Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Voorburg verdeeld zijn.

Het was een zeer geslaagde avond! Heerlijk gegeten en de bediening snel en heel aardig!

2. Indonesisch Voorburg

Onbetrouwbare toko! Afgelopen donderdag hadden we van te voren besteld voor 17:45. Konden het pas na 18:00 meenemen. Dit was vervelend omdat we een strak tijdschema hadden. Vervolgens komen we er achter dat ze maar 4 maaltijden hadden geleverd terwijl we voor 5 hadden besteld en betaald! Meteen gebeld en afgesproken dat we het geld van de niet geleverde maaltijd vergoed zouden krijgen omdat de extra maaltijd pas een uur later geleverd kon worden! Toen kwam ineens veel later een busje voorrijden om de missende maaltijd af te leveren zonder de afgesproken compensatie! Weer gebeld en het antwoord gekregen dat ze toch geen compensatie wilde geven. Ik was een trouwe klant van jullie maar na deze streek zijn wij allemaal helemaal klaar met jullie! Wij raden jullie nooit meer aan. Integendeel zelfs. En dat allemaal voor een lullig bedrag van een paar euro. Ongelooflijk dom!

3. Indonesisch Voorburg

Fred de Vries

Gisteren weer bij Saris Manis gegeten en de kwaliteit van het eten en van de bediening blijft voortreffelijk. Dit is authentiek Indonesisch eten waarbij je je eten zelf kun samenstellen door dat je kiest uit groenten en vlees op de kaart.

4. Italiaans Voorburg

Jan van der helm

Ik kom al 30 jaar in deze fantastische pizzeria. En ook mijn kinderen willen niets anders. Voor ons de beste pizzeria van het land op een fantastische locatie met gigantisch vriendelijk personeel in een meer dan gezellige zaak.

5. Internationaal Voorburg

Vriendelijk ontvangst. Wij waren er via een actie. Bij een normale prijs vind ik de hoeveelheid van het voorgerecht en nagerecht teduur in vergelijking met wat je krijgt. De amuse tussendoor konden we waarderen. Sate was heel lekker maar de kalfsvlees steak tartaar vonden we een stuk minder lekker.

Weinig salade. Al met al ook door de gezellige sfeer en nette opmaak van borden. En de smaak. Vonden wij het een aanrader.

Er werden mensen weg gestuurd die niet gererveerd hadden maar naar mijn inziens hadden deze mensen aan de bar hadden kunnen zitten mits er ook iemand achter staat. Tafels kwamen al vrij snel vrij.

T Wiegersma

Vriendelijk en klantgericht. Open mind. Goede bediening.
    Prima kwaliteit.

7. Broodjes Voorburg

Al heel wat jaren komen wij hier om af en toe een patatje af te halen. Het personeel is met enige regelmaat gewisseld maar altijd stond er vriendelijk personeel achter de toonbank. Echter, wat er nu in de snackbar aan personeel staat is zeer klantonvriendelijk. Een paar weken eerder al een keer 'vergeten' en, nadat er heel wat klanten na mij al weggingen met hun bestelling, gevraagd hoe het met mijn bestelling zat. Kan een keer gebeuren natuurlijk. Echter, gebeurde vandaag weer precies hetzelfde en ook andere klanten waren verbaasd dat zij eerder hun bestelling ontvingen en ik er nog steeds stond. Vervolgens schept de dame de overgebeleven en afgekoelde patat van de vorige klanten uit de bak in een zak (amper 2 patat bij elkaar terwijl ik er 3 had besteld) en noemde ze een te hoge prijs. Toen ik aangaf dat deze prijs niet klopte (de menulijst hangt boven de toonbank) kreeg ik een grote mond en moest ik maar gewoon betalen wat ze zei. Ook haar collega die ik later aan de telefoon had om aan te geven dat de bestelling alsnog niet klopte (te dom voor woorden dus) was ronduit asociaal. Jammer, naar deze tent gaan wij nooit meer, terwijl Stuut vroeger een prima snackbar was en toen nog een begrip was in Voorburg.

Gezellige restaurant, heerlijk gegeten. Vriendelijke bediening.

Leuke, gezellige, drukke 'Spaans-achtige' sfeer. Ondanks de toenemende drukte vlotte en vriendelijke bediening en ook het eten is voor herhaling vatbaar.

