Ribhouse Texas in Voorst

1332199593 84
1371932062 76
1445720932 85
1519509803 83

1. Goed eten, fijne snelle bediening en prijs/kwaliteit prima.

2. Dit restaurant is zeker aan te bevelen qua bediening, erg vriendelijk en het eten is er super. Zelden zulk mals heerlijk bereid vlees in restaurants gegeten.
    Wanneer wij in de buurt zijn, is dit de lokatie die wij zeker weer opzoeken.

3. Melissa de Graaff

Vanavond wederom heerlijk gegeten bij Texas! We moesten er 40 minuten voor rijden maar dat was het meer dan waard! Onze dochter van 5 jaar was helemaal onder de indruk! Eten bij de cowboys en dan pinda's op tafel en de schillen die je op de grond mag gooien! Super vriendelijk personeel en snelle bediening en niet te vergeten heerlijk eten! We komen zeker weer terug! Namens Kiki nog bedankt voor de mooie hoed! Ze gaat er denk ik mee slapen 😊

4. Irma Wormgoor

Restaurant met een gezellige aankleding geheel in stijl en gemoedelijke sfeer, vriendelijk personeel en een gevarieerde menukaart voor de grote en kleinere eter. Hebben er heerlijk gegeten! Absoluut een aanrader.

5. Hier worden wij altijd erg blij van de kwaliteit van het vlees, de goede service en de prijs. Jammer dat de kinderspeelhoek onlangs is opgeheven.

6. Leonie Olthof

Zojuist deelgenomen aan een arrangement vanuit Ribhouse Texas in Voorst. Eerst Woodcarving en dreamcatchers maken. Daarna een heerlijk diner arrangement bij de steakhouse. Erg geslaagde dag gehad, veel lol en heerlijk eten! Het was super, we hebben genoten!

7. Vandaag gegeten met zijn vijven. Bediening was zeer slecht, de dame in kwestie kon echt nergens om lachen. Doe dan in ieder geval alsof je je werk leuk vind...

Er werd niet één keer gevraagd of alles naar wens was, bij andere tafels wel (door de andere medewerkster), echter kwam ze bij ons toen we alles al op hadden. Wij hadden saus bij het vlees besteld alleen je gaat er van uit dat je 1 portie krijgt? Dus bestelden wij allemaal een eigen. Je mag toch wel verwachten dat daar een beetje op ingespeeld wordt? Bijv: goh, ik denk dat aan 1 bakje per 2 personen ongeveer genoeg is. Er was dus heel veel saus over... Maar wel dik voor betaald.

Gevraagd of ik mijn bord mee kon nemen (spareribs en mijn bak saus). Vervolgens kijk ik in de zak zit de saus er niet bij... En alsjeblieft leg een bakje op tafel met onbeperkt citroen doekjes... We hadden er om gevraagd en het was gewoon vergeten waarschijnlijk, en zo druk was het niet. Beetje gênant om met je vette vingers maar een beetje om je heen te zitten kijken, te wachten op het doekje dat niet komt.

Al met al: het eten was wel goed, absoluut, alleen de communicatie met de gasten is een 0.

8. Bij toeren door het dorpje Voorst dit Texas house restaurant zien staan. Besloten om het te proberen. Nu blij dat we dat gedaan hadden, zo goed en lekker, super vlees, enzovoorts. En de bediening ook echt top, voor herhaling vatbaar.

9. Dit is en blijft mijn favoriete jiiiihaaaaaaa cowwwboyyyy tent. Beetje met pindaas gooien onder het mom goed voor de vloer. Het eten is altijd ubergoed. Het is lekker gezellig en betaalbaar. Personeel vrolijk en gemotiveerd. Ik zeg jiiiiihaaaaa cowboyyyyyy.

10. Super leuk en gezellig restaurant, is geschikt voor jong en oud. Je kunt hier heerlijk eten voor een goede prijs. De pinda's op tafel zorgen altijd voor een feestje. Echt een aanrader!

