't Herdertje in Voorthuizen

U kunt kosteloos naast ons pand parkeren op de bijhorende parkeerplaats.

• OV

Buslijn: 102, halte verbindingsweg.

ma Gesloten

1417032074 87
1637205563 87

1. Chris

2. Ria Jansen

Heerlijk gegeten, we hadden de Valentijns box thuis laten bezorgen, wat was alles super verzorgd en vers. Echt een aanrader👍

3. Rob bakker

Heerlijk rustig en super lekker gegeten, geweldig restaurant

4. It was a lovely night with friendly service and delicious food. Sure I will visit again.

5. Goed gegeten en geholpen. Jammer dat er weinig keus was voor ons vegetarische nichtje.

6. Annette van der Burgh

We hebben zaterdag de 24ste heerlijk gegeten bij U. Het voorgerecht en hoofdgerecht werden prachtig opgediend en het smaakte voortreffelijk. Wat de toetjes betreft waren we ietsje teleurgesteld wegens de evenhoge verwachtingen als wat we hadden van het voor- en hoofdgerecht. Vandaar de 6 voor de prijs/kwaliteit. De toetjes waren te duur naar wat we kregen

De sfeer en bediening waren zeer goed. We hebben echt genoten.

Annette

6,7
  7. Willem 108 punten

Geweldig eten, lekkere Ayinger weizen. Service is top en niet te duur!

8. Onlangs gedineerd. Laat gereserveerd dus even wachten aan de bar met een drankje en de kaart. Geen straf dus. Lekker gegeten, goede rust tussen de gangen maar niet te lang en uitstekend bediend.

9. Frank 11 punten

Blijft altijd leuk en lekker om bij 't Herdertje te gaan eten. Wat vaak matig gaat in horeca gaat hier goed! Er wordt voldoende drinken aangeboden en oprecht aandacht gegeven bij vragen.

1 ervaring wat ik minder prettig vond, is de aanwezigheid van honden van andere gasten. Bij een gemiddeld Grand Cafe zou ik hier wat minder moeite mee hebben. Het heeft toch een kleine invloed gehad op het zeer ''smakelijke'' eten.

Tot snel!

10. Erg lekker gegeten! De gerechten zijn heel smaakvol en worden met zorg opgemaakt. Inrichting is sfeervol en de bediening vriendelijk en gastvrij. We hebben gegeten met de ah actie, maar komen ook graag zonder de actie.

11. Goed gegeten, aparte gerechtjes en goede porties. Bediening was top, erg vriendelijk en gastvrij. Voor herhaling vatbaar.

12. Sonja van Milligen

Heerlijk gegeten! Goeie bediening, kortom voor herhaling vatbaar...

13. Tom Le Febre

Wij zijn met een aantal oud-collega's op zaterdag 15 oktober 2016 wezen eten. De gezelligheid komt je tegemoet en dat heeft met name te maken aan de huiselijke sfeer die er hangt.
    Bediening is heel attent en legt alles goed uit. We hebben met z'n allen heel lekker gegeten van het maandmenu wat echt een aanrader is. Met het uitserveren van voorgerecht werd er bij 2 personen lauwe soep geserveerd, maar dat werd direct zonder enig probleem correct opgelost.
    Voor de rest verliep de avond uitstekend. Regelmatig komt men langs om te vragen of er iets nodig is en of alles naar wens is. Hier komen wij zeker nog eens terug. Prijs is ok.

14. Weder om geweldig lekker gegeten. Bediening is absoluut visitekaartje. Ondanks de drukte voelde het alsof ze alle tijd voor ons hadden. Kan niet anders zeggen hier gaan we vaker naar toe!

15. Top restaurant! Eten is heerlijk, inrichting en bediening uitstekend. Wij komen hier regelmatig! Een aanrader!

16. Fam Blankestijn

100 % ,vlotte bediening, leuk personeel, goede uitleg van alles, echt top, erg gezellig

17. Vorige week met 6 personen bij jullie gegeten voor mijn verjaardag. Jullie locatie uitgezocht omdat het maandmenu asperges waren en wij daar een groot liefhebber van zijn. Verbaasd waren wij dan ook dat we dat niet konden bestellen omdat de kok te druk was geweest! Op mijn vraag waarom dat dan op de site vermeld stond, werd gezegd dat hij niet zo handig was met de pc. Jammer.

