Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Voorst verdeeld zijn.

1. Pannenkoekenhuis Voorst

Kids hebben zich prima uitgeleefd. En wat leuk een levensgrote draaimolen in de zaak, grandioos.
    Zeer vriendelijke bediening, gaan leuk met de kids en de ouders om. Erg netjes allemaal en de soepjes, pannenkoeken en ijs (de slagroom om de vingers van af te likken) waren lekker.
    Een aanrader, al zou je dat niet teruglezen. Op eigen ervaring/beleving af gaan. Beleving staat hier centraal met de attracties enz.

2. Pannenkoekenhuis Voorst

Heerlijke middag hier gehad. Kinderen lekker gespeeld en daarna lekkere pannenkoeken gegeten. Vriendelijke bediening. Recensies gelezen maar toch gegaan. Aanrader zou ik zeggen. Ons zien ze zeker van de zomer terug.

3. Nederlands Voorst

Monic van den broek

Altijd weer top, gezellig, sfeervol, het eten gegeten. Fijn en vriendelijk personeel.

Vriendelijke bediening of zoals je in de Achterhoek zegt heel gemudelek.
    Kortom heerlijk gegeten alles was goed.
    Komen hier beslist vaker eten.

Lekkere patat en veel ook veel mayo, leuke mensen, heel vriendelijk. Ik ga hier zeker weer heen, van mij een dikke 10 hoor.

6. Pannenkoekenhuis Voorst

Vandaag een slechte ervaring gehad in het pannenkoekenhuis. De speeltuin is goed, maar het eten en de service waren slecht. Lauwe en gele, flauwe kleffe dunne pannenkoeken met een ijskoude klont gember erop. Kindermenu met 3 kipnuggets, te weinig dus. Bovendien was eten en drinken behoorlijk duur. De medewerkster die de attracties bediende was nors en ongeïnteresseerd tegen de kinderen. De gehele steer en omgangsvormen waren niet prettig. Opdringerig t.a.v. het bestellen van drankjes. Dit pannenkoekenhuis ziet ons niet meer terug. Werd ook niet nagevraagd bij de kassa of alles naar wens was.

7. Pannenkoekenhuis Voorst

Familie Noordhoek

Vandaag met een grote groep gegeten. Het wachten op het eten duurde te lang. Toen wij erna vroegen wist de medewerkster dit ook niet. Tsja, het is druk mevrouw. Vervolgens werden de pannenkoeken gebracht en waren de medewerksters erg kort en ongeduldig. Op het drinken moesten we ook meer dan 20 minuten wachten. Eén iemand van ons gezelschap moest haar pannenkoek delen met een ander omdat de pannenkoek vergeten was. Wie van u wil er wachten was wat de medewerkster voorstelde. De kinderen hebben buiten gespeeld maar wat onzettend jammer dat 1 (ja 1!) medewerker alle attracties bestuurde. Allemaal een rondje en ja jongens we gaan naar de volgende... Voor ons geen pannenkoeken meer in Voorst!

Tip: echte gastvrijheid en aandacht

8. Nederlands Voorst

Bart van Aalst

Heerlijk gegeten, vriendelijk personeel en ook nog voor een zeer vriendelijke prijs.

9. Pannenkoekenhuis Voorst

Pannenkoeken zijn echt niet lekker (geen smaak) en erg dun!
    Sfeer is prima en ze doen hun best maar er zal toch echt een ander recept moeten komen, anders worden de gasten hier echt niet blij van.

10. Pannenkoekenhuis Voorst

Gewoon heel leuk, eten was goed en voor de kids geweldig.

11. Pannenkoekenhuis Voorst

Gisterenmiddag wezen eten en spelen met de kinderen. Ondanks het slechte weer hebben de kids zich prima buiten en binnen vermaakt. Na de harde regenbuien werden de attracties direct droog gemaakt en gingen ze weer aan. De kinderen waren zo blij dat de attracties gedraaid werden als het zachtjes regende. Het personeel was erg vriendelijk en vlot ondanks dat het druk was en zij hard moesten doorlopen. De pannenkoeken waren heerlijk en de kinderen waren super blij met hun kindermenu waarbij een heerlijk ijsje met een verassing zat. De kinderen konden kiezen uit een lekkere pannenkoek of patat met een snack en toen wij vroegen of de kinderpannenkoek met spek en kaas mocht was dit geen probleem. Wij hebben ons hier de hele dag prima vermaakt en komen binnenkort zeker weer terug om een andere heerlijke pannenkoek te proeven. De kinderen kunnen niet wachten om weer een hele dag gezellig te komen eten en spelen.

