Hier zie je hoe de meningen over de Speelparadijs verdeeld zijn.

1. Irma Wormgoor

Restaurant met een gezellige aankleding geheel in stijl en gemoedelijke sfeer, vriendelijk personeel en een gevarieerde menukaart voor de grote en kleinere eter. Hebben er heerlijk gegeten! Absoluut een aanrader.

2. Nederlands Voorst

Het eten bij dit restaurant is altijd erg lekker en aan de ouderen onder ons wordt zeker gedacht, met een ruime keuze uit het menu en je voelt je er altijd welkom met een zeer gezellige sfeer. Hier ga ik al 4 jaar regelmatig naar toe of het nou met een groep is of met z'n tweeën. Het is altijd geslaagd. Gerrie van Alst

3. Nederlands Voorst

Gerrie van Alst

4. Ton Voortman.

Gisteren heerlijk wild gegeten. Hele vriendelijke bediening. Een hele goede sfeer. We hebben een hele leuke avond gehad. Bedankt!!

5. Hier worden wij altijd erg blij van de kwaliteit van het vlees, de goede service en de prijs. Jammer dat de kinderspeelhoek onlangs is opgeheven.

6. Van vriss

Echt top avond! Leuke bediening. Eten was perfect: Kalf entrecote met kruidnagel jus was heerlijk. En de prijs/kwaliteit super goed! Wij komen terug!!

7. De kwaliteit van de ingrediënten was bijzonder goed, alle gerechten van de 5-gangen diner waren met zorg gemaakt, uitstekend gepresenteerd en smaakten voortreffelijk! Vervolgens ook nog een gesprek gehad met de chef, dan hoor je de achterliggende verhalen van het restaurant en de keuken, dat is toch altijd een leuke "extraatje". Zeker een aanrader, ruime keuze aan verse seizoensgebonden gerechten en mogelijkheid tot 3, 4 en 5 gangen-diners...

8. Gisteren wezen eten bij van Hal. Dit viel erg tegen. Het voorgerecht was lekker en goed gevuld. (vleespasteitje)
    De kwaliteit van het hoofdgerecht vond ik er slecht. De boswachtersschotel was erg droog en de bijgerechten erg slecht. De gebakken aardappelen leken restanten van de hele dag met veel hardgebakken kruimels en bij de warme groenten kreeg ik de indruk dat ze uit blik of uit de diepvries kwamen. (doperwten en mexicaanse groenten)
    Niet voor herhaling vatbaar.

3,9
  9. Leuke gelegenheid om heerlijk op het terras te zitten en over het water uit te kijken. Honden zijn er ook welkom. Eten is goed en leuke bediening.

10. Leonie Olthof

Zojuist deelgenomen aan een arrangement vanuit Ribhouse Texas in Voorst. Eerst Woodcarving en dreamcatchers maken. Daarna een heerlijk diner arrangement bij de steakhouse. Erg geslaagde dag gehad, veel lol en heerlijk eten! Het was super, we hebben genoten!

11. Vandaag gegeten met zijn vijven. Bediening was zeer slecht, de dame in kwestie kon echt nergens om lachen. Doe dan in ieder geval alsof je je werk leuk vind...

Er werd niet één keer gevraagd of alles naar wens was, bij andere tafels wel (door de andere medewerkster), echter kwam ze bij ons toen we alles al op hadden. Wij hadden saus bij het vlees besteld alleen je gaat er van uit dat je 1 portie krijgt? Dus bestelden wij allemaal een eigen. Je mag toch wel verwachten dat daar een beetje op ingespeeld wordt? Bijv: goh, ik denk dat aan 1 bakje per 2 personen ongeveer genoeg is. Er was dus heel veel saus over... Maar wel dik voor betaald.

Gevraagd of ik mijn bord mee kon nemen (spareribs en mijn bak saus). Vervolgens kijk ik in de zak zit de saus er niet bij... En alsjeblieft leg een bakje op tafel met onbeperkt citroen doekjes... We hadden er om gevraagd en het was gewoon vergeten waarschijnlijk, en zo druk was het niet. Beetje gênant om met je vette vingers maar een beetje om je heen te zitten kijken, te wachten op het doekje dat niet komt.

