Five Flavors in Voorburg

Five Flavors laten bezorgen?

1. Vanaf de straat een niet erg zichtbaar restaurantje, maar binnen kom je meteen in een Indiaas/Nepalese sfeer. Heerlijk gegeten. Als voorgerecht hadden we Mo-Mo besteld om te delen met z'n tweeën. Lekker! Hoofdgerecht was super en goed gekruid. Al met al waren we voor het hele diner inclusief wijn, fris, extra naan brood en rijst en een nagerecht, nog geen 48 euro kwijt voor 2 personen. We komen zeker weer terug om hier te eten. Ongedwongen en vriendelijke bediening.

2. Ruud Zwaaf

Op 6 juli 2016 met twee vrienden bij Five Flavors een nieuw gerecht geprobeerd: Mo-mo. Maar éérst vooral natuurlijk de papadum en daarna een super lekkere en licht, vers bereide kippensoep gegeten.
    Mo-mo is een waanzinnig lekker en licht, gestoomd gerecht dat een beetje met dim sum te vergelijken is. We hebben zowel de vegetarische als niet-vegetarische Mo-mo genomen. Het was zelfs zó lekker dat we nog een keer besteld hebben en als extra gerecht nog een Chicken Tikka en de overheerlijke Kasmiri Nan.
    Even voor alle duidelijkheid: Mo-mo is alléén te verkrijgen op elke 1e dinsdag en woensdag van de maand.
    Ik roep allen op er echt eens te gaan eten.