parkeer plaats voldoende aanwezig

do lunch vanaf 15:00 diner 17:00 - 22:00
vr lunch vanaf 15:00 diner 17:00 - 22:00
za lunch vanaf 12:00 diner 17:00 - 22:00
zo lunch vanaf 12:00 diner 17:00 - 22:00

Welkom bij De Gasterij op Landgoed De IJsvogel.
De Gasterij is het horeca en entertainmentcentrum van Voorthuizen. Met een restaurant, bar, snackbar, twee buiten terrassen, zwembad en binnen en buiten speeltuinen is hier altijd wel wat te doen. We heten u van harte welkom!

Wij hebben een lunchkaart, voor diner serveren wij onze Hapas: Hollandse Tapas. U kunt hierbij kiezen uit 66 gerechten, u besteld 2 gerechten per keer, deze worden aan tafel gereserveerd zodra ze bereid zijn. U kunt voor €22,95 de hele avond onbeperkt genieten van al onze Hapas inclusief dessertbuffet.

Naast een hapje en een drankje kunt u bij ons ook terecht om gezellig te bowlen, biljarten en poolen.

Voor het vieren van uw bruiloft, een jubileum of bedrijfsfeest bent u ook bij ons aan het juiste adres! Speciaal voor kinderen organiseren wij diverse kinderfeestjes, zodat u daar verder geen omkijken meer naar heeft.

• All-inclusive

ma lunch vanaf 15:00 diner 17:00 - 22:00
do lunch vanaf 15:00 diner 17:00 - 22:00
vr lunch vanaf 15:00 diner 17:00 - 22:00
za lunch vanaf 12:00 diner 17:00 - 22:00
zo lunch vanaf 12:00 diner 17:00 - 22:00

1. Begin van de avond was het erg rustig en ging het erg goed. Het eten was goed bereidt en echt heerlijk! De bediening gaaf niet per tafel maar per gerecht soort. Dat is wel jammer want gezellig samen tafelen is het dan niet echt. Toen het drukker werd duurde het ook langer, m’n man kreeg in die periode ook een hamburger die rauw was van binnen. Het eten is lekker, de bediening adviseer ik per tafel te serveren.