di lunch 12:00 - 15:00 diner 15:00 - 21:00

1331902040 77
1382195935 83
1418120146 75

1. Bart van Aalst

Heerlijk gegeten, vriendelijk personeel en ook nog voor een zeer vriendelijke prijs.

2. Een poosje geleden hier wezen eten met familie. We vonden het erg lekker. Zo lekker dat de heren er samen een portie spareribs bijbestelden. Helemaal tevreden tot we de kassabon zagen. Voor de bestelling van de extra portie spareribs moesten we een complete maaltijd betalen!
    Dit zagen we thuis op pas. We hebben een email naar het restaurant gestuurd over deze gang van zaken. Tot op heden geen reactie ontvangen.

3. Het restaurant ligt erg leuk en de bediening is vriendelijk. Het eten is niet erg best. Er wordt veel gebruik gemaakt van half-kant-en-klaar producten ipv vers gemaakte gerechten. (Gebakken camembert wordt dan een soort kaassouflé, calamaris was beslist niet vers, de uiensoep was smakeloos, de tzatziki bij het brood was niet vers) De prijzen liggen laag, maar ze kunnen beter wat meer vragen en de kwaliteit wat verbeteren.

4. Heerlijk gegeten voor een goede prijs.

5. Het eten bij dit restaurant is altijd erg lekker en aan de ouderen onder ons wordt zeker gedacht, met een ruime keuze uit het menu en je voelt je er altijd welkom met een zeer gezellige sfeer. Hier ga ik al 4 jaar regelmatig naar toe of het nou met een groep is of met z'n tweeën. Het is altijd geslaagd. Gerrie van Alst

6. Gerrie van Alst

7. Prachtige locatie, vriendelijke bediening en heerlijk gegeten. En voor de liefhebbers een prachtige speeltuin. Maar vooral betaalbaar.

8. Super lekker gegeten! Goede prijs/kwaliteitsverhouding met leuk personeel.

9. Vlotte vriendelijke attente bediening. Ondanks drukte toch in voor een kort praatje. Hier nu vaker geweest. Leuke speeltuin met fantastische glijbaan voor kinderen. Drinken aan de prijs. Hapjes als bitterballen en saucijzenbroodje lekker warm en knapperig. Prima plateservice op terras. Grote schnitzel en prima warme groenten. Schoon sanitair ondanks de vele kinderen met hun moddervoeten en -handen. Midgetgolfbaan niet zo goed onderhouden. Ook lastig met het hoogteverschil. Het balletje ligt zo op straat en dan kan je er niet meer bij. Maar ja, de prijs is er dan ook naar. Wij komen zeker nog regelmatig terug. Goede sfeer en mooi uitzicht.

10. Als je belt om een tafel te reserveren, verzoeken ze je om later terug te bellen omdat ze momenteel te druk zijn?! En 't werd overigens ook niet erg vriendelijk gevraagd!

11. Bijna iedere zondag gaan wij ontbijten, genieten van de rust, vers gebakken brood en de perfecte Latte. De omgeving is perfect om even ver weg te zijn van alle drukte.
    Wij zijn genieters en genieten van alles bij jullie, bedankt en tot snel.

12. Mooi gelegen op een heuveltje tussen de bomen van landgoed Engbergen bij Gendringen; bij het speeltuintje waar ik vroeger nog gespeeld heb. Zaterdag 3 mei daar gegeten ter viering 50ste verjaardag met familie c.s. Ik had gereserveerd voor 13 personen met daarbij de vraag of er misschien, gezien het aantal, een menu afgesproken moest worden. Dat was niet nodig, à la carte kon gewoon. En inderdaad: iedereen kon bestellen wat ie wilde en toch kwam elke gang bij iedereen tegelijkertijd! Ook de drankvoorziening ging vlot bij mijn gezelschap. Aangezien iedereen wat anders bestelde, gaat het wat te ver om alle gerechten te bespreken maar ik heb niemand horen klagen. Het was een geslaagde avond.

13. Heidi 449 punten

Gisteren hier wezen eten. Er was iets mis gegaan met het hoofdgerecht van mijn moeder. En dat werd meteen goed gemaakt. Ze zou nog als extra een stukje krijgen van wat ze eigenlijk had besteld. Nou dat was er geen een maar een hele portie. Eten was erg lekker. Kwamen ook een paar keer vragen of het genoeg was.

