Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Vorden verdeeld zijn.

1. Nederlands Vorden

Heerlijke traditionele zaak waarvan je merkt dat die er al jaren zit.
    Ontzettend aardige bediening en goede service. We voelden ons erg welkom.
    Daarnaast was het eten ook echt goed, zowel de producten als de bereiding. Een kok met liefde voor zijn/haar vak!
    Maar 1 minpuntje. De fris uit grote fles. Bij 2 consumpties zat er weinig tot geen prik op. Dit werd overigens netjes hersteld, maar met kleine frisflesjes ben je dit helemaal voor en is het toch een stuk netter.
    Verder helemaal top.

2. Italiaans Vorden

Heerlijk gegeten, vriendelijke bediening en niet duur.

3. Eetcafé Vorden

Al vaker naar tevredenheid gegeten… maar vanavond was echt heel bizar.
    Het was een erg drukke avond, dus dat het iets langer duurt is logisch.
    Maar een uur wachten op je voorgerecht is toch wel heel erg lang.
    Toen er na 1,5 uur nog geen hoofdgerecht was ben ik naar beneden gegaan om er iets van te zeggen.
    Maar volgens de dame in kwestie was het heel normaal en dronken de mensen in de tussentijd lekker iets. Mijn moeder had zich vergist en kreeg in plaats van couscous een couscousburger. Maar deze was aangebrand en droog. Tussen mijn friet zaten diverse stukken die al een eerdere ronde in de frituur mee hadden gemaakt. De kringelfriet van mijn moeder was volgens mij voor de tweede keer door de frituur gegaan. Deze was ook van binnen donker en verzadigd van het vet. De betreffende dame wenste hier ook niet op aangesproken te worden. Heel bizar dat een restaurant waar je goede ervaringen mee hebt zo in eens 100% het tegen over gestelde kan zijn.

4. Eetcafé Vorden

Hanny Simens

Heerlijk gegeten in sfeervolle omgeving. Bediening doet er alles aan om het je naar de zin te maken. Zelfs toen ik door omstandigheden vervroegd weg moest en niet in gelegenheid was om al geserveerde dessert te nuttigen werd alles in het werk gesteld dit dessert als 'doggy bag' mee te nemen. Hiervoor groot respect, dit is klantvriendelijkheid ten top!

We hebben hier op 26 augustus gegeten met 17 personen.
    Het eten was erg lekker, de bediening fijn en attent. Bedankt hiervoor.

We komen zekere terug.

We zijn weer terug geweest en nu was de bediening goed en het eten was zeer goed.

Voor de derde keer een high tea gehad. En wederom was het voortreffelijk.
    De high tea werd geserveerd in de prachtige tuin. Alles wordt zelf gemaakt. (Op het brood na)
    met verse ingrediënten en dat is te proeven! Je wordt vriendelijk en rustig bediend.
    De Helderboom is zeker aan te raden.

8. Lunchroom Vorden

Schoon, erg vriendelijk en goed eten!

9. Eetcafé Vorden

Wat een trage vergeetachtige bediening! Eten smaakt prima. Terras is ook goed.

10. Lunchroom Vorden

Catering is top!
    Heerlijke vleesgerechten, gebakken aardappeltjes en rauwkostsalades.
    Echt verrassend goed, met een prima prijs-kwaliteit verhouding.

Jan en Tineke

Wat een zeer goed verzorgde lunch.
    We waren met zes personen en elk wat anders.
    Wat zag het er verzorgd uit en smaakte heerlijk.
    Bediening zeer attent.
    Prijs nog geen 14€ per persoon met 2x een consumptie.

12. Pannenkoekenhuis Vorden

Heerlijke pannenkoeken, zeer vriendelijke bediening en sfeervolle inrichting. We hebben gisteren voor het eerst gegeten bij De Vordense Pan, maar dit was zeker niet de laatste keer. Een aanrader!

13. Eetcafé Vorden

Midden het centrum van Vorden
    Komt er wat lekkers op de borden.

De sfeer is zowel buiten als binnen
    Zeer te beminnen!

De gerechten zijn perfect klaargemaakt
    En daar wordt je door geraakt.

De hoofdgerechten zijn aan de ruime kant
    En pas op dat je je tong niet brandt!

Overheerlijk alles in de keuken bereid
    Wordt je direct aan tafel verblijd!

De rekening valt reuze mee
    En zodoende zijn we dik tevree!

Bijna dezelfde ervaring als onderstaande personen!
    Deze dag was er net een nieuwe menukaart. Dat was volgens hun de reden dat er wat ontbrak....
    We hebben er ook overnacht, netjes maar somber. Als je je telefoon wil opladen moet je eerst de stekker van de lamp eruit halen.Op de andere zit geen stroom. (Meerdere kamers)
    Goed ontbijt.

