Speelparadijs in Voorst

1381918505 34
1422025477 65
1443902007 66
1451194183 64

1. Heerlijke middag hier gehad. Kinderen lekker gespeeld en daarna lekkere pannenkoeken gegeten. Vriendelijke bediening. Recensies gelezen maar toch gegaan. Aanrader zou ik zeggen. Ons zien ze zeker van de zomer terug.

2. Vandaag een slechte ervaring gehad in het pannenkoekenhuis. De speeltuin is goed, maar het eten en de service waren slecht. Lauwe en gele, flauwe kleffe dunne pannenkoeken met een ijskoude klont gember erop. Kindermenu met 3 kipnuggets, te weinig dus. Bovendien was eten en drinken behoorlijk duur. De medewerkster die de attracties bediende was nors en ongeïnteresseerd tegen de kinderen. De gehele steer en omgangsvormen waren niet prettig. Opdringerig t.a.v. het bestellen van drankjes. Dit pannenkoekenhuis ziet ons niet meer terug. Werd ook niet nagevraagd bij de kassa of alles naar wens was.

3. Familie Noordhoek

Vandaag met een grote groep gegeten. Het wachten op het eten duurde te lang. Toen wij erna vroegen wist de medewerkster dit ook niet. Tsja, het is druk mevrouw. Vervolgens werden de pannenkoeken gebracht en waren de medewerksters erg kort en ongeduldig. Op het drinken moesten we ook meer dan 20 minuten wachten. Eén iemand van ons gezelschap moest haar pannenkoek delen met een ander omdat de pannenkoek vergeten was. Wie van u wil er wachten was wat de medewerkster voorstelde. De kinderen hebben buiten gespeeld maar wat onzettend jammer dat 1 (ja 1!) medewerker alle attracties bestuurde. Allemaal een rondje en ja jongens we gaan naar de volgende... Voor ons geen pannenkoeken meer in Voorst!

Tip: echte gastvrijheid en aandacht

4. Pannenkoeken zijn echt niet lekker (geen smaak) en erg dun!
    Sfeer is prima en ze doen hun best maar er zal toch echt een ander recept moeten komen, anders worden de gasten hier echt niet blij van.

5. Gewoon heel leuk, eten was goed en voor de kids geweldig.

6. Gisterenmiddag wezen eten en spelen met de kinderen. Ondanks het slechte weer hebben de kids zich prima buiten en binnen vermaakt. Na de harde regenbuien werden de attracties direct droog gemaakt en gingen ze weer aan. De kinderen waren zo blij dat de attracties gedraaid werden als het zachtjes regende. Het personeel was erg vriendelijk en vlot ondanks dat het druk was en zij hard moesten doorlopen. De pannenkoeken waren heerlijk en de kinderen waren super blij met hun kindermenu waarbij een heerlijk ijsje met een verassing zat. De kinderen konden kiezen uit een lekkere pannenkoek of patat met een snack en toen wij vroegen of de kinderpannenkoek met spek en kaas mocht was dit geen probleem. Wij hebben ons hier de hele dag prima vermaakt en komen binnenkort zeker weer terug om een andere heerlijke pannenkoek te proeven. De kinderen kunnen niet wachten om weer een hele dag gezellig te komen eten en spelen.

7. Vandaag gezellig met de kids wezen spelen en eten. De kinderen kunnen zich heerlijk vermaken, geen wachtrijen bij de attracties zoals bijvoorbeeld in de julianatoren. In tegenstelling tot de recensies die we van te voren hadden gelezen, vonden wij het personeel wel erg vriendelijk. De prijs is inderdaad veregeleken met andere pannenkoekenhuizen iets aan de duurdere kant, maar daarvoor in de plaats kunnen de kinderen zolang als ze willen spelen en onbeperkt in de attracties.

Echt een aanrader voor vele gezinnen met kinderen!

8. Vanmiddag hier naar toe geweest met de kinderen zodat ze een gezellige middag konden hebben met spelen en wat eten, maar moet zeggen dat het een "dure " aangelegenheid is met 4 kinderen om hier heen te gaan.
    De pannenkoeken waren zo dun dat zelfs onze kinderen een " grote"pannenkoek aten terwijl normaal een "kinder"pannenkoek voldoende voor ze is, de borden waren letterlijk binnen 3 minuten leeg en nog hadden ze honger, hier navraag naar gedaan ook omdat de pannekoeken erg meelderig waren, we kregen aan.
    Als antwoord " zijn de pannekoeken wel opgegaan " euh ja "nou dan vonden ze hem inieder geval WEL lekker " en daar betaal je dan 9.75 Per pannenkoek voor, we zijn er anderhalf uur geweest en dat koste even 80 euro met wat drankjes erbij en 20 minuten later zaten we alsnog bij de snackbar iets verderop.

