1471931232 84
1497462091 83
1518205914 83
1519801593 83

1. Lu See Groeneveld - Lee

Op 11 maart j.l. heb ik een feestdiner gehad ter ere van 50 jaar in Nederland wonend! Het werd een onvergetelijke dag dankzij het sluitstuk in EIGENWIJZ.

2. De ontvangst was geweldig; de bediening evenzo.
    Het eten was uitstekend en zeker voor herhaling vatbaar. Goede kwaliteit en een goede uitleg bij de gerechten.
    Ga zo door.

H.Vos.

3. Mooie menu's waaruit het moeilijk kiezen is! Keurig opgemaakt en heerlijk van smaak. Het is een gezellig restaurant, waar je in een ontspannen sfeer kan eten. Echt een aanrader!

4. Gezellige sfeer en echt heerlijk gegeten. Plankje vooraf een echte topper!

5. Heel leuk restaurantje. Knusse sfeer met een knisperend haardvuur. Fijne en hartelijke ontvangst. Heel lekker eten, het plankje vooraf was leuk, de bavette was super mals, de huisgemaakte frietjes zijn lekker! Heerlijke rode wijn erbij. Een groot succes dus! Een aanwinst voor het Huygenskwartier. Wij gaan hier vaker eten.

6. Super, we komen zeker binnenkort terug.

7. Heleen Hogervorst

Wij hebben heerlijk gegeten bij Eigenwijz.
    Plankje Eigenwijz was heerlijk en de curry was verrassend Vegatarisch!
    Voor herhaling vatbaar.

8. Lunchafspraak met vrienden om bij te praten. Prima plek, alle tijd en ruimte. Sfeervolle omgeving, lekkere smaken (plankje) nette prijs. We komen zeker terug.

9. Jet hoeffnagel

Heerlijk gegeten, leuk menu voor de kerst met heerlijke groente! Prijs kwaliteit was prima👍

10. Prima kerstmenu. Niet overdreven veel en erg lekker. Restaurant is ruim opgezet, waardoor je een rustige en gezellige sfeer hebt. Maakt ook dat je elkaar goed kan verstaan, hetgeen erg prettig is als je met oudere personen bent.

11. Leuke kaart, prima prijzen. Bediening was top en het eten ook erg lekker. Komen zeker terug. Aanrader en aanwinst in Voorburg.

12. Heerlijk kerstdiner met collegas. Genoten van het planke (voor en na) en heerlijk hoofdgerecht. Voornamelijk de bediening is erg vriendelijk en behulpzaam, hebben duidelijk plezier in het werk. Haardvuurtje droeg ook bij aan de kerstsfeer. Zeker aan te raden.

13. Het eten was ontzettend lekker. We hadden het plankje genomen. Allerlei nieuwe lekkere dingen, zoals een kabeljauw koekje en kabeljauw kroepoek.
    Daarna namen we de eend met kweepeer en witlof, en de vegetarische Massaman curry. Allebei erg goed en het zag er mooi uit. We komen zeker nog een keer terug.

14. Erg lekker gegeten! Plankje vooraf is erg lekkere combinatie van smaken, een aanrader. Bavette was lekker mals en het zoete toetje maakte het helemaal af. Aardige, enthousiaste en goede bediening. Wij komen graag terug.

15. Sandra Ciere-Koolhaas

Zondag hebben we met zo'n 30 mensen de 50e verjaardag van mijn lief gevierd bij Eigenwijz. Het was in meerdere opzichten een feestje: de ruimte maakt het makkelijk gezellig, warm en sfeervol, het eten (3-gangen met plankje als voor- en nagerecht en hoofdgerecht met keuze uit vlees, vis en vegetarisch) was echt ontzettend lekker en de bediening was erg prettig en sloot goed aan op de groep. Kortom, écht een aanrader en dank Michael, Jeanette en crew!

16. Bediening weinig attent, terwijl restaurant niet vol zat. Eten redelijk maar absoluut niet bijzonder. Plankje eigenlijk het beste. Komen hier, sorry, niet snel terug.