Afgelopen dinsdag super lekker gegeten bij La Cubanita. Vriendelijk ontvangen en direct naar de tafel gebracht. Het was gezellig druk en er hing een goede sfeer. Ze hebben twee hele leuke acties op het moment. Als je twee cocktails besteld krijg je een La Cubanita waaier cadeau. En een arrangement waarbij je een Walibi ticket krijgt. Dat is natuurlijk altijd leuk. Wij komen hier zeker terug, het eten en de bediening was erg goed.

Afgelopen dinsdag super lekker gegeten bij La Cubanita Alphen aan den Rijn. Vriendelijk ontvangen en direct naar de tafel gebracht. Het was gezellig druk en er hing een goede sfeer. Ze hebben twee hele leuke acties op het moment. Als je twee cocktails besteld krijg je een La Cubanita waaier cadeau. En een arrangement waarbij je een Walibi ticket krijgt. Dat is natuurlijk altijd leuk. Wij komen hier zeker terug, het eten en de bediening was erg goed.

12. Indonesisch Voorburg

Ik ben in de gelukkige omstandigheid dat ik in Voorburg binnen een kring van 3km de beste toko's van Nederland heb zitten. De meeste heb ik in de loop der jaren wel uitgeprobeerd, maar er is er één die er met kop en schouders boven uit springt. Altijd perfecte kwaliteit: knapperige groenten en heerlijk gekruide vlees- en visgerechten.
    Het vriendelijke personeel is smetteloos gekleed en als je de keuken inkijkt, dan is het altijd schoon en opgeruimd.
    Voor een toko is zelfs het restaurantgedeelte gezellig en nodigt uit om ter plaatse je maaltijd te gebruiken. Het is echter jammer dat je er geen biertje kan bestellen.
    De eigenaresse timmert echter niet aan de weg en het lijkt wel of ze er geen ruchtbaarheid aan wil geven. Valse bescheidenheid! Deze zaak kan zich meten met de beste toko's.

Frederick

Heerlijk gegeten, vooraf een anti pasta met verschillende soorten vleeswaren en kaassoorten en de calamari. Als hoofdgerecht had ik een pizza di parma en mijn partner een pasta met truffel. Beide smaakte super. Bediening erg attent en alles kwam vlot op tafel. Misschien als tip; een wat uitgebreidere wijnkaart! Prijs kwaliteit is prima in orde!

Vandaag afgehaald ,zou na 40 minuten klaar staan ,duurde 1 uur, toen ik daarvan wat zei kreeg ik een grote mond van de eigenares laatste keer afgehaald en ga er nooit meer uit eten

Annette Popma

Hier heel gezellig met een lieve oud-collega geluncht op 21.6.2017.
    Zeer vriendelijke bediening en lekkere tostí's.
    Gezellige inrichting. Een aanrader !

16. Afhaal en bezorg Voorburg

A.Michelle

Bestelling incompleet geleverd, ik had kipfilet besteld en die ontbrak... gebeld naar de Beren Voorburg, kreeg ik iemand aan de lijn die zei dat dat nog nooit eerder was gebeurd en dat hij eerst maar eens de camera beelden nakijken... na een lang gesprek dan uiteindelijk toch nieuw kipfilet gehad maar m'n patat was inmiddels koud!

17. Lunchroom Voorburg

Regelmatig ben ik te vinden bij Brasserie Aangenaam. Samen met mijn collega's, zijn wij vrijwel iedere week op de maandag , woensdag en donderdag te vinden bij Brasserie Aangenaam.
    Jammer genoeg zal je ons op de maandag niet meer treffen. Wat een regelrechte ramp! Het is nu al een paar weken op rij raak op de maandag en nu hebben wij besloten niet meer te komen lunchen. Mijn collega's en ik begrepen er werkelijk niets van!

Op de maandag is het eten zo dusdanig slecht , terwijl dit op de andere dagen onwijs goed is. Uit nieuwsgierigheid hebben wij toch gekeken of er iemand anders in de keuken staat op de maandag. Iedere maandag zien wij een dame en de rest van de dagen wanneer het eten dus wel goed smaakt staat er een andere dame in de keuken.