18. Carel 961 punten

Bezochten een keer eerder 't Herdertje op uitnodiging. Nu gingen we zelf met vrienden nog eens proeven. Restaurant heeft sfeer, houten tafels, niet gedekt, bestek op papieren servetten, bediening voorkomend en vriendelijk. Alhoewel we gereserveerd hadden, mochten we een tafel uitzoeken.

Er is een keuzemenu en men kan à la carte eten. Bij het keuzemenu was onder meer te kiezen asperges met langoustine. Helaas waren de langoustines die dag niet geleverd en werden het gamba's met excuses van de kok. De gekozen voorgerechten komen mooi gedrapeerd op het bord en het smaakt. Jammer dat men bij het broodje vooraf géén roomboter serveert. Niet iedereen houdt van kruidenboter en/of tapenade. En in elk restaurant werkt een goede kok met echte boter. Missertje!

De hoofdgerechten voldeden uitstekend. Saté, lam en eendenborst waren goed en smakelijk bereid. De bijlagen zijn wat matig. Sla, fruitmoes en in schil gebakken piepers. Wellicht kan men een lepel bij de gebakken aardappelen voegen om op te scheppen. Het is wat rommelig om de aardappelen uit een emmertje op je bord te krijgen (vlekken).

Koffie en nagerecht besloten een aangenaam etentje. Bij de koffie lekkere friandises die niet prijsverhogend werken, zoals vaak in chiquere restaurants gebeurt.

De eindafrekening valt reuze mee gezien het gebodene. We gaan nog wel eens langs en hopen dat we dan wel boter bij het broodje kunnen krijgen. In elk geval kunnen we het restaurant aanbevelen.

19. Martin Kuiper

Zaterdag 19 maart wezen eten in het herdertje (2 personen). Heerlijk genoten. Ik kan er heel kort over zijn: het was voor ons perfect. Het eten (maandmenu) was super. Smaken goed op elkaar afgestemd, hoeveelheid goed, personeel vriendelijk en gastvrij. Hier wordt je in de watten gelegd. Hier is de klant nog koning. Tijdens het wisselen van een 'gang' werd nog keurig de tafel schoongemaakt. We hadden gereserveerd en dat was maar goed ook want het zat afgeladen vol. Dat zegt natuurlijk ook al iets. Een echte aanrader.

20. JB

21. Vanavond hebben wij hier gegeten. Bediening was top, evenals het eten. Eten is hier een beleving.

22. Zaterdagavond gegeten met vrienden, dit is pas echt uit eten. Het eten wordt met zorg en aandacht gemaakt en geserveerd! Je voelt je welkom en gezien. De kok nam ook nog tijd om een praatje te maken, wat fantastisch om zijn passie te horen! We komen zeker weer terug, dank voor deze heerlijke avond! Complimenten voor het team.

23. Kees 24 punten

Donderdagavond er voor de eerste keer met mijn vrouw gegeten, wat een smaak beleving!! Personeel zoals het in de horeca hoort, attent-vriendelijk-je welkom laten voelen. Gastvrouw ook in 1 woord geweldig!! We komen er zeker nog een keer terug. Een zeer tevreden Zeeuwse klant!

24. Ad Jansen

Voor de 2e keer hier wezen eten maar nu met vrienden. Het eten is heerlijk en wordt mooi opgediend. Het personeel is erg vriendelijk en attent.

25. Semeijn

Heerlijk gegeten! In een gezellig restaurant.

27. Paul

28. À. Bijenhof

Heerlijk gegeten. Goed en vriendelijk personeel. Gezellige sfeer.

29. D van den Brink

Alles was prima! Ik kan niets bedenken wat niet goed was.

30. Dennis van der Kleijn

Super gegeten. Het is een tijd geleden dat ik ergens zo lekker heb gegeten. De smaken waren goed op elkaar afgestemd. Het was een leuke avond. Een aanrader voor iedereen.

31. Wij hebben vanavond heerlijk gegeten. Het vlees was lekker mals, borden mooi op gemaakt. Personeel zeer vriendelijk. Hier is de klant echt koning! Ga zo door!

