Speelparadijs in Voorst

1345820342 34
1419276739 65
1520985596 60
1594441993 72

1. Wij waren met 3 volwassenen en 2 kinderen. M'n kinderen deelden samen een bordje patat met frikandel, daar werd niet moeilijk over gedaan. En mijn zwager en vriend deelden samen een spek pannekoek, hier werd ook niet moeilijk ove rgedaan (we hadden anderhalf uur al iets gegeten). Ik had een naturel pannekoek (ik had WEL trek haha). De pannekoeken waren heerlijk, lekker zacht. M'n kinderen (6 en 4.5) vonden het fantastisch buiten (binnen ook wel maar buiten nog het meest, dat is ook groter), ondanks dat het later begon te miezeren. Een werknemer van het restaurant ging alle attracties af en ze konden overal al. Later wilden ze nog graag een keer in de achtbaan en de trein en dat was prima, erg aardig. Het was rustig, dat vonden we niet erg.

2. Leuk dagje uit, pannenkoeken en attracties ineen. Naast lekker eten kunnen de kids naar hartelust activiteiten doen. Veel is gratis, enkele attracties met fun munten tegen schappelijke prijzen. Geweldig zijn de apparaten waarmee je waardebonnen kunt verdienen. Inleveren tegen leuke prijsjes. Een echte aanrader voor gezinnen met kleine kinderen.

3. Het eten was super en de sfeer gezellig!

4. Geweldige plek om te zijn. Heerlijk eten en leuke speelmogelijkheden. Vriendelijk personeel. Kleinkinderen willen elke week wel gaan.

5. Rick van Beusekom

Verschrikkelijk klantonvriendelijkheid.
    Bij binnenkomst direct naar je tafel gedirigeerd, niet de vraag of je misschien buiten wilt zitten in deze tijd. Twee keer de vraag of we niet wat vooraf willen bestellen. Nee dus.... aan vier drankjes hebben we genoeg. Bij het hoofdgerecht wilt mijn zoontje van 4 alleen wat patatjes van mijn hoofdgerecht en een stukje pannenkoek van mijn vrouw. Gaat mevrouw direct € 9,95 entree claimen omdat er geen hoofdgerecht wordt besteld.
    Kortom nooit maar dan ook nooit kom ik hier weer terug.

6. Superleuk speelparadijs! En de pannenkoeken waren heerlijk!
    Met 4 volwassenen en 5 kinderen hier gegeten, vriendelijk personeel en kinderen hebben zich goed vermaakt, willen graga nog een keer terug.

7. Met 4 volwassenen heerlijk pannenkoeken gegeten. Uitermate vriendelijke en behulpzame eigenaresse. Voor ouders met kleine kinderen zeker een aanrader!

8. Vanavond wezen eten en spelen bij Speelparadijs Voorst.
    Erg leuk pannekoekehuis, vriendelijk personeel, goed eten en leuke attracties die gedraaid werden. Zelfs een superleuke kerstshow met live entertainment.

Ik beveel daarom iedereen Speelparadijs en pannenkoekenhuis Voorst aan!

9. Een gezellig pannenkoeken restaurant, kindvriendelijk personeel.

10. In de kerstvakantie met m'n kinderen wezen eten en spelen bij Speelparadijs Voorst.
    We hebben genoten, vriendelijk personeel, goed eten en leuke attracties die gedraaid werden. Zelfs een superleuke kerstshow met live entertainment.
    Ik deel daarom ook absoluut de mening van een vrouw die op 23 december was geweest. Waar kun je voor het nuttigen van een pannenkoeken in een achtbaan, een zweefmolen en andere attracties! Toch nergens..... Als je naar een ander park of speelhal gaat moet je entree betalen en heb je nog niet eens eten!

Ik beveel daarom iedereen Speelparadijs en pannenkoekenhuis Voorst aan!

11. Vandaag hier geweest, maar wat zijn ze hier klantonvriendelijk.
    We waren met 2 volwassenen en 4 kinderen. Mijn zoontje wilde graag een frikandel eten en mijn dochtertje patat. Dus naast 4 pannenkoeken bestelden we 1 bord patat met een frikandel.
    Toen we heerlijk aan het eten waren kwam de bediening ons zeggen dat dit toch echt niet de bedoeling was en dat elk kind een eigen hoofdgerecht moest eten en dat we anders 8,50 euro entree moesten betalen. Dus we kregen de keuze of 8,50 euro betalen of een pannenkoek bij bestellen.
    Uiteindelijk dus 8,50 euro bij moeten betalen, omdat de kinderen echt niet meer wilden eten. Maar vind 8,50 euro voor alleen het gebruik van de ruimte met ballenbak achterin ronduit belachelijk. Alle overige attracties, inclusief de draaimolen die binnen staat, waren dicht.
    Voor ons geen pannenkoeken Voorst meer.

0 positieve stemmen1 negatieve stem
  12. Ontzettend leuk pannenkoekenhuis. Vriendelijk personeel. Veel speel plezier voor de kids.
    Pannenkoeken erg lekker. Snelle service ook. Zeker een aanrader en vooral met kids.

13. Mama van 2

Onvriendelijk personeel, al meteen bij binnenkomst… jammer! Toestellen buiten verouderd en te weinig personeel voor de bediening er van. Hierdoor stonden de kindjes maar te wachten. Veel te veel automaten waar geld in moet, écht jammer. Eten was goed.
    1 Keer, maar niet weer.

14. Emmaschool

Wij zijn hier tijdens ons schoolreisje geweest, met de groepen 1/2. Hele goede overzichtelijke buiten speeltuin voor de kinderen. Bij de attracties stond begeleiding vanuit het pannenkoekenhuis, elke keer wisselen ze van attractie zodat de kinderen elke keer ergens anders in kunnen. Binnen in de ballenbak en glijbaan hebben de kinderen ook genoten. Een pannenkoek tot slot! Kortom geslaagde dag!

15. Wat een fijne plek voor kinderen. Een restaurant met een geweldig extraatje: een attractiepark!! Veel attracties, waar de kinderen GRATIS in mogen. Goed dat de kinderen even moeten wachten tot een attractie opengaat. Leren ze ook wat wachten en geduld hebben is. De attracties zien er super uit, hier is echt in geïnvesteerd.
    De pannenkoeken waren prima, misschien 2 euro duurder dan een concurrent, maar wat ons betreft is dat het waard, vanwege alle extra’s. Fijn sfeertje.

