Restaurant van Hal in Voorst

1404712064 68
1421197143 76
1520107614 68
1561320311 67

1. Prima eten en drinken voor een goede prijs!

2. Franciscus

...ff wat roet in ‘t eaten gooien...
    De letste maond he’w dri’j maol bi’j van Hal in Voorst gegeaten.
    De eerste keer met een familie groep veur een buffet, was prima
    geregeld, goed eaten, niks op an te merken.
    Tweede keer met vief familieleden, was ook goed, dik in orde.
    De letste keer liep ‘t niet zo naor wens. Waren met vier, twee keer
    bruur en zuster. Een serveerster en twee serveerders kwamen um
    de beurt naor onze taofel um een en ander dus te regelen.
    Nao geruume tied kwam ‘t eaten dan op taofel. De ‘warme’ aerpels
    waren kold, mien kip van de chicken salad was kold en hard, moeilek
    te sni’jen met ‘n stomp mes, halfweg besloat een van de vliegen zin
    letste minuten in mien nog halfvol bierglas deur te brengen. Een van
    de serveerders kwam langs en wed t’r op attent gemaak...excuus was
    t’r niet bi’j, hi’j pakten ‘t glas en liep t’r met weg. Ik verwachtten dat hi’j
    meteen ‘n anderen zol brengen zoda’k deur kon eaten. Peusken later
    kump e of hi’j de taofel af kon ruumen...”en mien biertje dan?”...
    Ja, die komt. Nog een peusken gewacht en toen kwam de serveerster
    met ‘t glas...intussen was de koffie ook besteld en geleverd, dus ik zat
    met de bier en de koffie...was gin prettigen uutkomst um ‘t maor netjes
    te zeggen.

3. Erna van de kamp

Zojuist met de kerst wezen eten vaak wezen eten maar met de kerst nooit meer kreeg pasta stond niet op de kaart vermeld aangegeven aan de ober niets mee gedaan veel geld weinig kwaliteit. Kwaliteit met de kerst een 2

4. Vriendelijke bediening of zoals je in de Achterhoek zegt heel gemudelek.
    Kortom heerlijk gegeten alles was goed.
    Komen hier beslist vaker eten.

5. Gilde Stadswandelingen Zutphen

Beste Mensen,

Op 4-Juli 2017 om 14.00 uur werden we met 39 pers. zeer gastvrij ontvangen en hebben we genoten van het eten en drinken op het terras en binnen.
    Nog hartelijk dank voor de service en prima bediening.

We komen zeker terug. vr.gr. Gilde Zutphen

6. Marjolein

Gezellig en lekker gegeten op prachtige locatie

7. Familie Smit

Wij komen al 11 jaar met enige regelmaat vanuit de Zaanstreek een dagje Doetinchem en omstreken "doen" en eindigen dan steevast bij Van Hal in Voorst. Het is alsof je de jaren 60 binnenstapt. Fijne sfeer, aardige bediening en lekker eten voor een goede prijs. Wij bevelen Van Hal zeker aan!

8. Maria Jong

Zware teleurstelling! 2e Kerstdag uit eten bij van Hal in Voorst. Van oudsher een restaurant dat bekend stond om het onbeperkt haantjes eten. Nu met een uitgebreider menu en zijn zalen een geliefd restaurant in de achterhoek, waar men ook tijdens een wandeling in de omgeving graag even gaat zitten met een bok biertje, een cappuccino of een beker chocomel, al of niet met slagroom.

In oktober al gereserveerd voor 2e kerstdag want: lekker met kinderen plus aanhang uit eten, gezellig!

Maar dan de realiteit!.. We hadden gereserveerd om half acht, de derde ronde. Kregen een plek in een donkere hoek, geen schemerlamp zoals in een andere hoek, wel windlichten op de vensterbank die echter geen kaarsen bevatten. Ook de kandelaars aan de muur zonder kaarsen. Zoon en schoondochter mochten plaatsnemen aan een klein bijgeschoven tafeltje, waarop bij andere tafels de rechauds stonden.
    Bij navraag of er wellicht een betere plek was kregen we te horen dat dat geen probleem was.
    Even later kregen we een andere tafel toegewezen, naast de keukendeur!
    Op de tafel ook geen kleed, gewoon het kale hout, zoals in een kantine.

