Eetgelegenheid gesloten

1419187156 94
1514881990 83
1519042635 85
1523203280 84

1. Heel vriendelijk personeel, ontzettend lekker eten, grote porties! Een dikke aanrader! Wij komen zeker terug.

2. zeer positief, met 60 motorrijders uit Haarlem op 2 juli onze lunchstop gehouden bij de brasserie tijden onze jaarlijkse MotoQue. Vooraf wat afspraken gemaakt over de aankomsttijd etc maar allemaal op een vriendelijk en gastvrije manier. Alles was bespreekbaar en op de dag zelf heeft iedereen heerlijk gegeten en gedronken. Wij hadden gehoopt op een kleine tussenpauze tussen de 2 groepen van 20 minuten maar ja ..het gaat niet altijd zoals je wilt dus uiteindelijk waren wij bijna allemaal tegelijk op de locatie. Dat is heel goed opgepakt door Robin en Myanou en personeel. Iedereen heeft heerlijk gegeten en er waren alleen maar positieve reacties. Nou als je iets organiseert zoals wij en dit is alleen maar goed dan maakt dat je evenement alleen maar leuker dus.... grote klassen en een aanrader voor motorrijders want die zijn hier zeker welkom!!

3. Wilco Polderman

Gezellige avond gehad, heerlijk eten, ondanks dat het druk was.

4. D.H. de BEER

Als toerist zijnde is dit de eerste keer geweest dat we gedineerd hebben bij De Smidse, wel op een
    Zaterdag op terras geluncht, wat ons beviel, we hebben binnen gekeken en vonden het gezellig.
    Ons besluit stond vast hier gaan we met 5 personen Zondag dineren, om 18.00 uur, we moesten vroeg want naar huis was 120 km. Vermoedelijk door het kampioenschap van Feijenoord was het stil, maarrr, wat hebben wij gesmuld, en als toerist komen we zeer zeker terug, want het is aan te bevelen.

5. Gereserveerd voor zes personen; tafeltje stond klaar. Lichte paniek: wegens een ziekmelding was er wat personeelstekort. Super opgelost (mede door de vervanging). Heerlijk gegeten, zeer respectvol onderbroken door twee minuten stilte (het was vier mei).
    Prima. Aanrader voor iedereen die een leuk en prettig geprijsd restaurant zoekt in Voorthuizen.

6. Gerdien Seppenwoolde

We hebben een super gezellige avond gehad, lekker gegeten in een sfeervolle ambiance.
    Zeker voor herhaling vatbaar!

7. De kok (eigenaar), de persoon die zegt 'gastheer' te zijn was zeer onvriendelijk tegen mijn klanten. Zijn toon en manier van spreken is voor mij en familie de reden om nooit meer terug te komen. Deze 'gastheer' verprutst de vriendelijke benadering van de serveersters.
    Eten was redelijk. Gegrilde halve kip te gezouten gekruid. Spareribs waren wel goed bereid, maar erg weinig voor 1 portie.
    Eens, maar nooit meer.

8. Frank en Marijke Lokhorst

Heerlijk gegeten. Gezellige sfeer in het restaurant. Voor herhaling vatbaar.

9. Specialiteit van het huis gegeten in combinatie met een lekker biertje geserveerd door enthousiast personeel. Top!

10. Heerlijk gegeten in een leuke zaak. We komen zeker nog een keer terug.

11. Gerhard Roelofs

Gisteren met vrienden bij de Smidse wezen eten en drinken.
    Erg lekker eten en verschillende soorten lekkere biertjes.
    Ook werd het eten leuk in stijl opgediend op een houten plank.
    Verder een leuke sfeer in het restaurant.
    Wel staan sommige tafels erg krap op elkaar waardoor je de mensen aan de naastgelegen tafel moet storen om van je stoel af te kunnen.

12. AWW 73 punten

Kijk, hier kun je nog eens lekker eten onder ongedwongen sfeer voor een goede prijs. Zou iedereen aanraden zeker eens te proberen.

13. Carla van Leeuwen

Maandagavond heb ik mijn veertigste verjaardag mogen vieren bij De Smidse. We zijn daar enorm in de watten gelegd. We hebben heerlijke nacho's en flammkuchen bij onze borrel gegeten. Het was erg gemoedelijk en het was super gezellig!

14. Gert Faber

Net, gezellig eetcafé met eerlijke gerechten en heerlijk streekbier uit Voorthuizen!

15. Helemaal lekker gegeten bij deze brasserie met onze AH-actie. Prima carpaccio, lekkere Veluwse kip en schelvis, uitmuntende zelfgemaakt appelmoes en tot slot lekkere ijscoupes genuttigd, hulde voor de keukenbrigade. Dit alles in een prettige sfeer en zeer goede service van Matthijs, Femke en Ingrid. Ook zonder AH-actie komen we zeker terug!

16. Gisteren wezen eten met de Ah bon. Het eten was redelijk, maar we werden wel bijna weggekeken toen we niks meer wilden bestellen. We kregen de rekening al voordat we erom vroegen. Klanten lezen de menukaart bij het lampje van hun telefoon.