16. Inger Holthof-Storm

Vandaag heerlijk gegeten met de familie Storm! Zeer vriendelijke bediening, lekkere pannenkoeken en de 4 kinderen die zich prima vermaakte. Zowel binnen als buiten is er zo veel te doen. Wij komen zeker nog een keertje terug😃. Echt een mini-pretpark!

17. Francien Bankers

Het pannenkoekenhuis Voorst heeft ons verrast. Het is een geweldig leuk (pret)parkje waar de kinderen zich goed kunnen vermaken met de attracties en de leuk verklede medewerkers waar je mee op de foto mag. Dit alles is gratis wanneer je er een pannenkoek eet maar doe je dat niet dan zijn er nog voldoende speeltoestellen waarop de kinderen zich kunnen vermaken. Zelf lekker op het terras iets nuttigen ende kinderen vermaken zich prima.
    Het eten was erg lekker en de bediening vriendelijk, een aanrader.

18. Wat een geweldig restaurant met klein pretparkje erbij, En een leuke sfeer, Zo leuk bedacht dat kinderen zich kunnen vermaken terwijl het eten word klaargemaakt, Ik vind dit echt een geweldig idee. En de attracties zijn erg schattig, zo die mini dingen.

Het eten was erg lekker en de bediening vriendelijk.
    Kan dit zeker aanraden als je kleine kinderen hebt en je wilt een leuk restaurant en een leuke sfeer ambiance en plezier voor de kinderen

19. Wij rijden graag vanuit Utrecht naar Voorst om hier een heerlijke middag te hebben!
    Fantastisch opgezet en vriendelijk en goed te herkennen personeel! Super leuke attracties voor de kids die braaf achter de jongeman aan hobbelde die de attracties bedient. Toen het iets drukker werd kwam er een tweede personeelslid bij zodat er twee attracties gedraaid konden worden. Buiten de attracties nog genoeg vertier zowel binnen als buiten!
    Heerlijk gegeten! Wat een top idee om te kunnen kiezen voor een combinatie zoet/Hartig pannenkoek! We hebben gesmuld!
    Super leuk concept met schappelijke prijzen! Dat zie je niet vaak meer! Ga zo door en tot snel!

20. Speelparadijs Voorst bezocht met mijn 3 kinderen. De opzet is echt fantastisch!
    Wetende dat de gemiddelde entréprijs van een pretpark in Nederland 26,50€ p.p. is en ook zonder pannenkoek, bespaarde ik daar al 106€.
    Wat schetst mijn verbazing bij het bestellen van de hartige pannenkoek, die is echt geniaal! En de kinderen hebben genoten, die kreeg ik niet meer mee naar huis! Kortom restaurant dik in orde en speeltuin super.

Ik vind de opzet en uitvoering uniek!

21. Middag geweest op deze locatie. Wat viel ons dat tegen. Op de menukaart staat als je iets van de kaart nuttigt dat de entree gratis is voor de attracties. Dus wij bestelde een lekker ijsje. Ijs en pannenkoeken staan op 1 menu kaart net zoals het drinken.
    Vervolgens werden wij er 2 maal op gewezen door de bediening dat wij toch echt wat moesten eten om de entree gratis te krijgen. Naar ons idee hadden wij dus wat van de kaart besteld, maar dat bleek anders te zijn. Dus onze tip ga dit scheiden en wees hier duidelijker in. Op deze manier hadden wij het ijsje niet gehoeven.
    Voor elke attractie moesten wij steeds personeel zoeken om het te laten draaien. Toen het wat drukker werd besliste het personeel zelf welke attractie als eerste draaide. Had je de attractie net gemist en wilde je nog een keer moest je eerst wachten tot alle attracties van het parkje gedraaid hadden. Wij vonden het een rare gang van zaken en ging weg met een ontevreden gevoel!

0 positieve stemmen1 negatieve stem
  22. Fam Koelebos

Heerlijke pannekoek gegeten. Goed gevuld en goed gebakken.
    De beste pannekoek ooit.
    Vriendelijke correcte bediening.
    Topppertje.

23. Bomhof

Onze dochter heeft enorm genoten van haar kinderfeestje in Voorst!
    Alles was keurig verzorgd en erg vriendelijke service.
    Wij komen zeker terug.

24. Trudie van der Klei

Met mijn man, dochter, schoonzoon en kleinkind geweest. Prijs/kwaliteit kwam niet overeen. Het betreft zeker de beren pannenkoek wat een prijzen. Duurde erg lang voordat men de bestelling van het eten op kwam nemen. Tafel achter ons kwamen later en waren al weg toen wij het eten kregen. We hadden een beren pannenkoek voor onze kleinzoon besteld en deze kwam als laatste. Ook zat er suiker op de pannenkoek terwijl dat niet op de kaart stond. Gezegd dat we een andere pannenkoek wilden. (Dus nog langer wachten). Nog gevraagd of onze kleinzoon wat champignons op de pannenkoek mocht maar nee dat kon niet. Het was te druk.
    Dan nog wat over de drankjes: ik bestelde een wijntje en ik had de keuze uit een soort. Nou dat was nog niet echt het probleem maar toen ik er een glaasje gewoon water bij vroeg kon dat niet. Moest gewoon Spa blauw bestellen. Ik kom regelmatig in restaurants maar heb dit nog nooit meegemaakt. Gelukkig heeft mijn kleinzoon genoten maar de rest hoeft van ons niet meer.

1,1
  25. Jeremy Sinke

Mijn dochter van 3 vond de speeltuin fantastisch, dus wat kan mij de slechte service, onvriendelijke bediening en matige pannenkoek schelen.

26. Wij hebben bij dit pannenkoekenhuis niet fijn gegeten. Het lijkt wel of de attracties belangrijker zijn dan het eten. Het personeel was niet flexiebel in de wensen rondom de topping van de pannenkoek, dit niet omdat het druk was…
    Zeer jammer, hier komen wij niet meer terug… Genoeg andere leuke tentjes in de buurt van Zutphen.

27. Voor de tweede keer in één maand een super tijd gehad bij Speelparadijs Voorst. Als je komt eten dan is spelen gratis, en dat spelen is super! Reuzenrad en kikkerbootjes favoriet! Eten en drinken goed. Personeel stelt regels, maar zeker heel hartelijk en gastvrij.

28. Gewoon leuk!
    Lekker overzichtelijk speelterrein en wat een plezier. Veel speelattributen. (Zonder entree)
    in het zonnetje een drankje en een bitterbal. En eind van de dag een pannenkoek besteld. Strik om deze dag.

29. Jeffrey pasie

Zeer vriendelijk ontvangen en netjes behandeld tijdens onze eerste bezoek aan t speelparadijs. Zeker de moeite waard en wij gaan zeker binnenkort terug komen!

