Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Voorst verdeeld zijn.

Zeer onvriendelijk personeel, je vraagd om kipfingers en je krijgt iets wat lijkt op slappe kibbeling, erg jammer, was voor een kinderfeestje en geen enkel kind luste het! Ook nog eens erg duur, wij komen hier nooit meer. Had eerst de recensies moeten lezen…

2. Pannenkoekenhuis Voorst

Wij hebben hier voor het eerst een kinderfeestje gehouden.
    Wat een heerlijke middag!
    Genoeg te doen voor de kinderen.
    We waren met 6 jongens in de leeftijd van 7 tot 8 jaar.
    Eten was erg lekker.
    Zeer vriendelijk personeel.
    Kortom een aanrader!

3. Nederlands Voorst

Lekker eten voor een goede prijs, prettige bediening, gezellige sfeer.

4. Pannenkoekenhuis Voorst

Alleen onvriendelijkheid vandaag in deze speeltuin. De kinderen hebben zich goed geamuseerd maar wij hebben ons (weer) gestoord aan de sfeer hier. Elk woordjes is te veel, vragen nauwelijks beantwoord, alleen om de paar minuten de vraag of je nog iets wilt gebruiken. Nu komen we echt nooit meer hier, er zijn genoeg leuke speeltuinen in de regio waar men er wel werk van maakt om de klanten met een tevreden gevoel naar huis te laten gaan. Gemiste kans want de speeltuin op zich is prima, goed onderhouden en leuk voor de jongere kinderen.

5. Pannenkoekenhuis Voorst

In een woord geweldig! Volgende week komen we weer! Zeer enthousiaste gastvrouw. Speelactiviteiten klein doch zeer leuk. Het eten is eenvoudig doch lekker. Geen wachtrijen en prijs kwaliteit een dikke 10!

6. Pannenkoekenhuis Voorst

Anja Holtdijk

Vandaag mijn verjaardag met kinderen en kleinkinderen gevierd bij dit pannekoekenrestaurant. Wat een leuke attracties allemaal voor de kinderen buiten en ook binnen konden ze zich prima vermaken. Ook de draaimolen binnen is erg leuk. Het eten was heerlijk en de bediening zeer vriendelijk. Met name de mevrouw van de AOW. Ze weet zelf wel wie ik bedoel. We hebben een leuke middag gehad en het is zeker aan te raden daar een keer naar toe te gaan.

7. Pannenkoekenhuis Voorst

Het concept is erg leuk, maar de pannenkoeken belachelijk duur (ruim over EUR 10,-). Ik vond het sowieso een commerciële ‘kermis’ (zie onder) en al met al een dure aangelegenheid. Erg jammer, want de kinderen vonden het leuk en hebben zich goed vermaakt.

Het is een leuke speeltuin voor kleine(re) kinderen. Redelijk overzichtelijk en klein. Maar de mini attracties (gratis) werden niet bediend, dus daar konden ze niet in. En voor de overige 'attracties' moet met muntjes betaald worden, welke erg duur zijn. Daar kunnen de kinderen dan tickets 'winnen' waarmee ze een prijsje kunnen uitkiezen (flut prijzen, maar voor kinderen leuk natuurlijk ;-) De reguliere speeltuin toestellen konden wel gewoon gebruikt worden. Ook ging het springkussen ruim voor sluitingstijd al uit en daar konden ze ook niet meer op.

Het was ruim 35 graden, dus genoeg water drinken erg belangrijk. Helemaal met 3 kleine kinderen. Echter schonken ze geen kraanwater. Ook niet voor een groep van 8 personen waarbij avond maaltijden op die locatie werden genuttigd. Na 6 flesjes Spa blauw was ik het wel zat en heb met moeite 4 glaasjes water kunnen krijgen. Nog nooit zo'n slechte 'service' meegemaakt. Excuus was dat ze "niet gratis konden lopen voor water". Wat een flauwekul, want we hebben met 8 personen ruim besteld aan gewone betaalde drankjes van de kaart, inclusief avondmaal. Een glaasje water bij op het dienblad zetten kost niet veel meer hoor. Ongelooflijk en voor mij persoonlijk reden om nooit meer terug te komen.

Jannes

Marianne

Vijftig cent voor een theelepeltje discodip op een halfvloeibaar softijsje.
    Slappe patat, slechte bediening en geen waar voor ons geld. Wanneer peuter moet plassen worden we doorverwezen naar Bo achter snackbar.
    Voor ons nooit weer "'t hoekje".