Al met al: het eten was wel goed, absoluut, alleen de communicatie met de gasten is een 0.

12. Nu twee keer geweest en twee keer afgebekt door zowel meneer als mevrouw. De eerste keer dacht ik nog: "misschien een slechte dag" maar op het moment dat dan een bekende binnenkomt kan het op eens wel vriendelijk. Later toch nog maar een keer geprobeerd, maar geen verbetering. Ik verwacht bij een snackbar echt geen 5 sterren behandeling maar een kleine glimlach en vriendelijk te woord gestaan worden lijkt me het minste gevraagd toch? Erg jammer dat er in eigen dorp geen fatsoenlijke snackbar is. Dat terwijl met het sluiten van 't Geveltje dit hun kans is voor het binnen halen van nieuwe klanten! Wie stopt een kopietje van al deze reacties even een keer in hun brievenbus? Want volgens mij lezen ze het niet!

1,4
  13. De eigenaresse is erg onvriendelijk en chagrijnig. Voor wat je er betaald krijg je zeer weinig eten. Het bakje patat zit dan ook nog niet eens half vol. Wisselgeld hebben ze er niet en als ze dan teveel wisselgeld moeten terug geven zijn ze totaal niet vriendelijk meer. Kortom een trieste bedoeling.

14. Pannenkoekenhuis Voorst

Wij zijn hier vandaag wezen eten. Anders dan je verwacht vonden wij het hier niet kindvriendelijk. Een simpele kleine kinderpannenkoek was erg duur. Er was een clown, waar onze kinderen enthousiast naar toe renden. Maar zijn dienst zat erop zei hij doodleuk tegen ze. Vervolgens hing hij nog wel een uur aan de bar. We hadden 2 menu's met spelen en eten. Maar de attracties waren onbemand en konden ze dus niet in. Voor andere leuke dingen moest je vervolgens alsnog betalen. De springkussens lieten ze al ver voor sluitingstijd leeglopen, terwijl onze kinderen zich daar na het eten erg op verheugden. De chocoladefontein, het leukste van het toetje, deed het niet. De eigenaar (?) is erg ongeïnteresseerd. Al met al dus een flinke tegenvaller. Helaas...

6,3
  15. Nederlands Voorst

Prachtige locatie, vriendelijke bediening en heerlijk gegeten. En voor de liefhebbers een prachtige speeltuin. Maar vooral betaalbaar.

16. Echt een ongelooflijke locatie, heerlijk gegeten en prijs kwaliteit super goed! Wij komen terug!

17. Pannenkoekenhuis Voorst

Wat een geweldige leuke speelgelegenheid voor kinderen! Alles was keurig schoon, netjes en goed onderhouden.

Goed gegeten en zeer vriendelijk personeel. De jongen die de attracties bediende gaat heel leuk met de kinderen om. Het eten is net een tikkie duurder dan in een gemiddeld pannenkoekenrestaurant, maar qua faciliteiten is dit het dik en dubbel waard.

Ik kreeg een prima verschoontafel ter beschikking toen ik daar om vroeg.

Wat ons betreft echt een aanrader!

18. We zochten een picknick plek bij Bussloo met een groep verstandelijk gehandicapten. Toen ik binnen liep om te vragen of we naast het restaurant mochten zitten (daar stond het enige bankje in de omgeving). Was er niemand. Alles uitgestorven, ladders, verfpotten. Dus wij maar gaan zitten. 1 van de deelnemers moest naar de wc, dus ik de keuken binnen gelopen en met moeilijk kijken en beloofd dat we ervoor wilden betalen mocht het.
    Daarna had een deelnemer hete koffie over haar broek gekregen. We wilden een handdoek nat maken om het te koelen. In het Engels kreeg mijn mede vrijwilliger er van langs! "What are you doing? No no!" De bedrijfsleider werd erbij gehaald en met zachte dwang zijn we weggegaan.
    Oke... Ik snap dat je een consumptie moet nuttigen. Maar op deze verlaten plek, naast het restaurant, die ook nog in een verbouwing zit, zonder gasten. Jammer dat het zo onvriendelijk moet! Daarna naar een restaurant geweest waar we het toetje gratis kregen.

