De Vordense Pan in Vorden

De lekkerste pannenkoeken, altijd weer een verrassing!

Eten & drinken 8,4
Sfeer 8,2
Service 8,4
Prijs / kwaliteit 8,2

Fans

Word de eerste fan van De Vordense Pan!

• ma Gesloten
  • di 16:00 - 20:00
  • wo 16:00 - 20:00
  • do 16:00 - 20:00
  • vr 16:00 - 20:00
  • za 12:00 - 20:00
  • zo 12:00 - 20:00

Bij de Vordense Pan kunt u heerlijk en gezellig eten. Of u nu met z'n tweeën bent of met een groep, van jong tot oud, van kleine eters tot grote eters en ook voor mensen met een speciaal dieet. We kunnen rekening houden met glutenvrij (van biologisch boekweitmeel) en met andere diëten zoals sojabasis, zoutloos, eivrij, waterbasis etc.

U kunt altijd bij ons terecht!

Wij bakken de pannenkoeken op ambachtelijke wijze, dus geen machinepannenkoeken, maar scharreleieren van de boerderij en meel van de molenaar. Voor kinderen en de kleinere trek kunnen alle pannenkoeken in een kleiner formaat worden gebakken.
Denk ook eens aan extra gemengde salade bij uw pannenkoek voor € 3,75 per portie.

Binnen hebben we plaats voor 100 personen en buiten op ons terras nog eens 100 plaatsen.Daar zijn schaduwplekken en plaatsen waar het zonnetje lekker schijnt. Ook is er voor de rokers een buitengelegenheid waar u beschut kan staan en die in de winter mogelijk verwarmd is. Voor de kleine kinderen is er een ballenbak en een kinderboerderij (2013/2014) in onderhoud.

Binnen zijn er altijd kleurplaten en spelletjes voor het gezin, Vraag er gerust naar.

Wanneer u zelf geen zin heeft in koken, maar uit eten is nou ook weer niet de bedoeling, dan kunt u gebruik maken van de mogelijkheid (afhankelijk van de drukte) om pannenkoeken af te halen.

Diëten Glutenvrij, lactosevrij, suikervrij en vegetarisch
Foto van De Vordense Pan in VordenFoto van De Vordense Pan in VordenFoto van De Vordense Pan in VordenFoto van De Vordense Pan in VordenFoto van De Vordense Pan in VordenFoto van De Vordense Pan in VordenFoto van De Vordense Pan in VordenFoto van De Vordense Pan in VordenFoto van De Vordense Pan in VordenFoto van De Vordense Pan in Vorden

Overnachten
Hotels in de buurt »
Omgeving
Bij het bos en landelijk
Toegankelijkheid
Rolstoeltoegang
Ambiance
Kindvriendelijk, gezellig en nostalgisch
Voorzieningen
Terras, honden toegestaan, EV-oplaadpunt en Wi-Fi
Kinderen
Vermaak, kinderstoel aanwezig, magnetron (voor kindervoeding) en verschoontafel
100 zitplaatsen en maximaal 50 personen in één groep
Personeel