17. Heel goede prijs/kwaliteitverbouding. Prettige ruimte, hartelijke bediening. Ik kom zeker weer terug!

18. Leuke en hartelijke ontvangst. Bavette was super, alleen het "plankje" was iets aan de hoge prijs. Ook misschien een alternatief voor iemand die geen vis lust. We komen terug!

19. Weer heerlijk gegeten bij Eigenwijz. Zeer vriendelijk personeel.

20. Lekker gegeten, vooral het boterzachte sukadevlees en de bavet smaakten prima. Ook de huisgemaakte frieten zijn top. Lekkere fles rode wijn erbij. Prijzen van de wijn aan de hoge kant.

21. Lekker gegeten voor n heel schappelijke prijs
    Top!

22. Al een paar keer gegeten en weer was het super lekker!!

23. Linda Herkemij

Heerlijk gegeten, prima service.

24. Een gezellig, klein restaurant. Het was wel koud op een gure herfstavond daar binnen... Uiterst vriendelijke personeel en prima eten. Wij hebben het menu genomen en dat was oké,, maar niets bijzonders. De losse prijs voor het voorgerecht vonden we wel duur voor wat het was (verschillende simpele hapjes).
    Er was een fout gemaakt met onze rekening, wat wel netjes werd gecorrigeerd. Kortom, goed, maar niet uitstekend.

25. Angelo Driessen

Een goede sfeervolle eetgelegenheid met een verrassende menukaart. Lekker gegeten! Uitstekende bediening en goede prijs/kwaliteit verhouding.

Enig minpunt vond ik de stoelen die niet lekker zaten.

26. Mijn ervaring: een goede prijs-kwaliteit verhouding, vriendelijk personeel en een sfeervolle ambiance. Kortom, zeker een aanrader! Het plankje was, in tegenstelling wat ergens hieronder staat, ook zeker niet weinig, integendeel zelfs.

27. wij hebben heerlijk gegeten en hebben al een afspraak gemaakt voor volgende maand.
    Erg gezellig en het eten was heerlijk. Geen aanmerkingen veel aandacht maar op een prettige manier niet opdringerig Echt een aanrader.

28. Heerlijk gegeten. Lekkere smaakcombinaties voor zeer redelijke prijs. Klein minpuntje was de akoestiek. Maar gaan zeker nog een keer eten.

29. Annelies en Robbert van Spronsen

Heerlijk 3 gangen menu, het voorgerecht plankje Eigenwijsz met vlees en vis op een plankje, rare combi maar wel lekker, het hoofdgerecht bavette en rundersucade heerlijk, het toetje was super!
    Gezellige avond gehad!

30. Fantastisch restaurant, verrassende kaart! Vooraf hadden we een heerlijk luchtige bloemkoolsoep met piccalilly gevolgd door Bavette en een vegetarische schotel met Aubergine en Buffelmozzarella. De gerechten werden geserveerd met mooie kleine aparte smaken, waardoor het eten een feestje was.

31. Voor ons [12 personen} was op een zondagmiddag,13.00 uur, een warme lunch gereserveerd. De tafel was mooi gedekt en stond voor een gashaard, heel gezellig... Het waren voor iedereen heerlijke uurtjes, sfeer, service, eten etc. Kon niet beter!

Ikzelf at bij Eigenwijz bij toeval al 2 keer eerder, dus prima bevallen anders kom je niet snel terug. Dank!

32. Wij hadden een personeelsetentje met 30 personen. Service was ontzettend goed en vlot. Eten was voor iedereen voldoende en goed.
    We houden Eigenwijz zeker in gedachten voor komende etentjes.

33. Mooi restaurant (met name door binnentuin), maar geen beste ervaring door de service. Kwam over als onpersoonlijk en opdringerige verkoop van extra zaken (zoals glaasje bubbels, bronwater, extra toetjes)

34. Zeer attente bediening, uitstekend eten en aangezien het prachtig weer was heerlijk buiten gezeten op de binnenplaats. Absoluut voor herhaling vatbaar!!