14. Gisteren 30-12-2012 het jaar samen afgesloten met goede vrienden, kon niet beter, wat een vriendelijke ontvangst en bediening, sfeer en eten uitstekend en dat voor die prijs, top, kom er zeker in 2013 vaker met mijn vrienden en kennissen terug. Ik wens een ieder op Engbergen een heel goed 2013 toe.

15. Prima eten met een prettige bediening, mooie locatie, fijne sfeer.

16. Wij komen af en toe, maar de ontvangst is altijd top, onze jongste zoon is autistisch en word ook gelijk herkend door het personeel en de eigenaren, altijd even een momentje tijd, en dat maakt restaurant Engbergen toch wel uniek in deze hectische en drukke tijd! Even een momentje voor de mede mens, over de speeltuin hoeven we het niet te hebben, top! En het eten? Net zo lekker als thuis en alles kan, en is ook nog betaalbaar. Zeker de moeite waard om naar toe te gaan, kortom de ontvangst is als of je een hele goede vriend heel lang niet meer gezien hebt.

17. Onze ervaring is dat het eigenlijk altijd goed is. Als we uit eten willen dan zeggen de kinderen (12 en 14 jaar) direct Engbergen en dat zeggen ze niet meer voor de speeltuin.
    De biefstuk Stroganof is altijd heerlijk, rood en mals, zoals wij hem graag eten. Ga zo door!

18. Een half jaar geleden ben ik er wezen eten en vond de kwaliteit niet zo goed meer als voorheen maar vanavond weer geweest en het was ouderwets goed! Het eten was heerlijk en meer dan genoeg. De bediening was prima en erg vriendelijk. Zeker voor herhaling vatbaar!!

19. anomien

inderdaad ik vind ook dat de kwaliteit minder is geworden zo vind ik het champignonpotje minder geworden omdat er onder in te veel vocht zit en daarom de smaak vlak wordt. ook vind ik de carpaccio niet meer zoals het vroeger was, ik mis de dressing lekker door de sla en ik mis de leuke aankleding van vroeger, ik werd er altijd vrolijk van als k het leuke verzorgde bord voor me zag, helaas voelt het tegenwoordig wat massaler omdat het er drukker is dan vroeger, ik ben hier voor het laatst vorige week geweest en wel vond ik de spare ribs en de snitsels van betere kwaliteit, malser en smaakvoller dan vroeger. toch vind ik het een prima restaurant en waar gewerkt word worden er fouten gemaakt ik denk niet dat bij iedereen het zelfde op het bord komt dus dan zullen de ervaringen ook verschillend zijn. Deze mensen zijn verandwoordelijk genoeg om te gaan roken wanneer het kan en niet wanneer er andere zaken belangerijker zijn. zo! dat moest ik even kwijt!

20. zondag 20 mei, super mooi weer, met de kids naar de speeltuin en zelf op het terras lekker lunchen. Dat mocht jammer genoeg niet lukken.
    Wat een dramatische bediening loopt er rond. ze redden het niet om twee tafels tegelijk een bestelling op te nemen, op de vraag of je iets mag bestellen wordt geantwoord ik kom er meteen aan, na 10 minuten ben ik maar naar binnen gegaan om alsnog mijn bestelling (drinken) door te geven. Aan tafel krijgen we niet wat besteld is. Het is duidelijk het lunchen hebben we op gegeven, Erg jammer!

21. Johanna

Wij hebben met Koninginnedag bij jullie gegeten, dat viel ons tegen, het eten was lauw wat we erg jammer vonden. Het vlees, engbergs potje, en de gebakken aardappels, wat ze later bijbrachten was wel warm. Waarom niet meteen. erg jammer.

22. Gisteren heerlijk gegeten. Goede porties en mooi opgemaakt. De Bediening en sfeer was prima. Zeker een reden om terug te komen.

23. Het eten is niet meer wat het geweest is. Bij de gerookte zalm zit er nog geen dressing over de sla. Je krijgt wat sla met daarop de zalm gelegd. Verder niets bijzonders. Dit kan ik thuis ook wel zo maken. Het eten was lekker maar zeker geen hoogstandjes zoals eerder. De porties zijn groot genoeg en ook de groente, frietje e.d. meer dan genoeg. Als je het vraagt wordt het ook aangevuld. Eerder werd het bord leuk aangekleed met bijv. een rostischijfje erbij met wat leuke aankleding eromheen. Dit is allemaal niet meer. Ik was er lang niet meer geweest maar ga voorlopig ook niet weer. Het restaurant is overigens wel heel mooi geworden. Het personeel was verder erg vriendelijk.

