Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Vorden verdeeld zijn.

1. Nederlands Vorden

Ronald en Jacqueline van Dorp

Buitengewoon gastvrije ontvangst gevolgd door een aangename en attente bediening. Verrast door het uitstekende driegangen-menu dat ons werd geserveerd. Smaak- en fantasievol. De Herberg in Vorden, Van harte aanbevolen!

2. Een gezellig eetcafé zoals een eetcafé behoort te zijn, maar die je nog maar weinig zo treft. Roelien is een geweldige vakvrouw met oog voor haar klanten. Ook de hond werd hartelijk ontvangen. Het eten wordt mooi opgediend en zeker niet te weinig, met veel vers fruit en lekkere salade. Prima gegeten dus. De sfeer is relaxed. Jammer dat we 2 uur rijden van De Slof wonen, anders zouden we hier heel vaak een happie gaan eten!

3. Pannenkoekenhuis Vorden

We zijn weer in de Vordense Pan geweest. Het was weer zoals van ouds. De pannenkoeken waren weer goed en de bediening was weer klantvriendelijk. De sfeer als van ouds, dus weer een goede reden om naar de Vordense Pan te gaan. Wij komen er heel vaak vanwege de gezelligheid en de sfeer die er uitstraalt.
    wij groeten bert en zijn team weer van uit epe, namens moeder en Hans v Bommel

4. Pannenkoekenhuis Vorden

Het was weer zoals vanouds in pannenkoekenhuis de Vordense Pan. De pannenkoeken waren heel goed, de bediening was zeer goed en was ook zeer vriendelijk zoals altijd. We komen er daarom graag. Ondanks de drukte met de kerst ging de bediening goed en vlot. Wij willen Bert en zijn team daarvoor bedanken en hopen er weer gauw te komen. Een goede jaar wisseling voor jullie allen. Met groet Hans en moeder van Bommel uit Epe.

5. We hebben het wildmenu gegeten. Ondanks dat we in eerste instantie dachten dat het nogal aan de prijs was, bleek het achteraf elke cent waard te zijn. Heel afwisselend en ook origineel. Ik beveel het aan.

6. Wij zijn wezen eten bij Grand Bistro de Rotonde. Ziet er mooi uit van binnen en ik denk als de verbouwing van het centrum van Vorden klaar is zit het bedrijf goed op haar plek. De sfeer was een beetje luidruchtig omdat het vrij vol zat, toch hebben we ons goed vermaakt. Eten was goed (niet te speciaal), net zoals de service. Wij komen nog eens terug.

7. bas jansen

Heerlijk gegeten hier in de Rotonde! Komen zeker terug!

8. Aline van Oosten

Heerlijk geluncht op zondag bij Hackfort. Mooie omgeving. Vriendelijke bediening.

9. Tijdens onze herfstvakantie 3x wezen eten. Prijzen op de kaart zijn gemiddeld, maar de hoeveelheden vlees zijn groot. Telkens zeer tevreden.

1x Dagmenu op, wij dachten de hoeveelheid vlees zal dan wel minder zijn, maar de schnitzels die wij kregen waren ruim voldoende

Mochten wij weer in Vorden zijn, dan gaan wij zeker weer eten bij dit gezellige restaurant.

Wat ons opviel was dat ondanks de slechte economische periode waarin wij leven, het restaurant zeer goed bezet was.

10. Leuk restaurant! Ziet er gezellig uit van binnen en met name de open keuken.
    Het eten was redelijk tot lekker. De schnitzel en de cordon-bleu, leken uit de frituurpan te komen! Wat natuurlijk een beetje jammer is, mocht dat zo zijn.

11. Vandaag een heerlijk runderstoofpotje gegeten met huisgemaakte rode kool, aardappelpuree en uiteraard appelcompote en dat slechts voor € 12,50! Vriendelijke bediening en enorm leuke inrichting, aangepast aan het jaargetijde. Kortom een echte aanrader. Kom zeker terug.

12. E. Spoler

Voor de eerste keer in Vorden en bij Plaza. Voor een redelijke prijs, een heerlijk menu met een toetje. De service is echt heel goed. Plaza is echt een aanrader ! Wij komen zeker terug.

13. Nederlands Vorden

Met 3 personen gegeten, allen spare-ribs menu inclusief wat kleine hapjes. Spareribs waren gewoon koud(!!!) van binnen. Daarnaast was de groenten erbij ook rampzalig, leek wel alsof het was ingevroren en direct ontdooit. Hierdoor onstond er 1 kleffe vieze groentepot.