1,1
  10. Pannenkoekenhuis Voorst

Fam Bloo

Wij hebben het kinderfeestje van onze zoon gevierd bij jullie! Super geslaagd feestje, leuk en vriendelijk personeel, Kids hebben het super gehad!
    En het eten is ook fanatisch!

11. Pannenkoekenhuis Voorst

Mick Meijer

12. Pannenkoekenhuis Voorst

Kinderfeestje gevierd bij Speelparadijs Voorst. Erg gezellig, leuke sfeer, kinderen hebben het reuze naar hun zin gehad en aardig personeel. Zeker een aanrader!

13. Pannenkoekenhuis Voorst

Suzanne

Vandaag hebben wij voor onze dochter haar 6e verjaardag haar kinderfeestje hier mogen vieren. Al verschillende malen zijn we hier met onze dochters geweest vanaf dat ze de peuterleeftijd hebben en ze vinden het nog steeds helemaal fantastisch! (Inmiddels 6 en 7)

ook vandaag was alles weer super geregeld. We hadden een all-in pakket en nergens omkijken naar. Taart en drinken bij aankomst, pannenkoeken en frietjes als eten en chips / popcorn en ijsjes later. Je hoeft nergens om te vragen; bediening is super vriendelijk en drinken werd steeds gebracht.

Kortom: een geweldige middag met enthousiaste kids en blije ouders!

14. Pannenkoekenhuis Voorst

Mark Janssen

Ik was gisteren met mijn kleinkinderen in Voorst. Een geweldige ambiance voor kinderen. Als opa geniet je van kleinkinderen als ze het leuk hebben. Complimenten aan het vriendelijke personeel en alles zo keurig verzorgd tot aan de planten aan toe. We komen zeker dit jaar nog terug om de nieuwe achtbaan te proberen. Zelfs denk ik er over na om mijn verjaardag hier te vieren.

15. Pannenkoekenhuis Voorst

Een dikke 10 waard!!! Super super super leuk voor kids!! Mijn dochtertje van 2,5 heeft misschien maar weinig van de Pannekoek gezien maar wat een top dag heeft ze daar gehad! We zijn 23 mei geweest maar nog steeds heeft ze het er over. Super lief personeel! In het bijzonder een meisje die de atrakties aan deed!! Echt een compliment waard!

16. Nederlands Voorst

Heerlijk ontbijt gehad. Ook de kinderen hebben genoten. Kinderen kunnen ook heerlijk in de speeltuin spelen. Top restaurant op top locatie!

17. Nederlands Voorst
  18. Pannenkoekenhuis Voorst

Heel leuk voor kinderen, zij vermaken zich heel goed, heerlijk overdekt buiten terras geen last van de zon.
    Regelmatig was er een medewerker om bepaalde toestellen te bedienen.
    Een min punt de prijs van het eten mag wel wat goedkoper.
    Echt een aanrader met kinderen en dan pannenkoeken eten.

19. Pannenkoekenhuis Voorst

Kinderfeestje gevierd woensdag. Werden leuk ontvangen, geen vraag was te veel. Alles werd vaak bijgevuld voor de kinderen en ja al die speelapparatuur en attracties, ze hebben echt lol gehad... Wij waren al bekend hier en komen zeker weer terug.

20. Pannenkoekenhuis Voorst
  21. Pannenkoekenhuis Voorst

Versteeg

Hier een kinderfeestje gevierd. Het all in pakket. Een heerlijke slagroomtaart met vuurwerk erin, onbeperkt ranja, tussendoor popcorn en chipjes, een pannekoek en een ijsje na. Prijs voor 10 kinderen €85!! Echt geen geld. De speeltuin en attracties zijn een extra leuke bijkomstigheid. Gaat het regenen dan wip je gewoon naar binnen. Het personeel zorgt ervoor dat het feestje en eten lekker gestroomlijnd loopt en je het feest keurig binnen 3 uur kunt afronden zonder dat het gehaast voelt. Hele leuke middag gehad de kinderen hebben het er nu nog over!

22. Pannenkoekenhuis Voorst

De Gong Apeldoorn

Vandaag geweest als schoolreisje met de kleuters. Wat hebben ze daar plezier gehad! Echt een aanrader voor schoolreisjes. Leuke attracties en mooi overzichtelijk. Dat was erg fijn voor de begeleiding. Bediening was erg behulpzaam en vriendelijk.
    Bedankt voor de gezellige dag! We komen zeker een keer terug.