In andere ruimten was er wel mooi gedekt en de zaal sfeervol aangekleed. Dat opgemerkt, maar er werd laconiek op gereageerd, slechts schouders opgehaald.

Kortom, een lang verhaal kort weergegeven, wij eten voortaan ergens anders.

9. Fijn restaurant voor iedere gelegenheid. Eten is er in ruime keuze voor ieder wat wils, ook vegetarisch!

Wij komen hier zeer graag, mede door de vriendelijkheid van de uitbater en bediening.

10. We hebben het asperge-menu gegeten, geweldige prijs/kwaliteit en de hoeveelheid onbegrijpelijk.
    We hebben echt genoten van de sfeer en de gastvrijheid.
    Zeker aan te bevelen.

11. Restaurant van Hal ga zo door. Goed restaurant in de Achterhoek, goede service, kwaliteit-originaliteit, gemoedelijk sfeer, gezellig. Ken het al jarenlang en kan alleen maar zeggen goed! Er altijd top gegeten. Op z'n Achterhoeks Weerkommen!

12. W, Raben

De uiensoep was niet goed gekruid, zat veel te weinig smaak aan. Het hoofdgerecht was helemaal niet lekker, het waren kalfsmedailons maar ze zagen er niet uit als een medaillon. Het waren kleine stukken vlees, ze waren taai. Medailons zien er anders uit, ze zijn dikker en stukken malser. Toen mijn vriendin er wat van zei, werd ons verteld dat het echt kalfsmedailons waren.
    Het restaurant is me erg tegengevallen, jammer. Mijn vriendin heeft wel lekker gegeten en de andere mensen ook maar ik niet, op het toetje na. Dan nog een punt, er liep iemand van de bediening die onder het zweet zat, zijn t-shirt was nat en in zijn nek was het nat van het zweet, het zag er zeer vies uit.

13. H Jansen

4 Maart 2016 met vier personen wezen eten. Voorgerecht was goed maar het hoofdgerecht erg slecht. Een van ons bestelde vis maar de bediening kon niet fileren, waarna de baas erbij moest komen in zijn verwassen slobbertrui. Twee van ons bestelde ossenhaaspuntjes in stroganoffsaus, was erg droog, niet warm en met een papperig sausje er overheen, was niet lekker. De sla was een slappe hap en de kool smaakloos. Frietjes niet gebracht die wel besteld waren. Voor wat we moesten afrekenen was het echt bagger. Nooit meer naar van Hal!

14. van Hal was ooit een begrip in de regio, helaas is de kwaliteit ver te zoeken:
    -schnitzel uit de frituur en droog (volgens de bediening omdat het een kipschnitzel is)
    -uitgedroogde bolletjes boerenkool met te hard gebakken kaashapjes (regelrechte belediging)
    -vegetarier kan kiezen tussen paddestoelen en paddestoelen. (ook dit is een belediging)
    -verlepte salade en kapotgekookte groenten, presentatie van de gerechten fantasieloos
    -hoeveel werk is het om zelf appelmoes te maken. geen potjes openmaken in restaurantkeuken dat doe ik
    thuis wel.
    -bediening maakte ons er op onsubtiele wijze op attent dat de borden niet helemaal leeg zijn.
    -waarom loopt er een hond die ook nog aangehaald werd door de bediening, heeft ze daarna haar handen gewassen?
    -enz enz

15. In het verleden was het beter. Het halve haantje was niet te pruimen, na 6 keer opwarmen was die echt wel overleden. Jammer.

16. Ton Voortman.

Gisteren heerlijk wild gegeten. Hele vriendelijke bediening. Een hele goede sfeer. We hebben een hele leuke avond gehad. Bedankt!!

17. Gisteren wezen eten bij van Hal. Dit viel erg tegen. Het voorgerecht was lekker en goed gevuld. (vleespasteitje)
    De kwaliteit van het hoofdgerecht vond ik er slecht. De boswachtersschotel was erg droog en de bijgerechten erg slecht. De gebakken aardappelen leken restanten van de hele dag met veel hardgebakken kruimels en bij de warme groenten kreeg ik de indruk dat ze uit blik of uit de diepvries kwamen. (doperwten en mexicaanse groenten)
    Niet voor herhaling vatbaar.