Wij hebben meerdere malen op de maandag 20 tot 30 minuten moeten wachten op ons eten , terwijl het op de andere dagen maar 10 minuten duurt en het vaak nog veel drukker is. Wij hebben meerdere malen donkere omeletten geserveerd gekregen , clubsandwich met rosbief waar 2 plakken rosbief op te vinden zijn en het brood zo verschrikkelijk klein gesneden is dat je het eerder een wandeling door de kaart kan noemen. En dat voor 8 Euro?!?

Wij begrijpen dat de andere dame uit de keuken ook recht heeft op vrije dagen, dus ons advies luidt dan ook: ga met 2 personen in de keuken staan of neem alsjeblieft iemand anders aan voor de keuken op de maandag.

Wij komen op de maandag in ieder geval niet meer lunchen! De bediening is vriendelijk en klantgericht, het is alleen behoorlijk sneu om te zien hoe vaak zij excuses aan moeten bieden aan gasten, omdat het allemaal te lang duurt of omdat er iets mis is. Jammer hier gaan jullie gasten op verliezen.

Groet,
    Jaylinn

Het biologische buffet wat 1x in de maand wordt gehouden op vrijdagavond is zeer aan te raden!

19. Internationaal Voorburg

Wij wilden afgelopen zondag 7 mei gezellig met 7 man uiteten. Van te voren hadden wij gereserveerd en kregen wij een bevestiging van de reservering via de mail. Ook hadden wij in de reservering ons mobiele nummer opgegeven.

Op de desbetreffende zondag verzamelden we allemaal (het gezelschap bestond uit verschillende gezinnen) voor het restaurant. Tot onze verbazing bleek het restaurant dicht en hing op de deur een papiertje met de mededeling dat ze vandaag "wegens omstandigheden" dicht waren en maandag weer open gingen. Wij waren onwijs teleurgesteld. Deels omdat het restaurant opeens dicht was, maar ook omdat wij helemaal niet op de hoogte waren gesteld terwijl het restaurant ons telefoonnummer en ons mailadres had. Wij konden ons voorstellen dat men in een ernstige situatie (plotseling overleden, e.d.) vergeet de klanten af te bellen dus we konden ons erbij neerleggen.

De dagen daarna verwachtten wij een mail/belletje met excuses of enigszins een uitleg. Tot onze teleurstelling kregen we dit niet en hebben we zelf een mail gestuurd met daarin ons begrip voor het geval er een ernstige situatie zich had voorgedaan, maar dat we het toch jammer vonden dat we zo als klant werden behandeld.

Een kennis van ons at afgelopen week bij De Lof Der Zotheid en kaartte dit aan. De eigenaar gaf toen aan dat hij het restaurant die dag had gesloten in verband met een voetbalwedstrijd... Meteen viel ons medeleven weg. Wat ontzettend klantonvriendelijk om de klanten die gereserveerd hebben voor die dag en zelfs een bevestiging hebben gekregen niet even af te bellen. Wij vinden dit echt het toppunt van onfatsoenlijkheid en klantonvriendelijkheid.

Wij stonden voor een dichte deur en zijn hals over kop maar ergens anders gaan eten, omdat meneer zo nodig naar een voetbalwedstrijd wilde en te beroerd was even af te bellen. Reserveren heeft hier dus geen zin.

Brigitte v.d.Krogt

We hebben heerlijk gegeten, maar vonden een aantal gerechten eigenlijk te lauw, het had warmer gemogen.
    Verder was het goed.

H.Feenstra

De bediening was vriendelijk, maar de tijd tussen de gangen duurde veeeel te lang.
    We waren om 18.45 binnen en tegen 10u kregen we het dessert van het 3-gangenmenu. De kinderen kregen erge trek en verveelden zich daardoor.
    Ik had spijt dat ik de krentenbollen, uit de auto, niet mee genomen had!

Het eten is kwalitatief goed er ziet er verzorgd uit. Wel erg jammer dat de hoeveelheid die je krijgt echt heel weinig is. Zo weinig dat we na een 3-gangenmenu eigenlijk ergens anders weer hebben bijgegeten. Waren geen aardappeltjes of salade bij aanwezig. De prijs was ook behoorlijk aan de prijs.

Ook erg jammer dat wanneer je in het midden van de zaak zit, dat je dan in een keuken moet kijken die daar helemaal niet voor bedoeld is. Kom hier niet meer terug omdat de verhouding tussen de prijs en wat je er voor krijgt niet in verhouding is.

