Nieuwste foto's in Voorst

Laatste updates in Voorst

1. R.Frieser's profielfoto
    R.Frieser heeft een recensie geschreven voor Speelparadijs

R.Frieser

Geweldige verjaardag gehad bij Pannenkoekhuis en speelparadijs in Voorst.

De sfeer en en gezelligheid die we hebben door een goed verzorgde middag, alles was goed de bediening en verzorging door het personeel was geweldig, een dag om nooit te vergeten.

Bedankt Pannekoekenhuis Voorst !!!!!!!

2. Swinkels-nijmeijer's profielfoto
    Swinkels-nijmeijer heeft een recensie geschreven voor Speelparadijs

Swinkels-nijmeijer

Vandaag voor het eerst geweest met onze zoon van 1,5! Wat hebben we een fantastische middag gehad! We hebben genoten van de leuke speeltuin de speeltoestellen en attracties! Hebben er heerlijk gegeten en dat in combinatie met het leuke en zeer vriendelijke personeel komen wij snel nog een keer terug! Wat een super sfeertje!

3. Pannenkoekenhuis Voorst's profielfoto
    Pannenkoekenhuis Voorst heeft gereageerd op een recensie van Speelparadijs

Hoi Chantal, ondanks de overdreven negatieve recensie willen we je toch bedanken voor jouw mening en je complimenten over onze folder.

Zoals de meneer hieronder ook al heel terecht aangeeft, zijn in de meeste pretparken attracties in de wintermaanden gesloten voor onderhoud. Zodoende houden we de attracties voor de rest van het jaar veilig. Wel zo'n fijn idee toch? Voor jouw kinderen natuurlijk wel heel vervelend qua timing.

Daarnaast worden de attracties inderdaad door één iemand bediend. Doen we heel bewust. Er mag gratis gebruik van worden gemaakt wanneer je bij ons komt eten, dus moeten we de kosten natuurlijk wel laag houden. Anders zou dit nooit gratis uit kunnen. Bovendien kan deze ene persoon in 1 á 2 uur tijd alle aanwezige kinderen prima meerdere keren laten genieten van alle aanwezige attracties.

Wel erg vervelend om te lezen dat zelfs onze pannenkoeken u niet bevielen. Hier worden wij veelal juist om geprezen namelijk. Onze excuses dat u deze ervaring niet heeft mogen meemaken. Onze prijzen zijn echter wel volledig marktconform, dus daarover voelen wij ons niet aangesproken. We zien bovendien wel vaker dat mensen dit soort platforms als uitlaatklep gebruiken en hun klaagzang dan behoorlijk aandikken om het bedrijf een hak te zetten.
    Gelukkig ontvangen wij dagelijks ook een heleboel tevreden klanten. Jammer genoeg voelen zij alleen altijd minder de behoefte om dit online te delen.

4. L. Willemsen's profielfoto
    L. Willemsen heeft een recensie geschreven voor Engbergen

L. Willemsen

Aanrader! Het eten was heerlijk, hoeveelheid was meer dan genoeg. Service was goed, snelle reservering, personeel was vriendelijk en behulpzaam. Het restaurant is kleinschalig en oogt erg gezellig. Zat bijna vol maar voelt niet als druk aan. Zeker voor herhaling vatbaar.
    Tip: omgeving is prachtig voor een wandeling.

5. Jolanda Löwenthal's profielfoto
    Jolanda Löwenthal heeft een recensie geschreven voor Ribhouse Texas

Goed eten, fijne snelle bediening en prijs/kwaliteit prima.

6. Bert's profielfoto
    Bert heeft gereageerd op een recensie van Speelparadijs

De meeste pretparken hebben in de winter niet alle attracties open. Beetje logisch nadenken

7. Chantal's profielfoto
    Chantal heeft een recensie geschreven voor Speelparadijs

Wat een aanfluiting!!
    Na het zien van de mooie folder gingen we hoopvol naar dit speelparardijs. De kinderen hadden zich verheugd op het treintje, de botsauto's en de bootjes. Bij aankomst was de teleurstelling groot aangezien deze attracties het niet doen in de winter!! Dit staat niet op de website..
    De paar attracties die het wel doen worden één voor één bediend... de kinderen kunnen dus niet zomaar ergens in maar moeten wachten tot er een meisje zin heeft om de attractie aan te zetten...
    De pannenkoeken waren niet gaar, zelfs niet na een 2e poging. En de prijs van de pannenkoeken is absurd hoog..
    Verschrikkelijk. Ik raad dit iederen af!!