18. Jammer dat de kwaliteit van het eten erg achteruit gaat. Biefstuk van de haas naturel -weldone- ( 25,00 euro); klein, taai stukje vlees. Spareribs aangebrand. Locatie is perfect, nu het eten nog.

19. Nicole Wezel

Helemaal top gegeten gisteren! Bedankt lieve Chris het was een super avond.

20. Fijn en gezellig restaurant waar je goed kunt eten tegen een redelijke prijs.

21. Vrijdag met 3 personen wezen eten. Allen biefstuk v.d haas met champignons. Echt heerlijk! Als groente kregen wij echter alleen een schaaltje met aangemaakte sla. Toen we bijna het eten op hadden werd gevraagd of alles naar wens was, wij vroegen of er geen warme groente bij hoorde, er werd toen een schaaltje met witte kool gebracht. Ook werd er een kop cappuccino vergeten te brengen. Jammer voor mijn gasten die ik had meegenomen. Restaurant niet voor herhaling vatbaar.

22. Op zondag 9 Sep. wezen eten bij van Hal
    Het ijs werd tegelijk op tafel gezet met het eten, ik had nog gezegd dat ik daar niet blij mee was.. het was 25 graden dus we moesten eerst het ijs opeten daarna het normale eten.
    Ook binnen had ik mijn beklag gedaan, ze keken mij vreemd aan.
    Normaal krijg je eerst het eten en dan het ijs na.
    Hierbij hebben ze geen punten gescoord!

23. Sorbert besteld, 3 bolletjes waterig ijs met kunstmatige smaak zonder slagroom, met een aardbei en een braam.

Zeer slecht, geen ijs bestellen. Heb opmerking gemaakt dat het ijs niet lekker is. Antwoord, dit is een sorbert. Slecht opgelost.

Geen goed alternatief geboden. Zal dit als gastheer niet eens durven voorzetten.

24. Katja 104 punten

Van Hal is gemoedelijk, gezellig, heerlijk ongedwongen met voldoende keuze op de kaart voor iedereen. Hele gave molen waar je zelfs in kunt trouwen! Prachtige fietsroutes, mooie omgeving en je bent zo in Duitsland. Ze hebben ook nog een vliegveldje voor de deur, leuk om eens een rondvlucht te maken. We hebben vorig jaar gedineerd in het maisveld, echt onvergetelijk!

25. Voor een landelijke maaltijd met name het halve haantje moet je bij van Hal zijn.

In de zomer is het goed toeven op het terras, maar ook in de winter is het heerlijk binnenkomen.

Van Hal blinkt uit door geen poespas, do moar normoal dan do je al gek genoeg, zou je zeggen.

Hier weet je wat je krijgt, de gekookte groenten, bakje salade, appelmoes met het vlees, wat soms iets te gaar is...maar.......

Eenmaal weer buiten wint van Hal het elke keer weer van de combinatie Gezelligheid!

26. Dit is gewoon 1 van mijn favoriete restaurants. Gewoon lekker die nuchtere en vriendelijke achterhoekse sfeer...klasse!

Eten en drinken prima en waar voor je geld.

Bediening ook aardig en in voor een geintje. Zo mag ik het zien. Gezellig zitten en niet dat opgeprikte gevoel. Heerlijk....Mensen ga zo door, rij graag van Zevenaar naar Voorst.

27. hans en sarina

Voor het eerst hier wat uurtjes op het terras gezeten, wat gedronken en gegeten. Eerst allebei een broodje met kroket, dit werd keurig opgediend. Later hebben we een schnitzel besteld, ook dit zag er zeer smakelijk uit, alles met zeer verse groente. De bediening was prima, vooral de ober in vol ornaad, helemaal geweldig. Hij verwende ook nog onze hond met een bak vers water. Nou, tot de volgende keer. Oh ja en we komen er voor uit Arnhem.

28. Ik heb alleen maar goede ervaringen met dit restaurant. Ken het al jarenlang en zie echt geen kwaliteitsachteruitgang, wordt alleen nog maar beter. Vriendelijke bediening en heerlijke gerechten, echt een gemoedelijke, achterhoekse sfeer.

Mijn huwelijksdiner was fantastisch, familie uit alle delen van het land en het buitenland stonden te kijken van de kwaliteit/originaliteit van de gerechten. De aankleding van de zaal was prachtig, het gaf een heel rijk gevoel. Wat mij betreft het beste restaurant van de Achterhoek.