Wij zijn een ervaring rijker maar weer komen NEE dankje we hebben vaak genoeg pannekoekhuizen bezocht maar zo slecht als deze hebben we nog niet eerder mee gemaakt.

9. Slechte pannenkoeken, thuis maak je ze beter. Over de service nog niet te beginnen. De woorden vriendelijk en lachen kennen ze niet. Meedenkend zijn ze ook niet. Maar dat is al duidelijk als je de kaart leest. "Gelieve niet van de kaart afwijken"...
    Sfeer is eigenlijk wel wat je kan verwachten van de gelegenheid. Echter zijn de levende vliegen en wespen binnen niet fijn. En alle doden naast je in de de vensterbank is nog minder (helaas geen foto gemaakt).
    Geen aanrader...

10. Slechte service, aan de telefoon werd verteld dat we nog wat konden komen eten. Het was 18.30 bij aankomst om 18.45 bleek dit een probleem. Voor 4 volwassen kon alleen nog een hoofdgerecht bereid worden mits we 6 euro per kind zouden betalen. Wel om geldklopperij.

11. Willy Hendriksen

Erg leuk voor kinderen. Eten en drinken is prima. Heel vriendelijk personeel. En fijn om te ervaren dat, ondanks de drukte, het personeel, rustig, maar gestaag doorwerkt. Complimenten voor de onderlinge harmonie die je als gast ervaart. Aanrader dus.

12. Ik kom hier regelmatig met mijn zoontjes en vind het absoluut geweldig! De pannenkoeken zijn heerlijk, het personeel is vriendelijk en alle nodige voorzieningen zijn aanwezig. En de kinderen zijn zowaar nóg enthousiaster met al die attracties, speeltoestellen, cadeautjes en automaten. In één woord SUPER!

13. Wat een super concept. Genieten van het eten terwijl de kinderen zich heerlijk vermaken in het speelparadijs. Heerlijk uitje voor groot en klein. Super personeel. Erg vriendelijk.

14. Jammer maar helaas, personeel heeft er niet veel zin in erg "kind"onvriendelijk, kids rennen wat achter één personeelslid aan wat om beurten de "atracties" bediend, overigens was deze jongeman wel vriendelijk, ik snap dat dit met opzet gedaan word ivm de muntjes toestellen maar helaas daar hebben jullie aan ons niks aan verdiend. Eten kwam niet tegelijk (wij hadden het al op moest dat van de kids nog komen) en toen de ijskaart kwam en de kids hun kinderijs zouden krijgen en één van onze kids riep jaaa een vliegtuigje!! Kreeg hij een snauw van de medewerkster met de mededeling dat hij al tattoos had gekregen bij zijn pannekoek en dus dat vliegtuigje wel kon vergeten! De tafel achter ons had wel beide gekregen...voor ons geen tweede keer en raden vrienden en familie dit af... helaas want het ziet er wel netjes uit.

15. Zeer onvriendelijk en opdringerig personeel. Attracties word door 1 iemand gedaan omstebeurt draait er 1 attractie. Pannenkoeken duur staan op kaart dat het heel wat is bij speciale pannenkoeken hij is dunner dan dun. Bananen royale bevroren banaan er wat van gezegd zegt een medewerkster dat dat door het ijs komt wat er binnen zit. Onzin.

16. Goede service met een glimlach.
    Kinderen hebben zich meer dan prima vermaakt met de attracties die door vriendelijke en erg aardige medewerkers worden bediend. Pannenkoeken zijn gaar, heerlijke spek.
    Ondanks drukte doen medewerkers hun best om een ieder zsm te helpen en dit met een glimlach te doen (zeker als je ziet hoe hard ze moeten lopen).

17. Zeer slecht!!!
    Wij hadden op de site het filmpje gekeken en dat zag er zo leuk uit dat we besloten naar voorst te gaan met de kinderen... Helaas is er steeds maar 1 attractie open ☹️ en zijn de kinderen genoodzaakt om met de medewerker mee te lopen naar de attractie die hij of zij opendoet... Verder heb je voor bijna alles een muntje nodig, waardoor je erg veel geld kwijt bent... Maar het eten is het aller slechtst... Zeer kleine porties door onvriendelijk personeel geserveerd... Het ziet er op zich wel mooi uit, maar dat is ook het enige pluspunt... Wij komen zeker niet terug...

