Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Voorburg verdeeld zijn.

1. geen gast meer

Het eten was erg lekker, maar erg weinig, een gemiddelde eter zit er zeker niet van vol, het leek wel een kinder menu. Verder geen ouzo gekregen. Personeel was vriendelijk.

Ik ga voortaan naar een andere Griek helaas.

2. Internationaal Voorburg

Wij kwamen hier spontaan "binnenvallen" op een dinsdagavond. Het was onwijs druk maar gelukkig was er nog een tafeltje voor twee vrij :) We hebben heerlijk gegeten en ook de huiswijn is erg lekker. De sfeer is een woonkamersfeer wat ons heel goed is bevallen. De bediening was heel vriendelijk en attent en ook de eigenaar van de zaak was continue op de werkvloer aanwezig. Dus een geslaagde avond !!!

3. Afgelopen week het herfstarrangement geboekt. 4 gangen inclusief aperitief en koffie na. We hebben de hele avond heerlijk gegeten. Aan het einde van de avond hebben we 7 verschillende borden voor onze neus gehad. We kunnen niet anders zeggen dan dat we super gerechten gegeten hebben. Mooi gepresenteerd en dus een feest voor het oog. De service is ook zeer attent en de sommelier komt voor elke wijn aan tafel om uitleg te geven. De wijnen waren allemaal goed afgestemd op de gerechten. De ambiance / sfeer van Savelberg is klassiek, daar moet je van houden. Prijs / kwaliteit is echter gewoon top! Als je een arrangement neemt zit je niet voor de hoofdprijs te eten en alle drankjes zitten erbij in.

4. Ik was al een tijd niet geweest en dat is maar goed ook. In het verleden was het gewoon een goede Italiaan zonder veel pretenties. Nu is het eten van beroerde kwaliteit met alleen maar goedkope ingredienten. Zelfs de pizza's lijken nergens meer op.

3,4
  5. Lunchroom Voorburg

Mieke voogt

Altijd vriendelijk, attent en leuk. En het eten is er nog heerlijk ook!

6. Ga naar Chicken dinner voor lekker eten, gezelligheid en een top service ! Kortom een Chicken dinner is top. En nog leuker is... je kunt een gerecht winnen via twitter.

7. Kleine eetwaren Voorburg

Zeer lekker gegeten.
    Kapsalon, en spareribs waren wederom heerlijk, en goed warm.

Bezorger was zeer vriendelijk en goed op tijd. Zeker voor herhaling vatbaar.

8. Lekker gevarieerd eten, snelle service en zeer klantvriendelijk. Niet je typische snackbar; broodje donner en sinds een tijdje ook roti op het menu! Ook zeer redelijke prijzen! Topzaak!

9. Heerlijk eten, alle produkten zijn van zeer goede kwaliteit.
    Goede service en gezeligheid.

Weer eens wat anders dan een `gewone` snackbar.

10. R. van der Heiden

11. Ik vind dat het eten bij Chicken Dinner echt heerlijk is want het wordt vers gemaakt. Mijn favoriete maaltijd bij Chicken Dinner is de tosti. De sfeer is ook echt heel leuk want er is altijd wel vrolijkheid. Ik kom minimaal 1x per week bij chicken dinner (:

12. Chicken Dinner is een leuke zaak met goed eten voor een mooie prijs. De werknemers zijn altijd vriendelijk en de sfeer wordt steeds beter!

13. Sebastiaan

14. Bezoek Chicken Dinner al 1,5 jaar en ben er heel erg tevreden mee! Elke dag verschillende acties, het eten is vers en snel klaar en er werken altijd aardige mensen.
    Chicken dinner heeft een groot assortiment, verschillende handige meeneem artikelen en aardige prijzen!