8. Erik de Beer's profielfoto
    Erik de Beer heeft een recensie geschreven voor Engbergen
    Nederlands Voorst

09-02-2018. Heerlijk gegeten op Engbergen. Als vooraf een flink bord rondje Engbergen, dit is echt wel een keuze voor de grote eter of voor met z'n tweeën. Zes kleine voorafjes op één bord, heerlijke zalm, haring en garnaaltjes.

Het hoofdgerecht was een stevige Argentijnse entrecote, heerlijk mals en vol van smaak. Mijn tafelgenoot koos voor een Engbergs potje, was het haas? Het was te droog, maar wel met een heerlijke saus die veel goedmaakte. De bijgerechten was prima, niet heel verassend, maar wel lekker.

Als nagerecht gekozen voor een Tiroler Apfelstrudel, uiteraard met vanillesaus, een paar bolletjes ijs en stevige slagroom. Na het voorgerecht en het hoofdgerecht wederom niet voor de kleine eter, gelukkig valt er voldoende te wandelen rond Engbergen, ergens moeten we de calorieën weer kwijt zien te raken.

De bediening was uiterst goed gemutst, of het door de net genoten vakantie kwam weten we niet, maar het maakte het tot een mooie avond.

9. L . Raben's profielfoto
    L . Raben heeft een recensie geschreven voor Engbergen

L . Raben

Heerlijk gegeten, gezellig, sfeervol, bediening correct, mooie omgeving, goed te combineren met prachtige wandeling, al met al een top restaurant, geen minpunt te vinden!

10. jelle en diny de vries's profielfoto
    jelle en diny de vries heeft een recensie geschreven voor Engbergen
    Nederlands Voorst

Mooie omgeving, super vriendelijk personeel over de baas zelf maar niet te praten, voortreffelijk eten en altijd genoeg. Klantvriendelijke prijs en je voelt er je meteen op je gemak.

11. Erna van de kamp's profielfoto
    Erna van de kamp heeft een recensie geschreven voor Restaurant van Hal

Erna van de kamp

Zojuist met de kerst wezen eten vaak wezen eten maar met de kerst nooit meer kreeg pasta stond niet op de kaart vermeld aangegeven aan de ober niets mee gedaan veel geld weinig kwaliteit. Kwaliteit met de kerst een 2

12. Stefan's profielfoto
    Stefan heeft een recensie geschreven voor Speelparadijs
    Pannenkoekenhuis Voorst

Ontzettend leuk gehad met onze neefjes en nichtjes! Ze houden er maar niet over op, dus grote kans dat je ons gauw weer terug ziet in Voorst. Jullie hebben het erg leuk voor elkaar daar met al die attracties en automaten binnen en buiten. Vriendelijk personeel en heerlijke pannenkoeken. Keep up the good work & tot snel!

13. Klaas's profielfoto
    Klaas heeft een recensie geschreven voor Cafetaria 't Hoekje

Zeldzaam slechte friet… onvriendelijk personeel. Geen visitekaart voor het dorp. Sluiten of verbeteren.

1,7
  14. Miranda's profielfoto
    Miranda heeft een recensie geschreven voor Speelparadijs
    Pannenkoekenhuis Voorst

Heerlijke middag hier gehad. Kinderen lekker gespeeld en daarna lekkere pannenkoeken gegeten. Vriendelijke bediening. Recensies gelezen maar toch gegaan. Aanrader zou ik zeggen. Ons zien ze zeker van de zomer terug.

15. Monic van den broek's profielfoto
    Monic van den broek heeft een recensie geschreven voor Engbergen

Monic van den broek

Altijd weer top, gezellig, sfeervol, het eten gegeten. Fijn en vriendelijk personeel.

16. W.Vrieze's profielfoto
    W.Vrieze heeft een recensie geschreven voor Restaurant van Hal

Vriendelijke bediening of zoals je in de Achterhoek zegt heel gemudelek.
    Kortom heerlijk gegeten alles was goed.
    Komen hier beslist vaker eten.

17. Anja's profielfoto
    Anja heeft een recensie geschreven voor Cafetaria 't Hoekje

Lekkere patat en veel ook veel mayo, leuke mensen, heel vriendelijk. Ik ga hier zeker weer heen, van mij een dikke 10 hoor.

