Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Vorden verdeeld zijn.

1. Vegetarisch eten wordt wel aangeboden, maar is zeer ongeinspireerd klaar gemaakt. Bovendien duidelijk opgewarmd in de magnetron. Ingredienten uit een potje in plaats van vers. Je moet er toch nog te lang op wachten.

3,6
  2. Pizzeria Vorden

Gewoon jammer dat het de laatste jaren zo achteruit is gegaan!

het eten is gewoon niet lekker, laatst 3 pizza's bestelt en laten bezorgen, toen de bezorgen weg was en wij de pizza dozen gingen openen was er 1 pizza was gewoon helemaal verknalt was (waarschijnlijk door het bezorgen) want alles lag van de pizza af en op het karton dus gelijk weggegooit.
    de 2 pizza shoarma waren oke alleen heel erg weinig shoarma en iets te veel kaas.

wij zijn helaas verhuist naar een andere pizzaria

1,9
  3. Heerlijke sprokkel lunch gegeten. 3 aparte gangen voor 2 personen. Het leek wel een soort tapas. Alles kwam vers uit de tuin, ijs zelf gemaakt. Voor allebei voldoende porties aanwezig. Vriendelijke bediening, mooie sfeer. Kortom, een geweldig leuke middag gehad en heerlijk gegeten. Kom in ieder geval nog eens terug en kan het "iedereen" aan raden.

4. Gerda en Joke

Wij hebben heerlijk gegeten en het zag er ook zo mooi uit. Ook dat is belangrijk.

Het is er ook gezellig en wij zullen zeker nog een keerterug komen, een echte aanrader!

De bediening was ook zeer vriendelijk!

5. Frans van Rossum

Lekker eten in een ongedwongen sfeer. De (jonge) bediening mag wel minder vaak vragen of je nog wat wilt drinken: dat wordt op een gegeven moment storend (vier keer is echt te vaak). Een goede prijs/kwaliteit verhouding.

6,7
  6. groeten uit Rijssen

Zojuist wezen eten bij Brasserie Lettink. Voor een brasserie erg gezellig ingericht. Prima bediening en vlotte service van het bestelde.
    Als voorgerecht hadden we een bonbon van zalm gevuld met tonijnsalade op een bedje van knapperige sla, geroosterd brood en een soort van citroenmayonaise. Erg smakelijk.
    Voor het hoofdgerecht kozen we hazenbout. Lekker gaar en geserveerd op knapperige rode kool. de garnituur bestond uit gebakken aardappeltjes in de schil, fruit, patatjes en sla. Koffie met bonbon na.
    Prima gegeten.
    De prijs voor een 3 gangen menu is € 25.00.
    Uitstekende prijs/kwaliteit verhouding.
    We komen zeker nog eens terug.

7. Tijdens en na een leuke workshop bij De Slof heeft Roelien Hilbolling onze inwendige mens voorzien van een goedverzorgde hightea.
    Roelien kwam regelmatig vragen of alles naar wens was, hetgeen direct bevestigd werd. Het feit dat we de passie en liefde voor haar vak letterlijk en figuurlijk mochten proeven, bezorgt De Slof een dikke 9,5. Ik zou wel een dikke 10 willen geven, maar er moet natuurlijk uitdaging blijven ; )

8. monique peters

9. Ekie Voorburg

We hebben een Kookworkshop gehad bij de Brasserie Lettink. Nou het was fantastisch! Geweldige uitleg, fantastisch eten! Tractatie overweldigend.
    Echt een personeelsfeestje of vriendinnen uitje. Twijfel niet. Doen!!!

10. We hebben afgelopen weekend 2 avonden kunnen genieten in het restaurant. Vrijdagavond genoten van de live band en zaterdagavond van een heerlijke maaltijd. Koffie en een drankje na de maaltijd kregen we van het huis, erg attent.
    Bediening is erg vriendelijk. Zeker een aanrader.

11. Prachtige locatie met mooi uitzicht. Echter de bediening is zwaar onder de maat. Het duurt een eeuwigheid voordat men de bestelling komt opnemen, vervolgens vergeten ze de drankjes te serveren.
    Uiteindelijk komt er na vragen toch iemand en dan heeft men wat anders bij zich dan besteld.
    De lunch was lekker echter erg kleine porties; dus bijzonder duur voor wat men te eten krijgt.

3,7
  12. Nederlands Vorden

Heerlijk gegeten. Snelle bediening. Was redelijk druk maar de bediening had het allemaal prima onder controle. Een meid die van aanpakken weet.