15. Leuk restaurant en heel goed eten

16. Gisteren voor het eerst 'Bij de Haard'. Leuk restaurant, Bistro-achtig. Gevarieerde kaart, mooie gerechten, fijne bediening. Alleen jammer dat je een restaurant soms ook met bepaalde andere gasten moet delen ;) Oververmoeide babies en peuters horen thuis te blijven bij de oppas of bij IKEA/ McDonalds in de ballenbak te ravotten ;) Iedere goede ouder zal het bekende point-of-no-return herkennen bij hun kind. Helaas bleek dit bij het betreffende gezelschap niet het geval, maar om dat nu het restaurant aan te rekenen, vind ik wel erg minnetjes!
    Ik kom zeker een keer terug. In de hoop dat het dan wat rustiger is ;)

17. eten & drinken
    Opmaak van het bord zag er zeer aantrekkelijk uit. De Ikan Bali was dan ook zeer smaakvol en heerlijk gekruid. Qua zout precies pas, dus niet te zout! Dit is de echte authentieke Indonesische keuken. Aanrader!

service
    Bediening is attent en zeer vriendelijk. Bediening is niet te nadrukkelijk aanwezig en geeft juist precies dat ontspannen gevoel, in balans.

sfeer
    De afhaalvitrine passeer je bij binnenkomst. Deze is zeer schoon. Dat geeft een goed gevoel. Het is een gezellig klein restaurant met goede sfeer. Vrij strak interieur maar wel knus. Netjes en overzichtelijk.

prijs/kwaliteit
    Kortom, zeer positieve totaalervaring. Hoge kwaliteit tegen een keurige prijs.

18. Lunchroom Voorburg

Eten & drinken
    Broodje BLTC (bacon, lettuce, tomato & cheese) is één van de goedkoopste broodjes van het menu. Desalniettemin is het een heerlijk broodje met flink formaat. Droge wittte wijn is fantastisch voor de prijs.

Service: snelle en zeer vriendelijke bediening

Sfeer : open schone keuken en is zichtbaar vanaf de zitplaatsen, warme ambiance

Prijs/kwaliteitverhouding uitstekend.

19. Lunchroom Voorburg

eten
    Pannenkoek was zeer smakelijk. Niet te dik of melig. Gewoon goed gebakken. Droge witte wijn was ook goed. Beide hadden goede prijs/kwaliteits-verhouding.

service
    Vriendelijke bediening. Doordat het pand een aantal huiskamers heeft, is het voor de bediening een wat onoverzichtelijke zaak. Bij tweede bestelling wijn ondervond ik dat. Duurde gewoon wat langer dan normaal voor ik de aandacht kon trekken. Maar voor de rest prima.

sfeer
    Gezellige warme omgeving. Houten vloer, huiskamer effect. Afgestemd voor thee en koffiedrinken, lunch, pannenkoeken (kinderen). Niet zo zeer voor diner vind ik.

prijs/kwaliteit
    veel kwaliteit tegen een schappelijke prijs

20. Totaal disrespect voor de klant. Slechtste ervaring ooit in een restaurant. Bedroevend. Wij waren met een gezelschap van 9 personen (2 kinderen) in dit restaurant. Kinderen werden op onsympathieke wijze verondonneerd om stil te blijven. Gasten werden denigrerend toegesproken. Wij moesten meer dan 1,5 uur wachten op de gerechten. Deze waren van matige kwaliteit (hertenbiefstuk was taai, griet was aangebrand, presentatie van de gerechten was onder de maat). Bediening was onwaarschijnlijk onvriendelijk, beledigend en bot en totaal niet uit op het verlenen van welke service of beleving dan ook. Dit was bijna een surrealistische ervaring (een soort Fawlty Towers). Tenslotte eindigde de avond in een zeer vervelende discussie met bedienend personeel en de eigenaar die totaal niet klantgericht was en zich als een ordinaire straatvechter ontpopte. Dit nooit meer! Een legendarische ervaring, maar dan in het (zeer) negatieve. Blijft hier weg!

21. Met vrienden hier "gedineerd" met Groupon voucher. Restaurant pas in juli 2011 geopend. Desondanks verliep de organisatie vlekkeloos en ondanks de drukte geheel zonder stress. Trendy en gezellige inrichting. Maaltijden alleen met verse ingrediënten en zeer smaakvol bereid. Gerechten zien eruit als schilderijtjes zoals in een sterrenrestaurant. Prima vlotte en leuke bediening met korte toelichting op de gerechten. We aten o.m. een soep van pastinaak! Heerlijk bereid. Een bijna vergeten groente. Een aanrader in alle opzichten!