18. Wilma's profielfoto
    Wilma heeft een recensie geschreven voor Speelparadijs
    Pannenkoekenhuis Voorst

Vandaag een slechte ervaring gehad in het pannenkoekenhuis. De speeltuin is goed, maar het eten en de service waren slecht. Lauwe en gele, flauwe kleffe dunne pannenkoeken met een ijskoude klont gember erop. Kindermenu met 3 kipnuggets, te weinig dus. Bovendien was eten en drinken behoorlijk duur. De medewerkster die de attracties bediende was nors en ongeïnteresseerd tegen de kinderen. De gehele steer en omgangsvormen waren niet prettig. Opdringerig t.a.v. het bestellen van drankjes. Dit pannenkoekenhuis ziet ons niet meer terug. Werd ook niet nagevraagd bij de kassa of alles naar wens was.

19. Familie Noordhoek's profielfoto
    Familie Noordhoek heeft een recensie geschreven voor Speelparadijs

Familie Noordhoek

Vandaag met een grote groep gegeten. Het wachten op het eten duurde te lang. Toen wij erna vroegen wist de medewerkster dit ook niet. Tsja, het is druk mevrouw. Vervolgens werden de pannenkoeken gebracht en waren de medewerksters erg kort en ongeduldig. Op het drinken moesten we ook meer dan 20 minuten wachten. Eén iemand van ons gezelschap moest haar pannenkoek delen met een ander omdat de pannenkoek vergeten was. Wie van u wil er wachten was wat de medewerkster voorstelde. De kinderen hebben buiten gespeeld maar wat onzettend jammer dat 1 (ja 1!) medewerker alle attracties bestuurde. Allemaal een rondje en ja jongens we gaan naar de volgende... Voor ons geen pannenkoeken meer in Voorst!

Tip: echte gastvrijheid en aandacht

20. Bart van Aalst's profielfoto
    Bart van Aalst heeft een recensie geschreven voor Engbergen

Bart van Aalst

Heerlijk gegeten, vriendelijk personeel en ook nog voor een zeer vriendelijke prijs.

21. Gerdien's profielfoto
    Gerdien heeft een recensie geschreven voor Speelparadijs
    Pannenkoekenhuis Voorst

Pannenkoeken zijn echt niet lekker (geen smaak) en erg dun!
    Sfeer is prima en ze doen hun best maar er zal toch echt een ander recept moeten komen, anders worden de gasten hier echt niet blij van.

22. Johan's profielfoto
    Johan heeft een recensie geschreven voor Speelparadijs
    Pannenkoekenhuis Voorst

Gewoon heel leuk, eten was goed en voor de kids geweldig.

23. Vakantie ganger's profielfoto
    Vakantie ganger heeft gereageerd op een recensie van Speelparadijs

Bedankt voor de reactie, maar zo druk was het niet om eten niet samen geserveerd te krijgen, het spijt me ik lees meer slecht dan goed over jullie pannekoekenhuis, de onvriendelijkheid begon al bij binnenkomst, en hebben zelfs nog getwijfeld om weer meteen om te draaien. En om even iets recht te zetten ik ben niet uit op gratis presentjes wat niet is is niet maar ik wordt gewoon graag vriendelijk behandeld als betalende klant en al helemaal naar onze kinderen toe. Mvg

24. Sanne's profielfoto
    Sanne heeft een recensie geschreven voor Speelparadijs
    Pannenkoekenhuis Voorst

Gisterenmiddag wezen eten en spelen met de kinderen. Ondanks het slechte weer hebben de kids zich prima buiten en binnen vermaakt. Na de harde regenbuien werden de attracties direct droog gemaakt en gingen ze weer aan. De kinderen waren zo blij dat de attracties gedraaid werden als het zachtjes regende. Het personeel was erg vriendelijk en vlot ondanks dat het druk was en zij hard moesten doorlopen. De pannenkoeken waren heerlijk en de kinderen waren super blij met hun kindermenu waarbij een heerlijk ijsje met een verassing zat. De kinderen konden kiezen uit een lekkere pannenkoek of patat met een snack en toen wij vroegen of de kinderpannenkoek met spek en kaas mocht was dit geen probleem. Wij hebben ons hier de hele dag prima vermaakt en komen binnenkort zeker weer terug om een andere heerlijke pannenkoek te proeven. De kinderen kunnen niet wachten om weer een hele dag gezellig te komen eten en spelen.