Nee hier ga ik niet meer eten..

1,9
  14. Dit restaurant verdient een dikke 9.
    We konden alvast hertenbiefstukkjes bestellen! Nog voor het wildseizoen. Echt heerlijk! Mooie wijnkaart met hele betaalbare wijnen. Ook was er een 3 gangen keuze menu voor 27.50. Het restaurant is gelegen in een oude boerderij, lekker knus. De bediening was aangenaam en vlot.
    Wij komen zeker terug.

15. Gisteren gegeten in De Slof. Wat een gezellig restaurant. Geweldige service en ontvangst. Eten van goede kwaliteit. We komen nog een keer!

16. Woensdag met mijn vader en moeder uit wezen eten, was super. Wat een keus echt heerlijk gegeten, komen zeker nog een keer terug.
    Maria

17. Elsbeth Garritsen

Ik weet niet waarom dit restaurant maar een 6 krijgt!!! Van ons krijgen ze een 10 met een griffel! Altijd, en dat is zeer regelmatig, worden we als vips behandeld, ook al nemen we niet altijd het duurste! Vanavond wél! Het jubileum-menu!! Een compleet feest!! Heerlijk!!!

18. Vanochtend een heerlijk kopje koffie met vers gebakken apfelstrudel genoten! Hierdoor even een rondje zaak gedaan, was onder de indruk dat in zo'n klein plaatsje zoiets gaafs staat. De hele dag op pad geweest en net heerlijk gegeten op het terras. Prachtig uitzicht en een droom van een kaart. Zoveel keus is uniek tegenwoordig! Wij hebben gekozen voor het jubileum menu van 29.50. 4 gangen en alles liep zoals wij het hadden gewenst. We gaan heel snel terug met genoeg smakelijke gerechten in ons hoofd en de service was top! Dank dank dank... ouderwets in een modern jasje!

19. Vorige week zondag kwamen we geheel onverwacht in Vorden terecht na een tochtje rijden door de Achterhoek. Een van onze vaforiete restaurants is nog steeds Brasserie Lettink. Na onze gewonnen High Tea ( zie 3 december ) waren we er al weer een paar keer wezen eten tot onze volle tevredenheid. Ook die zondag kwamen we er geheel onverwacht aan. Een aantal tafels waren bezet maar er was nog plaats voor ons. We kozen voor het 3 gangen menu en wat hebben we weer genoten. Mijn man had de mosterdsoep, heerlijk, en ik de champignons met spek op toast als voorgerecht, ook een echte aanrader. Onze hoofdgerechten bestonden uit schnitzel met jagersaus, daarbij werden verse groentesoorten en heerlijke gebakken aardappeltjes en frietjes gepresenteerd . Ons nagerecht bestond uit de sorbet. Er was ruim voldoende van alles. Ook de bedienen was erg vriendelijk. Heerlijk, heerlijk van het begin tot het eind. Hoe bestaat het voor een compleet 3 gangen menu betaal je maar € 25.00. Geen wonder dus dat wij er zo graag komen. Jullie zien ons gauw weer terug.

Nogmaals bedankt, Jan & Annie.

20. Met vrienden een High wine en High beer gehad. Was leuk verzorgd! We kregen daarbij lekkere bijpassende hapjes. Wij komen zeker nog een keer terug en raden dit zeer aan.

21. Leo

Zelden zulke lekkere spareribs gegeten als nu bij De Slof in Vorden. Bediening is wat rommelig, eigenares straalt niet veel vrolijkheid uit, maar het eten is prima. Wel een beetje vreemd dat er een hond rondloopt die blijkbaar bij het bedrijf hoort: in een ouderwets café kun je dat misschien voorstellen, maar tegenwoordig verwacht je dat niet meer. Bitter lemon wordt geserveerd in een neutraal glas en komt waarschijnlijk uit een grote supermarktfles. Serveerster weet als wit bier alleen Grolsch Weizen te noemen, niet mijn favoriet. Later blijkt dat er veel meer bieren in voorraad zijn. Er valt dus best wat te verbeteren in Vorden, maar het eten is echt lekker!