17. marike en chantal

Lekker gegeten en gedronken! Kennis gemaakt met flammkuchen, wij zijn fan! Dank jullie wel! grtz

18. Zeer negatief. De ober liet een glas Jus vallen, waardoor nieuwe schoenen vies werden. Hier werd geen excuses voor aangeboden. Toen we zijn meerdere hierop aanspraken kreeg ik als antwoord of we hem niet zelf hadden aangestoten. Bizar, ook nu geen excuses. Wel een doekje, maar daarmee krijg je die jus niet uit de schoenen. Wel lekkere broodjes, maar zo'n arrogante manier van doen. Zet hier nooit meer een stap binnen. Klant is hier geen koning, maar een last.

19. Gister super lekker gegeten. Bij binnenkomst werd er gelijk gevraagd of ze onze jassen aan konden nemen. Werden erg vriendelijk bediend. Eten was uitstekend. Wij komen zeker nog een keer terug.

20. Robert & Wendy

Erg lekker 😋 Gegeten; spareribs, kip van stok, met een heerlijk biertje erbij (paasij).

22. Dennis Baars

Gisteren heerlijk genoten bij De Smidse in Voorthuizen. Heerlijk genoten van de kaart met een heerlijk biertje uit de biergarden. Vriendelijk en goed personeel! Wij komen zeker nog eens terug om te mogen genieten van al die heerlijke dingen en de sfeer. Echt een aanrader!

23. Ingrid Kok

Gisteravond zijn wij hier ook maar eens binnen gewandeld om een hapje te eten. Nou met 1 woord, het was HEERLIJK!! Wij werden erg gastvrij ontvangen, er werd gelijk gevraagd: "Kan ik uw jas aannemen?" Dat hoor je niet in veel restaurants meer...
    Heerlijke Amuse van het huis. Als voorgerecht Flammküchen en heerlijk eigen gebakken brood met kruidenboter. En als hoofdgerecht een broodbol met kip, salade en friet. Echt om te smullen. De patat was ook echt een aanrader. Heerlijk vers en knapperig ook vooral.
    Alles werd netjes uitgelegd en er werd verschillende keren gevraagd of alles naar wens was. Kortom, zeker een aanrader om daar eens te gaan eten. Wij komen zeker terug!!

24. We hebben genoten van het heerlijke eten. Na een amuse van het huis de flamkuchen als voorgerecht, een verassende aanrader. Als hoofdgerecht een lekkere kipsalade en een classic burger. Attente, vriendelijke en enthousiaste bediending. Zeker een adres om meerdere malen te gaan eten. Ook zeer geschikt om met kinderen te gaan eten.

25. Hele fijne relaxte sfeer en gastvrij voor kinderen. Lekker knapperig eten, vooral de friet. Sausjes top, appelmoes is zalig.

Vraag ook naar De Smidse speciaal koffie!

En dit alles ook voor een leuke prijs. Kortom, hier komen we vaker terug.

26. Na een dagje sporten in de regio zijn we op aanraden van anderen bij De Smidse geweest. Een hartelijke ontvangst die voelt alsof je bij oude vrienden komt die je lang niet hebt gezien.

De kaart is zeer origineel. Verrassende variaties op bestaande gerechten. Daarnaast natuurlijk enkele klassiekers. Het Veluws kippetje is een aanrader. De verschillende Flamkuchen gaan er in als koek. Genoeg bieren om een en ander weg te spoelen. Zeer gunstig geprijsd, ook niet onbelangrijk.

En de espresso zoals het hoort: een glas water ernaast en een lange vinger.

Voor ons was het een fijne afsluiting van een dito dag. Wij komen er terug.

27. Wouter en Marieke

Een absolute aanrader. We kwamen hier op de bonnefooi binnen en hebben meer dan lekker gegeten! Uitstekende gastheer en alle gerechten met zorg gemaakt. Heerlijke flammkuchen en originele, lekkere gerechten. Heerlijke muziek, een hobby van de gastheer Robin.

Een aanwinst voor het dorp!

28. Bernard te Boekhorst

Ontzettend gezellige sfeer, heerlijk gegeten (visgerecht met lekker stevige friet en rauwkost) en ook leuk geserveerd, met een keur aan speciale Belgische bieren maar ook een aantal speciale bieren van Nederlandse bodem. En dat alles voor een lage prijs. Kortom, we komen zeker nog eens terug!

29. Ilonka & Rik

Heerlijk gegeten voor weinig geld. Lekkere biertjes ook. Aanrader!

30. Marion Groeneweg

Wij hebben heerlijk gegeten. Een goede prijs/kwaliteitverhouding. Echt een aanrader.

31. Heel gastvrij restaurant. Met voldoende keus op de kaart tegen hele mooi prijzen. Echt een aanrader.

32. We hebben erg lekker gegeten, zeker voor herhaling vatbaar, goede prijs kwaliteit verhouding. Zeker een compliment waard.