Nieuwste foto's in Voorst

Laatste updates in Voorst

1. Jeffrey pasie's profielfoto
    Jeffrey pasie heeft een recensie geschreven voor Speelparadijs

Jeffrey pasie

Zeer vriendelijk ontvangen en netjes behandeld tijdens onze eerste bezoek aan t speelparadijs. Zeker de moeite waard en wij gaan zeker binnenkort terug komen!

Hartelijk dank voor jullie goede en vriendelijke zorg.

2. An's profielfoto
    An heeft gereageerd op een recensie van Ribhouse Texas

Geen probleem Erik! Het cijfer voor prijs/kwaliteit heb ik zojuist voor je aangepast naar een 3.

Nog een fijne dag verder,
    An
    Redactie Eet.nu

3. Erik Heijink's profielfoto
    Erik Heijink heeft gereageerd op een recensie van Ribhouse Texas

Sorry. Prijs kwaliteit had ik een 3 gegeven. En geen 10.

4. Erik Heijink's profielfoto
    Erik Heijink heeft een recensie geschreven voor Ribhouse Texas

Een lendebiefstuk besteld. Standaard is medium rare. Maar was van binnen rauw en buitenkant zwart. Een 2e kans gegeven. Toen was de biefstuk wel medium rare maar buitenkant nog steeds zwart. Dat kan ik op de BBQ beter.

5. Anouk's profielfoto
    Anouk heeft een recensie geschreven voor Speelparadijs
    Pannenkoekenhuis Voorst

Afgelopen zondag het restaurant bezocht met een paar peuters. Hoewel het geheel binnen sfeervol is, lijken de speelfaciliteiten achterin een vergeten kindje. Het was er donker en zeker niet schoon, overal lagen vlokken stof in de hoeken. Ook de verschoonfaciliteiten voor de kleinsten zijn onder de maat gezien de doelgroep (een gammele commode in een schoonmaakhok). Het eten en bediening waren prima. Misschien dat wij het op een zomerse dag nog eens proberen.

6. Jessica's profielfoto
    Jessica heeft een recensie geschreven voor Speelparadijs
    Pannenkoekenhuis Voorst

Misschien beter in de zomer, maar voor een regenachtige dag in de winter geen aanrader. Pannenkoeken klef, bediening niet enthousiast, ontzettend donker in de speelhoek, apparaten leeg. De website belooft beter dan wat wij aantroffen.

7. Yoeri de Groote's profielfoto
    Yoeri de Groote heeft een recensie geschreven voor Cafetaria 't Hoekje

Yoeri de Groote

Als ik daar eten haal dan is het altijd een boerenfriet, het is altijd snel bereid en daarna heb ik super veel genoten van het eten. Complimenten aan het medewerkers.

8. Jones's profielfoto
    Jones heeft een recensie geschreven voor Cafetaria 't Hoekje

De prijzen zijn voor 2019 flink gestegen. Of dit alleen de BTW verhoging is betwijfel ik.
    Voor een papieren draagtasje mag je ook nog 0,20 cent afrekenen. Dit heb ik bij nog geen cafetaria / kwalitaria mogen meemaken. Over service gesproken.
    Voor ons niet meer.

9. Jeroen's profielfoto
    Jeroen heeft een recensie geschreven voor Speelparadijs

Heerlijk gegeten, leuke sfeer

10. Sabina's profielfoto
    Sabina heeft een recensie geschreven voor Speelparadijs
    Pannenkoekenhuis Voorst

Geweldig kinderfeestje gevierd voor onze 6 jarige dochter. We waren met 11 kindjes en 5 volwassenen. Alles top geregeld, heel feestelijk aangekleed en personeel is heel vriendelijk. Alles kan en mag. De kinderen hebben in alle attracties gezeten en er van genoten. Eten was goed en veel. Heel geslaagd en gezellig feestje. Zowel binnen als buiten veel te spelen voor de kinderen.

11. N.G. Overduin's profielfoto
    N.G. Overduin heeft een recensie geschreven voor Speelparadijs

N.G. Overduin

Afgelopen woensdag een geweldig kinderfeestje gehad! Ze hebben eindeloos gespeeld met de muntjes die ze kregen, daarmee konden ze tickets verdienen, bij het spelen van spelletjes. Op de tickets stond het aantal gewonnen punten (de punten werden bij elkaar opgeteld; leuk en ook leerzaam voor de kinderen) op een regenachtige dag een fantastisch leuke bezigheid! Op een zonnige dag hadden we naar buiten kunnen gaan, maar dat was niet nodig, binnen hadden ze genoeg te doen! Lekker gegeten en een gezellige sfeer binnen!

12. Eline's profielfoto
    Eline heeft een recensie geschreven voor Speelparadijs
    Pannenkoekenhuis Voorst

Wat super leuk, ik begrijp niet waar al die negatieve reacties vandaan komen, atracties worden regelmatig gedraaid en mensen vergeet niet het is GRATIS!!!!!