18. Best slecht, bediening chagrijnig, voor veel attractie's moet worden bijbetaald, is steeds maar 1 attractie open, muntenautomaat voor attractie's staat wisselautomaat op, wij wilde voor een tientje aan munten, kregen voor 20,- kon niet retour, nadat zelfs personeel toe gaf dat het een onduidelijk apparaat is. Eten is best duur en je moet echt geen honger hebben, want het is echt weinig.
    Pluspunt is dat het wel netjes is.
    Maar de baas/eigenaar is een echte zakkenvuller!!!!

19. C.Groenewold

Het was druk en ze zeiden dat het even kon duren maar meer dan 1uur wachten op de pannenkoeken is écht veel te lang! Zonde, anders was het een leuke ervaring geweest.

20. Jolanda Tellegen

Vandaag kinderfeestje gevierd, was goed bevallen.
    Je betaald 9,95 per kind,inclusief patat en frikadel, onbeperkt ranja, ijsje, popcorn en natuurlijk spelen.
    Leuke prijs dus.
    Alleen jammer dat ik als ouder voor mezelf, voor dezelfde hoeveelheid patat met frikadel als de kinderen, 7,50 moest betalen.
    Terwijl de kinderen als ze geen consumpties nemen de entree prijs alleen 6,00 is.
    Dus dan krijg je dus voor een meerprijs van 3,95 patat frikadel, onbeperkt ranja, ijs en popcorn als je een kind bent.
    Kan niet begrijpen dat ik dus 7,50 voor mijn patat met frikadel moet betalen.
    Erg jammer dit.

21. Heerlijke pannenkoeken jl. Zondag gegeten. Gezellige sfeer. Uiterst vriendelijk personeel. Prima service. Geweldig voor de kinderen/kleinkinderen om te spelen. Kan me indenken dat men hier graag een kinderpartijtje wil geven. Wij komen beslist terug.

22. Patricia

Bediening erg slecht en onpersoonlijk. Wij moesten ook erg lang wachten tot we konden bestellen terwijl het niet echt druk was. Wij waren met 5 personen en kregen een tafel voor 4 personen dat was nogal krap en moest steeds kids erdoor laten door weer naar voren te schuiven met de stoel vanwege de krappe ruimte op die plek terwijl er genoeg grotere tafels op betere plekken voor 5 pers. Vrij waren( wij hadden vooraf ook gereserveerd) de serveerster gooide per ongeluk een drankje over de kleding van mijn schoonmoeder(wat natuurlijk kan gebeuren),hierop reageerde de serveerster heel koeltjes met alleen sorry,beetje gedroogd met de handdoek en verder ook geen compensatie d.M.V evt. Een drankje van de zaak ofzo. Het personeel was ook erg kortaf. Ze zeiden zelfs geen goedendag toen we weggingen. Wij hadden al met al het gevoel dat we even konden eten, betalen en weer ''opdonderen'' a.U.B!! Wij waren rustige,normale,fatsoenlijke klanten maar voelden ons hier niet erg welkom. Vroeger was het hier veel beter... Erg jammer. Ons zien ze hier in ieder geval niet meer!!

23. Met vier volwassen en vijf kinderen gegeten. Speeltuin is leuk maar verder qua eten en drinken sterk af te raden! Tuinbanken buiten zijn te laag en zeer krap op elkaar geplaatst. Bestellingen liepen continu fout. Vier kinderpannenkoeken kwamen pas toen de rest het op had. De kinderen hebben de nagebrachte pannenkoek niet eens voor de helft opgegeten. Foutje in de bestelling. In plaats van het toetje werd er ranja bezorgd. Weer een foutje in de bestelling. Ook dit kostte bijna een kwartier om te herstellen. Als compensatie voor deze belabberde service werden vijf ranja's aangeboden welke we natuurlijk geweigerd hebben. € 1,25 voor een Ikea bekertje aangelengd water is bovendien al flink aan de prijs. Voor een pannenkoeken restaurant verwachten we niet veel, maar deze is ver onder de maat en er zijn diverse betere te vinden

24. Met vier volwassen en vijf kinderen gegeten. Speeltuin is leuk maar verder qua eten en drinken sterk af te raden! Tuinbanken buiten zijn te laag en zeer krap op elkaar geplaatst. Bestellingen liepen continu fout. Vier kinderpannekoeken kwamen pas toen de rest het op had. De kinderen hebben de nagebrachte pannenkoek niet eens voor de helft opgegeten. Foutje in de bestelling. In plaats van het toetje werd er ranja bezorgd. Weer een foutje in de bestelling. Ook dit kostte bijna een kwartier om te herstellen. Als compensatie voor deze belabberde service werden vijf ranja's aangeboden welke we natuurlijk geweigerd hebben. € 1,25 voor een Ikea bekertje aangelengd water is bovendien al flink aan de prijs. Voor een pannenkoeken restaurant verwachten we niet veel, maar deze is ver onder de maat en er zijn diverse betere te vinden.

