Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Voorschoten verdeeld zijn.

1. Erg duur voor verhouding vlees en groente.
    Wij zullen niet meer halen. Vandaag 2x keer en leek niet vers.
    Jammer...toch maar weer naar Leiden.

2. Zuid-Amerikaans Voorschoten

M.Keereweer

Vriendelijk ontvangen.
    Voorgerecht was heerlijk. Hoofdgerecht perfect (lekker op temperatuur)
    grand dessert was gevarieerd en lekker.

3. We kwamen best vroeg en helaas waren de mensen nog bezig met schoonmaken. Dat was verder geen probleem en we werden gelijk geholpen. We bestelden voor onze kinderen een menu met kipnuggets en toen bleek dat ze die niet meer hadden, maar uiteindelijk kregen we ze toch. Het eten was erg lekker. Het enige nadeel was dat het aan drukke weg lag en dat het hek openstond. Niet handig voor de kleine die in de speeltuin buiten wilde spelen.

4. Supergezellig en lekkere antipasti, pasta, pizza en dolce. Met 12 man gegeten perfecte service met Italiaanse passie.

5. Lekker eten. Niet een heel gevarieerde kaart. Snelle en vriendelijke bediening.

6. Voortreffelijk!
    We logeren in de buurt en via recensies op internet hier terecht gekomen. We hebben al vaker Grieks gegeten, maar nog nooit zo lekker.
    Heerlijk mals vlees en ook de bijgerechten kwalitatief hoogwaardig!
    Complimenten voor de kok!
    Ook de bediening erg vlot en gezellig.
    Zeker voor herhaling vatbaar.

7. Koos Erades

Vriendelijke ontvangst. Genoeg keus, prima kwaliteit en prettige omgang.
    Niet duur.

8. Fietsclub Herfstkrans

Met enkele vrienden fietsen we jaarlijks de Herfstkrans. Een fietstocht, om van de mooie herfst te genieten. Die fietstocht kan overal in Nederland plaats vinden. Ditmaal bleven we in de buurt van Den Haag. Bij Voorschoten kreeg een van onze fietsers een lekke band. We zijn Voorschoten binnen gelopen om daar op een rustige plek die band te plakken. Enkelen van ons gezelschap gingen in de buurt op zoek naar een klein hapje. Ze kwamen terug en hadden wat Indonesische gerechten bij zich. In de Tramstraat hadden ze een Indonesisch restaurantje ontdekt. We namen een dingetje: lekker man. Toen kwam er nog een dingetje; Nog lekkerder, man. Het was een originele hap zoals die vroeger werd voorgeschoteld. Waauw, dat smaakte naar meer. Toen de band geplakt was zijn we er met z’n allen daar naar toe gegaan. Dit werd een grote rijstschotel met gerechten naar keuze. Ik heb er heerlijk gesmuld. Zag en hoorde de anderen dat ook doen. Toko Benji Tramstraat Voorschoten. ‘Dit moeten we nog een keer doen, maar dan zonder lekke band. Fietsclub: De Herfstkrans.

9. Zuid-Amerikaans Voorschoten

Hier gegeten met de Social Deal. Je lijkt dan een goede deal te hebben gesloten maar helaas. De bediening was vriendelijk. Het bestelde eten waren zeer kleine porties en je moest bijna overal voor bijbetalen zelfs voor de mayo. Lange wachttijd voor het eten en de getapte bieren waren ronduit slecht.

Met een hongergevoel naar huis uiteindelijk. Zal hier zeker niet een 2e keer komen of het aanbevelen bij vrienden. Jammer!!!

10. Paul Bruijnzeels

Heerlijk gegeten goed advies voor prachtig bijpassende wijnen. Gezellige correcte bediening. De viering van onze 20ste huwelijksdag werd door de Knip geperfectioneerd. We komen zeker terug.

11. Zuid-Amerikaans Voorschoten

Dit nooit weer. En dat komt dan niet eens door het feit dat als je met een waardebon van Vakantieveiling komt eten voor veel van de gerechten een meerprijs gerekend wordt. En ook niet omdat het niveau van de gerechten niet echt hoogstaand is. En dat het niet al te grote hoeveelheden zijn is ook nog tot daar aan toe. Maar het feit dat ik mij nooit meer bij Mas O Menos zal vertonen komt door de horkerige, onbeschofte, klantonvriendelijke eigenaar die mij volledig heeft uitgekafferd omdat ik mijn teleurstelling naar hem uit sprak omdat er geen enkele verontschuldiging en/of compensatie aangeboden werd voor het glas bier wat de onervaren serveerster in de nek van mijn vrouw liet vallen en het feit dat we ruim een half uur moesten wachten op de rekening omdat er iets mis was met de kassa en de reeds vertrokken eigenaar daarvoor terug moest komen.