12. Pannenkoekenhuis Voorst

Vandaag gezellig met de kids wezen spelen en eten. De kinderen kunnen zich heerlijk vermaken, geen wachtrijen bij de attracties zoals bijvoorbeeld in de julianatoren. In tegenstelling tot de recensies die we van te voren hadden gelezen, vonden wij het personeel wel erg vriendelijk. De prijs is inderdaad veregeleken met andere pannenkoekenhuizen iets aan de duurdere kant, maar daarvoor in de plaats kunnen de kinderen zolang als ze willen spelen en onbeperkt in de attracties.

Echt een aanrader voor vele gezinnen met kinderen!

13. Pannenkoekenhuis Voorst

Vanmiddag hier naar toe geweest met de kinderen zodat ze een gezellige middag konden hebben met spelen en wat eten, maar moet zeggen dat het een "dure " aangelegenheid is met 4 kinderen om hier heen te gaan.
    De pannenkoeken waren zo dun dat zelfs onze kinderen een " grote"pannenkoek aten terwijl normaal een "kinder"pannenkoek voldoende voor ze is, de borden waren letterlijk binnen 3 minuten leeg en nog hadden ze honger, hier navraag naar gedaan ook omdat de pannekoeken erg meelderig waren, we kregen aan.
    Als antwoord " zijn de pannekoeken wel opgegaan " euh ja "nou dan vonden ze hem inieder geval WEL lekker " en daar betaal je dan 9.75 Per pannenkoek voor, we zijn er anderhalf uur geweest en dat koste even 80 euro met wat drankjes erbij en 20 minuten later zaten we alsnog bij de snackbar iets verderop.

Wij zijn een ervaring rijker maar weer komen NEE dankje we hebben vaak genoeg pannekoekhuizen bezocht maar zo slecht als deze hebben we nog niet eerder mee gemaakt.

14. Pannenkoekenhuis Voorst

Slechte pannenkoeken, thuis maak je ze beter. Over de service nog niet te beginnen. De woorden vriendelijk en lachen kennen ze niet. Meedenkend zijn ze ook niet. Maar dat is al duidelijk als je de kaart leest. "Gelieve niet van de kaart afwijken"...
    Sfeer is eigenlijk wel wat je kan verwachten van de gelegenheid. Echter zijn de levende vliegen en wespen binnen niet fijn. En alle doden naast je in de de vensterbank is nog minder (helaas geen foto gemaakt).
    Geen aanrader...

15. Nederlands Voorst

Een poosje geleden hier wezen eten met familie. We vonden het erg lekker. Zo lekker dat de heren er samen een portie spareribs bijbestelden. Helemaal tevreden tot we de kassabon zagen. Voor de bestelling van de extra portie spareribs moesten we een complete maaltijd betalen!
    Dit zagen we thuis op pas. We hebben een email naar het restaurant gestuurd over deze gang van zaken. Tot op heden geen reactie ontvangen.

16. Pannenkoekenhuis Voorst

Slechte service, aan de telefoon werd verteld dat we nog wat konden komen eten. Het was 18.30 bij aankomst om 18.45 bleek dit een probleem. Voor 4 volwassen kon alleen nog een hoofdgerecht bereid worden mits we 6 euro per kind zouden betalen. Wel om geldklopperij.

17. Pannenkoekenhuis Voorst

Willy Hendriksen

Erg leuk voor kinderen. Eten en drinken is prima. Heel vriendelijk personeel. En fijn om te ervaren dat, ondanks de drukte, het personeel, rustig, maar gestaag doorwerkt. Complimenten voor de onderlinge harmonie die je als gast ervaart. Aanrader dus.

18. Pannenkoekenhuis Voorst

Ik kom hier regelmatig met mijn zoontjes en vind het absoluut geweldig! De pannenkoeken zijn heerlijk, het personeel is vriendelijk en alle nodige voorzieningen zijn aanwezig. En de kinderen zijn zowaar nóg enthousiaster met al die attracties, speeltoestellen, cadeautjes en automaten. In één woord SUPER!

19. Pannenkoekenhuis Voorst

Wat een super concept. Genieten van het eten terwijl de kinderen zich heerlijk vermaken in het speelparadijs. Heerlijk uitje voor groot en klein. Super personeel. Erg vriendelijk.

20. Pannenkoekenhuis Voorst

Jammer maar helaas, personeel heeft er niet veel zin in erg "kind"onvriendelijk, kids rennen wat achter één personeelslid aan wat om beurten de "atracties" bediend, overigens was deze jongeman wel vriendelijk, ik snap dat dit met opzet gedaan word ivm de muntjes toestellen maar helaas daar hebben jullie aan ons niks aan verdiend. Eten kwam niet tegelijk (wij hadden het al op moest dat van de kids nog komen) en toen de ijskaart kwam en de kids hun kinderijs zouden krijgen en één van onze kids riep jaaa een vliegtuigje!! Kreeg hij een snauw van de medewerkster met de mededeling dat hij al tattoos had gekregen bij zijn pannekoek en dus dat vliegtuigje wel kon vergeten! De tafel achter ons had wel beide gekregen...voor ons geen tweede keer en raden vrienden en familie dit af... helaas want het ziet er wel netjes uit.

