Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Voorst verdeeld zijn.

1. Nederlands Voorst

L. Willemsen

2. Nederlands Voorst

L. Willemsen

Aanrader! Het eten was heerlijk, hoeveelheid was meer dan genoeg. Service was goed, snelle reservering, personeel was vriendelijk en behulpzaam. Het restaurant is kleinschalig en oogt erg gezellig. Zat bijna vol maar voelt niet als druk aan. Zeker voor herhaling vatbaar.
    Tip: omgeving is prachtig voor een wandeling.

Goed eten, fijne snelle bediening en prijs/kwaliteit prima.

Jolanda Löwenthal

5. Pannenkoekenhuis Voorst

Bert

6. Pannenkoekenhuis Voorst

Wat een aanfluiting!!
    Na het zien van de mooie folder gingen we hoopvol naar dit speelparardijs. De kinderen hadden zich verheugd op het treintje, de botsauto's en de bootjes. Bij aankomst was de teleurstelling groot aangezien deze attracties het niet doen in de winter!! Dit staat niet op de website..
    De paar attracties die het wel doen worden één voor één bediend... de kinderen kunnen dus niet zomaar ergens in maar moeten wachten tot er een meisje zin heeft om de attractie aan te zetten...
    De pannenkoeken waren niet gaar, zelfs niet na een 2e poging. En de prijs van de pannenkoeken is absurd hoog..
    Verschrikkelijk. Ik raad dit iederen af!!

7. Nederlands Voorst

09-02-2018. Heerlijk gegeten op Engbergen. Als vooraf een flink bord rondje Engbergen, dit is echt wel een keuze voor de grote eter of voor met z'n tweeën. Zes kleine voorafjes op één bord, heerlijke zalm, haring en garnaaltjes.

Het hoofdgerecht was een stevige Argentijnse entrecote, heerlijk mals en vol van smaak. Mijn tafelgenoot koos voor een Engbergs potje, was het haas? Het was te droog, maar wel met een heerlijke saus die veel goedmaakte. De bijgerechten was prima, niet heel verassend, maar wel lekker.

Als nagerecht gekozen voor een Tiroler Apfelstrudel, uiteraard met vanillesaus, een paar bolletjes ijs en stevige slagroom. Na het voorgerecht en het hoofdgerecht wederom niet voor de kleine eter, gelukkig valt er voldoende te wandelen rond Engbergen, ergens moeten we de calorieën weer kwijt zien te raken.

De bediening was uiterst goed gemutst, of het door de net genoten vakantie kwam weten we niet, maar het maakte het tot een mooie avond.

8. Pannenkoekenhuis Voorst

Erg leuk voor de kids, Hebben zich erg goed vermaakt. Vriendelijk personeel en de pannenkoeken waren er lekker snel. Eten was prima!

9. Nederlands Voorst

L . Raben

Heerlijk gegeten, gezellig, sfeervol, bediening correct, mooie omgeving, goed te combineren met prachtige wandeling, al met al een top restaurant, geen minpunt te vinden!

10. Nederlands Voorst

Mooie omgeving, super vriendelijk personeel over de baas zelf maar niet te praten, voortreffelijk eten en altijd genoeg. Klantvriendelijke prijs en je voelt er je meteen op je gemak.

Erna van de kamp

Zojuist met de kerst wezen eten vaak wezen eten maar met de kerst nooit meer kreeg pasta stond niet op de kaart vermeld aangegeven aan de ober niets mee gedaan veel geld weinig kwaliteit. Kwaliteit met de kerst een 2

12. Pannenkoekenhuis Voorst

Ontzettend leuk gehad met onze neefjes en nichtjes! Ze houden er maar niet over op, dus grote kans dat je ons gauw weer terug ziet in Voorst. Jullie hebben het erg leuk voor elkaar daar met al die attracties en automaten binnen en buiten. Vriendelijk personeel en heerlijke pannenkoeken. Keep up the good work & tot snel!

Zeldzaam slechte friet… onvriendelijk personeel. Geen visitekaart voor het dorp. Sluiten of verbeteren.