4,7
  12. Adrian Martel

13. Adrian Martel

14. Adrian Martel

15. Adrian Martel

16. Zuid-Amerikaans Voorschoten

Adrian Martel

17. Internationaal Voorschoten

Het eten was heerlijk smaakte lekker maar was helaas niet echt vers te merken aan mijn darmen 3 dagen lang... Beetje jammer dit... Er schijnt hier in een afgesloten kelder gekookt te worden... De hygiëne is ver te zoeken dus als hier de voedsel en waren autoriteiten binnen komen kan de tent wel sluiten...

1,4
  18. Eten bij Restaurant De Knip is voor mij altijd een waar genoegen geweest, vooral als er 's-avonds een aangename temperatuur heerst en buiten aan de Vliet gegeten kan worden. Het eten is voortreffelijk, de wijnkaart biedt een rijke sortering van goede wijnen en de bediening is zeer voorkomend. De enkele keren dat ik bij De Knip heb gegeten heeft bij mij en mijn gasten altijd een aangename herinnering achter gelaten.

19. Ank Mulder

Gisteravond voor het eerst bij Ristorante Vabene gegeten. De ontvangst was voortreffelijk en het eten wat we gekozen hadden was in één woord perfect. We zullen hier zeker in de toekomst nog een bezoek aan brengen. Het was een super geslaagde avond 👍👍

20. Zuid-Amerikaans Voorschoten

Thompson

We vroegen om Merlot huiswijn en kregen Cabernet Chauvignons wat we alleen konden zien op de label aan de achterkant van de fles, aangezien op de voorkant alleen een label met twee lama's met mas a menos huiswijn stond. We hadden persoonlijk het idee dat er een groot vat ergens achter in de zaak was en de flessen steeds gevuld werden. De wijn was ondanks dat wel goed te drinken.

21. Maike

22. Grote menukaart veel mogelijkheden. Ik had een milde curry met garnalen die was echt heerlijk.

23. Hamza Marhaba

24. Hier word ik nou blij van. Weliswaar de beste toko in wijde omgeving. De service is snel, het eten is overheerlijk maar vooral de kwaliteit is goed! Echte Indische gerechten met liefde klaargemaakt... Echt een aanrader en dit ga ik zeker vaker doen.

25. Een mooi buffet bezorgt door Toko Benji. Heerlijke gerechten, vooral de rendang en de boontjes in pittige saus waren heerlijk maar de rest ook! Netjes geserveerd in warmhoudschalen, zelfs een tafelkleed erbij! Aanrader voor een feestje of familiedag. Goed gekruid maar niet te pittig. Het enige minpuntje was dat we veel te veel rijst hadden, daar bleef een echt hele grote pan van over en dat vind ik zonde.

26. 20.15 uur dicht op een dinsdag. Geen touw aan vast te knopen! Opent en sluit wanneer men daar zin in heeft, dan maar naar Leiden...

27. Joris Geerts

Super lekker gegeten. Perfect

28. Jeroen Stals

Wij zijn super enthousiast! Hele goede duidelijke uitleg bij het menu op de kaart. Verder genoten van een lekker voorgerecht, hoofdgerecht en nagerecht! Alles heel lekker. Absoluut verrast door dit 'cafe'restaurantje! Een aanrader. Zeer aardig en professioneel personeel! Bedankt voor deze leuke avond! Ik wens alle mensen smakelijk, want dat zal het zeker zijn.

29. Jeroen Stals

Een echte Italiaan. Het voorgerecht was heerlijk, de carpaccio. De pizza was ook lekker. Helaas hadden we ook de spaghetti Carbonara besteld. Die was niet lekker. Helaas de eerdere recensies niet gelezen. Zeker de moeite waard om terug te komen, maar niet voor de spaghetti Carbonara. Prijs is goed.

30. Zuid-Amerikaans Voorschoten
    Vertaal van English naar Nederlands

"Gewoon net niet voldoende"

Allemaal kleine dingen maken dit restaurant bij elkaar toch een afrader: Lang wachten, vlees erg droog, kleine porties, maar één wijn per glas verkrijgbaar. Nu waren ze volgeboekt vanwege een AH-actie, maar toch hadden ze dat beter op kunnen lossen.

Het was geen totale ramp: De zaak was schoon en netjes en de bediening was heel vriendelijk.

Maar toch: Bijna raak is nog steeds mis.

3,7