24. Voor het eerst gegeten bij restaurant Engbergen,
    helemaal perfect, wel wat grote porties, maar er zijn ook senioren menu's, dus dit beslis je zelf.
    Bediening erg vriendelijk, komen regelmatig vragen of alles naar wens en voldoende is.
    Voor herhaling vatbaar!!!

25. Helaas moet ik een erg negatieve recensie hier plaatsen na hier voor de laatste keer gegeten te hebben.

De kaart leek veelbelovend zoals vanouds. Prijzen vielen mee. Helaas bleek bij aankomst van het eten het minder waar. Gerechten zeker te klein als hoofd gerecht. Prijs lijkt niet duur, maar porties zijn echt achteruit gegaan. Smaken vielen helaas ook tegen. Helaas was de schnitzel gehalveerd ten opzichte van wat je mag verwachten. En was er echt nog geen halve champignon te bekennen in de champignon roomsaus.
    Bediening (jong meisje) had totaal geen zin in haar werk, kroop het liefst achter de bar, vroeg niet of we nog wat drinken wilden tijdens en voor het diner, na allemaal lege glazen en niet of het naar wens was. Moesten echt wat bijbestellen omdat we nog trek hadden! Allerergste was dat ze onbeschoft was naar onze kinderen (Nee ze waren niet vervelend )toe! En helaas niet geschikt voor de horeca. Zelfs als je een slechte dag heb doe je nog niet zo! De gastheer maakte het gelukkig goed door z'n vak wel te verstaan. Voor het eerst geen fooi gegeven.

De sfeer van het restaurant is overigens wel goed gedaan. Mooi interieur en gebouw geworden. De speeltuin en locatie is helaas alleen nog een reden om hier nog iets te nuttigen.

26. Eten was prima maar de kleine schaaltjes met groente en aardappelen werd niet aangevuld en was dus te weinig voor 14 personen. Werd ook niet gevraagd of alles naar wens was omdat ze buiten aan het roken waren.

27. Erg goed eten. Is een knus en gezellig restaurant. Wel is aan te raden van te voren te reververen, aangezien het vrij klein is.

Wij komen er regelmatig.

28. Daniëlle

Vandaag geweest, erg geslaagd. Heerlijk gegeten. Het duurt idd even voor je het eten hebt, maar het was er best druk. Je kunt dan het eten niet binnen 10 minuten hebben, als je dat wilt moet je maar naar een cafetaria gaan. Het eten was echt heerlijk, voor weinig geld een goed gevuld bord.

29. Toppie, lekker eten voor weinig geld, sfeervol, altijd goed bezet. Voor de kids genoeg te doen in de zomer (speeltuin, midgetgolf etc) en het wordt straks nog mooier en groter....

30. ven der most

Het is er erg gezellig en erg sfeervol. Ik vond alleen de bediening een beetje opdringerig, wij wouden eerst wat drinken en ze kwamen al 2 keer bij ons van weet u het al, meneer.
    Voor dat je het gerecht op tafel hebt staan, ben je ook een 20 min verder, dat vond ik wat minder.
    Maar verders erg gezellig en zeker niet duur en op een top locatie. Groetjes.

31. fam demming

Gezellig restaurant, op een mooie locatie voor zowel winter als zomer
    Heerlijk eten!!!!

32. Wij komen er erg graag, mooie locatie. Goed eten voor een leuke prijs en vlotte bediening.

33. Gewoon super eten is goed sfeer prima

34. wensink

heerlijk gegeten.prima locatie.erg gezellig.
    met of zonder kids.altijd leuk

35. Marjelle en Mark

Heerlijk gegeten,
    aanrader.
    Gemoedelijke sfeer.

36. Het komt nogal eens voor dat mensen met kinderen voor een dichte deur bij de speeltuin staan, notabene in de vakantieperiode. Op de website wordt veel aandacht besteed aan het restaurant en te weinig aan de speeltuin. Tip: zet de openingstijden op de website en plaats een e mailadres bij Contact

37. Ik heb een tijdje geleden daar met onze gehandicate zoon buiten een etentje willen uttigen. Echter toen onze zoon epiletisch werd en het eten nog heeeel lang op zich liet wachten, wilde men ons niet even voortrekken.
    Ik kreeg een grote mond Hoe durf je zoiets te vragen.
    SLECHTE ZAAK