De Rotonde in Vorden

"Gastvrijheid op zijn achterhoeks"

Eten & drinken 5,9

• do 10:00 - 22:00
  • vr 10:00 - 22:00
  • za 10:00 - 22:00
  • zo 11:30 - 22:00

Bistro de Rotonde is een (familie) vriendelijk restaurant in het hart van Vorden. We beschikken over een mooi groot en zeer zonnig terras.
‘s Morgens geniet u van de heerlijkste kop koffie & thee met een huisgemaakt taartje. Tussen de middag hebben wij een ruim assortiment aan broodjes, tosti’s, frisse salades en soepen. In de namiddag is het tijd voor een heerlijk glas wijn of een mooi glas bier met bijvoorbeeld een “to share” ambachtelijk plankje bestaande uit allerlei hartige lekkernijen .
‘s Avonds serveren wij u graag een met zorg bereide maaltijd met maatschappelijk verantwoorde producten. Indien u een bepaalde allergie heeft dan hebben en wij allerlei mogelijkheden om aan uw wensen te kunnen voldoen.
Voor de allerkleinsten hebben wij ook speciale lunch- en avond gerechten.
Wij spreken vaak van “Gastvrijheid op zijn achterhoeks”, een slogan waarbij kwaliteit, service en aandacht voor de gasten de hoofdingrediënten zijn.
In onze volledig open keuken kunt u al zittend aan de chefs tables de koks aan het werk zien en in de lounge met de nostalgische haard kunt u op uw gemak voor en na borrelen.
Op onze 1ste verdieping hebben wij tevens vele creatieve mogelijkheden op het gebied van vergaderingen, recepties, diners voor kleine en grote groepen, condoleances en kookworkshops.

Kom gerust eens binnen en laat u verrassen door onze medewerkers!
Team Grand Bistro de Rotonde

• High tea: € 18,50
Diëten Vegetarisch, glutenvrij, suikervrij, lactosevrij en biologisch
Foto van De Rotonde in VordenFoto van De Rotonde in VordenFoto van De Rotonde in VordenFoto van De Rotonde in VordenFoto van De Rotonde in VordenFoto van De Rotonde in VordenFoto van De Rotonde in VordenFoto van De Rotonde in VordenFoto van De Rotonde in Vorden

Overnachten
Hotels in de buurt »
Omgeving
Landelijk en in het centrum
Toegankelijkheid
Rolstoeltoegang en rolstoeltoilet
Ambiance
Kindvriendelijk, hip, huiselijk, gezellig en nostalgisch
Voorzieningen
Honden toegestaan, high-tea, terras, Wi-Fi, bezorgen, catering en afhalen
Kinderen
Vermaak, verschoontafel, kinderstoel aanwezig en magnetron (voor kindervoeding)
210 zitplaatsen
Betalen