Villa la Ruche in Voorburg

• do lunch 12:00 - 14:00 diner 18:00 - 22:00
  • vr lunch 12:00 - 14:00 diner 18:00 - 22:00
  • za 18:00 - 22:00
  • zo Gesloten

Smakelijk 5-gangenmenu in een bijzondere villa nu voor slechts 39,50!

De naam zegt het al: Villa La Ruche is gevestigd in een bijzonder mooie Villa in Voorburg. Ook binnen zult u uw ogen uitkijken door het prachtige interieur en de stijlvolle decoraties, terwijl u zittend in de comfortabele stoelen kunt genieten van de prettige muziek.

Ons keukenteam heeft veel kennis en ervaring, zoals het hoort in een dergelijke setting werkt het team enkel met top producten. De gerechten worden ieder seizoen anders aangekleed, zodat de ervaring voor onze gasten steeds weer uniek is. Natuurlijk besteed ons team ook bijzonder veel aandacht aan de smaak van de gerechten: uw smaakpapillen zullen hier gegarandeerd verwend worden.

Dit bijzonder smakelijke 5-gangenmenu, bestaande uit vijf “signature” gerechten van onze Chef-Kok Marko Karelse, wordt voorgegaan door drie excellente amuses en een pre-dessert. Reserveer dit uitstekende menu nu voor maar 39,50!

65,00 39,50 -39%
Meer informatie Beschikbaar tot 01-02-2017

• Telefoon 070-3860110

Voor de deur en in de omgeving.

Overdag met parkeerschijf 2 uur lang en 's avonds vrij.

Bus 23 en tram 10 stoppen praktisch voor de deur.

Halte redenburgstraat.

Station Voorburg op ongeveer 10 minuten lopen.

Genieten, de basis van een gezellige en geslaagde middag of avond.

Villa la Ruche is de plek om te genieten en wij willen dat graag voor u verzorgen.
Sinds 1 oktober 2009 ben ik de trotse eigenaar van dit restaurant, en samen met mijn team willen wij u elke keer opnieuw een onvergetelijke ervaring laten beleven.

Smaak vanaf de basis is een principe wat ik in al mijn gerechten wil laten terug komen, herkenbare smaken op originele wijze gepresenteerd met daarbij mooi smakende wijnen om het geheel compleet te maken.

Elke keer opnieuw, bij iedere verandering van het seizoen proberen we ervoor te zorgen dat gerechten een nieuwere en frissere uitstraling krijgen, zodat wij u ook blijven verrassen.

Ook in het restaurant creëren wij een dusdanige sfeer, die ervoor moet zorgen dat u lekker onderuit zakt en even ontvlucht aan het dagelijkse. Aan elk detail is gedacht, van de muziek tot aan de bloemen op tafel en de stoelen waar u op zit,

Wij vragen eigenlijk maar één ding aan u………………………Geniet!

Marko Karelse
Patron-Cuisinier

Diëten Biologisch, suikervrij, lactosevrij, glutenvrij en vegetarisch
Bekijk onze menukaarten
Foto van Villa la Ruche in VoorburgFoto van Villa la Ruche in VoorburgFoto van Villa la Ruche in VoorburgFoto van Villa la Ruche in VoorburgFoto van Villa la Ruche in VoorburgFoto van Villa la Ruche in VoorburgFoto van Villa la Ruche in VoorburgFoto van Villa la Ruche in VoorburgFoto van Villa la Ruche in VoorburgFoto van Villa la Ruche in VoorburgFoto van Villa la Ruche in VoorburgFoto van Villa la Ruche in Voorburg

Overnachten
Hotels in de buurt »
Omgeving
In het centrum
Toegankelijkheid
Rolstoeltoegang
Ambiance
Romantisch, rustig, zakelijk, luxe en gezellig
Voorzieningen
Terras, honden toegestaan en catering
40 zitplaatsen en maximaal 60 personen in één groep
Personeel