32. G Franken

Prima restaurant, prettige bediening. Heerlijk gegeten, de gerechten zagen er goed uit en waren leuk opgemaakt. Eigenlijk geen min punten ook niet wat de prijs betreft. Als ik toch een minpunt moet noemen dan viel bij de koffie op dat de melk in een kuipje zat, waarom niet een klein melkkannetje. Bij dat mooie servies is er vast wel een kannetje te bedenken.

33. Leuk sfeervol restaurant, goed eten wat ook prachtig wordt gepresenteerd.
    Doordat het restaurant vol zat, moest er wel lang worden gewacht voordat het eten werd geserveerd.

34. Ik geef niet vaak tienen weg in beoordelingen op sites, maar 't Herdertje verdient deze zeker.
    Zoals de borden opgemaakt zijn, is het al een feestje en de smaak is ook nog eens geweldig! Service is heel goed, vriendelijk en er is veel mogelijk.
    Prijs-kwaliteit verhouding is super en de hoeveelheden uitstekend.

35. Heerlijk gegeten, echt een aanrader. Vooral het voorgerecht van de chef. Heerlijk echte smaken. Vriendelijk personeel. Komen zeker een keer terug.

36. Vanavond erg gezellig en lekker gegeten met vriendinnen. Wij als studenten hebben natuurlijk niet zoveel te besteden. Maar als je dan hier zo ontzettend lekker kan eten zoals wij hadden gezien bij de recensies moeten we dit proberen. We hebben allemaal een voorgerecht hoofdgerecht en dessert genomen en van begin tot eind genoten van al het lekkers. Als voorgerecht hadden wij allemaal Plateau van de chef. Echt heerlijk en bijna zonde om op te eten zo mooi zag het eruit allemaal. Ook alle hoofdgerecht hebben super gesmaakt. Complimenten voor de chef. Ook van het dessert hebben wij genoten. We komen hier zeker snel nog keer terug.

37. Zeer goed restaurant! Prachtig opgemaakt. Compliment voor de kok met zoveel vers en een super creatie en nog erg lekker ook. Hier vaker gegeten en altijd even enthousiast! Pastinaak in het maandmenu ook erg lekker. De koffie met lekkers erbij is heerlijk. Erg vriendelijk bedienend personeel. Wij kunnen dit restaurant aan een ieder aanraden.

38. Hans Knol

We hebben met 9 personen bij Het Herdertje gegeten. We hebben deze lokatie uitgekozen omdat de kaart alles gaf wat ons beviel: lekker Hollandse kost voor een schappelijke prijs. Alles was perfect, de bediening, de timing van serveren, de hoeveelheid. Op één gerecht na: het kaasplankje. Vier kleine stukje kaas met wat iets dat op brood leek. Nee, van kaas heeft de kok "totaal geen kaas gegeten".

39. Al vaker hier gegeten en altijd even enthousiast! Waarom? Goede en vriendelijke bediening, gezellige sfeer, leuke wisselende maand-menu's en heerlijk eten! Leuk om de vergeten groentes te proeven, heerlijke aparte combinaties en de borden zijn zo mooi opgemaakt altijd.. een feestje! Ga zo door!

40. Zeer smaakvol, lekkere verse producten, goede prijs/kwaliteit verhouding, gezellig en zeer attent. We komen zeker terug.

41. Gisteravond heerlijk gegeten! Goede kaart en prettige bediening.

42. Vrijdagavond op een vol terras gegeten. Ontspannen sfeer, fijne bediening en heerlijk gegeten. Goede kaart met prettige variatie. We komen snel weer terug en kunnen dit restaurant van harte aanbevelen.

43. Afgelopen weekend hier gegeten en ik moet zeggen dat ik erg verrast ben! Jaren geleden bij het Herdertje een keer gegeten en toen was het al goed, maar ik ben van mening dat het nog beter is geworden! Ze zijn met de tijd mee gegaan, hebben een mooie en uitgebreidde kaart en maken alles zelf (bijna).
    Ook het terras is prachtig en heerlijk om met het mooie weer te zitten. Ik kom hier snel weer terug!

44. na de hoge score hier maar eens wezen eten, erg sfeervol is het eerlijk gezegd niet, Herman zou hier echt wel eens een makeover mogen doen, maar goed het belangrijkste is natuurlijk het eten.