19. Pannenkoekenhuis Voorst

Jelmer de Boer

Prima eten en goede faciliteiten. Wat mij opviel is dat de leidinggevende niet zorgzaam omgaat met zijn personeel. Een dame in de bediening werd finaal de grond in geboord waar klanten bij stonden, geen manier van leidinggeven naar mijn mening..

20. Teleurgesteld en verdrietig

Bijzonder treurige ervaring. Weinig patat, in dit geval eigenlijk een pluspunt want niet helemaal gaar. Verschrikkelijk onaardig geholpen door wat lijkt eigenaresse. Geen sfeer...laatste keer!

21. Bij toeren door het dorpje Voorst dit Texas house restaurant zien staan. Besloten om het te proberen. Nu blij dat we dat gedaan hadden, zo goed en lekker, super vlees, enzovoorts. En de bediening ook echt top, voor herhaling vatbaar.

22. Pannenkoekenhuis Voorst

Beste mensen,

Hartelijk dank voor jullie reacties allemaal. Vanzelfsprekend doen wij iedere dag ons uiterste best om het iedereen naar hun zin te maken, een goede sfeer te creëren en heerlijk eten te serveren. Iedereen tevreden houden lijkt hierbij haast onmogelijk, omdat smaken en meningen per individu nou eenmaal sterk uiteenlopen.

Fijn om bijvoorbeeld terug te lezen dat er ook veel inlevingsvermogen bestaat en dat websites zoals deze ondernemers veel schade kunnen aanrichten wanneer het alleen als klaagpagina wordt gebruikt. Het doet ons natuurlijk ook veel deugd dat er grotendeels positieve reacties en recensies voorbij komen. Dank daarvoor!

En uiteraard is opbouwende kritiek meer dan welkom, maar we willen al onze gasten ook vriendelijk verzoeken om zoveel mogelijk te blijven communiceren. Is iets onduidelijk of niet naar wens? Spreek ons dan alsjeblieft aan, zodat wij ter plekke persoonlijk uw onvrede kunnen verhelpen i.p.v. het terug te lezen op een website als deze.

Alvast vriendelijk bedankt en graag tot een volgende keer!

Met vriendelijke groet,

Speelparadijs Pannenkoekenhuis Voorst

23. Pannenkoekenhuis Voorst

Na ons bezoek uit nieuwsgierigheid even op deze website gekeken naar recensies... wat een hoop "gezeur" van mensen zeg. Mensen lijken websites als deze steeds meer te gebruiken als klaagpagina wat mij als voormalig horeca-eigenaresse zeer frustreert. Goed om hier en daar te zien dat mensen deze pagina ook nog wel eens gebruiken om schouderklopjes te geven in plaats van alleen maar een hak te willen zetten o.i.d. Ik weet uit ervaring dat onvrede prima ter plekke kan worden opgelost als je gewoon met elkaar communiceert.

Ben zelf ook met m'n twee kinderen bij het Pannenkoekenhuis in Voorst langs geweest en werd blij verrast. Dergelijke prijs-kwaliteit verhoudingen vind je bijna nergens meer. In eerste instantie wilde ik alleen de kinderen even laten spelen en hiervoor was ik al minder entree kwijt dan bijvoorbeeld een Ballorig, terwijl daar niet eens spannende attracties te vinden zijn zoals in Voorst. Zelf mocht ik gratis naar binnen toen ik aangaf alleen een kopje koffie te willen drinken.

Nadat de kids zo'n 2,5 uur lang non-stop gespeeld hadden, kregen we inmiddels toch wel honger. Wat bleek nou, hoef ik voor hun maar € 3,95 bij te betalen om een kindermenu met een pannenkoek of patat met snack te krijgen. Zelf ook voor een lekkere pannenkoek gekozen. En vervolgens nóg twee koppen koffie aangezien de kinderen na het eten alweer het speelterrein opzochten. We hebben ons uitermate vermaakt tegen relatief zeer lage prijzen. Bovendien was het geheel erg leuk aangekleed in een soort van circusthema. Moest soms alleen zelf het personeel seinen om een drankje te bestellen, maar dat mag geen naam hebben aangezien het personeel wel erg vriendelijk was. Al met al een zeer geslaagde dag, dankjulliewel! Wij komen zeker nog terug.