35. Wouter Meurs

Wij waren allen erg tevreden over het driegangenmenu - smaakvol en goed bereid. Bediening is zeer vriendelijk en deskundig. Bij warm weer was het aangenaam zitten op de binnenplaats, alleen was het tafeltje wat ongemakkelijk om aan te zitten (je kon nergens je voeten kwijt).

36. Wim van den Bosch

We aten met een groep van tien op vrijdagavond. Met zorg klaargemaakt, zeer smakelijk eten en een bediening bij wie je je echt welkom voelt. Van eerder genoemde allergie was goed notitie genomen. Werkelijk voortreffelijke Pinot Gris uit nota bene Brazilië en verrukkelijke Pinot Noir uit Argentinië. Gezellig druk, maar niet helemaal vol. De chef kwam bij de koffie ervaringen uitwisselen. We komen allen weer terug.

37. Nu voor de derde keer in korte tijd hier gegeten en weer met veel smaak! Je wordt gezien, gehoord en verwend; 3 gangen menu is een aanrader,óók als je, net als ik, zwanger bent, want daar wordt heel goed rekening mee gehouden!

38. Heerlijk gegeten met een grote groep van familie en vrienden. Plankjes met voorgerechten en dessert zijn echte aanraders.

39. Heerlijk buiten gegeten op het zeer charmante binnenplaatsje. Voorgerecht plankje Eigenwijz is smakelijk, maar ietwat karig. Voor de sfeer en de bediening komen wij zeker nog een keer terug.

40. Sven Crone

Very pleasantly surprised not knowing the menu prior to reserving was a leap of faith! The food I had were prawns and linseed main course & apple crumble dessert. The ambiance was great relaxed. I think the chef did a great creative job. Concept is great. Service was good a bit chaotic.

41. Eigenwijz is een echte aanrader. Wij hebben hier met z'n vieren gegeten en het personeel deed echt hun best om het ons allen naar de zin te maken. Je kunt merken dat ze er plezier in beleven om je een leuke avond te bezorgen. Je voelt je echt welkom en het eten is heerlijk.
    We hebben gekozen voor het 3-gangen menu waardoor je zo veel verschillende smaken kunt proeven die goed op elkaar zijn afgestemd. Je kunt merken dat de kok met passie het eten bereid.
    Op ' Eigen wijze' maken ze van het etentje een leuke en lekkere ervaring. Een restaurant waar je als klant echt in de watten gelegd wordt. Zeker een restaurant om vaker terug te komen.
    Ik denk als meer mensen het restaurant kennen dat je op tijd moet gaan reserveren omdat het anders vol zit:)

42. Heerlijk gegeten, prima service. Jammer dat het relatief rustig was.

43. Leuk restaurant met leuke verschillende gerechten voor een prima prijs, driegangenmenu voor 29,00 met verschillende voor- en nagerechten. Zeer vriendelijke bediening

44. Myrthe Balder

Erg lekker gegeten!

45. Op donderdagavond met twee personen heerlijk genoten van het Eigenwijz voorgerecht, een verzameling van kleine bites. Daarna Bavette, mooi klaargemaakt. Smaakvol, goed gerecht. Toetjes verzameling ook zalig. Al met al leuk menu voor 29,50. Het restaurant zou meer aanloop en belangstelling moeten krijgen, dat verdienen ze.

46. Hartelijke ontvangst, prima service en goede uitleg van de gerechten. Leuk dat de kok zelf ook naar de tafel kwam. Top idee als voorafje een 'plankje Eigenwijz' echt een aanrader. Goede produkten. Hoge gun factor 😊 want ze doen allemaal erg hun best.

47. Zeer warme ontvangst. Voorstelling kaart en menu met prima uitleg. Gezellig interieur en comfortabele stoelen. We gingen voor het menu met Eigenwijs plankje. Dit voorgerecht kunnen wij aanbevelen, mooie smaakcombinaties en top ingrediënten. De lamsnek viel tegen (erg taai), de procureur daarentegen was erg lekker en mals, karig met groeten. Roseval frites hadden alleen de naam mee :) (We zijn Belgen). Al bij al hadden we een aangename avond. De erg vriendelijke bediening was een leuke plus.