Hartelijk dank voor jullie goede en vriendelijke zorg.

30. Afgelopen zondag het restaurant bezocht met een paar peuters. Hoewel het geheel binnen sfeervol is, lijken de speelfaciliteiten achterin een vergeten kindje. Het was er donker en zeker niet schoon, overal lagen vlokken stof in de hoeken. Ook de verschoonfaciliteiten voor de kleinsten zijn onder de maat gezien de doelgroep (een gammele commode in een schoonmaakhok). Het eten en bediening waren prima. Misschien dat wij het op een zomerse dag nog eens proberen.

31. Misschien beter in de zomer, maar voor een regenachtige dag in de winter geen aanrader. Pannenkoeken klef, bediening niet enthousiast, ontzettend donker in de speelhoek, apparaten leeg. De website belooft beter dan wat wij aantroffen.

32. Heerlijk gegeten, leuke sfeer

33. Geweldig kinderfeestje gevierd voor onze 6 jarige dochter. We waren met 11 kindjes en 5 volwassenen. Alles top geregeld, heel feestelijk aangekleed en personeel is heel vriendelijk. Alles kan en mag. De kinderen hebben in alle attracties gezeten en er van genoten. Eten was goed en veel. Heel geslaagd en gezellig feestje. Zowel binnen als buiten veel te spelen voor de kinderen.

34. N.G. Overduin

Afgelopen woensdag een geweldig kinderfeestje gehad! Ze hebben eindeloos gespeeld met de muntjes die ze kregen, daarmee konden ze tickets verdienen, bij het spelen van spelletjes. Op de tickets stond het aantal gewonnen punten (de punten werden bij elkaar opgeteld; leuk en ook leerzaam voor de kinderen) op een regenachtige dag een fantastisch leuke bezigheid! Op een zonnige dag hadden we naar buiten kunnen gaan, maar dat was niet nodig, binnen hadden ze genoeg te doen! Lekker gegeten en een gezellige sfeer binnen!

35. Wat super leuk, ik begrijp niet waar al die negatieve reacties vandaan komen, atracties worden regelmatig gedraaid en mensen vergeet niet het is GRATIS!!!!!

36. Irene Simons

De sfeer is ver te zoeken, de chocolade melk is niet te drinken, ze probeerden wel sfeer te creëren door zich te verkleden voor Halloween, maar zijn een stel oude chagrijnen.
    Wij gaan hier voorlopig niet meer naar toe.

37. Wij hebben hier voor het eerst een kinderfeestje gehouden.
    Wat een heerlijke middag!
    Genoeg te doen voor de kinderen.
    We waren met 6 jongens in de leeftijd van 7 tot 8 jaar.
    Eten was erg lekker.
    Zeer vriendelijk personeel.
    Kortom een aanrader!

38. Willeke van der Tang

Alleen onvriendelijkheid vandaag in deze speeltuin. De kinderen hebben zich goed geamuseerd maar wij hebben ons (weer) gestoord aan de sfeer hier. Elk woordjes is te veel, vragen nauwelijks beantwoord, alleen om de paar minuten de vraag of je nog iets wilt gebruiken. Nu komen we echt nooit meer hier, er zijn genoeg leuke speeltuinen in de regio waar men er wel werk van maakt om de klanten met een tevreden gevoel naar huis te laten gaan. Gemiste kans want de speeltuin op zich is prima, goed onderhouden en leuk voor de jongere kinderen.

Eén vorige recensie
  39. In een woord geweldig! Volgende week komen we weer! Zeer enthousiaste gastvrouw. Speelactiviteiten klein doch zeer leuk. Het eten is eenvoudig doch lekker. Geen wachtrijen en prijs kwaliteit een dikke 10!

40. Anja Holtdijk

Vandaag mijn verjaardag met kinderen en kleinkinderen gevierd bij dit pannekoekenrestaurant. Wat een leuke attracties allemaal voor de kinderen buiten en ook binnen konden ze zich prima vermaken. Ook de draaimolen binnen is erg leuk. Het eten was heerlijk en de bediening zeer vriendelijk. Met name de mevrouw van de AOW. Ze weet zelf wel wie ik bedoel. We hebben een leuke middag gehad en het is zeker aan te raden daar een keer naar toe te gaan.

41. Het concept is erg leuk, maar de pannenkoeken belachelijk duur (ruim over EUR 10,-). Ik vond het sowieso een commerciële ‘kermis’ (zie onder) en al met al een dure aangelegenheid. Erg jammer, want de kinderen vonden het leuk en hebben zich goed vermaakt.

Het is een leuke speeltuin voor kleine(re) kinderen. Redelijk overzichtelijk en klein. Maar de mini attracties (gratis) werden niet bediend, dus daar konden ze niet in. En voor de overige 'attracties' moet met muntjes betaald worden, welke erg duur zijn. Daar kunnen de kinderen dan tickets 'winnen' waarmee ze een prijsje kunnen uitkiezen (flut prijzen, maar voor kinderen leuk natuurlijk ;-) De reguliere speeltuin toestellen konden wel gewoon gebruikt worden. Ook ging het springkussen ruim voor sluitingstijd al uit en daar konden ze ook niet meer op.

Het was ruim 35 graden, dus genoeg water drinken erg belangrijk. Helemaal met 3 kleine kinderen. Echter schonken ze geen kraanwater. Ook niet voor een groep van 8 personen waarbij avond maaltijden op die locatie werden genuttigd. Na 6 flesjes Spa blauw was ik het wel zat en heb met moeite 4 glaasjes water kunnen krijgen. Nog nooit zo'n slechte 'service' meegemaakt. Excuus was dat ze "niet gratis konden lopen voor water". Wat een flauwekul, want we hebben met 8 personen ruim besteld aan gewone betaalde drankjes van de kaart, inclusief avondmaal. Een glaasje water bij op het dienblad zetten kost niet veel meer hoor. Ongelooflijk en voor mij persoonlijk reden om nooit meer terug te komen.

42. Fam Bloo

Wij hebben het kinderfeestje van onze zoon gevierd bij jullie! Super geslaagd feestje, leuk en vriendelijk personeel, Kids hebben het super gehad!
    En het eten is ook fanatisch!

43. Mick Meijer

44. Kinderfeestje gevierd bij Speelparadijs Voorst. Erg gezellig, leuke sfeer, kinderen hebben het reuze naar hun zin gehad en aardig personeel. Zeker een aanrader!