24. Pannenkoekenhuis Voorst

fam. Mulder

Gisteren zijn wij hier met onze kinderen wezen eten en hebben we zeker een leuke dag gehad.

De kinderen hebben heerlijk buiten en binnen gespeeld. Toen de regenbui over was werden de attracties direct droog gemaakt en konden de kinderen buiten overal weer in.

Het eten was lekker! We konden uit veel gerechten kiezen en de kinderen hadden een heel leuk menu voor 9.95. Een erg leuk idee om ze zelf een ijsje te laten maken en deze te versieren.

We lazen de klacht hieronder over de borden. Bij ons werd netjes aangegeven dat de borden warm waren, zodat we hier rekening mee konden houden met onze kinderen. Zelf vinden wij het geen probleem dat de borden warm zijn (dit komt bijna in ieder restaurant voor).

Het personeel was zeker klantvriendelijk en de service was snel en goed. Wij hebben het zeker naar onze zin gehad en komen binnenkort weer terug. Het is zeker een leuk dagje uit!!

25. Dit is en blijft mijn favoriete jiiiihaaaaaaa cowwwboyyyy tent. Beetje met pindaas gooien onder het mom goed voor de vloer. Het eten is altijd ubergoed. Het is lekker gezellig en betaalbaar. Personeel vrolijk en gemotiveerd. Ik zeg jiiiiihaaaaa cowboyyyyyy.

26. Pannenkoekenhuis Voorst

Bij een dergelijk concept en zeggen dat je kindvriendelijk bent, slaan ze op veel punten de plank mis:
    -verschoningsmogelijkheden voor kleine kinderen heb ik bij de toiletten niet gevonden
    -eerst ook een zoektocht naar de toiletten
    -net afgebakken stokbrood waar je je mond aan brand
    -haast bevroren boter
    -als je voor de kinderen water bestelt krijg je 'volwassen' veel te hoge en smalle glazen
    -de borden zijn gloeiend heet bij serveren
    -geen klein formaat pannenkoeken voor kinderen te bestellen (oké bij 2 kinderen mocht wel de pannenkoek gedeeld te worden)
    -servetten worden al weggehaald voordat aan het ijs wordt begonnen. Handig met kleine kinderen...

Pluspunt er loopt een heel team van schoonmakers die tafels stoelen en banken grondig schoonmaakt. Helaas wel onderlinge gesprekken duidelijk te horen, waaronder dat een jonge medewerker de volgende dag niet al te brak op het werk moest verschijnen.

Er wordt overigens erg goed erop gelet dat je wel gaat betalen. Als je naar het betaalloket gaat wordt snel (door de eigenaar?) geseind waar je zat en hebt gegeten. Leuk bedacht alleen net even niet goed uitgevoerd. Dat wordt 'm dus nooit meer.

27. Jammer dat de kwaliteit van het eten erg achteruit gaat. Biefstuk van de haas naturel -weldone- ( 25,00 euro); klein, taai stukje vlees. Spareribs aangebrand. Locatie is perfect, nu het eten nog.

28. Super leuk en gezellig restaurant, is geschikt voor jong en oud. Je kunt hier heerlijk eten voor een goede prijs. De pinda's op tafel zorgen altijd voor een feestje. Echt een aanrader!

29. Ondanks dat mijn nacho's als voorgerecht laatst veel te zout was (en dit goed is opgelost door het restaurant doordat we het niet hoefden te betalen), komen we elke keer weer terug! Het vlees is werkelijk heerlijk mals en de sfeer is erg gezellig.

30. Bot en onvriendelijk, snacks van matige kwaliteit, het is jammer dat 't Geveltje dicht is en dit de enige snackbar in het dorp is