Restaurant 't Herdertje in Voorthuizen

Gewoonweg goed, lekker en betaalbaar!

Eten & drinken 8,5

• vr 17:00 - 00:00
  • za 17:00 - 00:00
  • zo 17:00 - 00:00

Over ons...
Al twintig jaar is het onze passie om mooie en lekkere gerechten te maken en u een heerlijke avond te bezorgen. Het Herdertje is een sfeervol restaurant in Voorthuizen met als uitgangspunten: gastvrijheid, creativiteit en veel variatie. Wij doen er alles aan zodat u zichzelf thuis voelt. Bijvoorbeeld door de gezellige, intieme ambiance en de gastvrije en zeer vriendelijke bediening.

Zelfgemaakte producten...
U heeft bij Restaurant ’t Herdertje een ruime keus aan heerlijke gerechten. Waar vind je tegenwoordig nog een restaurant met eigengemaakt pepermunt en bonbons? Het is voor ons de uitdaging om het gerecht zo mooi mogelijk te presenteren. Zowel smaak als presentatie staan hoog in ons vaandel.

Voor iedereen...
Iedereen is van harte welkom bij Restaurant ’t Herdertje. Voor gezinnen met kinderen is er een leuke kinderhoek. Voor gezelschappen hebben wij aantrekkelijke arrangementen. Bovendien kunt u bij mooi weer heerlijk dineren op ons terras.

Diëten Vegetarisch, glutenvrij, lactosevrij en suikervrij
Bekijk onze menukaarten
Foto van Restaurant 't Herdertje in VoorthuizenFoto van Restaurant 't Herdertje in VoorthuizenFoto van Restaurant 't Herdertje in VoorthuizenFoto van Restaurant 't Herdertje in VoorthuizenFoto van Restaurant 't Herdertje in VoorthuizenFoto van Restaurant 't Herdertje in VoorthuizenFoto van Restaurant 't Herdertje in VoorthuizenFoto van Restaurant 't Herdertje in VoorthuizenFoto van Restaurant 't Herdertje in VoorthuizenFoto van Restaurant 't Herdertje in VoorthuizenFoto van Restaurant 't Herdertje in VoorthuizenFoto van Restaurant 't Herdertje in VoorthuizenFoto van Restaurant 't Herdertje in Voorthuizen

Overnachten
Hotels in de buurt »
Omgeving
Landelijk
Toegankelijkheid
Rolstoeltoegang
Ambiance
Kindvriendelijk, rustig, romantisch, zakelijk, huiselijk en gezellig
Voorzieningen
Terras, catering, Wi-Fi, honden toegestaan en high-tea
Kinderen
Vermaak, kinderstoel aanwezig en magnetron (voor kindervoeding)
80 zitplaatsen en maximaal 35 personen in één groep
Personeel