De presentatie is netjes, het zou zo uit koken met sterren kunnen komen, maar dan mis je iets, smaak, inderdaad erg weinig smaak aan het gerecht wat men al jaren op het menu heeft staan, wat mijn reisgenoot op het bord had daar zat iets meer smaak aan maar niks in de verste verte wat deze hoge prijs rechtvaardigd, een vergelijkbaar gerecht kun je ergens anders voor de helft van de prijs krijgen.

In pakweg 10 jaar tijd is dit het meest teleurstellende wat ik op mijn bord heb gekregen, en dan vraag ik me af gezien de hoge cijfers hier of men niet beter gewend is hier of dat de kok ontslag genomen heeft en iemand van de bediening het gerecht gemaakt heeft, kansloos.

1,4
  45. Super goed restaurant! Prachtig opgemaakt, luxe! Overtrof alle verwachtingen! Prosecco (duur) maar was erg lekker!! Super aanrader.

46. A.J. Buvelot

Al vaker daar gegeten.
    Min puntje: niet standaard gebakken aardappeltjes en patatten of andere keuze. Het was nu de patatten-week zonder een andere keuze mogelijkheid. Niet passend bij de menu's. Wel heel goede patatten.

Reserveer-service prima.

47. We hebben hier al diverse keren gegeten en de kwaliteit is uitstekend. Presentatie van gerechten is heel leuk. Aandacht voor zgn. 'vergeten groenten' , zoals schorseneren, pastinaak... Heerlijke zwezerik gegeten, bereid zoals die moet zijn met een knapperige buitenkant. Zoals wij in Spanje zeggen: koken 'con amor'.

48. Ja zeker de moeite waard om heen te gaan!! We hebben heerlijk gegeten, de herderstaf. Al het vlees was super mals! Ik houd niet echt van rood vlees maar t was echt heerlijk!
    Ben trots dat een plaats als voorthuizen zo n top restaurant heeft!

49. Wij hebben al 3x bij 't Herdertje gegeten en elke keer was het genieten!
    Het eten en drinken is erg goed. Ze staan bekend om hun heerlijke rabarber en huisgemaakte pepermunt.
    Gezellige sfeer, goede bediening, mooi aangelegde tuin.
    Beste restaurant van Voorthuizen!!! (vinden wij)

50. we kwamen voor het eerst eten bij 't Herdertje en dit was een zeer goede ervaring die we zeker nog eens gaan herhalen.
    Het eten was een (h)eerlijke beleving, het restaurant is smaakvol ingericht en de service was meer dan goed. We kregen op initiatief van de gastvrouw een betere tafel aangeboden zodat we niet op de tocht van de buitendeur zouden zitten, dit hebben we zeer gewaardeerd.

51. Op zaterdagavond hebben we hier super lekker gegeten in een warme, authentieke sfeer met een oprechte, zeer vriendelijke bediening. Het december maandmenu met wild gerechten was voortreffelijk. Dat gold ook voor de overheerlijke gerechten van de reguliere kaart. Opvallend waren de verse en rijkgevulde "gratis" bijgerechten. Alles bij elkaar hebben we een zeer geslaagde avond gehad. Dit "juweel' van een restaurant / eetcafé is een aanbeveling in Gelderland. Hoewel we in de Randstad wonen, komen we hier zeker terug.

52. Voorgerechten en Hoofdgerechten in speciale December menu's (2012) van Hert en derg.zijn voortreffelijk. Het dessert met boerenijs en warme chocolade is Fantastisch.Goede wijn en zeer goede bediening.Prijs -Kwaliteit verhouding zeer goed.Als U lekker wilt eten is dit restaurent aan ieder aanteraden.

53. Jeannette & Frank

Zeer aangename avond in sfeervol restaurant met prima eten & attente bediening. De taxi liet ons 's avonds rond half 12 in de steek en onze groep van 8 personen werd in 2 auto's naar onze vakantiebungalow gebracht. Waar maak je dat allemaal mee ;)?!

54. BARBARA Smets

Dit was een super ervaring! Heel lekker gegeten; super bediening; lekker wijntje.. Wat wil een mens nu nog meer?!

