Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Voorhout verdeeld zijn.

Bij binnenkomst viel het sfeertje vies tegen. Paar houten banken en tafels, niets verkeerd mee maar het zag er kaal uit.

Vriendelijke begroet door het personeel. Ik werd goed geholpen en het duurde niet lang voordat mijn bestellingen was bereid. Een zak friet en een hamburger.

De hamburger was erg karig, een kleine bolletje met erop was salade en de burger met een beetje mayonaise. De friet was voldoende maar de prijs/kwaliteit viel tegen.

Vlinder 32

Het eten is erg lekker en het is ook heel gezellig om daar te eten.

Vertaal van English naar Nederlands

Super gegeten in een gezellige sfeer.
    Heerlijke loempia en lokaal bier smaakt goed.
    Echt heerlijk, mooie prijs kwaliteit.

A.W.Witte

Helaas voorgoed gesloten.

Prijs kwaliteit in een woord slecht, patat met stoofvlees sloeg helemaal nergens op.
    Patat, frikadellen en kroketten waren al bij thuiskomst koud, hier komen wij niet meer terug.

Wat een toptent. Altijd een gezellig praatje, lekkere snacks. Laatst helemaal verbouwd, ziet er echt puik uit hoor. Voor een lekkere vette hap moet je bij Pim's Place wezen. En mensen vergeet de cateringservice niet he, want zó lekker krijg je het nergens hoor!!

Ze hebben loempia's van Fu uit Leiden, maar dit zijn niet de loempia's zoals ik ze van vroeger herinner. Fu heeft ze veranderd of ze worden slecht gefrituurd. Kan ook aan mij liggen. Ga hiervoor beter elders. Verder niet meer dan gemiddeld. Ik ga liever ergens anders heen.

S. Meeuwisse

Eten bar slecht. Tijden kloppen ook voor geen meter. Gaat volgens mij open en dicht wanneer die dat wil.

Karel van der zand

Super lekker eten. Kom hier zeker vaker terug

Ahmed van dam

Goed eten, lekker mals. Zeker vaker heen.

Snackbar zoals die hoort te zijn met heel lekker eten.
    Vooral de kroketten vinden we super.

Lekkere shoarma en pizza's!!

Haute-Horlogerie

Vriendelijke bediening, 1e klas Friet echt heerlijk. Verder schone zaak, eigenaren hebben er zin in en dat merk en proef je. Kortom dat is de beste combinatie, hoop dat jullie lang blijven, met deze constante kwaliteit. Ik ben een vaste klant en raad het iedereen aan. Frituurpan de deur uit, deze snackbar heeft een perfecte prijs kwaliteit.

15. Internationaal Voorhout

Vrijdag gegeten bij Boerhaave. Bestelling werd vlot opgenomen, maar het duurde erg lang voor het brood met kruidenboter werd gebracht. Werd ook nog op verkeerde tafel neergezet, tafels verwisseld. Daarna duurde het ook erg lang voordat de hoofdgerechten werden geserveerd. Kinderen werden chagerijnig ervan. Op zich heerlijk gegeten, maar de bediening mocht wel wat vlotter, duurde te lang.

Eerste keer kapsalon kebab lekker met veel vlees, sla en twee sauzen. (Stond ook op de bon: nieuwe klant). Tweede keer was het minder en maar 1 soort saus. Derde en nu dus de laatste keer, gewoon slecht!! Patat met zeer weinig vlees, amper sla en 1 saus.

Jammer!!

17. Internationaal Voorhout

Erg lekkere gerechten, die zich onderscheiden van de meeste "Chinezen". We hebben onze gasten uit Zwitserland heel gelukkig gemaakt, en we hebben zelf ook heerlijk gegeten. Ontvangst en bediening prima, maar de sfeer en ruimte is erg ongezellig.

18. Internationaal Voorhout

Lekkere Chinees met zoals het lijkt, verse ingrediënten! Drankje van het huis bij afhalen. Vriendelijke ontvangst.