45. Suzanne

Vandaag hebben wij voor onze dochter haar 6e verjaardag haar kinderfeestje hier mogen vieren. Al verschillende malen zijn we hier met onze dochters geweest vanaf dat ze de peuterleeftijd hebben en ze vinden het nog steeds helemaal fantastisch! (Inmiddels 6 en 7)

ook vandaag was alles weer super geregeld. We hadden een all-in pakket en nergens omkijken naar. Taart en drinken bij aankomst, pannenkoeken en frietjes als eten en chips / popcorn en ijsjes later. Je hoeft nergens om te vragen; bediening is super vriendelijk en drinken werd steeds gebracht.

Kortom: een geweldige middag met enthousiaste kids en blije ouders!

46. Mark Janssen

Ik was gisteren met mijn kleinkinderen in Voorst. Een geweldige ambiance voor kinderen. Als opa geniet je van kleinkinderen als ze het leuk hebben. Complimenten aan het vriendelijke personeel en alles zo keurig verzorgd tot aan de planten aan toe. We komen zeker dit jaar nog terug om de nieuwe achtbaan te proberen. Zelfs denk ik er over na om mijn verjaardag hier te vieren.

47. Een dikke 10 waard!!! Super super super leuk voor kids!! Mijn dochtertje van 2,5 heeft misschien maar weinig van de Pannekoek gezien maar wat een top dag heeft ze daar gehad! We zijn 23 mei geweest maar nog steeds heeft ze het er over. Super lief personeel! In het bijzonder een meisje die de atrakties aan deed!! Echt een compliment waard!

48. Heel leuk voor kinderen, zij vermaken zich heel goed, heerlijk overdekt buiten terras geen last van de zon.
    Regelmatig was er een medewerker om bepaalde toestellen te bedienen.
    Een min punt de prijs van het eten mag wel wat goedkoper.
    Echt een aanrader met kinderen en dan pannenkoeken eten.

49. Kinderfeestje gevierd woensdag. Werden leuk ontvangen, geen vraag was te veel. Alles werd vaak bijgevuld voor de kinderen en ja al die speelapparatuur en attracties, ze hebben echt lol gehad... Wij waren al bekend hier en komen zeker weer terug.

50. Versteeg

Hier een kinderfeestje gevierd. Het all in pakket. Een heerlijke slagroomtaart met vuurwerk erin, onbeperkt ranja, tussendoor popcorn en chipjes, een pannekoek en een ijsje na. Prijs voor 10 kinderen €85!! Echt geen geld. De speeltuin en attracties zijn een extra leuke bijkomstigheid. Gaat het regenen dan wip je gewoon naar binnen. Het personeel zorgt ervoor dat het feestje en eten lekker gestroomlijnd loopt en je het feest keurig binnen 3 uur kunt afronden zonder dat het gehaast voelt. Hele leuke middag gehad de kinderen hebben het er nu nog over!

51. De Gong Apeldoorn

Vandaag geweest als schoolreisje met de kleuters. Wat hebben ze daar plezier gehad! Echt een aanrader voor schoolreisjes. Leuke attracties en mooi overzichtelijk. Dat was erg fijn voor de begeleiding. Bediening was erg behulpzaam en vriendelijk.
    Bedankt voor de gezellige dag! We komen zeker een keer terug.

52. Vandaag met de lunch pannenkoeken wezen eten met man en 2 jonge kinderen.
    De attracties en speeltoestellen zijn erg leuk maar wat een slechte bediening zeg.
    Het eerste drankje kregen we gelijk en de bestelling werd snel afgenomen. Ook bestelden we gelijk een ijsje voor erna. Toen moesten een uur wachten op onze pannenkoeken terwijl het niet druk was! Ook werd er in de tussentijd niks om drinken gevraagd. Nadat we de pannenkoek op hadden werd er een uur later nog steeds niet opgeruimd en drinken gevraagd. Wel de serveerster gevraagd maar de eerste keer 'deed ze het zo' en de tweede keer vragen aan een serveerster'dat moet je aan de andere serveerster vragen' (terwijl die net heel druk bezig was met een grote tafel te bedienen).
    Dochter wilde graag haar beloofde ijsje die niet kwam en er was niemand om het aan te vragen. Wij zijn snel weggegaan en hebben het ijsje bij de Mac Donalds gehaald.

Wij gaan hier nooit meer heen. Attracties hartstikke leuk, maar de bediening is ontzettend asociaal, onbeleefd en slecht.

53. Atie Beersen

Gisteren naar Voorst geweest. Wat een geweldig speelparadijs vd kids. Een pretpark voor de kids. Hier kun je beter naar toe dan naar zo'n groot pretpark. Ouders kunnen heerlijk genieten op het terras en de kids vermaken zich uitstekend. Je hebt er geen kind aan.😂 En tot slot een heerlijke pannenkoek eten en vd kids een BERENpannenkoek. Hoe leuk kun je het toch maken. Kan het echt iedereen aanraden. Vriendelijk en vrolijk personeel. Service TOP. Voor oma van 91 jaar werd spontaan een kussen gebracht om op te zitten, want oma wilde heel graag op de bank zitten om alles te zien en te kunnen genieten. Ook als het regent is het een waar paradijs heb ik gezien. Binnen zijn er ook allerlei attracties. Zullen hier vast weer terugkomen. Dikke pluim voor iedereen

2 vorige recensies
  54. Wij hebben gisteren een onwijs leuke dag gehad bij Speelparadijs pannenkoekenhuis in Voorst. Het concept is heel leuk bedacht: als je bij het pannenkoekenhuis van de kaart eet kunnen de kinderen onbeperkt spelen in het speelparadijs. Wij komen uit Rotterdam en met de kinderen ontdekken wij graag de wat kleinere en wat minder bekende speeltuinen en pretparken van Nederland. Het concept heeft ons nieuwsgierig gemaakt, wij wisten niet wat wij konden verwachten, maar het pannenkoekenhuis heeft ons zeker verrast! Bij binnenkomst in het restaurant waan je je al in een gezellige circus. Wij hadden gisteren ontzettend mooi weer, dus wij konden heerlijk buiten op het terras zitten en genieten van het zonnetje en zo hadden wij goed overzicht op de kinderen bij het spelen. Jammer dat de attracties één voor één werden bediend, maar wij waren vroeg gekomen dus de kinderen zijn in alle attracties geweest en voor de rest konden ze hun energie kwijt in de overige speeltoestellen en de speelautomaten. Het personeel zijn allemaal heel erg vriendelijk, heel anders dan wat wij gewend zijn in de randstad. Wij komen zeker nog een keer terug.

55. R.Frieser

Geweldige verjaardag gehad bij Pannenkoekhuis en speelparadijs in Voorst.

