime keuze, goed, ruim voldoende, veel variatie, zo hebben wij het steeds ervaren. Wildavond meegemaakt, aandacht van de kok om eens wat anders te proberen dan gebruikelijk. Leuke dialoog, oprecht aandacht voor de gast door koks en bediening. Niet wordt je opgedrongen, wil je meer drinken, geef het gewoon even aan. Hier komen we graag steeds weer terug.

25. h wisselink

26. Rene

Groot restaurant met een zeer hippe en moderne uitstraling. Een erg leuke een speelse indeling met verschillende soorten tafels van verschillende grote. Ook kun je er met een groep aan een bar met krukken eten of zijn er heerlijke lounge stoelen. Het buffet heeft meerdere opstellingen verspreid door het restaurant wat er voor zorgt dat de drukte mooi verspreid door het restaurant.
    Wij zaten er met een groep van 8 man aan een grote ronde tafel.

Er heerst een goede energieke maar ook drukke sfeer. Door die drukte hadden we vaak moeite elkaar te verstaan en dat was wel vervelend.

Het eten wordt in kleine porties bereid zodat je niet gauw vol zit en veel verschillende dingen kunt proeven. Helaas zijn de gerechten niet allemaal even lekker en soms zelfs gewoon saai. Het belangrijkste onderdeel is toch wel het vlees en dat smaakte goed. Wat me overigens opviel was dat er niet zoveel vis aanwezig was en dat vond ik er jammer.
    Wat ook een minpunt was, was dat mijn vriendin een donker bier bestelde en terug kwamen een een bier dat over datum was. Ze vertelden dat ze geen ander donker bier hadden en besloten de gok te wagen en hij smaakte nog goed dus bestelde ze door de avond heen nog een aantal van deze biertjes. Toen we de rekening vroegen bleek dat we wel gewoon de volle pond moesten betalen voor dit over datum bier. En dat is jammer wat dat gaat toch ten koste van de service.

Personeel is goed opgeleid en vriendelijk.

De prijs die je er moet betalen is prima en daarvoor kun je ook een goed aantal uur vermaken.

27. Gelukkige eter

Heerlijk gegeten met een grote groep. Fijn ontvangen en alles zag er goed uit. Prijs/kwaliteitsverhouding is prima. Helaas kwamen ze niet zovaak langs om iets te drinken aan te bieden.

28. Een leuk avondje uit gehad met het buffet van Fox. Het heeft een moderne en sfeervolle inrichting, vriendelijk personeel en een ongedwongen en gastvrije sfeer. Door de kleine porties kun je van alles proeven. Bij de hoofdgerechten wordt het vlees/vis ter plekke bereid (gesneden en gebakken) en er wordt hygiënisch gewerkt. Er is voldoende keuze in voor- hoofd- en nagerechten, ook voor de vegetariër. Er is een saladebar waar je zelf je salade kan samenstellen. Vergeleken met andere buffetten is het absoluut gezelliger en leuker. Geen massaproductie. De smaak van de gerechten viel echter tegen en het vlees was niet altijd even lekker, bijvoorbeeld een sparerib gekregen die bijna alleen maar vet was en de saus bij de hertenbiefstuk was erg scherp en niet lekker. Het bijvullen van de gerechten kon ook beter. Dus Fox is een aanrader voor de sfeer en een gezellige avond, maar de kwaliteit van het eten is erg matig.

5,5
  29. Jannie en Gert

Sinterklaasbrunch. Erg gezellig, erg leuk, erg lekker. Jannie en Gert

30. Laura Demming

Voor onze hele familie is Fox top!
    Heerlijk en gevarieerd eten, de beste wijnen.
    Erg mooi en gezellig restaurant. Er wordt veel rekening gehouden met de kinderen.Speciale kinderbar en iemand aanwezig die de kinderen bezig houdt in een leuke speelruimte.
    Buffetten vind ik normaal erg ongezellig en onrustig, vaak op elkaar geprakte gasten en standaard eten! Bij Fox Vragender is dat totaal niet. Prachtige tafels met veel ruimte, eten erg goed verzorgd en lekker, veel keuze in zowel voor, hoofd als nagerecht. Alles is superschoon. Voor ons dus alleen nog maar Fox te Vragender. Voor iedereen een aanrader. Familie Demming.