Openingstijden tot 23 uur staat op de site
    Maar om 21 uur kan je geen koffie meer krijgen want het apparaat is al schoongemaakt
    Het personeel zat lekker buiten op het terras een biertje te drinken met vrienden
    Hoezo klantonvriendelijkheid !!!!

24. Indonesisch Voorburg

Ben

Vandaag na een middagje Scheveningen even bij Toko Eddo geweest... Zondagavond om 19.30 uur. Er stond dat ze tot 20.00 uur open waren en we zeiden dat we snel zouden eten. Toch ging het niet van harte, terwijl er tijdens het eten er nog allemaal klantjes eten kwamen afhalen... Wij eten in 20 minuutjes meestal en da's ruim.
    Afijn, ik wilde wel een nasi kuning en mijn vriendin een nasi goreng rames pedis. Gaat de dame achter de bali alles wat ze schepte opnieuw wegen. Met gevolg dat we 23 € voor 2 bordjes moesten afrekenen. Zien we op het menu-kaartje wat op tafel stond de nasi kuning incl kip/rund 4 groenten en half eitje maar € 9 kost.
    Wij hebben hiernaar gevraagd en toen kwamen de excuusjes van... maar sommige klanten willen aparte dingen etc... en dan word het duurder. Wij hebben normale gerechten besteld en ik vind dat ze zoiets van tevoren had kunnen aangeven. Ik weet heus wel dat niet alles even duur hoeft te zijn, maar dit is ronduit belachelijk...
    Ik heb zelf jaren in horeca gelegenheden gewerkt in mijn jeugd... maar wat bij Toko Eddo achter de Bali staat zijn net robots... Jammer dat die slechte bediening de naam Toko Eddo naar de filistijnen helpt!
    Ik kom hier niet meer...

s.a.leloux

Wij waren hier voor de eerste keer en onze ervaring was echt heel goed. We komen zeker nog eens terug.

26. Grieks Voorburg

Welkomstdrankje moest ik zelf om vragen. Stokbrood was kruimelig en vreemd, kruidenboter was gewoon minder dan de boter die je in de supermarkt koopt. Dit is een Griek die met droge ogen vertelt dat tzatziki saus niet standaard bij je gerecht hoort (mayonaise mag je van mij best bij de patat doen). De porties zijn gewoon te weinig (na aandringen kreeg ik extra). Nadat ik aangaf dat ik het duur vond en weinig, kreeg ik een verhaal van moeilijke tijd, mensen vragen om kleine porties en we hebben goeie kwaliteit vlees, wat volgens mij niet waar was. Ik heb een foto geupload, ben benieuwd of er een levende ziel is die dat zonder mayonaise en tzaziki saus 23 euro waard vindt. Het is dat men er vriendelijk was en een beetje probeerde de porties te vergroten, zodat ik m'n extra portie kon delen met mijn companen omdat we allemaal nog trek hadden. Echt wel jammer, want het is op zich een gezellige tent om te vertoeven.

27. Italiaans Voorburg

Nooit eerder bij Fratelli geweest. We hadden gereserveerd maar moesten meer dan een half uur wachten. Met ons nog veel meer mensen. Er was blijkbaar iets fout gegaan met de reserveringen. Dat was jammer. Het eten was lekker en het werd ook tegelijk gebracht. Het was er wel erg warm. Ventilatie liet te wensen over.

28. Internationaal Voorburg

Lu See Groeneveld - Lee

Op 11 maart j.l. heb ik een feestdiner gehad ter ere van 50 jaar in Nederland wonend! Het werd een onvergetelijke dag dankzij het sluitstuk in EIGENWIJZ.

Danielle

Weer heerlijk tapas gegeten! Kom zeker nog eens terug!

30. Internationaal Voorburg

Mariette Aben

Afgelopen dinsdag met z'n vieren gegeten bij jullie in Voorburg. Gewoon perfect. Goede kaart, lekkere wijn, heel goed zuiver eten. Vooral ook voor de vegetariër onder ons. En bovenal een hele prettige en goede bediening. We waren onder de indruk van de rust en de gastvrijheid die de wat oudere meneer uitstraalde. We gaan zeker terugkomen.