Bezorgrestaurants in de buurt van Kreta

ma lunch 12:00 - 14:00 diner 17:00 - 22:00

ma lunch 12:00 - 14:00 diner 17:00 - 22:00

1194945521 63
1201582343 65
1208219164 73
1327681953 65
1420597455 76
1473692028 71

1. Welkomstdrankje moest ik zelf om vragen. Stokbrood was kruimelig en vreemd, kruidenboter was gewoon minder dan de boter die je in de supermarkt koopt. Dit is een Griek die met droge ogen vertelt dat tzatziki saus niet standaard bij je gerecht hoort (mayonaise mag je van mij best bij de patat doen). De porties zijn gewoon te weinig (na aandringen kreeg ik extra). Nadat ik aangaf dat ik het duur vond en weinig, kreeg ik een verhaal van moeilijke tijd, mensen vragen om kleine porties en we hebben goeie kwaliteit vlees, wat volgens mij niet waar was. Ik heb een foto geupload, ben benieuwd of er een levende ziel is die dat zonder mayonaise en tzaziki saus 23 euro waard vindt. Het is dat men er vriendelijk was en een beetje probeerde de porties te vergroten, zodat ik m'n extra portie kon delen met mijn companen omdat we allemaal nog trek hadden. Echt wel jammer, want het is op zich een gezellige tent om te vertoeven.

2. Goed restaurant, beste Griek waar ik ooit geweest ben! Heerlijk vlees en een top service, tot de volgende keer!

3. S.J. de Gier

Ik kom al 26 jaar bij restaurant Kreta in Voorburg omdat het eten altijd goed is. Verder voel ik mij als kind aan huis daar door de ongedwongen sfeer. De service is ook goed en de prijs is ook betaalbaar. Verder is het restaurant voor iedereen toegankelijk en binnen ook daarop aangepast ( voor mensen met een handicap ). Ik ben gisteren dus weer geweest samen met mijn vriendin die de vleesschotel zo lekker vind ( 5 soorten vlees ) en we hebben de Griekse vleessoep en als dessert de Special genomen ( diversen soorten ijs met vers fruit ). Het was weer gezellig zoals altijd.

4. We zijn hier voor het eerst geweest. Mijn man had een griekse schotel en ik had een kip schotel. De griekse schotel bestond uit diverse soorten vlees en een beetje patat en een bolletje rijst...dus helemaal niks grieks. Het leek wel een nederlandse maaltijd. Heel flauw, geen lekker sausje een schaaltje sla met komkommer. Mijn kip was gewoon een kipfiletje met patat. Achteraf bleek men een glaasje ouzo te krijgen...alleen wij niet. Toen ik heel vriendelijk informeerde zei de dame: Tja de meeste mensen willen geen ouzo dus moeten we het weggooien en dat is zonde? Kortom dit was de eerste en tevens de laatste keer.

5. Op Valentijnsdag hier heerlijk in een zeer sfeervol versierd restaurant gegeten. Ondanks de drukte zeer vriendelijk personeel en goed eten, onder begeleiding van live muziek. Na afloop van diner werden we verrast met een roos en Valentijnsballon. Hier gaan we zeer zeker vaker terug komen vanuit Rotterdam!

6. Al sinds 20 jaar een restaurant dat wij met regelmaat bezoeken, maar gisteren was zo teleurstellend. Ik bestelde een kipsouvlaki, er kwam een zeer kaal bord met 2 kip spiesjes à 30/40 gram, ongeveer 15 stukjes taaie patat( diepvries) en een troosteloos bolletje tomaten rijst, voor 16,50 euro!!! Of we er tzaziki bij wilden, een heel schoteltje vol à 3,90 euro!!! Twee hoofdschotels en twee drankjes a 42,75 en een illusie armer stonden we weer buiten, jammer maar wij komen niet meer!

7. Truus Verhoef

Wat hebben wij vanavond weer heerlijk gegeten bij Kreta. Wij komen er al 24 jaar, en het is altijd super. De gastvrijheid is er altijd goed, zulke lieve mensen. Voor mij blijft het zeker weten nummer 1.
    De buurtjes.

8. K van Santen

In een woord: uitstekend!

Wat kan je in dit griekse restaurant toch lekker eten.
    Alles is zelfgemaakt en dat is ook zeker te proeven.
    Van het voorgerecht tot het dessert heerlijk genoten!

En de service: TOP!

9. timmer_man2003

Al jaren ons favoriete restaurant. Altijd vriendelijk en snel geholpen. Eten is lekker en vers. Wij eten hier al meer dan 10 jaar (meerdere keer per jaar) en hebben nooit een slechte maaltijd meegemaakt. Zomers buiten zitten geeft echt dat "op vakantie" gevoel.