De sfeer en en gezelligheid die we hebben door een goed verzorgde middag, alles was goed de bediening en verzorging door het personeel was geweldig, een dag om nooit te vergeten.

Bedankt Pannekoekenhuis Voorst !!!!!!!

56. Swinkels-nijmeijer

Vandaag voor het eerst geweest met onze zoon van 1,5! Wat hebben we een fantastische middag gehad! We hebben genoten van de leuke speeltuin de speeltoestellen en attracties! Hebben er heerlijk gegeten en dat in combinatie met het leuke en zeer vriendelijke personeel komen wij snel nog een keer terug! Wat een super sfeertje!

57. Bert

58. Wat een aanfluiting!!
    Na het zien van de mooie folder gingen we hoopvol naar dit speelparardijs. De kinderen hadden zich verheugd op het treintje, de botsauto's en de bootjes. Bij aankomst was de teleurstelling groot aangezien deze attracties het niet doen in de winter!! Dit staat niet op de website..
    De paar attracties die het wel doen worden één voor één bediend... de kinderen kunnen dus niet zomaar ergens in maar moeten wachten tot er een meisje zin heeft om de attractie aan te zetten...
    De pannenkoeken waren niet gaar, zelfs niet na een 2e poging. En de prijs van de pannenkoeken is absurd hoog..
    Verschrikkelijk. Ik raad dit iederen af!!

59. Ontzettend leuk gehad met onze neefjes en nichtjes! Ze houden er maar niet over op, dus grote kans dat je ons gauw weer terug ziet in Voorst. Jullie hebben het erg leuk voor elkaar daar met al die attracties en automaten binnen en buiten. Vriendelijk personeel en heerlijke pannenkoeken. Keep up the good work & tot snel!

60. Heerlijke middag hier gehad. Kinderen lekker gespeeld en daarna lekkere pannenkoeken gegeten. Vriendelijke bediening. Recensies gelezen maar toch gegaan. Aanrader zou ik zeggen. Ons zien ze zeker van de zomer terug.

61. Familie Noordhoek

Vandaag met een grote groep gegeten. Het wachten op het eten duurde te lang. Toen wij erna vroegen wist de medewerkster dit ook niet. Tsja, het is druk mevrouw. Vervolgens werden de pannenkoeken gebracht en waren de medewerksters erg kort en ongeduldig. Op het drinken moesten we ook meer dan 20 minuten wachten. Eén iemand van ons gezelschap moest haar pannenkoek delen met een ander omdat de pannenkoek vergeten was. Wie van u wil er wachten was wat de medewerkster voorstelde. De kinderen hebben buiten gespeeld maar wat onzettend jammer dat 1 (ja 1!) medewerker alle attracties bestuurde. Allemaal een rondje en ja jongens we gaan naar de volgende... Voor ons geen pannenkoeken meer in Voorst!

Tip: echte gastvrijheid en aandacht

62. Pannenkoeken zijn echt niet lekker (geen smaak) en erg dun!
    Sfeer is prima en ze doen hun best maar er zal toch echt een ander recept moeten komen, anders worden de gasten hier echt niet blij van.

63. Gewoon heel leuk, eten was goed en voor de kids geweldig.

64. Gisterenmiddag wezen eten en spelen met de kinderen. Ondanks het slechte weer hebben de kids zich prima buiten en binnen vermaakt. Na de harde regenbuien werden de attracties direct droog gemaakt en gingen ze weer aan. De kinderen waren zo blij dat de attracties gedraaid werden als het zachtjes regende. Het personeel was erg vriendelijk en vlot ondanks dat het druk was en zij hard moesten doorlopen. De pannenkoeken waren heerlijk en de kinderen waren super blij met hun kindermenu waarbij een heerlijk ijsje met een verassing zat. De kinderen konden kiezen uit een lekkere pannenkoek of patat met een snack en toen wij vroegen of de kinderpannenkoek met spek en kaas mocht was dit geen probleem. Wij hebben ons hier de hele dag prima vermaakt en komen binnenkort zeker weer terug om een andere heerlijke pannenkoek te proeven. De kinderen kunnen niet wachten om weer een hele dag gezellig te komen eten en spelen.

Eén vorige recensie
  65. Vandaag gezellig met de kids wezen spelen en eten. De kinderen kunnen zich heerlijk vermaken, geen wachtrijen bij de attracties zoals bijvoorbeeld in de julianatoren. In tegenstelling tot de recensies die we van te voren hadden gelezen, vonden wij het personeel wel erg vriendelijk. De prijs is inderdaad veregeleken met andere pannenkoekenhuizen iets aan de duurdere kant, maar daarvoor in de plaats kunnen de kinderen zolang als ze willen spelen en onbeperkt in de attracties.

Echt een aanrader voor vele gezinnen met kinderen!

66. Vanmiddag hier naar toe geweest met de kinderen zodat ze een gezellige middag konden hebben met spelen en wat eten, maar moet zeggen dat het een "dure " aangelegenheid is met 4 kinderen om hier heen te gaan.
    De pannenkoeken waren zo dun dat zelfs onze kinderen een " grote"pannenkoek aten terwijl normaal een "kinder"pannenkoek voldoende voor ze is, de borden waren letterlijk binnen 3 minuten leeg en nog hadden ze honger, hier navraag naar gedaan ook omdat de pannekoeken erg meelderig waren, we kregen aan.
    Als antwoord " zijn de pannekoeken wel opgegaan " euh ja "nou dan vonden ze hem inieder geval WEL lekker " en daar betaal je dan 9.75 Per pannenkoek voor, we zijn er anderhalf uur geweest en dat koste even 80 euro met wat drankjes erbij en 20 minuten later zaten we alsnog bij de snackbar iets verderop.

Wij zijn een ervaring rijker maar weer komen NEE dankje we hebben vaak genoeg pannekoekhuizen bezocht maar zo slecht als deze hebben we nog niet eerder mee gemaakt.

67. Slechte pannenkoeken, thuis maak je ze beter. Over de service nog niet te beginnen. De woorden vriendelijk en lachen kennen ze niet. Meedenkend zijn ze ook niet. Maar dat is al duidelijk als je de kaart leest. "Gelieve niet van de kaart afwijken"...
    Sfeer is eigenlijk wel wat je kan verwachten van de gelegenheid. Echter zijn de levende vliegen en wespen binnen niet fijn. En alle doden naast je in de de vensterbank is nog minder (helaas geen foto gemaakt).
    Geen aanrader...