15. Chinees-Indisch Vorden

Wij hebben 2 loempia's rundvlees besteld en afgehaald.
    Ze waren op de afgesproken tijd klaar, goed heet en het waren flinke porties, alleen vonden wij het jammer dat de loempia en het rundvlees in 1 bakje waren gepropt leek het wel. Het zou goed zijn om beide apart te verpakken, dit oogt beter. Maar het smaakte prima. 👍

Eten zeer goed ,bediening lachwekkend moeten nog veel leren,de man wist van de hoed noch van de rand en wist totaal niet hoe je met de gasten om moest gaan. Slechte kennis van de kaart en erg wazig in alles. Daardoor hebben wij wel veel plezier gehad om zijn gestuntel. Maar al met al door het heerlijke eten gaan wij nog wel een keer terug.

18. Pannenkoekenhuis Vorden

20. Nederlands Vorden

P. Janssen

Gegeten met 4 pers. Vispotje met erg weinig inhoud, 2 garnalen en de rest saus met fijn gekookte vis, daarbij een roosje broccoli. Bij de asperges smakeloze schouderham, jammer! Met 4 pers. 1 klein schaaltje rauwkost. Een vervelende ervaring die we voorheen in De Herberg niet gehad hebben. Personeel als gewoonlijk zeer vriendelijk.

Ik vond het wel heel veel geld voor deze kleine broodjes...!

22. Eetcafé Vorden

Mar

Ik heb hier op 21 april met een kennis gegeten. Het restaurant heeft een prettige sfeer. De serveerster ging ons voor naar de tafel. Deze was echter naast een pilaar. Ik had die tafel niet op die manier neergezet.
    De bediening was erg vriendelijk. Echter, er kwam een jonge jongen bij ons aan de tafel de hoofdgerechten brengen, hij had zo'n harde stem had dat het hele restaurant kon horen wat wij besteld hadden. Dat vond ik erg ongemakkelijk, maar de vrouwelijke bediening was aardig en wat rustiger. De prijs/kwaliteit vind ik echter te wensen over laten. Mijn kennis had een kabeljauwfilet, deze was zo ontzettend klein dat ik heb gevraagd of hij een stuk van mijn schnitzel wilde hebben. Ik had het idee dat mijn twee schnitzel uit de frituur kwamen, zo smaakten ze in ieder geval wel. Dan de bijgerechten. Dit waren gebakken aardappeltjes, rauwkost en als ik de kaart moest geloven een "compote". Deze compote bestond uit stukje appel met yoghurt. Dat kan ik thuis ook wel als toetje maken. Ben ik minder geld kwijt dan nu het geval was. Kortom, ik ga hier niet zo snel meer hen.

23. Eetcafé Vorden

Slecht gegeten snitzels en cordon bleu niet goed die avond waren er meer klachten bijgerechten heel summier
    Koffie aangeboden gekregen na klacht deze moesten we echter wel betalen
    We raden u af hier te eten

Wilma Berentsen

Wat een heerlijke gelegenheid. Zo lekker, zo klantvriendelijk, zo niet duur. Echt Uniek. Kan niet wachten tot het terras weer aangenaam is.

25. Pannenkoekenhuis Vorden

Mw Riezebos

Prima pannenkoekendiner gehad tijdens Paasmaandag. Ook tijdens de gezellige drukte een vlotte en vriendelijke bediening. We komen snel weer terug!

26. Chinees-Indisch Vorden

Vandaag prima buffet gegeten.
    Precies wat je van een buffet mag verwachten. Voor elk wat wils.

27. Italiaans Vorden

De afhaalpizza was goed gevuld, helaas was het deeg wat ons betreft veel te zoet. We hebben wel vaker een pizza gehaald, maar het deeg was nog nooit zo zoet. Hopelijk was dit een uitzondering.

28. Chinees-Indisch Vorden

Waar ik normaal gesproken geniet van mijn miehoen met garnalen, kreeg ik deze keer bedorven garnalen mee! Meteen vriendelijk gebeld, om de chef erop te attenderen. Geen excuses, niks.... toen ik de week later weer kwam (ik ben een redelijk vaste gast) verwachtte ik excuses etc. Als ik chef daar zijn zijn, zou ik meteen de kosten voor mijn rekening nemen... excuses kwamen wel, en ik moch een mini loempiaatje gratis hebben.......
    Ach, laat ik maar nik zeggen verder...

29. Nederlands Vorden

chantal Jansen

Nieuwe menu kaart, top. Heerlijk gegeten voor een leuke prijs. Echt een aanrader.

30. Lunchroom Vorden

Super cafetaria, lekker en ruikt lekker fris en niet naar verbrand frituurvet.
    Ook de snelheid van bakken is goed.
    Kortom: snel, lekker en goed. Toppers.