13. MM's profielfoto
    MM heeft een recensie geschreven voor Ribhouse Texas

Beregezellig. Leuke muziek, life zanger, eten top! En personeel vriendelijk en attent. Voor herhaling vatbaar.

14. Irene Simons's profielfoto
    Irene Simons heeft een recensie geschreven voor Speelparadijs

Irene Simons

De sfeer is ver te zoeken, de chocolade melk is niet te drinken, ze probeerden wel sfeer te creëren door zich te verkleden voor Halloween, maar zijn een stel oude chagrijnen.
    Wij gaan hier voorlopig niet meer naar toe.

15. R.'s profielfoto
    R. heeft een recensie geschreven voor Cafetaria 't Hoekje

Zeer onvriendelijk personeel, je vraagd om kipfingers en je krijgt iets wat lijkt op slappe kibbeling, erg jammer, was voor een kinderfeestje en geen enkel kind luste het! Ook nog eens erg duur, wij komen hier nooit meer. Had eerst de recensies moeten lezen…

16. Van norel's profielfoto
    Van norel heeft een recensie geschreven voor Speelparadijs
    Pannenkoekenhuis Voorst

Wij hebben hier voor het eerst een kinderfeestje gehouden.
    Wat een heerlijke middag!
    Genoeg te doen voor de kinderen.
    We waren met 6 jongens in de leeftijd van 7 tot 8 jaar.
    Eten was erg lekker.
    Zeer vriendelijk personeel.
    Kortom een aanrader!

17. Annet's profielfoto
    Annet heeft een recensie geschreven voor Engbergen
    Nederlands Voorst

Lekker eten voor een goede prijs, prettige bediening, gezellige sfeer.

18. Willeke van der Tang's profielfoto
    Willeke van der Tang heeft een recensie geschreven voor Speelparadijs
    Pannenkoekenhuis Voorst

Alleen onvriendelijkheid vandaag in deze speeltuin. De kinderen hebben zich goed geamuseerd maar wij hebben ons (weer) gestoord aan de sfeer hier. Elk woordjes is te veel, vragen nauwelijks beantwoord, alleen om de paar minuten de vraag of je nog iets wilt gebruiken. Nu komen we echt nooit meer hier, er zijn genoeg leuke speeltuinen in de regio waar men er wel werk van maakt om de klanten met een tevreden gevoel naar huis te laten gaan. Gemiste kans want de speeltuin op zich is prima, goed onderhouden en leuk voor de jongere kinderen.

19. Maribel's profielfoto
    Maribel heeft een recensie geschreven voor Speelparadijs
    Pannenkoekenhuis Voorst

In een woord geweldig! Volgende week komen we weer! Zeer enthousiaste gastvrouw. Speelactiviteiten klein doch zeer leuk. Het eten is eenvoudig doch lekker. Geen wachtrijen en prijs kwaliteit een dikke 10!

20. Anja Holtdijk's profielfoto
    Anja Holtdijk heeft een recensie geschreven voor Speelparadijs

Anja Holtdijk

Vandaag mijn verjaardag met kinderen en kleinkinderen gevierd bij dit pannekoekenrestaurant. Wat een leuke attracties allemaal voor de kinderen buiten en ook binnen konden ze zich prima vermaken. Ook de draaimolen binnen is erg leuk. Het eten was heerlijk en de bediening zeer vriendelijk. Met name de mevrouw van de AOW. Ze weet zelf wel wie ik bedoel. We hebben een leuke middag gehad en het is zeker aan te raden daar een keer naar toe te gaan.

21. Turandot's profielfoto
    Turandot heeft een recensie geschreven voor Speelparadijs
    Pannenkoekenhuis Voorst

Het concept is erg leuk, maar de pannenkoeken belachelijk duur (ruim over EUR 10,-). Ik vond het sowieso een commerciële ‘kermis’ (zie onder) en al met al een dure aangelegenheid. Erg jammer, want de kinderen vonden het leuk en hebben zich goed vermaakt.

Het is een leuke speeltuin voor kleine(re) kinderen. Redelijk overzichtelijk en klein. Maar de mini attracties (gratis) werden niet bediend, dus daar konden ze niet in. En voor de overige 'attracties' moet met muntjes betaald worden, welke erg duur zijn. Daar kunnen de kinderen dan tickets 'winnen' waarmee ze een prijsje kunnen uitkiezen (flut prijzen, maar voor kinderen leuk natuurlijk ;-) De reguliere speeltuin toestellen konden wel gewoon gebruikt worden. Ook ging het springkussen ruim voor sluitingstijd al uit en daar konden ze ook niet meer op.