25. J Willems

Na eerst voldoende negatieve reacties hier gelezen te hebben wilde ik het toch met eigen ogen zien. Vandaag zijn we dan ook met ons zoontje op bezoek geweest en ik moet zeggen we heerlijk gegeten hebben, er zeer vriendelijk personeel is ondanks hectische momenten toen het terras leeg moest ivm harde regenval maar vooral ook hoe ons zoontje zich uitstekend vermaakt heeft. Wij komen sowieso nog terug.

26. Vriendelijk personeel, lekkere pannenkoeken en de kids hebben het ontzettend naar hun zin gehad, kortom helemaal geweldig daar!

27. Wij hebben een ontzettend leuke middag gehad met heerlijke pannenkoeken, ijs en drinken! En zelfs de attracties waren gratis! Wij hebben genoten, top!

28. Alex 13 punten

Leuk concept, jammer dat het eten niet lekker is naar onze mening. We hebben pannenkoeken besteld en portie schnitzel. Pannenkoeken gingen wel (wel prijzig € 7,50 per stuk) schnitzel was zeer droog en dat voor € 14,50. De bestelling duurde iets langer dan gebruikelijk, neem ik aan, het duurde 50 minuten voor we eten kregen. Maar als goedmaker mochten onze 5 kinderen een drankje gratis.

Ik zou zelf niet nog een keer hierheen gaan. Al is de speelgelegenheid wel leuk voor de kinderen. Dat is goed voor elkaar. Nu het eten nog.

29. P. Koopmans

De pannenkoeken waren lauw en de pannenkoek met kaas was aangebrand. We zijn er een paar uur geweest en pas na een paar keer vragen werden de speeltoestellen nog een keer aangezet. Was 1 keer eerder aan geweest maar wij kwamen halverwege de ronde. Wel zeer vriendelijk personeel.

30. Super gezellig en heerlijk gegeten!!

31. Wat een geweldig concept! Werd helemaal blij van het circus thema. M'n dochter heeft een super middag/avond gehad. Mooi en overzichtelijke speeltuin. Ook veilig voor jonge kinderen. De pannenkoeken waren zalig. Bediening zeer vriendelijk en gastvrij. Echt een middagje uit! We komen zeker nog een keer.

32. We zijn hier vanavond wezen eten en de kids natuurkijk eten en spelen. Mooi, leuk en schoon restaurant! Begrijp eerdere recensie niet helemaal, natuurlijk is in het winterseizoen niet alles buiten open. Het eten was heerlijk en zeker niet te duur als je kijkt naar wat er voor de kids te doen is zonder dat je daar extra voor betaalt. Bediening was uiterst (kind)vriendelijk! Wij gaan er zeker nog een keer terug!

33. Achterberg

Wij waren hier vandaag, 20 feb 2016, met een kinderfeestje van onze zevenjarige zoon. De kinderen hebben zich vermaakt, maar het is zeer spijtig dat buiten alleen de zweefmolen en de draaiende kopjes open waren. De rest was in onderhoud volgens de dame van de kassa. De jongen buiten zei dat het niet werkte vanwege de kou. Zo is de vloer van de botsauto's gebruikt voor de opslag van de bootjes.
    Het eten en het bedienend personeel is zeker goed. De prijzen vallen zwaar tegen als je voor een bord patat met frikandel 7.50 en voor cappuccino 2.75 in rekening brengt... Als ik had geweten dat zo weinig buiten open was, had ik wellicht een andere keuze gemaakt!

34. Wij zijn hier vandaag wezen eten. Anders dan je verwacht vonden wij het hier niet kindvriendelijk. Een simpele kleine kinderpannenkoek was erg duur. Er was een clown, waar onze kinderen enthousiast naar toe renden. Maar zijn dienst zat erop zei hij doodleuk tegen ze. Vervolgens hing hij nog wel een uur aan de bar. We hadden 2 menu's met spelen en eten. Maar de attracties waren onbemand en konden ze dus niet in. Voor andere leuke dingen moest je vervolgens alsnog betalen. De springkussens lieten ze al ver voor sluitingstijd leeglopen, terwijl onze kinderen zich daar na het eten erg op verheugden. De chocoladefontein, het leukste van het toetje, deed het niet. De eigenaar (?) is erg ongeïnteresseerd. Al met al dus een flinke tegenvaller. Helaas...