68. Slechte service, aan de telefoon werd verteld dat we nog wat konden komen eten. Het was 18.30 bij aankomst om 18.45 bleek dit een probleem. Voor 4 volwassen kon alleen nog een hoofdgerecht bereid worden mits we 6 euro per kind zouden betalen. Wel om geldklopperij.

69. Willy Hendriksen

Erg leuk voor kinderen. Eten en drinken is prima. Heel vriendelijk personeel. En fijn om te ervaren dat, ondanks de drukte, het personeel, rustig, maar gestaag doorwerkt. Complimenten voor de onderlinge harmonie die je als gast ervaart. Aanrader dus.

70. Ik kom hier regelmatig met mijn zoontjes en vind het absoluut geweldig! De pannenkoeken zijn heerlijk, het personeel is vriendelijk en alle nodige voorzieningen zijn aanwezig. En de kinderen zijn zowaar nóg enthousiaster met al die attracties, speeltoestellen, cadeautjes en automaten. In één woord SUPER!

Eén vorige recensie
  71. Wat een super concept. Genieten van het eten terwijl de kinderen zich heerlijk vermaken in het speelparadijs. Heerlijk uitje voor groot en klein. Super personeel. Erg vriendelijk.

72. Jammer maar helaas, personeel heeft er niet veel zin in erg "kind"onvriendelijk, kids rennen wat achter één personeelslid aan wat om beurten de "atracties" bediend, overigens was deze jongeman wel vriendelijk, ik snap dat dit met opzet gedaan word ivm de muntjes toestellen maar helaas daar hebben jullie aan ons niks aan verdiend. Eten kwam niet tegelijk (wij hadden het al op moest dat van de kids nog komen) en toen de ijskaart kwam en de kids hun kinderijs zouden krijgen en één van onze kids riep jaaa een vliegtuigje!! Kreeg hij een snauw van de medewerkster met de mededeling dat hij al tattoos had gekregen bij zijn pannekoek en dus dat vliegtuigje wel kon vergeten! De tafel achter ons had wel beide gekregen...voor ons geen tweede keer en raden vrienden en familie dit af... helaas want het ziet er wel netjes uit.

73. Zeer onvriendelijk en opdringerig personeel. Attracties word door 1 iemand gedaan omstebeurt draait er 1 attractie. Pannenkoeken duur staan op kaart dat het heel wat is bij speciale pannenkoeken hij is dunner dan dun. Bananen royale bevroren banaan er wat van gezegd zegt een medewerkster dat dat door het ijs komt wat er binnen zit. Onzin.

74. Zeer slecht!!!
    Wij hadden op de site het filmpje gekeken en dat zag er zo leuk uit dat we besloten naar voorst te gaan met de kinderen... Helaas is er steeds maar 1 attractie open ☹️ en zijn de kinderen genoodzaakt om met de medewerker mee te lopen naar de attractie die hij of zij opendoet... Verder heb je voor bijna alles een muntje nodig, waardoor je erg veel geld kwijt bent... Maar het eten is het aller slechtst... Zeer kleine porties door onvriendelijk personeel geserveerd... Het ziet er op zich wel mooi uit, maar dat is ook het enige pluspunt... Wij komen zeker niet terug...

75. Best slecht, bediening chagrijnig, voor veel attractie's moet worden bijbetaald, is steeds maar 1 attractie open, muntenautomaat voor attractie's staat wisselautomaat op, wij wilde voor een tientje aan munten, kregen voor 20,- kon niet retour, nadat zelfs personeel toe gaf dat het een onduidelijk apparaat is. Eten is best duur en je moet echt geen honger hebben, want het is echt weinig.
    Pluspunt is dat het wel netjes is.
    Maar de baas/eigenaar is een echte zakkenvuller!!!!

76. C.Groenewold

Het was druk en ze zeiden dat het even kon duren maar meer dan 1uur wachten op de pannenkoeken is écht veel te lang! Zonde, anders was het een leuke ervaring geweest.

77. Jolanda Tellegen

Vandaag kinderfeestje gevierd, was goed bevallen.
    Je betaald 9,95 per kind,inclusief patat en frikadel, onbeperkt ranja, ijsje, popcorn en natuurlijk spelen.
    Leuke prijs dus.
    Alleen jammer dat ik als ouder voor mezelf, voor dezelfde hoeveelheid patat met frikadel als de kinderen, 7,50 moest betalen.
    Terwijl de kinderen als ze geen consumpties nemen de entree prijs alleen 6,00 is.
    Dus dan krijg je dus voor een meerprijs van 3,95 patat frikadel, onbeperkt ranja, ijs en popcorn als je een kind bent.
    Kan niet begrijpen dat ik dus 7,50 voor mijn patat met frikadel moet betalen.
    Erg jammer dit.

78. Patricia

Bediening erg slecht en onpersoonlijk. Wij moesten ook erg lang wachten tot we konden bestellen terwijl het niet echt druk was. Wij waren met 5 personen en kregen een tafel voor 4 personen dat was nogal krap en moest steeds kids erdoor laten door weer naar voren te schuiven met de stoel vanwege de krappe ruimte op die plek terwijl er genoeg grotere tafels op betere plekken voor 5 pers. Vrij waren( wij hadden vooraf ook gereserveerd) de serveerster gooide per ongeluk een drankje over de kleding van mijn schoonmoeder(wat natuurlijk kan gebeuren),hierop reageerde de serveerster heel koeltjes met alleen sorry,beetje gedroogd met de handdoek en verder ook geen compensatie d.M.V evt. Een drankje van de zaak ofzo. Het personeel was ook erg kortaf. Ze zeiden zelfs geen goedendag toen we weggingen. Wij hadden al met al het gevoel dat we even konden eten, betalen en weer ''opdonderen'' a.U.B!! Wij waren rustige,normale,fatsoenlijke klanten maar voelden ons hier niet erg welkom. Vroeger was het hier veel beter... Erg jammer. Ons zien ze hier in ieder geval niet meer!!