48. Erik Roerade

Top eten in een geweldige ambiance!

49. Heerlijk gegeten, mooie smaakcombinaties, goede sfeer en uitstekend en vriendelijk personeel. Ik kom terug!

50. Daphne Wijnstok

Fijne sfeer. Dame in bediening was heel erg oprecht vriendelijk. De jongeman daarentegen wat arrogant.
    Super dat er ook vanuit de keuken contact is met gasten. Lekker gegeten. Nagerecht overtrof alles!

51. Heerlijk gegeten en betrokken goede mensen. De passie voor goed eten en de klanten het naar hun zin maken straalt er van af.

52. Eten was prima. Prettig contact met host.
    Minpunt was dat de wijn die we aan het drinken waren op bleek toen we wilden bijbestellen.

53. Wendy van Lente

Wat een leuk en sfeervol restaurant. Heerlijk gegeten, hele vriendelijke bediening en fijne stoelen.

54. Weer heerlijk gegeten! !

55. Eten was matig, weinig en niet echt smaakvol.

56. Lekker en betaalbaar gegeten en met z'n vieren gezellig voor de open haard. Drie keer een feestelijke karaf kraanwater met munt, citroen en ijsblokjes werd niet berekend, chapeau! Bediening is uiterst voorkomend, raadde zelfs de goedkoopste fles wijn op de kaart aan; waar kom je dat nog tegen?

Het enige waar wij wat er op hadden kunnen aanmerken was de wanddecoratie die onsamenhangend is en de verdorde takjes in vreemdsoortige potjes. Maar dat kan ook wel bewust zijn gedaan om het "eigenwijz" te benadrukken.

57. Frans & Paul Nooij

Hier gegeten op een vrijdagavond. Om 18:30 uur was het nog erg rustig, maar twee uur later was het restaurant aardig vol. Warm verlicht interieur met goedzittende stoelen. Het is wat rumoerig, maar daar wordt nog aan gewerkt. Je kan met de eigenaar/kok meekijken in de open keuken. Hij heeft alles goed onder controle en is de rust zelve. De vrij beperkte menukaart met voor- en hoofdgerechten wordt op een schoolbord aan tafel gepresenteerd. Eén broer koos vooraf de paprikasoep, die lekker smaakte, mede ook door de feta hangop. De andere broer had vooraf de gerookte forel met schilfers van mierikswortel op een bedje van sla: Een goede start! Vervolgens had één broer de bavette. Dit mals lapje vlees werd gepresenteerd op boterzachte zuurkool (mmmm!) en met appelchutney. Lekkere combinatie! De andere broer had de zeewolffilet met onder andere gedroogde tomaatjes. Mooi gaar en goed van smaak. Een algemene opmerking (dit geldt voor meer restaurants): Er mag wel wat meer groente bij. Als dessert namen we apple crumble met apart geserveerde vanillesaus. De crumble was goed krokant. Attente en vriendelijke bediening. Vragen over gerechten worden bij de kok nagevraagd en goed teruggekoppeld. Kleine, maar schone toiletten. Openbaar vervoer verbindingen (trein, bus) zijn relatief dichtbij.

58. Super restaurant, heerlijk gegeten en fijne sfeer.
    Komen er zeker nog eens terug.

59. Personeel kwam wel heel vaak naar onze tafel. Beter dan andersom maar we hadden liever iets meer privacy. Verder alles super!

60. Heerlijke lunch en zeer gastvrij. Wij komen terug.

61. Gezellige sfeer, eten prima, vriendelijke bediening, voor herhaling vatbaar.

62. Heerlijk en verrassend gegeten! Echt een aanrader.

63. Marco van Galen

Heerlijk gegeten, vooral het eigenwijz plankje is een echte aanrader. Zeker voor herhaling vatbaar.