35. Wat een geweldige leuke speelgelegenheid voor kinderen! Alles was keurig schoon, netjes en goed onderhouden.

Goed gegeten en zeer vriendelijk personeel. De jongen die de attracties bediende gaat heel leuk met de kinderen om. Het eten is net een tikkie duurder dan in een gemiddeld pannenkoekenrestaurant, maar qua faciliteiten is dit het dik en dubbel waard.

Ik kreeg een prima verschoontafel ter beschikking toen ik daar om vroeg.

Wat ons betreft echt een aanrader!

36. Jelmer de Boer

Prima eten en goede faciliteiten. Wat mij opviel is dat de leidinggevende niet zorgzaam omgaat met zijn personeel. Een dame in de bediening werd finaal de grond in geboord waar klanten bij stonden, geen manier van leidinggeven naar mijn mening..

37. Beste mensen,

Hartelijk dank voor jullie reacties allemaal. Vanzelfsprekend doen wij iedere dag ons uiterste best om het iedereen naar hun zin te maken, een goede sfeer te creëren en heerlijk eten te serveren. Iedereen tevreden houden lijkt hierbij haast onmogelijk, omdat smaken en meningen per individu nou eenmaal sterk uiteenlopen.

Fijn om bijvoorbeeld terug te lezen dat er ook veel inlevingsvermogen bestaat en dat websites zoals deze ondernemers veel schade kunnen aanrichten wanneer het alleen als klaagpagina wordt gebruikt. Het doet ons natuurlijk ook veel deugd dat er grotendeels positieve reacties en recensies voorbij komen. Dank daarvoor!

En uiteraard is opbouwende kritiek meer dan welkom, maar we willen al onze gasten ook vriendelijk verzoeken om zoveel mogelijk te blijven communiceren. Is iets onduidelijk of niet naar wens? Spreek ons dan alsjeblieft aan, zodat wij ter plekke persoonlijk uw onvrede kunnen verhelpen i.p.v. het terug te lezen op een website als deze.

Alvast vriendelijk bedankt en graag tot een volgende keer!

Met vriendelijke groet,

Speelparadijs Pannenkoekenhuis Voorst

38. Bij een dergelijk concept en zeggen dat je kindvriendelijk bent, slaan ze op veel punten de plank mis:
    -verschoningsmogelijkheden voor kleine kinderen heb ik bij de toiletten niet gevonden
    -eerst ook een zoektocht naar de toiletten
    -net afgebakken stokbrood waar je je mond aan brand
    -haast bevroren boter
    -als je voor de kinderen water bestelt krijg je 'volwassen' veel te hoge en smalle glazen
    -de borden zijn gloeiend heet bij serveren
    -geen klein formaat pannenkoeken voor kinderen te bestellen (oké bij 2 kinderen mocht wel de pannenkoek gedeeld te worden)
    -servetten worden al weggehaald voordat aan het ijs wordt begonnen. Handig met kleine kinderen...

Pluspunt er loopt een heel team van schoonmakers die tafels stoelen en banken grondig schoonmaakt. Helaas wel onderlinge gesprekken duidelijk te horen, waaronder dat een jonge medewerker de volgende dag niet al te brak op het werk moest verschijnen.

Er wordt overigens erg goed erop gelet dat je wel gaat betalen. Als je naar het betaalloket gaat wordt snel (door de eigenaar?) geseind waar je zat en hebt gegeten. Leuk bedacht alleen net even niet goed uitgevoerd. Dat wordt 'm dus nooit meer.

39. De binnenkomst was een aanfluiting. De afscherming van het terras bestaat uit grote platen van glas, waartegen gemakkelijk kinderen met hun hoofd aan kunnen lopen. Er lag al een dode merel voor. Ik heb de eigenaresse hierop gewezen en geadviseerd, op het glas plastic vogels te plakken. Echter, ik kreeg alleen een flauwe opmerking als reactie. Ik denk dan ook niet dat ze hier iets aan zullen doen.
    Het pannenkoekenhuis is een waar paradijs voor kleine kinderen. De pannenkoeken in vele soorten zijn prima en goed van smaak. De koffie, zowel gewoon als cappuccino, smaakte heel erg slecht.
    Dat voor onze kleinkinderen van 1 en 5 jaar ook 11,50 euro moest worden betaald, terwijl ze toch driekwart van hun pannenkoek laten liggen, is onzin. Stel een kindermenu samen met patat en kroket of frikadel van bijvoorbeeld 5 euro.

40. Gezellig gespeeld en lekker gegeten. Voor maar 13.50 en 11.50 heerlijke soep gehad en stokbrood met kruidenboter, saladebar en pannenkoek naar keuze. Wij gaan vaak uit eten met een voor-, hoofd- en nagerecht, de rekening valt dan vaak een stuk duurder uit dan dit concept.