Ria

Vorige week hier geluncht. Ze waren eigenlijk nog niet open, maar we mochten toch al op terras plaatsnemen. Drinken werd opgenomen en kaart werd gegeven.
    Lunch was geweldig lekker, heerlijk frisse en verse gamba salade en mijn vriend had een hamburger, zalige frietjes en burger was top!
    Service: uitermate vriendelijk, geen moeite teveel! Helemaal geweldig. Hier komen we zeker vaker.

Op 23 mei heeft Giorgio voor ons een buffet verzorgd op een locatie in Katwijk. Vooraf zijn we goed voorgelicht over de mogelijkheden en kosten. Op de dag zelf werd het buffet keurig op tijd bezorgd en op locatie neergezet.
    De inschatting over de hoeveelheid eten voor 55 personen klopte prima. Keuze uit vijf gerechten en een lekker toetje. De gasten (maar wij ook) waren enthousiast over de kwaliteit van het eten.

Een aanrader, prima eten, goed betaalbaar, goede service!

De waardering voor eten & drinken en sfeer hebben we wél ingevuld, maar we hebben niet in de zaak gegeten. Giorgio is nét verhuisd naar een andere locatie en is op dit moment vooral actief bij bezorging en buffetten. Het restaurant vordert, maar is zeker nog niet klaar. (mei 2015).

Paul van Houwelingen

21. Internationaal Voorhout

Hebben hier nu 2 keer gegeten binnen een maand tijd. Eerste keer met echtgenoot, tweede keer met zusje. Zij was ook vol lof.

Alles is vers en niet onder een saus gedompeld, krijg je er apart bij. Het eten wordt op een bord geserveerd, niks warmhoudplaten die niet op de tafel passen, rijst o.i.d apart in een schaaltje. Waren er telkens op dinsdag, weinig mensen dus lekker rustig.

We gaan hier zeker vaker naar toe. Bediening was ook erg aardig, niks op aan te merken. Hebben nog niet afgehaald, maar dat gaat ook gebeuren.

Heerlijke patat! En ook andere producten zijn lekker. Voorhouts nieuwe snackbar nummer 1, met stip!

23. Internationaal Voorhout

Goed, lekker en bougondisch gezellig.

Snackbar Buurman is een kwalitatief goede snackbar waar je lekker kunt snacken.

Teleurstellend. Verse friet was te lang gebakken en zag bijna bruin. De kipburger, of wat een kipburger voor moest stellen bestond letterlijk uit een wit broodje met een burger erop. Op zich niets mis mee, maar wel als je er drie euro voor betaalt. Dan verwacht ik op z'n minst een sausje of sla erbij. Jammer..

26. Chinees-Indisch Voorhout

Eten is al jaren heerlijk! Zelf de keuze uit 2 chinees restaurants maar deze is vele malen beter!

27. Chinees-Indisch Voorhout

Tonicorreia44@hotmail.com

Ook hier heeft blijkbaar de crisis toegeslagen! Lange tijd was het eten goed, tot medio 2013 weinig ingrediënten en voor hetzelfde geld de helft minder, neen voor mij nooit meer!

Tonicorreia44@hotmail.com

Voor lange tijd was het eten zeer goed. Op een gegeven moment werden de ingrediënten steeds minder tot op het laatst armzalig slecht. De laatste keer een gevouwen pizza ter grootte van een hand voor 9,50 en volhouden dat het altijd zo was en vrijwel alleen kaas en deeg. Neen voor mij nooit meer!

Zeer goede snack, snel klaar, vers, burgers van vol vlees uit eigen keuken. Het eten is absoluut niet te vergelijken met snack uit de diepvries. Ik kan zeggen dat het eten van restaurant kwaliteit is.

30. Internationaal Voorhout

Strandgangers.

In augustus gingen we na een dagje strand in Noordwijk eten bij Boerhaave in Voorhout.
    Een fijne nieuwe ervaring voor ons.
    We werden hartelijk ontvangen en ook de bediening was relaxt en stond voor je klaar. Meerdere keren hebben we er gegeten en zijn nooit teleurgesteld.
    Het eten was elke keer weer heerlijk en iedere week stonden er twee nieuwe gerechten op de kaart.
    We hebben de vrouwelijke kok persoonlijk bedankt voor de meerwaarde van onze vakantie.
    Tot volgend jaar zeggen we en ga zo door.