21. Pannenkoekenhuis Voorst

Zeer onvriendelijk en opdringerig personeel. Attracties word door 1 iemand gedaan omstebeurt draait er 1 attractie. Pannenkoeken duur staan op kaart dat het heel wat is bij speciale pannenkoeken hij is dunner dan dun. Bananen royale bevroren banaan er wat van gezegd zegt een medewerkster dat dat door het ijs komt wat er binnen zit. Onzin.

De eigenares heeft kennis van het runnen van een friettent. Haar partner is een sloof wie er maar wat bij loopt en heeft helemaal geen kennis. De dochter is een tiran die meent het personeel naar haar hand te zetten. En de wachttijden lopen wel zo hoog op. we gaan graag een hoekje verder op

Gilde Stadswandelingen Zutphen

Beste Mensen,

Op 4-Juli 2017 om 14.00 uur werden we met 39 pers. zeer gastvrij ontvangen en hebben we genoten van het eten en drinken op het terras en binnen.
    Nog hartelijk dank voor de service en prima bediening.

We komen zeker terug. vr.gr. Gilde Zutphen

24. Pannenkoekenhuis Voorst

Goede service met een glimlach.
    Kinderen hebben zich meer dan prima vermaakt met de attracties die door vriendelijke en erg aardige medewerkers worden bediend. Pannenkoeken zijn gaar, heerlijke spek.
    Ondanks drukte doen medewerkers hun best om een ieder zsm te helpen en dit met een glimlach te doen (zeker als je ziet hoe hard ze moeten lopen).

25. Pannenkoekenhuis Voorst

Zeer slecht!!!
    Wij hadden op de site het filmpje gekeken en dat zag er zo leuk uit dat we besloten naar voorst te gaan met de kinderen... Helaas is er steeds maar 1 attractie open ☹️ en zijn de kinderen genoodzaakt om met de medewerker mee te lopen naar de attractie die hij of zij opendoet... Verder heb je voor bijna alles een muntje nodig, waardoor je erg veel geld kwijt bent... Maar het eten is het aller slechtst... Zeer kleine porties door onvriendelijk personeel geserveerd... Het ziet er op zich wel mooi uit, maar dat is ook het enige pluspunt... Wij komen zeker niet terug...

26. Pannenkoekenhuis Voorst

Best slecht, bediening chagrijnig, voor veel attractie's moet worden bijbetaald, is steeds maar 1 attractie open, muntenautomaat voor attractie's staat wisselautomaat op, wij wilde voor een tientje aan munten, kregen voor 20,- kon niet retour, nadat zelfs personeel toe gaf dat het een onduidelijk apparaat is. Eten is best duur en je moet echt geen honger hebben, want het is echt weinig.
    Pluspunt is dat het wel netjes is.
    Maar de baas/eigenaar is een echte zakkenvuller!!!!

27. Pannenkoekenhuis Voorst

C.Groenewold

Het was druk en ze zeiden dat het even kon duren maar meer dan 1uur wachten op de pannenkoeken is écht veel te lang! Zonde, anders was het een leuke ervaring geweest.

Dit restaurant is zeker aan te bevelen qua bediening, erg vriendelijk en het eten is er super. Zelden zulk mals heerlijk bereid vlees in restaurants gegeten.
    Wanneer wij in de buurt zijn, is dit de lokatie die wij zeker weer opzoeken.

wesselink

Heel erg slecht, duur en niks bijzonders... Ons zie je hier niet meer terug.

30. Pannenkoekenhuis Voorst

Jolanda Tellegen

Vandaag kinderfeestje gevierd, was goed bevallen.
    Je betaald 9,95 per kind,inclusief patat en frikadel, onbeperkt ranja, ijsje, popcorn en natuurlijk spelen.
    Leuke prijs dus.
    Alleen jammer dat ik als ouder voor mezelf, voor dezelfde hoeveelheid patat met frikadel als de kinderen, 7,50 moest betalen.
    Terwijl de kinderen als ze geen consumpties nemen de entree prijs alleen 6,00 is.
    Dus dan krijg je dus voor een meerprijs van 3,95 patat frikadel, onbeperkt ranja, ijs en popcorn als je een kind bent.
    Kan niet begrijpen dat ik dus 7,50 voor mijn patat met frikadel moet betalen.
    Erg jammer dit.