Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Voorburg verdeeld zijn.

Eten is goed. Bediening iets te gemaakt vriendelijk.
    Ben je voor het eerst bestel je biefstuk… met stokjes niet te doen. Wordt er gezegd" daar ligt bestek" erg raar.

2. Shoarma Voorburg

Ezzat Saleib

Vanavond gegeten bij Proeflokaal Sijgje in Voorburg. Ik had van te voren telefonisch geinformeerd en glutenvrij was geen probleem, alleen de dressing en saus werd weggelaten vertelde men mij. Echter nu bleek dat er geen gv brood vooraf was, maar hier kan ik wel mee leven. Echter bleek er ook geen vervanging van de friet die in glutenbevattende olie werd gebakken te zijn. Geen aardappeltjes, geen purree. M'n vriendin zei nog dat het zo geen volledige maaltijd was...Misschien hebben we brood zei de serveerster nog🤔... Een ober kwam vervolgens nog wel salade zonder dressing brengen...

Vertaal van English naar Nederlands

Vreselijk. Bij aankomst al moeten wachten tot we geholpen werden. Service was zeer onprofessioneel, we kregen erg vaak het verkeerde voedsel en het heeft 1 uur (!) geduurd tot we het eten van de eerste ronde kregen, hierbij miste wel nog de sushi die na anderhalf uur nogsteeds niet kwam. Na de mevrouw hierop te hebben aangesproken vroeg ze of ik die sushi in de derde ronde wilde opschrijven. Nou nee, want dat is mijn keuze uit ronde 1. Ik werd niet geholpen om toch mijn sushi te krijgen. Verder was het eten lauw en duurde het zeer lang voordat we überhaupt het eten uit de volgende rondes kregen. Kortom, Ik kom hier nooit meer.

Schoon en mooi restaurant, geen massa gebeuren maar redelijk intiem. Eten is lekker en een ruime keuze. Dessert keuze is beperkt maar ook goed. Personeel is vriendelijk en attent. Echt een bezoek waard!

Heerlijk eten, erg vers en veel keuze. Lekkerste sushi restaurant in de regio. Zeer vriendelijk personeel.

8. Chinees-Indisch Voorburg

Slecht eten, slechte bediening, we konden er wel om lachen, dus hebben we best n gezellige avond gehad maar niet dankzij t eten 😩😩

Het eten is heerlijk, zowel de sushi als de warme gerechten zijn zeker een 10 waard. Veel keuze ook qua desserts. Erg vriendelijke bediening.

Jacqueline

De bediening is super lief en ze doen alles om het naar je zin te maken.
    Het eten is heerlijk en erg gezellig dat je zelf gerechten ja grillen aan de tafel.
    De sushi is vers en lekker.
    Zeker een aanrader.

Mahsa Shahabi

Sushi is heel vers en lekker. Mooi ingericht en persoonlijke service is goed.

Rico

Aardig en vriendelijk personeel eten was heerlijk vers en perfect gaan zeker terug.

Rene van den Hoek

Brigitte

Het was een zeer geslaagde avond! Heerlijk gegeten en de bediening snel en heel aardig!

17. Indonesisch Voorburg

Onbetrouwbare toko! Afgelopen donderdag hadden we van te voren besteld voor 17:45. Konden het pas na 18:00 meenemen. Dit was vervelend omdat we een strak tijdschema hadden. Vervolgens komen we er achter dat ze maar 4 maaltijden hadden geleverd terwijl we voor 5 hadden besteld en betaald! Meteen gebeld en afgesproken dat we het geld van de niet geleverde maaltijd vergoed zouden krijgen omdat de extra maaltijd pas een uur later geleverd kon worden! Toen kwam ineens veel later een busje voorrijden om de missende maaltijd af te leveren zonder de afgesproken compensatie! Weer gebeld en het antwoord gekregen dat ze toch geen compensatie wilde geven. Ik was een trouwe klant van jullie maar na deze streek zijn wij allemaal helemaal klaar met jullie! Wij raden jullie nooit meer aan. Integendeel zelfs. En dat allemaal voor een lullig bedrag van een paar euro. Ongelooflijk dom!

18. Indonesisch Voorburg

Fred de Vries

Gisteren weer bij Saris Manis gegeten en de kwaliteit van het eten en van de bediening blijft voortreffelijk. Dit is authentiek Indonesisch eten waarbij je je eten zelf kun samenstellen door dat je kiest uit groenten en vlees op de kaart.

19. Italiaans Voorburg

Jan van der helm

Ik kom al 30 jaar in deze fantastische pizzeria. En ook mijn kinderen willen niets anders. Voor ons de beste pizzeria van het land op een fantastische locatie met gigantisch vriendelijk personeel in een meer dan gezellige zaak.

Vriendelijk ontvangst. Wij waren er via een actie. Bij een normale prijs vind ik de hoeveelheid van het voorgerecht en nagerecht teduur in vergelijking met wat je krijgt. De amuse tussendoor konden we waarderen. Sate was heel lekker maar de kalfsvlees steak tartaar vonden we een stuk minder lekker.