79. Met vier volwassen en vijf kinderen gegeten. Speeltuin is leuk maar verder qua eten en drinken sterk af te raden! Tuinbanken buiten zijn te laag en zeer krap op elkaar geplaatst. Bestellingen liepen continu fout. Vier kinderpannenkoeken kwamen pas toen de rest het op had. De kinderen hebben de nagebrachte pannenkoek niet eens voor de helft opgegeten. Foutje in de bestelling. In plaats van het toetje werd er ranja bezorgd. Weer een foutje in de bestelling. Ook dit kostte bijna een kwartier om te herstellen. Als compensatie voor deze belabberde service werden vijf ranja's aangeboden welke we natuurlijk geweigerd hebben. € 1,25 voor een Ikea bekertje aangelengd water is bovendien al flink aan de prijs. Voor een pannenkoeken restaurant verwachten we niet veel, maar deze is ver onder de maat en er zijn diverse betere te vinden

80. Met vier volwassen en vijf kinderen gegeten. Speeltuin is leuk maar verder qua eten en drinken sterk af te raden! Tuinbanken buiten zijn te laag en zeer krap op elkaar geplaatst. Bestellingen liepen continu fout. Vier kinderpannekoeken kwamen pas toen de rest het op had. De kinderen hebben de nagebrachte pannenkoek niet eens voor de helft opgegeten. Foutje in de bestelling. In plaats van het toetje werd er ranja bezorgd. Weer een foutje in de bestelling. Ook dit kostte bijna een kwartier om te herstellen. Als compensatie voor deze belabberde service werden vijf ranja's aangeboden welke we natuurlijk geweigerd hebben. € 1,25 voor een Ikea bekertje aangelengd water is bovendien al flink aan de prijs. Voor een pannenkoeken restaurant verwachten we niet veel, maar deze is ver onder de maat en er zijn diverse betere te vinden.

81. J Willems

Na eerst voldoende negatieve reacties hier gelezen te hebben wilde ik het toch met eigen ogen zien. Vandaag zijn we dan ook met ons zoontje op bezoek geweest en ik moet zeggen we heerlijk gegeten hebben, er zeer vriendelijk personeel is ondanks hectische momenten toen het terras leeg moest ivm harde regenval maar vooral ook hoe ons zoontje zich uitstekend vermaakt heeft. Wij komen sowieso nog terug.

82. Wij hebben een ontzettend leuke middag gehad met heerlijke pannenkoeken, ijs en drinken! En zelfs de attracties waren gratis! Wij hebben genoten, top!

83. Alex 13 punten

Leuk concept, jammer dat het eten niet lekker is naar onze mening. We hebben pannenkoeken besteld en portie schnitzel. Pannenkoeken gingen wel (wel prijzig € 7,50 per stuk) schnitzel was zeer droog en dat voor € 14,50. De bestelling duurde iets langer dan gebruikelijk, neem ik aan, het duurde 50 minuten voor we eten kregen. Maar als goedmaker mochten onze 5 kinderen een drankje gratis.

Ik zou zelf niet nog een keer hierheen gaan. Al is de speelgelegenheid wel leuk voor de kinderen. Dat is goed voor elkaar. Nu het eten nog.

84. P. Koopmans

De pannenkoeken waren lauw en de pannenkoek met kaas was aangebrand. We zijn er een paar uur geweest en pas na een paar keer vragen werden de speeltoestellen nog een keer aangezet. Was 1 keer eerder aan geweest maar wij kwamen halverwege de ronde. Wel zeer vriendelijk personeel.

85. Super gezellig en heerlijk gegeten!!

86. Wat een geweldig concept! Werd helemaal blij van het circus thema. M'n dochter heeft een super middag/avond gehad. Mooi en overzichtelijke speeltuin. Ook veilig voor jonge kinderen. De pannenkoeken waren zalig. Bediening zeer vriendelijk en gastvrij. Echt een middagje uit! We komen zeker nog een keer.

87. We zijn hier vanavond wezen eten en de kids natuurkijk eten en spelen. Mooi, leuk en schoon restaurant! Begrijp eerdere recensie niet helemaal, natuurlijk is in het winterseizoen niet alles buiten open. Het eten was heerlijk en zeker niet te duur als je kijkt naar wat er voor de kids te doen is zonder dat je daar extra voor betaalt. Bediening was uiterst (kind)vriendelijk! Wij gaan er zeker nog een keer terug!

88. Achterberg

Wij waren hier vandaag, 20 feb 2016, met een kinderfeestje van onze zevenjarige zoon. De kinderen hebben zich vermaakt, maar het is zeer spijtig dat buiten alleen de zweefmolen en de draaiende kopjes open waren. De rest was in onderhoud volgens de dame van de kassa. De jongen buiten zei dat het niet werkte vanwege de kou. Zo is de vloer van de botsauto's gebruikt voor de opslag van de bootjes.
    Het eten en het bedienend personeel is zeker goed. De prijzen vallen zwaar tegen als je voor een bord patat met frikandel 7.50 en voor cappuccino 2.75 in rekening brengt... Als ik had geweten dat zo weinig buiten open was, had ik wellicht een andere keuze gemaakt!

89. Wij zijn hier vandaag wezen eten. Anders dan je verwacht vonden wij het hier niet kindvriendelijk. Een simpele kleine kinderpannenkoek was erg duur. Er was een clown, waar onze kinderen enthousiast naar toe renden. Maar zijn dienst zat erop zei hij doodleuk tegen ze. Vervolgens hing hij nog wel een uur aan de bar. We hadden 2 menu's met spelen en eten. Maar de attracties waren onbemand en konden ze dus niet in. Voor andere leuke dingen moest je vervolgens alsnog betalen. De springkussens lieten ze al ver voor sluitingstijd leeglopen, terwijl onze kinderen zich daar na het eten erg op verheugden. De chocoladefontein, het leukste van het toetje, deed het niet. De eigenaar (?) is erg ongeïnteresseerd. Al met al dus een flinke tegenvaller. Helaas...

90. Wat een geweldige leuke speelgelegenheid voor kinderen! Alles was keurig schoon, netjes en goed onderhouden.

Goed gegeten en zeer vriendelijk personeel. De jongen die de attracties bediende gaat heel leuk met de kinderen om. Het eten is net een tikkie duurder dan in een gemiddeld pannenkoekenrestaurant, maar qua faciliteiten is dit het dik en dubbel waard.

Ik kreeg een prima verschoontafel ter beschikking toen ik daar om vroeg.

Wat ons betreft echt een aanrader!

91. Jelmer de Boer

Prima eten en goede faciliteiten. Wat mij opviel is dat de leidinggevende niet zorgzaam omgaat met zijn personeel. Een dame in de bediening werd finaal de grond in geboord waar klanten bij stonden, geen manier van leidinggeven naar mijn mening..

92. Beste mensen,

Hartelijk dank voor jullie reacties allemaal. Vanzelfsprekend doen wij iedere dag ons uiterste best om het iedereen naar hun zin te maken, een goede sfeer te creëren en heerlijk eten te serveren. Iedereen tevreden houden lijkt hierbij haast onmogelijk, omdat smaken en meningen per individu nou eenmaal sterk uiteenlopen.