55. Verrassend, lekker uitgebreide keuze tussen vlees, vis en vegetarisch. Prettige bediening, ook grote groepen kan de keuken aan. Je krijgt tijd en ruimte om lekker te eten.
    Wij komen weer terug, een aanrader dus.

56. Gert van Antwerpen

Op 29-9-2012 "Florentientje ons Knorhaantje" (gebakken varkenshaas) gegeten. Heerlijk mals vlees met brie en ook een heel lekkere raberber er bij. Smaakte voortreffelijk!

57. Heerlijk gegeten met een goede service.
    Zeer zeker voor herhaling vatbaar.

Echt een aanrader!

58. Fam. Hartkamp

Alles klopte hier deze avond, op het aangename terras.
    Voorgerechten top, brood met kruidenboter of tapenade heerlijk.
    Hoofdgerechten fantastisch. Herderstaf 400 gram, met verschillende vleessoorten is een aanrader.
    Alles ruim voldoende.

Wij hebben ontzettend lekker gegeten.
    Bedankt en zeker tot ziens!

59. Heerlijk gegeten, echt heel veel zorg aan besteed, zag er allemaal super uit, geweldige bediening.Alleen miste ik verse jus d'orange daar ben ik echt gek op.

60. Adrie van Kralingen

Zaterdag 18 augustus 2012 (tijdens vakantie) voor het eerst in 't Herdertje gegeten met mijn vrouw en schoonouders, n.a.v. goede recensies op eet.nu, dus best hoge verwachtingen! Deze verwachtingen werden absoluut niet beschaamd!!
    Gastvrije ontvangst en zeer correcte vlotte bediening.
    Mooi menu met volop keus. Zeer stijlvolle presentatie van de gerechten. Erg lekker en ruime porties.
    Enig puntje van kritiek was de temperatuur in het restaurant, het was dat weekend wel erg warm, een airco zou een welkome investering zijn.

't Herdertje is een echte aanrader en we komen er zeker nog een keer terug.

61. Vanwege goede recensies vanuit Garderen naar Voorthuizen gereden om bij 't Herdertje te eten. Geweldig.

Hele knusse ambiance. Eten geweldig lekker. Term Eetcafe is 'understatement'. Is veel beter dan veel restaurants in de omgeving.

Wij komen hier zeker terug.

62. Heerlijk gegeten! Een restaurant zoals het moet zijn: Goed eten, vriendelijke bediening. Op de goede momenten wordt er gevraagd of je nog wat te drinken wilt en of het smaakt. Aparte gerechten, vers, zelf gemaakt. Het restaurant doet z'n naam eer aan: Ze zorgen goed voor je!

63. Wat een heerlijk restaurant! Keer op keer weer heerlijk gegeten en de bediening is erg vriendelijk en alert.

64. Een aantal dagen achter elkaar gegeten, alle dagen lekker. Voldoende keus, leuk geserveerd eten en goede bediening.

65. De Betuwe

66. Wat een heerlijke eten! Gevarieerd, uitgebreid en een zeer vriendelijke bediening. Prijs Kwaliteitverhouding is ook goed.

Weer is wat anders dan alleen sla en friet bij het hoofdgerecht.

Kortom wij gaan zeker terug!

67. S.Bloemen

Afgelopen week hier wezen eten en het is ons zeer bevallen. Leuke kaart met heerlijke gerechten! Wij hebben dan ook heerlijk gegeten. De bediening is erg vriendelijk en gaat leuk met je om. Kortom wij komen zeer zeker terug!

68. ferd,Lidy, jeroen en Lisette

We verblijven op een camping in garderen en op deze site gekozen voor dit restaurant. Aanblik van buiten doet niet denken aan sfeervolle eettent maar het bleek achteraf een uitstekende keus te zijn. Bediening correct, leuk voor kinderen, ook voor hen goede kaart, eens wat anders dan kroket, frikandel of kip nuggets, en voor ons ook heerlijk eten. Het was druk maar we hoefden niet lang te wachten.

De prijs is ook goed voor wat je krijgt. Wat ons betreft toptent zonder pretenties.

69. Gerda,Henk,Jan en Wil

Na afloop van een middagje Ambachtsmuseum in Terschuur hier gereserveerd en voor het eerst gegeten, afgaande op recensies o.a. op deze site.