13. Eten is red goed als je prijs/kwaliteit vergelijkt. Wel idd net als andere recensies er is veel lawaai en bediening slecht, wij werden geholpen door een oudere vrouw met een hele negatieve uitstraling, zag ook veel jonge mensen in de zaak lopen die leken erg onervaren. Jammer dat er na alle recensies niet aan gewerkt wordt. Wij komen vaker in deze zaak en zien nog geen verbetering, het lijkt alsof de eigenaars zich er niet druk over maken omdat de tent toch altijd wel vol zit maar kwaliteit van je zaak heeft niet alleen te maken goed eten maar vooral in deze tijden met kritische gasten ook met je gastvrij voelen en professioneel geholpen worden. Ga hiermee aan de slag en dan pas gaat rotonde een verschil maken, nu echt een gewone doorsnee tent waar je af en toe prima een hapje kunt eten. Niet echt een aanrader.

6,1
  14. w.mosterd

15. fam.swienink

Onze ervaring met de 2 kleine kinderen was prima.

De koffie was goed. De theeglazen half vol, beetje jammer....

Gezellige tafels en vriendelijke bediening.

Zeker voor herhaling vatbaar.

16. Jelle Troost

Jullie hebben de lekkerste broodjes hamburger ooit gemaakt.

17. Van te voren was duidelijk dat er een 2 keuzemenu werd geserveerd, (kalfs)vlees of vegetarisch. Wij namen de vleesvariant. Het duurde niet lang of een kleurig en veelzijdig voorgerecht uit eigen tuin werd geserveerd. Tot die tijd hebben genoten we van het in- en exterieur. Het hoofdgerecht was mooi opgemaakt en erg smaakvol. Een kijkje in de keuken leerde dat daar met passie werd gewerkt. Het nagerecht van 4 verschillende kazen was verbazend lekker. We komen gauw terug.

18. Net als je denkt dat het niet beter kan is dat toch weer gebeurd :-)

Gisteravond heerlijk gegeten! Vooraf een super romige broccolisoep, amuse salade met americanfile/ spek wraps.

Hoofd : erg malse eendepoten ( vlees vloog bijna vanzelf je mond in ) in rode wijnsaus en broccoli.

Na een fantasties dessert bestaand uit verschillende heerlijke dingen zoals chocolademouse / ijs / truffelkoekje / slagroomsoesje + een glaasje met room aardbeiencompote en chocolademouse.

En dit met een vakantieveilingbon.....dit klinkt toch als een duur dineetje.

Kortom ik was en blijf een grote fan.

Als je weinig tijd hebt of weinig geduld moet je naar de mac donalds en niet naar een brasserie.

Zeker tot de volgende keer!

19. Vanavond heerlijk buiten op het verwarmde terras gezeten en genoten van een staaltje vakwerk qua eten. Vlotte en zeer gemoedelijke en gastvrije bediening, er hing een gezellig, warm sfeertje. Dit was niet de eerste keer maar zeker niet de laatste keer, voor iedereen een aanrader!

20. Afgelopen dinsdag heb ik met mijn vriend bij Brasserie Lettink gegeten. We werden vriendelijk ontvangen en naar een leuk tafeltje gewezen.

Vooraf hadden we beide de salade met champignons en spek. Dit was zeer lekker, een goede combinatie en meer als genoeg.

Als hoofdgerecht namen we beide de spareribs. We kregen een flink stuk voor ons geschoteld, wat goed bereid was. Ook kregen we een bak erbij voor de botjes en een vochtig doekje voor de vieze vingers na die tijd.

Als afsluiter nam mijn vriend een lekkere bak koffie met bonbon en ik de heerlijke wispelturigheid: Vanille en walnoten ijs met walnoten en slagroom erbij! Echt een goede afsluiter van een gezellige avond met heerlijk eten. We komen zeker snel nog een keer terug!

21. Op 13-7 telefonisch een tafeltje voor twee besteld.

Om 18.30 uur gearriveerd. Hartelijk onthaal, goede sfeer.

Het uitgebreide verrassingsmenu gekozen.
    1 maal vlees en 1 maal vis.

Toen we tegen 22.00 uur wegkonden hadden we de volgende ervaring achter de rug:

Voorgerecht simpel, maar goed op smaak. De wrap was uitgedroogd. "Wilt U nog iets drinken."

2e gerecht: mosterdsoep was goed en smakelijk. "Heeft het gesmaakt en wilt U nog iets drinken?

Jammer dat steeds veel te lang op de volgende gang moest worden gewacht.

Het personeel besteedde zijn tijd met name aan de vraag: "Wilt U nog niets drinken". Bedienen, ho maar.