Fijn om bijvoorbeeld terug te lezen dat er ook veel inlevingsvermogen bestaat en dat websites zoals deze ondernemers veel schade kunnen aanrichten wanneer het alleen als klaagpagina wordt gebruikt. Het doet ons natuurlijk ook veel deugd dat er grotendeels positieve reacties en recensies voorbij komen. Dank daarvoor!

En uiteraard is opbouwende kritiek meer dan welkom, maar we willen al onze gasten ook vriendelijk verzoeken om zoveel mogelijk te blijven communiceren. Is iets onduidelijk of niet naar wens? Spreek ons dan alsjeblieft aan, zodat wij ter plekke persoonlijk uw onvrede kunnen verhelpen i.p.v. het terug te lezen op een website als deze.

Alvast vriendelijk bedankt en graag tot een volgende keer!

Met vriendelijke groet,

Speelparadijs Pannenkoekenhuis Voorst

93. Bij een dergelijk concept en zeggen dat je kindvriendelijk bent, slaan ze op veel punten de plank mis:
    -verschoningsmogelijkheden voor kleine kinderen heb ik bij de toiletten niet gevonden
    -eerst ook een zoektocht naar de toiletten
    -net afgebakken stokbrood waar je je mond aan brand
    -haast bevroren boter
    -als je voor de kinderen water bestelt krijg je 'volwassen' veel te hoge en smalle glazen
    -de borden zijn gloeiend heet bij serveren
    -geen klein formaat pannenkoeken voor kinderen te bestellen (oké bij 2 kinderen mocht wel de pannenkoek gedeeld te worden)
    -servetten worden al weggehaald voordat aan het ijs wordt begonnen. Handig met kleine kinderen...

Pluspunt er loopt een heel team van schoonmakers die tafels stoelen en banken grondig schoonmaakt. Helaas wel onderlinge gesprekken duidelijk te horen, waaronder dat een jonge medewerker de volgende dag niet al te brak op het werk moest verschijnen.

Er wordt overigens erg goed erop gelet dat je wel gaat betalen. Als je naar het betaalloket gaat wordt snel (door de eigenaar?) geseind waar je zat en hebt gegeten. Leuk bedacht alleen net even niet goed uitgevoerd. Dat wordt 'm dus nooit meer.

94. De binnenkomst was een aanfluiting. De afscherming van het terras bestaat uit grote platen van glas, waartegen gemakkelijk kinderen met hun hoofd aan kunnen lopen. Er lag al een dode merel voor. Ik heb de eigenaresse hierop gewezen en geadviseerd, op het glas plastic vogels te plakken. Echter, ik kreeg alleen een flauwe opmerking als reactie. Ik denk dan ook niet dat ze hier iets aan zullen doen.
    Het pannenkoekenhuis is een waar paradijs voor kleine kinderen. De pannenkoeken in vele soorten zijn prima en goed van smaak. De koffie, zowel gewoon als cappuccino, smaakte heel erg slecht.
    Dat voor onze kleinkinderen van 1 en 5 jaar ook 11,50 euro moest worden betaald, terwijl ze toch driekwart van hun pannenkoek laten liggen, is onzin. Stel een kindermenu samen met patat en kroket of frikadel van bijvoorbeeld 5 euro.

95. Gezellig gespeeld en lekker gegeten. Voor maar 13.50 en 11.50 heerlijke soep gehad en stokbrood met kruidenboter, saladebar en pannenkoek naar keuze. Wij gaan vaak uit eten met een voor-, hoofd- en nagerecht, de rekening valt dan vaak een stuk duurder uit dan dit concept.

En de kinderen kunnen zich de hele dag goed vermaken. Vriendelijk personeel, leuke meiden.

Wij komen zeker terug

96. M. Masselink

We dachten een lekkere pannenkoek te gaan eten, maar dat kan helaas niet meer. Er bestaat tegenwoordig een all-in concept. Voorgerecht: tomatensoep met een smaak alsof het een kant en klaar soep is, stokbrood (was op en duurde zeer lang voordat het werd bijgevuld), salades (keuze uit half lege bakken), wat gesneden groente als paprika, bleekselderij, mais. Hoofdgerecht: pannenkoek, of schnitzel. Nagerecht: kleine portie ijs met wat toppings of chocoladefontijn met beperkt keus uit dippers (die overigens op waren en niet bijgevuld werden). Helaas hadden we pech en ging er wat mis met onze bestelling, kan gebeuren. Maar dit werd totaal niet opgelost, geen excuus, geen gratis drankje oid. Op de vraag of het naar wens was, hebben we eerlijk gezegd dat dit niet het geval was. Op onze punten kwam echter alleen een verklaring, of dat andere gasten het wel lekker vonden (de soep). Gemiste kans in vriendelijkheid, gemiste kans in uitwerking van een potentieel leuk concept. Te duur voor een pannenkoekenrestaurant, voor wat je te eten krijgt, maar ook omdat je voor bijna alle speeltoestellen ook nog apart moet betalen (dat was altijd al, maar toen was het eten redelijk geprijsd). Wij gaan voortaan ergens anders een pannenkoek eten.

97. Gezellig, super voor kinderen! Goede saladebar met brood soep etc. Personeel vriendelijk. Heerlijk gegeten en gespeeld

98. We hebben vandaag lekker en zeer gezellig gegeten hier met mn kinderen en kleindochter. Ik kan alleen maar zeggen alles goed voor weinig geld.
    Gaan we zeker weer lekker eten...

99. Super restaurant, super personeel en super voor de kinderen. Hier kunnen een hoop restauranten een voorbeeld aan nemen, het is net een attractie park. Echt een aanrader voor mensen met kinderen.

100. Vanavond gegeten bij dit restaurant. De all-in prijs (€ 13,50) voor volwassenen excl. drankjes gaat. De drankjes zijn vrij aan de prijs: € 2,60 voor een frisje.

Bediening en entourag zijn oké (zelfs mijn zoon van 12 vond het leuk zich uit te leven in de speeltuin). Maar de pannenkoeken... Vre-se-lijk! Smaakte naar niets, te dik en niet gaar, de buitenkant ook te bleek!

Op onze vraag of men de pannenkoeken zelf bakte was het antwoord ja en mochten we zelfs in de keuken kijken. Toen werd duidelijk waarom de pannenkoeken niet smaakten en er fabrieksmatig uitzagen: er stond een soort pannenkoekenmachine in de keuken. Een groot gevaarte waarin 10 pannenkoeken tegelijk werden 'gebakken' in een soort ovenachtige constructie.

Zo heb ik ze nog nooit zien maken, en zo hoop ik ze vooral nooit meer te eten. Bah!

Volgende pagina