Weinig salade. Al met al ook door de gezellige sfeer en nette opmaak van borden. En de smaak. Vonden wij het een aanrader.

Er werden mensen weg gestuurd die niet gererveerd hadden maar naar mijn inziens hadden deze mensen aan de bar hadden kunnen zitten mits er ook iemand achter staat. Tafels kwamen al vrij snel vrij.

T Wiegersma

Vriendelijk en klantgericht. Open mind. Goede bediening.
    Prima kwaliteit.

22. Broodjes Voorburg

Al heel wat jaren komen wij hier om af en toe een patatje af te halen. Het personeel is met enige regelmaat gewisseld maar altijd stond er vriendelijk personeel achter de toonbank. Echter, wat er nu in de snackbar aan personeel staat is zeer klantonvriendelijk. Een paar weken eerder al een keer 'vergeten' en, nadat er heel wat klanten na mij al weggingen met hun bestelling, gevraagd hoe het met mijn bestelling zat. Kan een keer gebeuren natuurlijk. Echter, gebeurde vandaag weer precies hetzelfde en ook andere klanten waren verbaasd dat zij eerder hun bestelling ontvingen en ik er nog steeds stond. Vervolgens schept de dame de overgebeleven en afgekoelde patat van de vorige klanten uit de bak in een zak (amper 2 patat bij elkaar terwijl ik er 3 had besteld) en noemde ze een te hoge prijs. Toen ik aangaf dat deze prijs niet klopte (de menulijst hangt boven de toonbank) kreeg ik een grote mond en moest ik maar gewoon betalen wat ze zei. Ook haar collega die ik later aan de telefoon had om aan te geven dat de bestelling alsnog niet klopte (te dom voor woorden dus) was ronduit asociaal. Jammer, naar deze tent gaan wij nooit meer, terwijl Stuut vroeger een prima snackbar was en toen nog een begrip was in Voorburg.

Gezellige restaurant, heerlijk gegeten. Vriendelijke bediening.

Leuke, gezellige, drukke 'Spaans-achtige' sfeer. Ondanks de toenemende drukte vlotte en vriendelijke bediening en ook het eten is voor herhaling vatbaar.

Afgelopen dinsdag super lekker gegeten bij La Cubanita. Vriendelijk ontvangen en direct naar de tafel gebracht. Het was gezellig druk en er hing een goede sfeer. Ze hebben twee hele leuke acties op het moment. Als je twee cocktails besteld krijg je een La Cubanita waaier cadeau. En een arrangement waarbij je een Walibi ticket krijgt. Dat is natuurlijk altijd leuk. Wij komen hier zeker terug, het eten en de bediening was erg goed.

Afgelopen dinsdag super lekker gegeten bij La Cubanita Alphen aan den Rijn. Vriendelijk ontvangen en direct naar de tafel gebracht. Het was gezellig druk en er hing een goede sfeer. Ze hebben twee hele leuke acties op het moment. Als je twee cocktails besteld krijg je een La Cubanita waaier cadeau. En een arrangement waarbij je een Walibi ticket krijgt. Dat is natuurlijk altijd leuk. Wij komen hier zeker terug, het eten en de bediening was erg goed.

27. Indonesisch Voorburg

Ik ben in de gelukkige omstandigheid dat ik in Voorburg binnen een kring van 3km de beste toko's van Nederland heb zitten. De meeste heb ik in de loop der jaren wel uitgeprobeerd, maar er is er één die er met kop en schouders boven uit springt. Altijd perfecte kwaliteit: knapperige groenten en heerlijk gekruide vlees- en visgerechten.
    Het vriendelijke personeel is smetteloos gekleed en als je de keuken inkijkt, dan is het altijd schoon en opgeruimd.
    Voor een toko is zelfs het restaurantgedeelte gezellig en nodigt uit om ter plaatse je maaltijd te gebruiken. Het is echter jammer dat je er geen biertje kan bestellen.
    De eigenaresse timmert echter niet aan de weg en het lijkt wel of ze er geen ruchtbaarheid aan wil geven. Valse bescheidenheid! Deze zaak kan zich meten met de beste toko's.

Frederick

Heerlijk gegeten, vooraf een anti pasta met verschillende soorten vleeswaren en kaassoorten en de calamari. Als hoofdgerecht had ik een pizza di parma en mijn partner een pasta met truffel. Beide smaakte super. Bediening erg attent en alles kwam vlot op tafel. Misschien als tip; een wat uitgebreidere wijnkaart! Prijs kwaliteit is prima in orde!

Vandaag afgehaald ,zou na 40 minuten klaar staan ,duurde 1 uur, toen ik daarvan wat zei kreeg ik een grote mond van de eigenares laatste keer afgehaald en ga er nooit meer uit eten

Annette Popma

Hier heel gezellig met een lieve oud-collega geluncht op 21.6.2017.
    Zeer vriendelijke bediening en lekkere tostí's.
    Gezellige inrichting. Een aanrader !