11. Ondanks dat mijn nacho's als voorgerecht laatst veel te zout was (en dit goed is opgelost door het restaurant doordat we het niet hoefden te betalen), komen we elke keer weer terug! Het vlees is werkelijk heerlijk mals en de sfeer is erg gezellig.

12. René Pelzer

13. Bouwmeester

Vanavond met het hele gezin gegeten. Leuke gezellige ronde tafel. Af en toe wat hardere muziek als er iemand wat te vieren had. Dat maakte de sfeer juist erg gezellig!
    Eten was goed warm en ruim voldoende! Erg lekker, gezellig, super tent!

14. Heerlijk eten, goede service en gezellige sfeer! Zeker een aanrader!

15. Afgelopen zaterdag overheerlijk gegeten bij Ribhouse Texas. Nette ontvangst, goede bediening en heerlijk eten.

Een echte aanrader.

16. Heerlijk met mijn vriend wezen eten. Voor het eerst dry aged meat uit de koelvitrine gehad. Een echte aanrader! Lekker texaans gekruide frietjes erbij met knofooksaus. Afgesloten met een Texas chocolat cake.. Enorm genoten! Mijn vriend had de lady steak en die was ook heerlijk mals. Ik had het idee dat de kinderen die in het restaurant waren het geweldig vinden. Wij komen zeker terug!

17. Na de recensies op deze website te hebben gelezen gingen we er met gemengde gevoelens heen. De ene keer leek het perfect, de andere keer zou het dramatisch zijn.

Bij binnenkomst in het overigens sfeervolle, Texaans aangeklede (ok, je moet ervan houden - maar daarvoor kun je hun website bekijken) restaurant werden we keurig bij onze tafel gebracht. Parkeren was voor ons geen probleem. Bij aankomst stokbrood van het huis, erg tof. Tweemaal spareribs besteld die ons heerlijk hebben gesmaakt. Daarbij is het prima betaalbaar! Wij komen zeker een keer terug!!

18. Weer eens ongedwongen heerlijk gegeten samen met onze twee kinderen! Wij komen hier regelmatig, omdat het eten altijd weer aan onze verwachtingen voldoet. Vooral de biefstuk is heerlijk mals en altijdt precies goed medium gebakken!
    De sfeer is altijd aangenaam, leuke bediening en de westernsfeer is overal terug te vinden. In de zomer bestellen we regelmatig een BBQ pakket, super heerlijk vlees, stokbrood, saus, salades!
    Echt een aanrader!

19. Allereerst het parkeren is een probleem. Capaciteit niet voldoende achter de zaak. Het eten was niet bijzonder; ik had een mixed grill en de spare-ribs hadden toch duidelijk de overhand, maar ja, je moet toch ergens aan de 400 gram "vlees" (lees botten) komen. De stoelen zitten echt niet fijn. De grootste ergernis was toch wel de harde muziek. Wanneer ik ergens met een gezelschap wil eten, moet ik toch wel normaal kunnen converseren en niet steeds moeten schreeuwen om boven de muziek uit te komen. Herhaaldelijk gevraagd of het iets zachter kon maar iedere keer ging het weer harder, vooral nadat er weer iemand jarig was (we zaten er ongeveer 2 uur en er waren minstens 6 jarigen). Er was ook live-muziek (cowboy met gitaar). Ook veel te hard. En hij was snel door z'n repertoire heen want na een uurtje begon hij weer van voren af aan. Kortom: ik kom hier niet meer terug....

20. Thomas 277 punten

Erg goede tent. Het vlees hier is lekker, maakt niet uit wat je bestelt. Bediening is altijd supervriendelijk en er hangt gewoon een topsfeer. Veel keuze, lekker eten, goede sfeer, gewoon top! Enige nadeel zijn de stoelen, die zitten niet helemaal lekker. Ook geen restaurant waar je zomaar naar binnen kan, het zit meestal altijd vol. Even reserveren dus!