1,7
  14. Pannenkoekenhuis Voorst

Kids hebben zich prima uitgeleefd. En wat leuk een levensgrote draaimolen in de zaak, grandioos.
    Zeer vriendelijke bediening, gaan leuk met de kids en de ouders om. Erg netjes allemaal en de soepjes, pannenkoeken en ijs (de slagroom om de vingers van af te likken) waren lekker.
    Een aanrader, al zou je dat niet teruglezen. Op eigen ervaring/beleving af gaan. Beleving staat hier centraal met de attracties enz.

15. Pannenkoekenhuis Voorst

Heerlijke middag hier gehad. Kinderen lekker gespeeld en daarna lekkere pannenkoeken gegeten. Vriendelijke bediening. Recensies gelezen maar toch gegaan. Aanrader zou ik zeggen. Ons zien ze zeker van de zomer terug.

16. Nederlands Voorst

Monic van den broek

Altijd weer top, gezellig, sfeervol, het eten gegeten. Fijn en vriendelijk personeel.

Vriendelijke bediening of zoals je in de Achterhoek zegt heel gemudelek.
    Kortom heerlijk gegeten alles was goed.
    Komen hier beslist vaker eten.

Lekkere patat en veel ook veel mayo, leuke mensen, heel vriendelijk. Ik ga hier zeker weer heen, van mij een dikke 10 hoor.

19. Pannenkoekenhuis Voorst

Vandaag een slechte ervaring gehad in het pannenkoekenhuis. De speeltuin is goed, maar het eten en de service waren slecht. Lauwe en gele, flauwe kleffe dunne pannenkoeken met een ijskoude klont gember erop. Kindermenu met 3 kipnuggets, te weinig dus. Bovendien was eten en drinken behoorlijk duur. De medewerkster die de attracties bediende was nors en ongeïnteresseerd tegen de kinderen. De gehele steer en omgangsvormen waren niet prettig. Opdringerig t.a.v. het bestellen van drankjes. Dit pannenkoekenhuis ziet ons niet meer terug. Werd ook niet nagevraagd bij de kassa of alles naar wens was.

20. Pannenkoekenhuis Voorst

Familie Noordhoek

Vandaag met een grote groep gegeten. Het wachten op het eten duurde te lang. Toen wij erna vroegen wist de medewerkster dit ook niet. Tsja, het is druk mevrouw. Vervolgens werden de pannenkoeken gebracht en waren de medewerksters erg kort en ongeduldig. Op het drinken moesten we ook meer dan 20 minuten wachten. Eén iemand van ons gezelschap moest haar pannenkoek delen met een ander omdat de pannenkoek vergeten was. Wie van u wil er wachten was wat de medewerkster voorstelde. De kinderen hebben buiten gespeeld maar wat onzettend jammer dat 1 (ja 1!) medewerker alle attracties bestuurde. Allemaal een rondje en ja jongens we gaan naar de volgende... Voor ons geen pannenkoeken meer in Voorst!

Tip: echte gastvrijheid en aandacht

21. Nederlands Voorst

Bart van Aalst

Heerlijk gegeten, vriendelijk personeel en ook nog voor een zeer vriendelijke prijs.

22. Pannenkoekenhuis Voorst

Pannenkoeken zijn echt niet lekker (geen smaak) en erg dun!
    Sfeer is prima en ze doen hun best maar er zal toch echt een ander recept moeten komen, anders worden de gasten hier echt niet blij van.

23. Pannenkoekenhuis Voorst

Gewoon heel leuk, eten was goed en voor de kids geweldig.

24. Pannenkoekenhuis Voorst

Gisterenmiddag wezen eten en spelen met de kinderen. Ondanks het slechte weer hebben de kids zich prima buiten en binnen vermaakt. Na de harde regenbuien werden de attracties direct droog gemaakt en gingen ze weer aan. De kinderen waren zo blij dat de attracties gedraaid werden als het zachtjes regende. Het personeel was erg vriendelijk en vlot ondanks dat het druk was en zij hard moesten doorlopen. De pannenkoeken waren heerlijk en de kinderen waren super blij met hun kindermenu waarbij een heerlijk ijsje met een verassing zat. De kinderen konden kiezen uit een lekkere pannenkoek of patat met een snack en toen wij vroegen of de kinderpannenkoek met spek en kaas mocht was dit geen probleem. Wij hebben ons hier de hele dag prima vermaakt en komen binnenkort zeker weer terug om een andere heerlijke pannenkoek te proeven. De kinderen kunnen niet wachten om weer een hele dag gezellig te komen eten en spelen.