En de kinderen kunnen zich de hele dag goed vermaken. Vriendelijk personeel, leuke meiden.

Wij komen zeker terug

41. M. Masselink

We dachten een lekkere pannenkoek te gaan eten, maar dat kan helaas niet meer. Er bestaat tegenwoordig een all-in concept. Voorgerecht: tomatensoep met een smaak alsof het een kant en klaar soep is, stokbrood (was op en duurde zeer lang voordat het werd bijgevuld), salades (keuze uit half lege bakken), wat gesneden groente als paprika, bleekselderij, mais. Hoofdgerecht: pannenkoek, of schnitzel. Nagerecht: kleine portie ijs met wat toppings of chocoladefontijn met beperkt keus uit dippers (die overigens op waren en niet bijgevuld werden). Helaas hadden we pech en ging er wat mis met onze bestelling, kan gebeuren. Maar dit werd totaal niet opgelost, geen excuus, geen gratis drankje oid. Op de vraag of het naar wens was, hebben we eerlijk gezegd dat dit niet het geval was. Op onze punten kwam echter alleen een verklaring, of dat andere gasten het wel lekker vonden (de soep). Gemiste kans in vriendelijkheid, gemiste kans in uitwerking van een potentieel leuk concept. Te duur voor een pannenkoekenrestaurant, voor wat je te eten krijgt, maar ook omdat je voor bijna alle speeltoestellen ook nog apart moet betalen (dat was altijd al, maar toen was het eten redelijk geprijsd). Wij gaan voortaan ergens anders een pannenkoek eten.

42. Gezellig, super voor kinderen! Goede saladebar met brood soep etc. Personeel vriendelijk. Heerlijk gegeten en gespeeld

43. We hebben vandaag lekker en zeer gezellig gegeten hier met mn kinderen en kleindochter. Ik kan alleen maar zeggen alles goed voor weinig geld.
    Gaan we zeker weer lekker eten...

44. Super restaurant, super personeel en super voor de kinderen. Hier kunnen een hoop restauranten een voorbeeld aan nemen, het is net een attractie park. Echt een aanrader voor mensen met kinderen.

45. Vanavond gegeten bij dit restaurant. De all-in prijs (€ 13,50) voor volwassenen excl. drankjes gaat. De drankjes zijn vrij aan de prijs: € 2,60 voor een frisje.

Bediening en entourag zijn oké (zelfs mijn zoon van 12 vond het leuk zich uit te leven in de speeltuin). Maar de pannenkoeken... Vre-se-lijk! Smaakte naar niets, te dik en niet gaar, de buitenkant ook te bleek!

Op onze vraag of men de pannenkoeken zelf bakte was het antwoord ja en mochten we zelfs in de keuken kijken. Toen werd duidelijk waarom de pannenkoeken niet smaakten en er fabrieksmatig uitzagen: er stond een soort pannenkoekenmachine in de keuken. Een groot gevaarte waarin 10 pannenkoeken tegelijk werden 'gebakken' in een soort ovenachtige constructie.

Zo heb ik ze nog nooit zien maken, en zo hoop ik ze vooral nooit meer te eten. Bah!

46. Waarschijnlijk ben je op dit adres alleen op je plek met jonge kinderen. De speeltuin maakt dan goed wat je aan kwaliteit van de pannenkoek mist.
    Drie verschillende pannenkoeken maar geen van die drie smaakte lekker. De prijs is te hoog : ruim 38 euro voor drie pannenkoeken en drie flesjes fris. En de keus beperkt.
    Helaas waren de mopperige telefoongesprekken van het personeel precies te volgen voor ons.
    Hier zullen wij geen gast meer zijn, de volgende keer zitten we liever in Apeldoorn of Ugchelen aan de pannenkoek.

47. Gisteren samen met mijn vriend wezen eten bij het pannenkoekenhuis. De pannenkoek en de schnitzel smaakte prima! Wij, als jong stel konden in een rustige omgeving op het terras, genieten van de maaltijd. Wij hebben geen kinderen maar ik kan me voorstellen dat dit zeker een paradijs voor hen zal zijn. Veel (luxe) speel mogelijkheden! Ook de aankleding binnen ziet er verzorgt uit. Zeker een aanrader voor gezinnen!