Het was ruim 35 graden, dus genoeg water drinken erg belangrijk. Helemaal met 3 kleine kinderen. Echter schonken ze geen kraanwater. Ook niet voor een groep van 8 personen waarbij avond maaltijden op die locatie werden genuttigd. Na 6 flesjes Spa blauw was ik het wel zat en heb met moeite 4 glaasjes water kunnen krijgen. Nog nooit zo'n slechte 'service' meegemaakt. Excuus was dat ze "niet gratis konden lopen voor water". Wat een flauwekul, want we hebben met 8 personen ruim besteld aan gewone betaalde drankjes van de kaart, inclusief avondmaal. Een glaasje water bij op het dienblad zetten kost niet veel meer hoor. Ongelooflijk en voor mij persoonlijk reden om nooit meer terug te komen.

22. Marianne's profielfoto
    Marianne heeft een recensie geschreven voor Cafetaria 't Hoekje

Marianne

Vijftig cent voor een theelepeltje discodip op een halfvloeibaar softijsje.
    Slappe patat, slechte bediening en geen waar voor ons geld. Wanneer peuter moet plassen worden we doorverwezen naar Bo achter snackbar.
    Voor ons nooit weer "'t hoekje".

1,1
  23. Fam Bloo's profielfoto
    Fam Bloo heeft een recensie geschreven voor Speelparadijs

Fam Bloo

Wij hebben het kinderfeestje van onze zoon gevierd bij jullie! Super geslaagd feestje, leuk en vriendelijk personeel, Kids hebben het super gehad!
    En het eten is ook fanatisch!

24. Renate's profielfoto
    Renate heeft een recensie geschreven voor Speelparadijs
    Pannenkoekenhuis Voorst

Kinderfeestje gevierd bij Speelparadijs Voorst. Erg gezellig, leuke sfeer, kinderen hebben het reuze naar hun zin gehad en aardig personeel. Zeker een aanrader!

25. Suzanne's profielfoto
    Suzanne heeft een recensie geschreven voor Speelparadijs

Suzanne

Vandaag hebben wij voor onze dochter haar 6e verjaardag haar kinderfeestje hier mogen vieren. Al verschillende malen zijn we hier met onze dochters geweest vanaf dat ze de peuterleeftijd hebben en ze vinden het nog steeds helemaal fantastisch! (Inmiddels 6 en 7)

ook vandaag was alles weer super geregeld. We hadden een all-in pakket en nergens omkijken naar. Taart en drinken bij aankomst, pannenkoeken en frietjes als eten en chips / popcorn en ijsjes later. Je hoeft nergens om te vragen; bediening is super vriendelijk en drinken werd steeds gebracht.

Kortom: een geweldige middag met enthousiaste kids en blije ouders!

26. Mark Janssen's profielfoto
    Mark Janssen heeft een recensie geschreven voor Speelparadijs

Mark Janssen

Ik was gisteren met mijn kleinkinderen in Voorst. Een geweldige ambiance voor kinderen. Als opa geniet je van kleinkinderen als ze het leuk hebben. Complimenten aan het vriendelijke personeel en alles zo keurig verzorgd tot aan de planten aan toe. We komen zeker dit jaar nog terug om de nieuwe achtbaan te proberen. Zelfs denk ik er over na om mijn verjaardag hier te vieren.

27. Tamara's profielfoto
    Tamara heeft een recensie geschreven voor Speelparadijs
    Pannenkoekenhuis Voorst

Een dikke 10 waard!!! Super super super leuk voor kids!! Mijn dochtertje van 2,5 heeft misschien maar weinig van de Pannekoek gezien maar wat een top dag heeft ze daar gehad! We zijn 23 mei geweest maar nog steeds heeft ze het er over. Super lief personeel! In het bijzonder een meisje die de atrakties aan deed!! Echt een compliment waard!

28. Antoinette Pelgrom's profielfoto
    Antoinette Pelgrom heeft een recensie geschreven voor Engbergen
    Nederlands Voorst

Heerlijk ontbijt gehad. Ook de kinderen hebben genoten. Kinderen kunnen ook heerlijk in de speeltuin spelen. Top restaurant op top locatie!

29. bert's profielfoto
    bert heeft een recensie geschreven voor Speelparadijs
    Pannenkoekenhuis Voorst

Heel leuk voor kinderen, zij vermaken zich heel goed, heerlijk overdekt buiten terras geen last van de zon.
    Regelmatig was er een medewerker om bepaalde toestellen te bedienen.
    Een min punt de prijs van het eten mag wel wat goedkoper.
    Echt een aanrader met kinderen en dan pannenkoeken eten.

30. Linda van Barneveld's profielfoto
    Linda van Barneveld heeft een recensie geschreven voor Speelparadijs
    Pannenkoekenhuis Voorst

Kinderfeestje gevierd woensdag. Werden leuk ontvangen, geen vraag was te veel. Alles werd vaak bijgevuld voor de kinderen en ja al die speelapparatuur en attracties, ze hebben echt lol gehad... Wij waren al bekend hier en komen zeker weer terug.