21. Hier al enkele keren heerlijk gegeten. Vooral tijdens Halloween een feest om te zijn geweest. Heerlijke steaks, prima service, betaalbaar, sfeer is uitstekend, lekker informeel eten en pinda's mogen gewoon op de grond worden gegooid! Een dikke aanrader is de chocotaart als dessert!

22. Zeer lekker eten en hartstikke vriendelijk.

23. De eerste keer dat we hier kwamen eten was het absoluut leuk, goed en gezellig.
    De Flintstones biefstuk werd met een boel kabaal door Fred Flintstone himself opgediend.
    Voor mijn kleinkinderen was er een speelhoek dus iedereen had de grootste schik.
    Alles bij elkaar, toppie.

Wat later zijn we nogmaals hier gaan eten, als het goed is komen we graag terug.
    Helaas zaten we naast sigarenwalmende viespeuken en dat was bepaald minder.
    De biefstuk van mijn jongste zoon was al ijskoud toen ie werd opgediend en de Flintstone biefstuk was gewoon slecht, het opdienen was ook een standaard gebeuren.
    We waren behoorlijk teleurgesteld en onze kleren konden meteen in de was van de sigarenstank.

Maar we geven niet snel op, 1 foutje hoeft nog geen reden te zijn om niet meer te gaan.
    Dus onlang zijn we weer gegaan...
    Kinderspeelhoekje weg... navraag leerde dat de directie een paar tafeltjes extra belangrijker vond en de serveerster vertelde dat ze veel last hadden van kleine kinderen..
    Owja?
    Nou wij vinden dit dus gewoon zwaar waardeloos.
    Maar het werd nog erger, de Flintstones biefstuk is van het menu gehaald..
    Yep.
    Ribhouse Voorst heeft het goed voor elkaar.
    Alles waardoor dit een leuk en goed restaurant was hebben ze verziekt.

Goodbye
    Wij komen nooit meer terug.

24. Komen er bijna elke maand eten. Van voorgerecht tot nagerecht de keuze uit goede gerechten. Altijd genoeg op je bord! Al met al zeer te spreken over dit restaurant!

25. Lekker gegeten met 5 man, zoals altijd een hele belevenis. Gaan we zeker weer doen dit jaar.

26. Lekker eten en een gezellig restaurant. Je kan er prima met het hele gezin uit eten. Personeel is ook vriendelijk en behulpzaam en daarbij vind ik de prijs/kwaliteit verhouding ook heel goed.
    Zeker een aanrader!

27. Gisteravond met 4 mensen bij jullie gegeten, alles was goed,leuke sfeer en fijne bediening maar de spareribs waren niet gaar, niet van het bot af te krijgen. Daar wat van gezegd, kregen toen als antwoord dat hij dat van meer mensen hoorde maar dat dat Texaans was en zo hoorde.
    Dit vonden wij allemaal een groot minpunt en jammer van de gezellige avond.

28. Mixed grill: zeer droge kip, droge zwarte sparribs, varken ok, biefstuk goed. 2 keer om extra salade moeten vragen. Dessertkaart vragen en niet krijgen, rekening vragen en niet krijgen... Sfeer is leuk maar 75% van eten en service zwaar ondermaats helaas.

29. Waren te gast met gezelschap van 12 personen. Maakten gebruik van het keuze menu. Eten was goed. Echter de hospitality liet te wensen over. 2 voorbeelden: Zoals gebruikelijk werd gevraagd of we nog wensen hadden. We vroegen om extra gebakkenaardappeltjes en patat. Werd wel opgenomen maar niet geserveerd. Een van de gasten van het gezelschap vroeg om een kop koffie i.p.v de sorbet. Op die vraag werd bedenkelijk gekeken en toegezegd dat er ovelegd zou worden. Tot onze verbazing werd zonder communicatie de niet gewenste sorbet geserveerd. Hoewel de ambiance goed was raakte de sfeer beneden het vriespunt. Het Ribhause in Voorst zal mij, en waarschijnlijk de leden van mijn gezelschap niet
    meer als gast ontmoeten.