48. Ik ben hier eergisteren geweest met mijn vrouw en kinderen en heb een geweldige dag gehad, zowel voor mijn kinderen als voor ons. Een vernieuwd concept waar je voor vrij weinig geld heel veel terug krijgt. Een prima buffet met soep, salade en een strokbroodje, popcorn, onbeperkt gebruik maken van de attracties voor de kinderen en een goede pannenkoek gegeten. Ten slotte konden we een ijsje tappen die versierd kon worden door de kinderen. Daarnaast kan je ook nog muntjes halen en tickets winnen door leuke spelletjes te spelen. Onze kinderen blij, wij een bevredigd gevoel, top!

49. Prachtige speeltuin/mini attracties en een restaurant ingericht als circus. Overal leuke details verwerkt. Een aantal mooie attracties waarvan onze kinderen geen genoeg kregen (onze dochter van 3 bleef maar in het treintje en de draaimolen en zweefmolen willen). Concept waarbij eten en spelen voor 1 prijs is. Qua eten krijg je: 1 pannenkoek, een ijsje wat je zelf mag versieren, chocoladefontein met spekkies, zakje popcorn en je kan onbeperkt soep, stokbrood met kruidenboter en salades eten. Ik ben een grote eter, maar ik zat echt vol en heb goed/lekker gegeten. Drinken betaal je apart. Service was prima, personeel is leuk verkleed. Leuke dag uit en als ik kijk naar het gebodene is er een goede prijs kwaliteitverhouding (er staan echt mooie attracties/speeltoestellen, dit kan je niet vergelijken met een "gewoon" pannekoekenhuis). Kortom: top!

50. Wat een spijt had ik, dat ik mijn kinderen al had beloofd lekker pannenkoeken te gaan eten bij 'die leuke speeltuin'. Heb me in tijden niet zo opgelicht gevoeld! Bij binnenkomst ben je met een gezin met twee kinderen al 50 euro lichter en dan weet je nog niet eens dat je een flut salade met een nog slechtere pannenkoek te wachten staat. Daarbij de drankjes nog extra en die zijn al helemaal niet gratis. Het concept is erg klant onvriendelijk en als het dan het geld nog waard was.... Vreselijk, absolute afrader!!!! Toen ze ook bij het afrekenen zei: tot ziens, was mijn antwoord over duidelijk: "dat zeker niet!"

51. Ronald Boersma

Vandaag met de kinderen in voorst geweest. Super leuke middag gehad ondanks het wat mindere weer. Prachtig restaurant en veel leuke attracties . Aan te raden voor een leuke middag uit . Wat de kinderen geweldig vonden is het zelf ijs tappen en versieren met wat lekkers, ook de choco fontein vonden ze te gek. Kortom een geslaagde dag .

52. Met 9 man (inclusief 3 kinderen) weer een keertje naar Voorst. Zijn hier in de loop der jaren menigmaal geweest, altijd leuk voor de kinderen/kleinkinderen dankzij de speelmogelijkheden binnen en buiten. Ze hebben er het een en ander aan vertimmerd met als thema 'Circus', wel grappig.
    Ook het (eet)concept is veranderd en niet ten goede! Een 'all-in' prijs van 13.50 euro. Tomatensoep (het zag rood), saladebar fijngesneden icebergsla, wat komkommerplakjes, reepjes paprika etcetera, zeer summier en niet erg appetijtelijk. Stokbrood/kruidenboter was er niet, moest nog afgebakken worden, hebben daar 20 minuten op gewacht. Zoiets moet toch klaar liggen.
    Waren er om bij half 6 en hadden gereserveerd! Minimale keuze in pannenkoeken en ook niet echt lekker, dus koos ik voor een schnitzel. Niet te eten, droog, taai en smaakloos. De ijsmachine (krijg je muntjes voor) levert een minimale portie ijs. Voor de meeste speeltoestellen moet je munten kopen, 7 munten voor 5 euro!
    Wij houden het voorlopig daar even voor gezien!

53. Vandaag weer heerlijk gegeten bij pannenkoekenhuis in Voorst. De kids hebben friet met frikadel gegeten en wij pannenkoek. Lekkere soep als voorgerecht of salade ijs na met vruchten. Kwaliteit voor een betaalbare prijs. Vriendelijk personeel, kids kunnen lekker buiten spelen, een aanrader dus. Bedankt en tot de volgende keer. Groetjes Ron van geerenstein.

54. Fam. Jansen

Veel te duur voor hetgeen er geboden wordt! Drank prijzig! Gemiddeld 2,60 euro uitgaande van twee drankjes voor kinderen vanaf twee jaar, dus 18 euro per persoon.
    Buffet stelt niets voor, soep geen smaak en de pannenkoeken matig.
    Speeltuin leuk voor de kinderen, maar wij gaan de volgende keer elders heen!
    Onervaren jong personeel.