10. geen gast meer

Het eten was erg lekker, maar erg weinig, een gemiddelde eter zit er zeker niet van vol, het leek wel een kinder menu. Verder geen ouzo gekregen. Personeel was vriendelijk.

Ik ga voortaan naar een andere Griek helaas.

11. Sinds jaar en dag vaste regelmatige bezoeker van Kreta maar volgens onze mening in kwaliteit enorm achteruit gegaan en besloten om voortaan links te laten liggen.

Waar o waar is de Ouzo gebleven bij binnenkomst?

Op zich probeert het personeel vriendelijk te zijn maar ze stralen het zeker niet meer uit. Het eten was qua hoeveelheid onvoldoende voor normale eters en veel te zout. De Griekse salade bij de Jumbo voldoet beter aangezien zij er nog olijven en feta in doen, bij Kreta gisteravond ontbraken deze (m.i. belangrijke) aspecten.
    De Tzaziki was met minst wat ik ooit bij een Grieks restaurant heb gezien en gezien de hoeveelheid belachelijk duur want je krijgt het namelijk niet standaard bij de maaltijd.

Tevens bijna 20 minuten zitten wachten op één van de zeer jonge serveersters om een nagerecht te bestellen maar helaas werden wij genegereerd.

Jammer, wij kwamen er graag, met de nadruk op kwamen.

12. Goede Griek, jammer dat de tzaziki apart moet worden besteld. Kwaliteit is prima!

Is mijn vaste restaurant als ik in Den Haag zit voor mijn werk.

13. Kreeg eerst een glas wijn waar ik niet uit durfde te drinken want zo smerig zag het eruit. Om vervolgens belachelijk gemaakt te worden door de ober die het glas tegen het licht hield om vervolgens te doen alsof hij niet zag wat ik bedoelde! Kreeg een nieuw glas zonder enige excuses.

Geen welkom met ouzo.

Tzatziki zit niet standaard bij je schotel, moet je er apart bij bestellen. En het eten vond ik zeker niet smakelijk.

Bij de meeste Griekse restaurants krijg je veel en veel te veel eten zodat je tonnetje rond naar huis gaat, maar hier krijg je weinig en dan nog laat je het staan omdat je gewoon proeft dat het niet vers is.

Echt het meest onsmakelijke Grieks restaurant dat ik ken! 1 keer, nooit meer!

14. Super! Ik en mijn vriend komen het liefst bij dit restaurant. De sfeer is fantastisch en de kwaliteit van het eten echt geweldig goed! Ik lust niet zo veel en dit restaurant is echt perfect geschikt voor mij. Alles vond ik meer dan lekker, de bediening was super vriendelijk, geweldige ervaring.
    Beste restaurant tot nu toe.

15. Geweldige echt Grieks restaurant met originele Griekse gerechten! Alles lekker vers.

16. Zeer slechte Griek. In de magnetron opgewarmde mosselen vooraf, matige huiswijn en redelijk hoofdgerecht. Bijbetalen voor tzatziki, hoe durven ze.

17. Wij komen al zo'n 24 jaar in dit restaurant. De gebakken feta, de linzensoep en de diverse schotels, met o.a. gegrilde lever, zijn onovertroffen. De dame Blanche werd al die tijd met slagroom geserveerd. De ambiance is fantastisch, gastvrij en gemoedelijk en de bediening is prima als je snapt hoe het werkt. Als je wat wil drinken, dan moet je gewoon een bestelling opgeven! Als je niemand wenkt, dan komen ze echt niet om je lastig te vallen.

In veel restaurants gegeten, maar dit restaurant blijft voor mij en mijn kinderen de favoriet!

18. Een woord slecht, al een tijdje geleden gegeten(10 dec 2009) 2 weken ervoor gereserveerd voor 7 personen. Bij aankomst waren er 2 grote groepen als aanwezig(KPN/SIEMENS). Ze hadden een plaatsje bij de ingang/uitgang, het was erg koud en de rokers bleven op en neer lopen. Maar tijdens het bestellen ging het al helemaal mis, de vriendelijke ober had een gedeelde van de drankjes opgenomen. En liep plots weg, om iets anders te gaan doen. Iedereen had eindelijk besteld, en toen het hoofdgerecht voor allemaal behalve 1 die was nog niet klaar! We hebben 2x om zaziki saus moeten vragen, en de 4 irsch koffie waren ronduit slecht bij 2 was blijkbaar de koffie op (leek wel thee) ruim 250.00 betaald! Op 20 dec gebeld voor het ongenoegen. De vrouw heeft wel 50x lieve mevrouw wat vind ik dit erg, en ik maak het goed met u, mag ik u adres dan stuur ik kadobonnen voor te komen eten!, met het verzoek om dit op een site wide zetten! De bonnen moeten nog komen.... erg jammer omdat we echte griek liefhebbers zijn.