25. Pannenkoekenhuis Voorst

Vandaag gezellig met de kids wezen spelen en eten. De kinderen kunnen zich heerlijk vermaken, geen wachtrijen bij de attracties zoals bijvoorbeeld in de julianatoren. In tegenstelling tot de recensies die we van te voren hadden gelezen, vonden wij het personeel wel erg vriendelijk. De prijs is inderdaad veregeleken met andere pannenkoekenhuizen iets aan de duurdere kant, maar daarvoor in de plaats kunnen de kinderen zolang als ze willen spelen en onbeperkt in de attracties.

Echt een aanrader voor vele gezinnen met kinderen!

26. Pannenkoekenhuis Voorst

Vanmiddag hier naar toe geweest met de kinderen zodat ze een gezellige middag konden hebben met spelen en wat eten, maar moet zeggen dat het een "dure " aangelegenheid is met 4 kinderen om hier heen te gaan.
    De pannenkoeken waren zo dun dat zelfs onze kinderen een " grote"pannenkoek aten terwijl normaal een "kinder"pannenkoek voldoende voor ze is, de borden waren letterlijk binnen 3 minuten leeg en nog hadden ze honger, hier navraag naar gedaan ook omdat de pannekoeken erg meelderig waren, we kregen aan.
    Als antwoord " zijn de pannekoeken wel opgegaan " euh ja "nou dan vonden ze hem inieder geval WEL lekker " en daar betaal je dan 9.75 Per pannenkoek voor, we zijn er anderhalf uur geweest en dat koste even 80 euro met wat drankjes erbij en 20 minuten later zaten we alsnog bij de snackbar iets verderop.

Wij zijn een ervaring rijker maar weer komen NEE dankje we hebben vaak genoeg pannekoekhuizen bezocht maar zo slecht als deze hebben we nog niet eerder mee gemaakt.

27. Pannenkoekenhuis Voorst

Slechte pannenkoeken, thuis maak je ze beter. Over de service nog niet te beginnen. De woorden vriendelijk en lachen kennen ze niet. Meedenkend zijn ze ook niet. Maar dat is al duidelijk als je de kaart leest. "Gelieve niet van de kaart afwijken"...
    Sfeer is eigenlijk wel wat je kan verwachten van de gelegenheid. Echter zijn de levende vliegen en wespen binnen niet fijn. En alle doden naast je in de de vensterbank is nog minder (helaas geen foto gemaakt).
    Geen aanrader...

28. Nederlands Voorst

Een poosje geleden hier wezen eten met familie. We vonden het erg lekker. Zo lekker dat de heren er samen een portie spareribs bijbestelden. Helemaal tevreden tot we de kassabon zagen. Voor de bestelling van de extra portie spareribs moesten we een complete maaltijd betalen!
    Dit zagen we thuis op pas. We hebben een email naar het restaurant gestuurd over deze gang van zaken. Tot op heden geen reactie ontvangen.

29. Pannenkoekenhuis Voorst

Slechte service, aan de telefoon werd verteld dat we nog wat konden komen eten. Het was 18.30 bij aankomst om 18.45 bleek dit een probleem. Voor 4 volwassen kon alleen nog een hoofdgerecht bereid worden mits we 6 euro per kind zouden betalen. Wel om geldklopperij.

30. Pannenkoekenhuis Voorst

Willy Hendriksen

Erg leuk voor kinderen. Eten en drinken is prima. Heel vriendelijk personeel. En fijn om te ervaren dat, ondanks de drukte, het personeel, rustig, maar gestaag doorwerkt. Complimenten voor de onderlinge harmonie die je als gast ervaart. Aanrader dus.