Nieuwste foto's in Voorburg

Pierre heuvels heeft een recensie geschreven voor Klein Suriname

Pierre heuvels

Vond het erg lekker!
    Maar wel erg ZOUT!
    Kan wel wat minder! Graag!

2. Ger Zuijdveld's profielfoto
    Ger Zuijdveld heeft een recensie geschreven voor Meatpoint

Ger Zuijdveld

Eten was uitstekend. Gezellige sfeer en leuke bediening.

3. Diana Vogels-Kooiman's profielfoto
    Diana Vogels-Kooiman heeft een recensie geschreven voor De Beren
    Afhaal en bezorg Voorburg

Voor de zoveelste keer besteld bij de Beren in Voorburg. Volgens mij het beste bezorgrestaurant in de wijde omgeving. Ik ben zeer tevreden. Het eten is altijd gloeiend heet en heel erg lekker. De bezorgers keurig en vriendelijk. Krijg je iemand aan de telefoon, ook dan wordt je keurig en vriendelijk te woord gestaan. De bestelling prima op tijd. Echt niets dan lof voor de Beren. Ik bestel er al jaren en zal dat heel graag blijven doen. Ik word er in ieder geval blij van en dat is toch de bedoeling als je eten thuis laat bezorgen.

4. Tolga Cakmak's profielfoto
    Tolga Cakmak heeft een recensie geschreven voor McDonald's

Tolga Cakmak

Ik weet niet wat ze hier doen maar kwaliteit is er niet meer! Wij hebben voor de zoveelste keer ijs koud eten gekregen en weggegooid! Gaan voortaan naar Leidschendam want daar krijgen we wel warm eten!

2,3
  5. Mirjam's profielfoto
    Mirjam heeft een recensie geschreven voor Proeflokaal Sijgje

Ja, waar zal ik beginnen...
    Wij hadden om 18.00 uur gereserveerd en moesten om 20 uur weg. Twee uur voor een drie gangen menu moet te doen zijn. NIET bij Sijgje in Voorburg! Na 1 uur en 40 minuten kregen wij het hoofdgerecht. En geen salade omdat mensen dat toch weggooien.
    Dus Sijgje bepaald wat je krijgt en het staat wel op de kaart. Geen nagerecht gegeten omdat wij weg moesten dit 3x aangegeven. Van de rekening ging 12 euro af.
    Dus 3x23.95 en cocktail van 7.50 dat konden wij afrekenen.
    Ga hier niet eten slechte bediening en eten zeer matig.

6. Monique's profielfoto
    Monique heeft een recensie geschreven voor Proeflokaal Sijgje

Wordt om 18.30 weggestuurd omdat de kok het te druk heeft. De halve tent is nog leeg?

7. Cindy's profielfoto
    Cindy heeft een recensie geschreven voor Miss Jones
    Internationaal Voorburg

Wij hebben met een groep van 6 mensen een tafel gereserveerd. Bij binnenkomst voelde wij ons een beetje "verloren". Het duurde even voordat wij aangesproken werden, jassen aangenomen zijn en we naar onze tafel begeleid werden.
    Uiteindelijk kregen wij een tafel toegewezen op een knus plekje. Echter was het daar zó donker dat wij met onze telefoon moesten bij schijnen om de menukaart te kunnen lezen.
    We hadden vooraf een broodplank gevraagd. Die kwam redelijk snel. Het zag er indrukwekkend uit met een eetbare kaars wat uiteindelijk smolt en je het brood erin kan dippen. Zeker leuk verzonnen maar persoonlijk niet zo mijn smaak.
    Maar toen kwam het, of eigenlijk het kwam niet... We waren om 19.00 uur binnen en 22.15 kregen we pas het hoofdgerecht!! Als excuses kregen wij een drankje aangeboden bij ons hoofdgerecht ter compensatie. Heel lief maar dat werd pas uitgeserveerd toen ons hoofdgerecht al op was. De volle fles mochten we meenemen naar huis.
    Uiteindelijk kregen wij toen ook de koffie ter compensatie aangeboden. Ook dat duurde even voordat het uitgeserveerd werd.

Jammer want het restaurant ziet er heel erg gezellig uit. Het eten wat wij hadden besteld was héél erg lekker. Het personeel wilde wel maar het was mijn inziens gewoon te druk om alles aan te kunnen.
    Zet dan een stop op het aantal mensen wat kan reserveren.

Misschien dat wij nog eens teruggaan om te herkansen. Want aan het eten en de mensen lag het niet. Maar dan vraag ik wel om een tafel waar het niet zo donker is waardoor je niet eens je mooie gerecht kan bewonderen en de kaart niet kan lezen.

Verder vond ik het jammer dat de muziek erg hard stond. Zeker met een groep van 6 was het niet te doen om iedereen te volgen waardoor er minder saamhorigheid was en je alleen maar de personen naast je kon verstaan.

Als alles gewoon op tijd verlopen was zou dit restaurant zeker meer sterren krijgen want aan het eten lag het niet maar meer aan de hele beleving van ons avondje uit.

8. A. Simon's profielfoto
    A. Simon heeft een recensie geschreven voor Rose Garden
    Chinees-Indisch Voorburg

I ordered menu C on line. I am deeply disappointed. The thing which was supposed to be Babi Pangang was nothing even closely to Babi Pangang. The Tjap Tjot with chicken didn’t have even one piece of chicken in it. It was totally vegetarian. And the vegetarian dish Foe Young Hai was gross. Except two pieces of mushrooms didn’t have any vegetables and the disgusting big pieces in it were unidentified. All together a total waste of money.