19. Al sinds de opening 22 jaar geleden is Restaurant Kreta een zéér goed en uitstekend Grieks restaurant. De gerechten zijn altijd vers en van goede kwaliteit en de keuken is perfect. Dit geldt ook voor het altijd vriendelijke personeel. Het gezellige verwarmde terras is zowel in de zomer en winter in gebruik. Alles wordt gedaan om het de klant naar de zin te maken. Zo wordt men netjes ontvangen en uitgeleide gedaan bij het afscheid. De wijnen zijn uitstekend en de prijzen redelijk betaalbaar. In tegenstelling tot berichten uit de media: Kreta is niet gesloten op zaterdag en zondag! Wij blijven er komen!

20. We waren met 2 personen en hadden niet gereserveerd, maar er was nog wel plaats in een achterkamer met 4 tafels. Het was daar wat koud maar in het grote gedeelte was de lucht weer vochtig warm. We kregen een "dropshot" terwijl we even op de tafel moesten wachten. Bij de tafel kregen we 2 stukjes krokant brood met gesmolten kruidenboter. Er is één keer gevraagd of we iets wilden drinken. Het bestelde stokbrood, de tzazikisaus en de twee voorgerechten werden gelijk met het hoofdgerecht geserveerd. We moesten zelf om de dessertkaart vragen en bestelden een Dame Blanche met warme chocolade saus. Helaas bleek dat in dit restaurant er geen slagroom op de Dame Blanche werd geserveerd. Die hebben we er iets later bijbesteld. Om goed te maken dat het schoteltje slagroom vergeten was kregen we een heerlijk drankje met likeuren en cassis van de zaak. Al met al toch nog bijna € 60 euro betaald.

21. Ik vond dit restaurant ronduit slecht. Wij zaten hier met zijn 2-en en werden door de drukte om ons heen slecht bediend. 3 x gevraagd naar de ober, hij zou ieder moment komen... Dit was bij het afrekenen. Ook bij de mixed grill schotel geen tzaziki.

Toen wij dit aangaven, kregen we wel een kadobon en 2 flesjes wijn, dus wat betreft die service niks aan de hand.

22. Zojuist bij Kreta gegeten. En moet zeggen het eten is prima bevallen.

De bediening was vriendelijk, maar de snelheid verbaast me.
    De saus die we bij het eten hadden besteld kwam pas op het moment dat we de schotel op hadden.
    En ook niet 1 keer gevraagd of we nog wat te drinken wilden hebben (wel goed als je op dat moment BOB bent dus).

Het was wel druk op het moment dat we er zaten, maar dat vind ik zelf geen excuus.

Kort samengevat was het eten dus meer dan voldoende, alleen schortte het nog wat aan de service van de bediening.

23. E.I. Alici

Pluspunten:

- Gezellig restaurant, vriendelijke bediening.
    - Eten heerlijk en goed gekruid met de echte Griekse smaak.
    - Je krijgt behoorlijk veel, wij waren verbaasd hoeveel vlees we kregen bij onze mixed grill.

Minpunten:

- Das echt moeilijk bij dit restaurant, ik weet er echt geen sorry.

Conclusie:

Goed restaurant als men echt authentiek Grieks wil eten in een gezellige sfeer. Een aanrader!

24. els van der ham

Ben er gisteren geweest na jaren, nog net zo aardige bediening, vlot en heerlijk gegeten voor niet te veel geld!

25. geweldig!

26. Rob M., Voorburg

Wij komen hier al jaren en nog steeds is het of je gisteren ook langs bent geweest. Ontvangst is altijd even hartelijk. Daardoor veel vaste klanten.

27. Marianne

een beetje thuiskomen is het, je wordt welkom geheten alsof je gisteren voor het laatst bent geweest, eten altijd prima

28. Een goeie Griek,eten is goed, evenals de sfeer. Vaak gezellig met de eigenaar staan babbelen. Geschikt voor grote en kleine groepen. Eten is altijd lekker, al moet je er soms een tikkeltje te lang op wachten.

29. Leuke tent met veel lekker vlees (zoals een goed Grieks restaurant hoort te hebben). De bediening was prima en vlot.

Een prima restaurant voor niet al te grote groepen!

30. leuke zaak goed eten leuke vlote meiden in bediening beetje te weingig vlees voor het geld wat je betaald.maar verder toppie

31. Met gezelschap in het aparte zaaltje gegeten. Voor een drankje kon je beter naar de bar lopen om wat te halen, bediening liet zich hier niet zien. Toppunt was dat de eigenaar op een gegeven moment gewoon het licht uitdeed terwijl wij nog zaten te eten. Eten was wel lekker