55. Afgelopen weekend wezen spelen en eten bij dit prachtige pannenkoekenhuis annex speelparadijs, de kinderen hebben zich uitstekend vermaakt en het nieuwe concept is erg leuk! Een betaalbaar dagje uit met veel vermaak voor de kinderen, wij gaan hier zeker vaker heen!

56. Sandra 11 punten

Helaas geen goede ervaring hier! All-in concept, met voorgerecht (soep of stokbrood) en dessert (ijmachine en chocoladefontein met spekjes) vanaf buffet. Dit werd beide steeds te laat en te weinig aangevuld, veel wachtenden dus. Pannenkoeken weinig keus, niet creatief en smakeloos. Onervaren personeel, dat niet wordt aangestuurd. Smerige toiletten!! Al met al rommelig gebeuren!! Vast leuk om te spelen, maar zeker niet aan te raden voor het eten!

57. Nooit geweten dat je verplicht bent om eetconsumpties te moeten nuttigen om je kinderen even in het speelgedeelte te laten spelen. Wij waren van plan om een drankje te nuttigen met z'n vieren en eventjes te blijven. Hierop werd ons het terras buiten het speelgedeelte en omringd door hekken aangeboden. Ik vind het schande en zorgt ervoor dat wij hier niet zo snel meer komen. Daarbij komt... De pannenkoek wat ik eerder daar gegeten heb was me toch te nattig!

58. marie

1 punt
  59. Wat een leuk restaurant in originele circussfeer.Wij hebben lekker gegeten en de kinderen heerlijk gespeeld en gesmuld van het ijs en de chocolade fontein.We komen zeker terug.

60. Vandaag geweest bij Pannenkoekenhuis voorst. Wat leuk hier! Nooit eerder zo'n pannenkoekenhuis gezien. De pannenkoeken waren lekker, personeel is vriendelijk, leuke attracties en speeltoestellen. Alles zag er tip top uit. Zeker een aanrader!!!

61. Wij zijn afgelopen weekend ook geweest met de fam. Wat een leuk concept! (aanrader). Kinderen hebben zich erg goed vermaakt en komen zeker binnenkort weer terug!!!

62. Vandaag hier een pannenkoek gegeten. De entourage doet leuk aan, het is in de stijl van een circus. De rest valt echter flink tegen! De keuze op de menukaart is minimaal, de prijzen zijn echter maximaal. € 7,50 voor een naturel pannenkoek en deze is alles behalve lekker. De pannenkoek is dik en taai, de onderkant was verbrand. De pannenkoek met appel en spek was niet veel beter. Het spek was zwartgeblakerd. Personeel is weinig enthousiast. Verder was de popcornmachine stuk, waardoor we in een lucht van aangebrande mais zaten.
    Wij gaan hier nooit meer naartoe!

1,3
  63. Voor ons nooit meer. Restaurant zat midden in een verbouwing waardoor je in de verflucht zat te eten en er geen verschoonruimte aanwezig was. Pannenkoeken erg eenvoudig en niet bijzonder lekker. Bediening ook flut; 2 jonge meisjes die bij binnenkomst, terwijl we de jas nog aan hadden, al vroegen wat we te drinken wilden en vooraf iets hadden gewild. Op het einde ook nog een dikke rekening, terwijl wij best wel wat gewend zijn te betalen maar dan wil je wel kwaliteit voor je geld.

64. Vandaag bij Pannenkoekenhuis Voorst met de hele familie wezen eten maar het is mij behoorlijk tegengevallen. Aan tafel was het met de familie ontzettend gezellig. Maar bij dit restaurant gaat het volgens mij alleen maar om snel geld verdienen. De pannekoeken werden niet tegelijk uitgeserveerd. Terwijl de meesten aan tafel de pannekoek al op handen, moest ik hem nog krijgen. De verwachting was groot aangezien ik de Hakhorst in Leusden en Berg en Dal in Hoog Soeren gewend ben. Maar helaas... Een dure pannekoek met maar erg weinig er op. En de beloofde slagroom moet je met een vergrootglas zoeken. Het dessert ging ook verkeerd. Weer niet tegelijk uitgeserveerd. Terwijl het helemaal niet druk was. Voor de speeltoestellen voor de kinderen moet je een extra zak met geld meenemen. Ze vragen bijna overal geld voor. Vergeet ook niet de gehoorbeschermers voor de oren van je kind bij het ballen schieten. Dat gaat veels te hard. Last but not least... Als je een klein kindje hebt wat nog niet mee kan/mag eten, dan krijg je ook geen speeltje. Ze moet toekijken wat de andere kindjes wel krijgen. Kind onvriendelijk dus!