22. Ze hebben heerlijk eten!
    Alleen controleer ook wat je besteld heb en wat je krijgt want het gaat geregeld fout.
    Het is ons nu 2x achter elkaar gebeurd dat we hot spare ribs kregen i.p.v. knoflook. En stokbrood dat nog niet klaar was, dus naar deeg smaakte. Maar ze hebben het leuk opgelost door gratis teramisu te geven.
    Verder is het een toptent ook om te eten niet alleen voor afhalen. Ze hebben leuk personeel en er hangt een goede sfeer.

23. Beste patat van Voorburg.
    Alleen jammer dat ik nergens de openingstijden kan vinden.
    Echt een TOP tent!

24. Mooie plek naast de kerk met gezellig en vriendelijk personeel. Simpele kaart met lekker eten.

25. Prima snackbar, heerlijk eten en veel extra's die je niet in elke snackbar zult vinden.

Een toppertje dus!

26. Sinds jaar en dag vaste regelmatige bezoeker van Kreta maar volgens onze mening in kwaliteit enorm achteruit gegaan en besloten om voortaan links te laten liggen.

Waar o waar is de Ouzo gebleven bij binnenkomst?

Op zich probeert het personeel vriendelijk te zijn maar ze stralen het zeker niet meer uit. Het eten was qua hoeveelheid onvoldoende voor normale eters en veel te zout. De Griekse salade bij de Jumbo voldoet beter aangezien zij er nog olijven en feta in doen, bij Kreta gisteravond ontbraken deze (m.i. belangrijke) aspecten.
    De Tzaziki was met minst wat ik ooit bij een Grieks restaurant heb gezien en gezien de hoeveelheid belachelijk duur want je krijgt het namelijk niet standaard bij de maaltijd.

Tevens bijna 20 minuten zitten wachten op één van de zeer jonge serveersters om een nagerecht te bestellen maar helaas werden wij genegereerd.

Jammer, wij kwamen er graag, met de nadruk op kwamen.

27. Wij hebben hier inmiddels al een aantal keer gegeten, en wij vinden het hier ontzettend goed. Het eten is goed bereid en wordt mooi gepresenteerd, daarbij kun je kiezen of je bij je 3 of 4 gangen menu ook een wijn arrangement er bij wilt, je kunt kiezen uit hele maar ook halve glazen (wat wij er fijn vinden) Daarbij is de bediening uitstekend, alles wordt goed in de gaten gehouden, en je hoeft zelf nooit ergens om te vragen. Wat ook erg belangrijk is, is dat de stoelen erg comfortabel zitten. Je kunt merken dat deze mensen erg hun best doen en wij zien dat ze goed begrijpen hoe je een goed restaurant neer moet zetten. Kortom een goed restaurant met heerlijk eten, lekkere wijnen voor een goede prijs! Wij komen hier zeer zeker terug!
    Note: Elke maand wordt de kaart veranderd.

28. Fam. van Driel

2x gegeten en het was perfect, ons laten verrassen door de kok. Het is een leuk en trendy restaurant, waar je op je gemak zit.

29. Bij mooi weer op het terras even wat gedronken en een salade gegeten. Kwaliteit is prima, sfeer is lekker ontspannen, meubilair is redelijk netjes, goed schoon eet- en drinkgerei, bediening voldoende vlot, de locatie is mooi langs het water.

De prijs is naar onze mening vrij hoog. Voor een glas rose 5 euro is een procent of 20-30 hoger dan bij vergelijkbare zaken. Voor de salade geldt hetzelfde, prijs voor limonade was gemiddeld voor de horeca.

Wie niet op een cent hoeft te kijken, zeker doen! Wie echter wat minder te besteden heeft zou ik aanraden een ook goed maar voordeliger alternatief te zoeken want die zijn er naar onze ervaring ook.

30. Ik zou zeggen mensen ervaar het zelf meerdere malen gegeten en inderdaad oude potten maar dat is juist de charme, het is wel schoon vet en ook de afzuigkappen zijn schoon het vlees is van goede kwaliteit.