25. Anne's profielfoto
    Anne heeft een recensie geschreven voor Speelparadijs
    Pannenkoekenhuis Voorst

Vandaag gezellig met de kids wezen spelen en eten. De kinderen kunnen zich heerlijk vermaken, geen wachtrijen bij de attracties zoals bijvoorbeeld in de julianatoren. In tegenstelling tot de recensies die we van te voren hadden gelezen, vonden wij het personeel wel erg vriendelijk. De prijs is inderdaad veregeleken met andere pannenkoekenhuizen iets aan de duurdere kant, maar daarvoor in de plaats kunnen de kinderen zolang als ze willen spelen en onbeperkt in de attracties.

Echt een aanrader voor vele gezinnen met kinderen!

26. Zandvoort's profielfoto
    Zandvoort heeft een recensie geschreven voor Speelparadijs
    Pannenkoekenhuis Voorst

Vanmiddag hier naar toe geweest met de kinderen zodat ze een gezellige middag konden hebben met spelen en wat eten, maar moet zeggen dat het een "dure " aangelegenheid is met 4 kinderen om hier heen te gaan.
    De pannenkoeken waren zo dun dat zelfs onze kinderen een " grote"pannenkoek aten terwijl normaal een "kinder"pannenkoek voldoende voor ze is, de borden waren letterlijk binnen 3 minuten leeg en nog hadden ze honger, hier navraag naar gedaan ook omdat de pannekoeken erg meelderig waren, we kregen aan.
    Als antwoord " zijn de pannekoeken wel opgegaan " euh ja "nou dan vonden ze hem inieder geval WEL lekker " en daar betaal je dan 9.75 Per pannenkoek voor, we zijn er anderhalf uur geweest en dat koste even 80 euro met wat drankjes erbij en 20 minuten later zaten we alsnog bij de snackbar iets verderop.

Wij zijn een ervaring rijker maar weer komen NEE dankje we hebben vaak genoeg pannekoekhuizen bezocht maar zo slecht als deze hebben we nog niet eerder mee gemaakt.

27. Daphne 's profielfoto
    Daphne heeft gereageerd op een recensie van Speelparadijs

Trouwens op dit moment zit ik bij Hans en Grietje in zeewolde... Mocht je nu willen weten hoe het WEL moet, moet je hier even komen kijken

28. Daphne 's profielfoto
    Daphne vindt de recensie door Van Ee voor Speelparadijs leuk
    Pannenkoekenhuis Voorst

Best slecht, bediening chagrijnig, voor veel attractie's moet worden bijbetaald, is steeds maar 1 attractie open, muntenautomaat voor attractie's staat wisselautomaat op, wij wilde voor een tientje aan munten, kregen voor 20,- kon niet retour, nadat zelfs personeel toe gaf dat het een onduidelijk apparaat is. Eten is best duur en je moet echt geen honger hebben, want het is echt weinig.
    Pluspunt is dat het wel netjes is.
    Maar de baas/eigenaar is een echte zakkenvuller!!!!

29. Daphne 's profielfoto
    Daphne heeft gereageerd op een recensie van Speelparadijs

Tja... Dit is nu precies wat ik bedoel. Zeer onprofessioneel en klantontvriendelijk. Gaan jullie op alle andere slechte recensies ook reageren dat jullie een 'hak' is gezet? Dan ben je nog wel even bezig denk ik. Ik snap nu ineens ook waarom jullie alle recensies van Facebook hebben gehaald en je daar niet meer kan reageren, je zou er een dagtaak aan hebben. In plaats van een goed gesprek met mij te voeren adviseer ik om jullie tijd te besteden aan een training communicatie, gastvrijheid, hospitality en klantvriendelijkheid voor het GEHELE TEAM. Lees je recensies en doe er je wat mee! want zo gaan jullie de prijs leukste restaurant echt niet winnen 😉

30. Bos's profielfoto
    Bos heeft een recensie geschreven voor Speelparadijs
    Pannenkoekenhuis Voorst

Slechte pannenkoeken, thuis maak je ze beter. Over de service nog niet te beginnen. De woorden vriendelijk en lachen kennen ze niet. Meedenkend zijn ze ook niet. Maar dat is al duidelijk als je de kaart leest. "Gelieve niet van de kaart afwijken"...
    Sfeer is eigenlijk wel wat je kan verwachten van de gelegenheid. Echter zijn de levende vliegen en wespen binnen niet fijn. En alle doden naast je in de de vensterbank is nog minder (helaas geen foto gemaakt).
    Geen aanrader...