Nou, het heeft compleet voldaan aan de verwachtingen.

Gezellige ambiance.

Het eten was echt heerlijk en prachtig opgediend, zeer zeker ook het toetje.

Vooral het soepje vooraf, "Proeverij", was een heerlijke, zeer aangename verrassing.

Bediening is zeer vriendelijk.

Dit restaurant is echt een aanrader, wij komen beslist nog eens terug.

70. Dit restaurant is een absolute aanrader. Het restaurant ziet er gezellig uit. De bediening zorgt ervoor dat het aan niets ontbreekt. Het eten is heerlijk en wordt prachtig opgediend. We zijn begonnen met soep vooraf en daarna een hoofdgerecht. Alles was heerlijk. Helaas, had ik daarna geen plek meer voor een toetje terwijl er heerlijke toetjes op de kaart stonden. Zeer zeker een restaurant om terug te keren als we weer in die buurt zijn.

71. We komen hier regelmatig een hapje eten, elke keer is het weer goed! Aardige bediening, goede prijs-kwaliteit verhouding en zeer kindvriendelijk. Leuke speelkamer en uitgebreide kindermenu's met veel vers fruit. Echt een aanrader!

72. Aflopen zaterdag gegeten hier..heerlijk! We hebben genoten!

Vriendelijke bediening..zeker de moeite waard om terug te komen!

73. k vd braak

We hadden een tafeltje gereserveerd maar moesten bijna drie kwartier wachten, want het tafeltje was nog niet vrij.

Eten was besteld en na een half uur was het eten er nog niet.
    Bleek het niet doorgegeven aan de keuken, een beetje jammer.

Niet klantvriendelijk.

74. Een paar keer met collega's gegeten. Leuk, knus restaurant.

Eten was lekker, bediening was correct.

Menu kaart is wel erg stabiel (mag best een keer iets aangepast worden), maar biedt keus voor vele monden.

75. We hebben hier wel eens gegeten, alleen het is er niet altijd even goed. Het eten is taai of soms gewoon niet lekker.

De laatste keer was er helemaal niks meer van te merken, de vorige keer was alles top!

76. Zeer klein gezellig ingericht restaurant.

Flinke uitsmijter voor een betaalbare prijs.

Wel zouden ze moeten vragen hoe je de uitsmijter wilt hebben, ham meegebakken of niet.

77. Gezellig huiselijk restaurant.
    Ongelooflijk heerlijk eten en ook voor een betaalbare prijs.

Personeel is erg goed, vriendelijk en behulpzaam.

Als ik met vrienden uit eten ga, ben ik hier zeker te vinden.

78. w cozinsen

Helaas hebben wij niet zo'n goede ervaring bij het 't Herdertje.

Wij waren met onze dochter en schoonzoon ongeveer rond juni in het restaurant.
    De biefstuk van onze dochter was zo taai dat zelfs mijn man deze niet kon eten.
    Ook de spies van mijn schoonzoon was droog en taai.

Wij vonden het wel moeilijk om te zeggen, maar een jonge dame vroeg heel vriendelijk of het allemaal gesmaakt had.
    We vertelden haar dat de biefstuk niet goed was.
    De dame ging met de biefstuk naar de keuken, maar kwam nooit meer terug.
    Wel zei ze ons een uur later gewoon gedag, toen we weer naar huis gingen.

Beetje vreemd.
    Hebben toen thuis maar een pizzaatje gemaakt voor de jongens.
    Jammer.

79. Tom 462 punten

Met 4 personen hier voor het eerst en heerlijk gegeten.
    Dit in een knusse ambiance en met een vriendelijke en vlotte bediening.
    Dit eetcafé biedt geen 'haute culinair' (kan ook niet voor die prijs), maar het gebodene stijgt ruim uit boven dat van een gemiddeld eetcafé.

We komen vast nog wel eens terug!

80. Wat een fantastisch restaurant, op alle punten.

81. marjan vos

Heerlijk gegeten hier!Gezellig ingericht!Vriendelijke bebiening!Wat wij ook leuk vinden is de grote menukaart veel keus dus.

82. chantal bergers

Super sfeervol restaurant! We hebben er heerlijk gegeten van het begin tot het eind.

Hele vriendelijke bediening voor wie niets te veel is! Een aanrader!