9. andy's profielfoto
    andy heeft een recensie geschreven voor Miss Jones
    Internationaal Voorburg

Vriendelijke ontvangst, heerlijk gegeten. Vriendelijke en vrolijke bediening. Mooie inrichting, erg sfeervol. We hadden een erg gezellige avond.

10. Bouwmeester's profielfoto
    Bouwmeester heeft een recensie geschreven voor Kreta

Bouwmeester

Teleurstellend helaas.
    Kleine porties. Dit hoeft geen probleem te zijn wanneer de kwaliteit van de porties goed is. Maar helaas waren onze voorgerechten ‘Garides Proto’ (4 garnaaltjes) van 11 euro en ‘Kalamarakia Proto’ (inktvisringen) van 9 euro vrij kleine porties en helaas geen goede kwaliteit. Van de 4 gefrituurde garnaaltjes was zelfs 1 garnaal omhulsel leeg. De kleine portie inktvisringen waren rubberig en alles behalve vers. Bii het stokbrood was geen boter of sausje. Mijn vader vroeg daarom om een beetje boter waarvoor later 4 euro op de rekening stond.
    De hoofdgerechten waren wel in orde. De ‘Glossa’ vis was zalig en de vleesschotel ‘Adonis’ was ok. Jammer dat de aubergine bij de Adonis schotel een soort sandwichspread prutje was ipv echte aubergines van de grill. Wij zijn Liefhebbers van de Grieks keuken maar Kreta in Voorburg vonden wij erg tegenvallen.

11. Annemarie's profielfoto
    Annemarie heeft een recensie geschreven voor Kreta

Wat een fijn restaurant. We komen er al jaren. Lekker eten, goede bediening. Kortom, een echte aanrader!

12. Nadxielli's profielfoto
    Nadxielli heeft een recensie geschreven voor Noony's
    Lunchroom Voorburg

Vandaag samen met mijn man daar gegeten. Ik moet eerlijk zeggen dat niet bijzonders was qua eten.
    Het is een mooie restaurant, waar meestal mensen die in de wijk wonen gaan eten. Service was goed en aardig, maar eten is gewoon...."normaal".
    Ik ben bewust dat mijn smaakpalet is groot en misschien daardoor vond ik het gewoon. Ik heb gambas besteld die vanaf mijn perspectief weinig waren en waren niet smaakvol ondanks met knoflook olie klaar gemaakt waren. De gambas bij de concurrent vind ik lekkerder dan hier en voor hetzelfde prijs kreeg ik beter kwaliteit, kwantiteit en een smaak explosie in mijn smaakpapillen bij concurrent. Zelfde gerecht alleen heel anders.
    Ik zal zeker niet terug komen alleen in geval dat dichtbij niet open is. jammer!

4,1
  13. Evy's profielfoto
    Evy heeft een recensie geschreven voor Sari Manis

Eerste keer bij Sari Manis. Vast niet de laatste keer! Alles was geweldig. De vriendelijke service, terwijl het heel druk was. Klein restaurant, maar met een grote sfeer. Tot ziens!

14. Voorwinde's profielfoto
    Voorwinde heeft een recensie geschreven voor Miss Jones

Voorwinde

10 Juni hier heerlijk op het gezellige terras gegeten ontvangst vriendelijk en de bediening top de zeebaars voortreffelijk en de miss jones burger ook heerlijk komen zeker terug.

15. Sofia's profielfoto
    Sofia heeft een recensie geschreven voor Lekkerland Greek Gyros

Het smaakte net als Griekenland. Echt de traditionele Griekse smaken. Ontzettend aardig personeel, je kan de liefde proeven. Zeker een aanrader!

16. Maud's profielfoto
    Maud heeft een recensie geschreven voor Sari Manis

Heerlijk gegeten in dit kleine restaurantje. Personeel vriendelijk, de rijsttafel meer dan genoeg voor 2 personen en het eten heerlijk!
    Wij komen zeker vaker terug voor afhaal of om lekker bij jullie te blijven eten.

17. Kuli Ner's profielfoto
    Kuli Ner heeft een recensie geschreven voor Kreta

Kuli Ner

Blinkend schoon, vriendelijk personeel en heerlijk eten. Klein minpuntje vond ik de verhouding vlees friet iets uit balans. Een paar verstopte stukjes overigens heerlijke gyros maar een overdosis aan frietjes op het bord. Bij de garnalen schotel mag vermeld worden dat je ze nog mag pellen (loeihete ovenschotel) maar moeite loont want smaakt perfect. Het sorbet dessert was zeer verrassend te noemen. Kortom, we komen zeker nog eens terug.

18. R.'s profielfoto
    R. heeft een recensie geschreven voor De Beren
    Afhaal en bezorg Voorburg

Vergeten altijd bijgerechten toe te voegen, eten is altijd koud. En als er bij hun een computer fout is geven ze jou de schuld en komen ze gewoon niet.
    Ik zeg niet doen...

19. Patricia's profielfoto
    Patricia heeft een recensie geschreven voor Thai Fresh

Eerste keer geweest voor afhaal. Een van de gerechten was met gemengde vis, maar er zaten maar twee garnalen, twee mosselen en geen calamari!! Prijzen veels te duur voor een afhaal en dan zo weinig vlees/vis. 52€ voor 3x gerechten. Voor de helft van dat krijg ik meer bij de Chinese.

3,3
  20. Patrick's profielfoto
    Patrick heeft een recensie geschreven voor Miss Jones
    Internationaal Voorburg

Onder een Holiday Inn verwacht je geen parel, behalve restaurant Miss Jones in Voorburg. De impact van de inrichting en de super menukaart is een beleving. Net als het team. Dit is uitgaan optima forma. Het enige minpunt is dat er niet iedere avond live optredens zijn. Chapeau.