Het hoofdgerecht was een deceptie. Het heette haai.
    Een bittere gelatine-achtige massa, gegarneerd met fantasie- en zielloos bereide groenten en andere minuscule zaken.

O, ja: Wilt U nog iets drinken?

We hebben gezegd dat we wat haast hadden zodat wat ons betreft het nagerecht direct kon worden opgediend.

Het nagerecht zag er goed uit.

We hebben daarna niets meer gedronken en hebben 3 uur en een kwartier later onvoldaan de zaak verlaten.

Een milde opmerking dat er redelijk veel ruimte tussen de gangen zat, werd zichtbaar niet geaccepteerd.

Beslist geen aanrader.

22. Za 09.07 via vakantieveilingen.nl lekker gegeten bij deze brasserie. Duidelijke keuze tussen vis, vlees en vega. Wij kozen 4e gang erbij voor € 4.50 p.p. Op volgorde resulteerde dit in: pistoletje met twee boters/sausjes, 3 plakjes meloen met rauwe ham en balsamicosaus, mosterdsoep zeer goed gevuld met vlees/spekreepjes, combi van goede biefstuk en parelhoen, schaaltje aardappels en rauwkost erbij. Wat overigens aangevuld wordt, vraag er gerust (zelf) tijdig naar! Combi van pudding, aardbei, chocolademousse in glas als dessert. Naast twee glazen wijn en 2 spa blauw kozen wij voor een cappuccino op het terras als na-het-toetje. Ons totaalbedrag was (incl. de bon, maar minus veilingkosten) € 28.75 p.p. Daar hebben we lekker en voldoende voor gegeten.

23. Door toeval vrienden getroffen op het terras. Wij hebben genoten van de Oostenrijkse specialiteiten en van een heelijk glaasje rosé. Ondanks dat het terras helemaal vol zat was het personeel zeer vriendelijk en attent. Wat ons betreft zeker een lokatie om weer naar toe te gaan.

24. Saskia Adelerhof

Prima gegeten, ondanks enorme drukte attente bediening. Mooi bedrijf, heerlijk terras. Echt een aanrader!

25. maris

Een mooie zaak geworden. Helaas door gebruik van veel harde materialen is er veel lawaai van de overige gasten. Eten was heerlijk, maar de bediening had zeker sneller, vriendelijker en persoonlijker gemogen. Voor het aantal gasten (beneden zat vol) veel te veel personeel, waardoor volgens mij niemand echt meer overzicht had. Een zaak met potentie, maar er moeten nog wel wat makkelijke puntjes op de i gezet worden.

6,7
  26. Heerlijk geborreld op het terras en binnen genoten van met zorg bereidde gerecht. Vaste kaart met wisselend keuze menu. Kom zeker nog eens terug om een ander gerecht te proberen of wat vroeger op de dag voor een aanlokkelijke lunch.

27. Het koetshuis is prachtig gerestaureerd en heeft een groot terras met een zeer mooi uitzicht op landerijen en de (groente)tuin.

Tweede Pinksterdag verheugden we ons op een etentje à la carte. Groot was onze verbazing toen we een verhaal te horen kregen dat de menukaart aan kant was geschoven omdat er zoveel groenten in de tuin waren en het jammer zou zijn deze niet te gebruiken. Kortom we hadden keus uit 2 voor-, 3 hoofd-gerechten en 2 desserts. De voorgerechten waren keurig. In beide hoofdgerechten lagen de volledig gaargestoofde, papperige groenten onder het vlees verstopt. Het stoofvlees was erg vet. Verder was er een klein bakje met verse groenten. Gaandeweg kregen we in gaten dat we hetzelfde eten kregen als twee gezelschappen die aanwezig waren. Dus, eten wat de pot schaft! Het dessert was matig :een zeer grote, smakeloze muffin bestaande uit uitsluitend cake.

De bediening was goedbedoeld hobbyisme.

Onze avond was een en al verbazing. Kortom, niet voor herhaling vatbaar.

3,9
  28. Slechte akoestiek, wat een herrie op vrijdagavond. Bediening onervaren en onattent. Eten redelijk voor redelijke prijs. Onpersoonlijk. Jammer, na zo'n verbouwing hadden we ons er meer van voorgesteld.

5,7
  29. 18 juni. Uitje vrienden groep.

Zeer gezellig. Goede bediening. Zeer leuke locatie met eigen groente tuin. Eten was voortreffelijk en apart.

Veel succes nog en bedankt.

30. Leuke locatie. Originele gerechten, vriendelijke, maar onervaren bediening. Goed adres voor een familiefeest. Mooi terras, eigen moestuin. Prachtige omgeving.