30. Heerlijk eten en een mooi restaurant. Lambsracks besteld, wel erg lang moeten wachten, maar na het op te merken werd het meteen geregeld. De lambsracks vervolgens terug moeten sturen omdat het ipv medium helemaal gaar was. Perfect opgelost met heerlijke spareribs van het huis en daarna goede lambsracks. De spareribs zijn altijd lekker!

Een echte aanrader, van jong to oud. Een smaaksensatie en een mooi countryish restaurant.

31. van Werven

Zoals altijd weer heerlijk gegeten!
    Ik zal altijd blijven terug komen!
    Super lekker eten, niet duur en altijd gezellig!
    Zeer vriendelijk personeel!
    Bedankt maar weer voor de leuke avond!

32. Op tweede kerstdag hier gegeten. Deze Ribhouse Texas vinden we van (nog) betere kwaliteit dan die in Woudenberg, waar we regelmatig komen. Ook deze keer weer prima eten, super leuk aangekleed rond de kerst, tafelgoochelaar was fantastisch! Bediening zoals altijd vriendelijk. Aanrader!!

33. Uit eten en/of iets te vieren? Geen discussie - natuurlijk naar het steakhouse !
    Prima sfeer, gezellige ambiance, en overheerlijk eten.
    Ruime keuze - en zeer goede prijs/kwaliteit verhouding.
    Personeel soms wat onervaren - maar altijd even vriendelijk en behulpzaam.
    Eerlijkheid gebied wel te zeggen, dat wij op zondag op een wat later tijdstip reserveren ivm ruim aanwezig zeer jong publiek dat natuurlijk niet altijd even netjes op de stoel blijft zitten .... maar wij begrijpen heel goed dat dit voor kinderen ook wel een erg leuk restaurant is.

34. Al regelmatig bij Ribhouse Texas Grill geweest. Het eten is helemaal onze smaak, veel vlees, lekker friet en goede salade en dat voor een redelijke prijs. Zeker de mixed grill en als voorgerecht de chickenwings zijn onze favoriet.

De acts die af en toe worden gehouden hoeft niet zo van ons, maar het echt minpunt is de stoelen, na een uur wil je gewoon weg omdat je last van je rug krijgt.

Voor de rest moet je wel reserveren, zeker in de zomervakantie, echt een aanrader!

35. familie smeenk boerderijcamping de adelaar.

Wij als overburen van dit Texas House zijn heel erg tevreden over de samenwerking in de vorm van arrangementen met onze gasten. Allereerst het Eagle menu en sinds kort de welkomstmaaltijden die we samen opgezet hebben lopen fantastisch en de gasten zijn hier erg tevreden over.

Wij zelf hebben er natuurlijk ook al verschillende keren gegeten en vinden het altijd weer lekker en gezellig.

Hopen nog vaak te kunnen samen werken.

Groeten, Wim en Cobie.

36. Ik eet er regelmatig. Ik ben zelf kok dus heb wel een beetje kijk op het eten. Ik vind het eten erg lekker en ben zeer tevreden over de bediening.

Om een lang verhaal kort te maken.

Ik vind het een top restaurant en kom zeker nog vaker langs.

SUPER!

37. Heerlijk gegeten, goede service en een goede prijs/kwaliteit verhouding. Ondanks de drukte zeer vriendelijk personeel dat echt de tijd voor je neemt. Echt een unieke sfeer, dus zeker voor herhaling vatbaar.

Al met al een topavond!

38. Genoeg keus, vrolijk en attent personeel. Heerlijk vlees (ik heb een mixed grill gekozen). Wij waren er op een dinsdagavond en het was heerlijk rustig!