29. Ik heb nog nooit slechte ervaringen gehad. De service is goed, prijs/kwaliteit is uitstekend. Ga zo door mensen.!

30. Vaak een zondagje uit eten. Zo werd ook Van Hal uit Voorst aangedaan. Erg bekend vanwege de lekkere haantjes voor relatief weinig geld. Vol goede moed op pad. De sfeer was goed, rustig en er werd aardig snel bediend. Toen kwam het eten. De voorgerechten waren perfect, snel op tafel en zeer goed te eten. Echter de hoofdgerechten waren ver onder de maat. Een cordon-bleu die veel te klein was om uberhaupt als hoofdgerecht te dienen. Bovendien waren de haantjes door en door droog. Dit was niet het geval bij een haantje, alle 4 de haantjes waren superdroog van binnen. De prijs/kwaliteit zal eerder geweldig zijn geweest (van horen zeggen) maar dit is een eens en nooit meer etentje bij Van Hal in Voorst.

31. Familie Harzing

Dit is ons favoriete restaurant, zeker voor wat betreft het haantje! Op 5 december met kinderen en kleinkinderen hier uitgebreid gegeten, perfect. We hebben wel van te voren besproken. Dit moet je altijd doen in het weekeind, anders is het of vol, of je moet te lang wachten. Door de week kan je zo binnen lopen.

De bediening is prima en als er eens een keer iets niet klopt wordt het altijd vriendleijk opgelost.

32. Ik bang dat het niet goed zou zijn nav. al die reacties op deze site. Gelukkig is er niets veranderd en heerlijk gegeten en al mijn collega's (16 in het getal) waren het helemaal met mij eens.

33. Fam Wolfschot

Agelopen zondag was ik bij Van Hal;

Dit viel mij heel erg tegen, de kwaliteit is er de afgelopen jaren aan onderdoor gegaan.

Het wachten op een tafel duurde erg lang en het eten helemaal.

Dit was zeer zeker een 1 keer nooit weer ervaring.

34. Zaterdag wezen eten. Lekkere ossenstaartsoep met madeira.

Zigeunerpannetje met bijbehorende groenten ed prima.

Volgens mij kunnen ze met drank meer verdienen, dat is me eerder opgevallen, tussenpozen duren te lang!

De dame blanche als nagerecht is altijd wel goed maar ditmaal was het koekje taai en de chocoladesaus niet warm genoeg.

Van de prijs mag je niks zeggen, die is goed en voordelig.

35. Absoluut een toppertje!

Alles super; eten, bediening en ambiance.

Komen zeker weer terug als we in de buurt zijn.

36. Ik ben afgelopen weekend in dit restaurant wezen eten.

De prijs/kwaliteit is uitstekend!
    Leuke bediening!

Ik kom zeker een keertje terug.

37. Het eten was afschuwelijk, halve haan van de groothandel en uit vacuum, slappe patat, gebakken aardappelen als gummetjes. Totale antireclame.

38. Meerdere keren bezoek ik dit restaurant heerlijk achterhoeks gemoedelijk vooral tijdens de winter heerlijke winterkost en wildgerechten ga zo door.

39. Anderhalf uur moeten wachten op het serveren van het eten.Vlees was goed,gebakken aardappels en broccolie waren koud.Melding van lang wachten werd door eigenaar lachend afgedaan.Nooit meer hierna toe.

40. 1,5 jaar geleden kwam ik graag bij Van Hal, echter de prijs-/kwaliteitverhouding is er niet op vooruit gegaan, integendeel. Tel daarbij op de matige bediening en de oubollige menukaart en een ander (lees: beter en goedkoper) restaurant is zo gevonden.

41. moeilijk vindbaar restaurant tussen dinxperlo en ulft, toevallig gevonden met een bordje langs de dinxperlose weg. Niets bijzonders, wel goed verzorgd. Is wel op Duitsers gericht (zie menukaart)Voorgerecht: Tropische haringsalade;€ 7,-- heerlijk van smaak en apart.Hoofdgerecht: Biefstuk van de haas, goed; niets bijzonders wel goed mals € 27,-- Prijs/kwaliteit: goed