22. Teleurstellende eerste ervaring vandaag (28-7) in dit restaurant. Redelijk eten, zeer slechte bediening en service. Na 1,5 uur wachten kwam het voorgerecht, zonder excuses voor het lange wachten. Proeverij van voorgerechten: er werd niet toegelicht wat de gerechten waren. Geen enkele keer werd er gevraagd of alles naar wens was, ook niet bij het afrekenen. De mosselen waren lekker, helaas geen bakje water of nat servetje om de handen schoon te maken. Entrecote zou medium gebakken worden, was echter doorbakken en smakeloos. Pesto op de entrecote smaakte totaal niet maar pesto, wel naar paneermeel. Groente: zeer matig, een bakje komkommer en een bakje met koude stukjes appel. Wij komen hier echt nooit meer terug.

3,9
  23. Op 26 juli, een zwoele zomeravond 7 op het terras lekker gegeten met mooi uitzicht op de weilanden en mais. Gastvrije bediening en heerlijk non nonsens eten en royale porties twee soorten groente warm en koud en de warme groente is niet doorgegaard en lekker stevig. Kortom een aanrader zowel voor de toerist als mensen uit de omgeving.

24. Irma

Vanmiddag koffie gedronken ter ere van de verjaardag van hubby.Bediening redelijk, het duurde vrij lang voordat het servies van de voorgangers werd verwijdert.
    Wij bestelden 2 cappuccino en 2 appelgebak met slagroom, en dit alles voor € 14,50 tezamen. Het appelgebak bleek appelcake te zijn ipv. appeltaart. Prima van smaak maar niet het beloofde. Tevens moesten wij €1,00 per taartje afrekenen voor een foefje slagroom. Belachelijk veel geld. Ambiance is prima, maar het is ons echt veel te duur. Komen niet meer terug!

5,3
  25. Helaas, helaas.
    De gravin is een tijd dicht geweest. Nu met nieuwe eigenaren weer open. Leuk voor mensen die een snackbar al een restaurant vinden. Rode wijn die naar kurk smaakt, maar als je daar wat van zegt wil men in discussie, dom, dom. Hoofdmaaltijd met patat wel boven de €20,00 rekenen. Totaal boven de € 100,00 kwijt voor nog geen € 50,00 kwaliteit. Helaas zijn de vorige eigenaren gestopt...

26. Heel leuke locatie, prima bediening en bijzonder lekker eten.
    Uitstekende wijnkaart, jammer dat ik geen port kon ontdekken, heerlijk bij een kaasplateau.

Het bijzondere is dat alles uit de eigen tuin, slager of visafslag komt.

Wéét wat je eet!

27. merel en Henk

Zondagmiddag / avond genoten van een drankje en hapje op het terras achter jullie pand. Het eten was heerlijk, de sfeer ontspannen. Thea van de bediening , willen we complimenteren voor de omgang met mensen, vriendelijkheid en humor.
    We komen zeker terug.

28. De rotonde zit aan het kerkplein in het pittoreske dorpje Vorden. Een prachtige plek. Het restaurant ziet eruit alsof het recentelijk verbouwd is, inclusief een doorkijk naar de keuken via een grote glaswand.

Ik heb hier met een vriend gegeten en buiten gezeten. Men had een terras aan de overkant gemaakt in het gras onder een boom. Prima, alhoewel het wel wat meer aankleding behoeft.

Het voorgerecht was een geitenkaaskroket. Iets aan de flauwe kant, maar dat is inherent aan dit produkt. Prima bereid en geserveerd op een bedje van salade. Het hoofdgerecht was een saté van 2 soorten vlees. groot pluspunt was dat er een vers gebakken kroepoek op zat, die nog warm was. Dat zie je niet overal.

De bediening deed haar best en was bijzonder vriendelijk. Echter was de bediening niet helemaal van het professionele niveau wat je mag verwachten. De één wat onzeker, de ander net wat te vrij. Dat past prima bij een informeel restaurant, maar is wat jammer in een restaurant met deze uitstraling.

De prijs-kwlaiteit verhouding is prima ! Echt niet te duur en prima gerechten.

Al met al een prima restaurant die ik bij gelegenheid graag weer zal bezoeken.

29. Zondag heerlijk gegeten bij brasserie lettink, we konden zo binnen lopen en een leuke tafel uit zoeken bij het raam. We hadden gekozen voor een 3gangen menu! Het was echt een ervaring! Alles klopte gewoon! Echt een aanrader! Voor weinig geld veel eten! Topzaak ga zo door

30. Martin en Wil Noordwijk

Heerlijk gegeten in de Slof!Mooie opgemaakte borden, Gezellig eetcafe.
    Wij komen weer snel terug,naar de slof en het mooie Vorden.