Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Voorburg verdeeld zijn.

1. Internationaal Voorburg

V.

2. Zelfs voor de 3de keer was het feest, een fijn welkom, goede bediening en de prijs kwaliteits verhouding is altijd goed. Wat wil je nog meer voor dat geld?

3. Zeer goede ervaring. Medewerkers zijn erg meedenkend en service is erg goed. Catering aan huis, goed op tijd en ze zetten alles klaar. Vele keren van hun diensten gebruik gemaakt en altijd zeer tevreden.

4. Chinees-Indisch Voorburg

Gerard en Alida Schmidt

Afgelopen weekend hier weer heerlijk gegeten van het buffet.
    Was weer geweldig.
    Alles vers en steeds bij gevuld!
    Super vriendelijk personeel.
    👍👍👍👍👍👍

5. van der heijden

Het eten en de bediening was tof.
    Lekker gegeten.
    En de bediening was goed je kon met je vragen goed bij hun terecht.

6. Goede gegeten, gezellig op het terras. Goede sfeer en bediening.

7. Erg goed, eten van zeer goede kwaliteit passende wijnen heerlijke avond gehad, zeer goede bediening.

8. 01-08-2018 20:15 Het restaurant heeft een op zich leuk concept. Je besteld wat je wilt eten en denk dan als de bestelling komt dat je lekker kan gaan genieten. Helaas minder waar.
    Na eerst een Wiekse Witte 0.5 te hebben besteld, wordt er een Heineken bier 0.5 geserveerd...jammer.
    Na ruim 3 kwartier wachten wordt mijn bestelde Lams Ham koud geserveerd...let wel 5 dun koud geserveerde plakjes met wat garnituur a 13 euro 50. Dat dit Koud is staat niet op de menu kaart. Ook het personeel heeft mij niet gewaarschuwd. Vervolgens had ik bij mij menu frietjes 5 euro en wok groente 6 euro besteld. Dit zat niet bij de levering. De dame die mij me Lams Ham serveerde vertelde mij dat dit nooit gebeurt in het restaurant. De bestelde onderdelen worden verspreid over de avond gebracht??? Dus samengevat ik nog even ongelovig haar antwoord; eerst krijg ik vlees, daarna als dat op is mijn frietjes en at last mijn wok groente??? De Dame heel zelf ingenomen bevestigd knikkend nog even mijn samenvatting. Maar nadat ze mij rood zag aanlopen, zegt vervolgens; “Ik zal nog even naar de keuken gaan en de overige bestellingen versneld te laten komen.......". Dus lekker eten bij Bernard met dit apart recept zit er niet in....Ik ben op gestaan heb afgerekend tevens aangegeven daar nooit meer iets te gebruiken om vervolgens weg te gegaan. Schade 30 euro. Er is mij niets aangeboden of verzacht iets geprobeerd op te lossen, De eter is duidelijk geen Koning op dit terras! Ik begrijp nu ook waarom deze plek zo rustig is en men er alleen wat komt drinken aan het water van de Vliet. Na dit vreselijke ervaring, heerlijk zitten eten bij Van der Valk Nooddorp daar begrijpen men wat lekker eten betekend en de eter is daar geen KONING, maar KEIZER!!!!

9. Hans

10. Buurtbewoner

Meerdere keren kadokaart van vriendenloterij gewonnen die je hier kunt besteden. Maar helaas valt het elke keer tegen. Assortiment is beperkt en de gehaalde broodjes, kaasvlinder en ham kaas croissantjes waren niet vers.

2,5
  11. albert de Jong

Wij hadden een goede avond, in gezellige sfeer, met mooie producten netjes en vriendelijk geserveerd.

12. Lourens

Slecht. We hebben ruim een uur moeten wachten op makkelijk bereidbare gerechten. We werden slecht geïnformeerd over de status. Zijn uiteindelijk weggegaan. Alsnog een hoge rekening en geen compensatie in vorm van drankje.

13. Nederlands Voorburg

Niel

Bij mooi weer is het leuk om in de tuin hier te zitten. Vriendelijke bediening. Maar aangebrande varkenshaassate bedekken onder een laag pindasaus om het te verdoezelen vind ik geen stijl. Daarom goede cijfers voor sfeer en service, maar lage cijfers voor eten/drinken en prijs/kwalitiet.

3,5
  14. Johanna Boulogne-Teekens

We komen zeker terug! Heerlijk gegeten!

15. Beste snackbar van Voorburg! Heerlijke patat met saté en uiterst vriendelijke mensen. Het is altijd genieten hier.

16. Eelke Schraa

Eten was slecht, friet was slap en zat geen zout op. De gyros was slecht gesneden en droog. Ook de bifteki was heel slecht en de pita brood was hard. Alleen de tzatziki was lekker.

3,5
  17. Gert

18. Resed

19. E verwoerdt

Wij hebben meerdere keren al daar gegeten was erg goed prijs is goed voor wat je krijgt en goede vriendelijke snelle bediening.

20. Zojuist ben ik bij deze zaak geweest. Bij thuiskomst bleek dat mn frikandel veel te lang in t vet had gelegen. Veel te donker. Kan je niet opeten. Die dubieuse man had hem toch gewoon aan mij verkocht en met een lachend gezicht aan me meegegeven. Slecht! Wel typisch een actie voor deze zuinige man.

21. Chinees-Indisch Voorburg

Heb vanavond een uur aan de telefoon gehangen U was onbereikbaar bij iemand anders bestellen, Hoe kan dit? Dit is geen reclame. Zeer schandalig, bestel al jaren bij U.

Graag antwoord.
    Groeten Ineke.

22. Eten super.
    De bediening altijd gezellig.

23. Dave Labije De

24. Hans van Zanten

Het kan blijkbaar snel gaan. Niet gastvrije ontvangst en bediening. Een ober die je probeert te overtuigen van zijn geljjk bij het uitleveren van verkeerde gerechten. Geen excuus of iets dergelijks. Geen corrigerende maatregelen om het probleem op te lossen. Ik heb de order verder geannuleerd en afgerekend. Ik kwam hier altijd met familie, vrienden en zakelijk. Dat gaat niet meer gebeuren.

25. Hele slechte bediening door ongeïnteresseerde personeel. Geen begrip en geen interesse voor voedingsintolerantie.

26. Olivia

27. Fred

28. Eten is goed. Bediening iets te gemaakt vriendelijk.
    Ben je voor het eerst bestel je biefstuk… met stokjes niet te doen. Wordt er gezegd" daar ligt bestek" erg raar.

29. Ezzat Saleib

30. Vanavond gegeten bij Proeflokaal Sijgje in Voorburg. Ik had van te voren telefonisch geinformeerd en glutenvrij was geen probleem, alleen de dressing en saus werd weggelaten vertelde men mij. Echter nu bleek dat er geen gv brood vooraf was, maar hier kan ik wel mee leven. Echter bleek er ook geen vervanging van de friet die in glutenbevattende olie werd gebakken te zijn. Geen aardappeltjes, geen purree. M'n vriendin zei nog dat het zo geen volledige maaltijd was...Misschien hebben we brood zei de serveerster nog🤔... Een ober kwam vervolgens nog wel salade zonder dressing brengen...

6,7