39. Goed eten en drinken, geserveerd door erg vrolijk personeel.

Porties groot genoeg en er werd gevraagd of alles voldoende en naar de zin was. Erg prettig. Ik was wel erg blij dat we buiten zaten, binnen zou ik het niet volgehouden hebben. Door de veel te hoge rugleuningen van de stoelen kreeg ik een claustrofobisch gevoel. Hierom zal ik niet terugkomen als het weer minder is en ik binnen zou moeten eten. Jammer, want het was allemaal erg lekker tegen een redelijke prijs.

40. We waren hier ooit met 8 man. Vlees was redelijk, aardappels gefrituurd, de room en pepersaus uit een zakje. Niets bijzonders en heeft weing met koken te maken. De sfeer is teveel bla bla.
    Het eten stelt niet veel voor, niet mijn cup of tea.

41. securiboy

42. Gister wezen eten en niet tevreden. De bediening was erg langzaam, na het hoofdgerecht op te hebben, nog zeker een half uur met lege borden gezeten, en geen bediening gezien. (Terwijl er maar iets van 6 tafels waren en zeker 3 man bediening.) service was dus erg slecht...

Eten was wel lekker, ondanks dat er een elastiekje in mijn wraps zat.....

Alles bij elkaar een slecht etentje en we gaan er zeker niet weer heen!

43. Gezellig restaurant met goed eten, aardig personeel.
    Aanrader!

44. Al meerdere malen geweest bij dit restaurant, maar het is en blijft gewoon elke keer een succes!

Alles is gewoon goed en lekker en gezellig. Gewoon helemaal top!

Zeker een aanrader.

45. Ik had van te voren telefonisch een tafel voor vier personen gereserveerd, en werd keurig geholpen.

Toen wij met z'n vieren het restaurant binnenkwamen werden we hartelijk begroet en naar onze tafel gebracht.

Het eten was heerlijk! Ruime keuze, ikzelf had een lekkere ossenhaasbiefstuk met een goeie pepersaus!

En vervolgens konden we ook niet van de toetjes afblijven. :D.

De sfeer was trouwens ook erg goed; leuk, enthousiast personeel en een leuke entourage.

Kortom: een zeer geslaagde avond gehad!

46. Bij toeval daar terecht gekomen.

Ik ben niet zo rundvlees minded, daarom mocht ik de mix-grill van 400 gram omzetten in alleen kipfilet (i.p.v de andere vleessoorten werd er dan alleen kip geserveerd).

Eenmaal het eten geserveerd baalde ik wel...

Het gewicht van de geserveerde kip was mijns inziens niet zwaarder dan 150 gram!? Maar lekker gekruid.

Als reactie op mijn ongenoegen werd mij verteld dat de sparerib botten niet als kip konden worden gerekend.

De botmassa van een mix-grill is dus 250 gram!? Ja ja...

De gepofte aardappel was oke, de franse frietjes waren gebakken in oud vet, de natte koolsla was goed te eten.

De toetjes kaart was de moeite niet waard, lieten die voor wat het was.

Door de mangel genomen is het een vieze zaak.

Eigenlijk een droeve bedoeling... gemaakte gezelligheid.

Als je de vuiligheid en de fake sfeer op de koop toe neemt zal er best een lekker stukje vlees te eten zijn, maar voor dergelijke prijzen kan je overal terecht.

Yeeha! Never nooit meer...

47. Rene 1305 punten

Heb gemengde gevoelens bij dit restaurant.

De sfeer is erg los en alles mag waardoor het een echt gezins restaurant is. Zelfs de pinda resten mag je op de grond gooien.

Er wordt luid muziek afgespeeld als er iemand jarig is en dan gaan er een stel indiaanen door het restaurant heen rennen. Die een ijstaart bij zich hebben voor de jarige.

Ik was ook jarig en vrienden hadden dit ook voor mij geregeld.
    Deze ijstaart was wel schrikbarend duur. 35 euro voor goedkoop schepijs met een kaarsje erop voor 6 personen.

Vlees was vaak te doorbakken en dus taai.