23. Pannenkoekenhuis Voorst

Vandaag met de lunch pannenkoeken wezen eten met man en 2 jonge kinderen.
    De attracties en speeltoestellen zijn erg leuk maar wat een slechte bediening zeg.
    Het eerste drankje kregen we gelijk en de bestelling werd snel afgenomen. Ook bestelden we gelijk een ijsje voor erna. Toen moesten een uur wachten op onze pannenkoeken terwijl het niet druk was! Ook werd er in de tussentijd niks om drinken gevraagd. Nadat we de pannenkoek op hadden werd er een uur later nog steeds niet opgeruimd en drinken gevraagd. Wel de serveerster gevraagd maar de eerste keer 'deed ze het zo' en de tweede keer vragen aan een serveerster'dat moet je aan de andere serveerster vragen' (terwijl die net heel druk bezig was met een grote tafel te bedienen).
    Dochter wilde graag haar beloofde ijsje die niet kwam en er was niemand om het aan te vragen. Wij zijn snel weggegaan en hebben het ijsje bij de Mac Donalds gehaald.

Wij gaan hier nooit meer heen. Attracties hartstikke leuk, maar de bediening is ontzettend asociaal, onbeleefd en slecht.

24. Pannenkoekenhuis Voorst

Gisteren naar Voorst geweest. Wat een geweldig speelparadijs vd kids. Een pretpark voor de kids. Hier kun je beter naar toe dan naar zo'n groot pretpark. Ouders kunnen heerlijk genieten op het terras en de kids vermaken zich uitstekend. Je hebt er geen kind aan.😂 En tot slot een heerlijke pannenkoek eten en vd kids een BERENpannenkoek. Hoe leuk kun je het toch maken. Kan het echt iedereen aanraden. Vriendelijk en vrolijk personeel. Service TOP. Voor oma van 91 jaar werd spontaan een kussen gebracht om op te zitten, want oma wilde heel graag op de bank zitten om alles te zien en te kunnen genieten. Ook als het regent is het een waar paradijs heb ik gezien. Binnen zijn er ook allerlei attracties. Zullen hier vast weer terugkomen. Dikke pluim voor iedereen

25. Pannenkoekenhuis Voorst

Wij hebben gisteren een onwijs leuke dag gehad bij Speelparadijs pannenkoekenhuis in Voorst. Het concept is heel leuk bedacht: als je bij het pannenkoekenhuis van de kaart eet kunnen de kinderen onbeperkt spelen in het speelparadijs. Wij komen uit Rotterdam en met de kinderen ontdekken wij graag de wat kleinere en wat minder bekende speeltuinen en pretparken van Nederland. Het concept heeft ons nieuwsgierig gemaakt, wij wisten niet wat wij konden verwachten, maar het pannenkoekenhuis heeft ons zeker verrast! Bij binnenkomst in het restaurant waan je je al in een gezellige circus. Wij hadden gisteren ontzettend mooi weer, dus wij konden heerlijk buiten op het terras zitten en genieten van het zonnetje en zo hadden wij goed overzicht op de kinderen bij het spelen. Jammer dat de attracties één voor één werden bediend, maar wij waren vroeg gekomen dus de kinderen zijn in alle attracties geweest en voor de rest konden ze hun energie kwijt in de overige speeltoestellen en de speelautomaten. Het personeel zijn allemaal heel erg vriendelijk, heel anders dan wat wij gewend zijn in de randstad. Wij komen zeker nog een keer terug.

26. Pannenkoekenhuis Voorst

R.Frieser

Geweldige verjaardag gehad bij Pannenkoekhuis en speelparadijs in Voorst.

De sfeer en en gezelligheid die we hebben door een goed verzorgde middag, alles was goed de bediening en verzorging door het personeel was geweldig, een dag om nooit te vergeten.

Bedankt Pannekoekenhuis Voorst !!!!!!!

27. Pannenkoekenhuis Voorst

Swinkels-nijmeijer

Vandaag voor het eerst geweest met onze zoon van 1,5! Wat hebben we een fantastische middag gehad! We hebben genoten van de leuke speeltuin de speeltoestellen en attracties! Hebben er heerlijk gegeten en dat in combinatie met het leuke en zeer vriendelijke personeel komen wij snel nog een keer terug! Wat een super sfeertje!

28. Nederlands Voorst

L. Willemsen

29. Nederlands Voorst

L. Willemsen

Aanrader! Het eten was heerlijk, hoeveelheid was meer dan genoeg. Service was goed, snelle reservering, personeel was vriendelijk en behulpzaam. Het restaurant is kleinschalig en oogt erg gezellig. Zat bijna vol maar voelt niet als druk aan. Zeker voor herhaling vatbaar.
    Tip: omgeving is prachtig voor een wandeling.

Goed eten, fijne snelle bediening en prijs/kwaliteit prima.