Shoarma Grill Volendam in Volendam

Shoarma Grill Volendam laten bezorgen?

1. Onlangs hebben wij hier iets te eten besteld en laten bezorgen. Dit waren een pizza en een broodje kipkebap/döner. Mijn partner had nog extra gebakken aardappeltjes bijbesteld en een aantal extra bakjes saus.

Op de snelheid van het bezorgen viel weinig aan te merken. De bestelling werd keurig op tijd gebracht door een vriendelijke bezorger. Helaas was hetgeen wij voorgeschoteld kregen niet dat wat we ervan verwacht hadden.

De pizza was extreem bleek en maar karig belegd. De aardappeltjes (schijfjes bleek achteraf) waren eveneens slap en smakeloos. Het broodje waar ik me op had verheugd was qua formaat en vulling wel in orde, maar bleek taai en zompig. Het vlees was slechts minimaal gekruid en de extra bijbestelde én betaalde sausjes zaten er niet bij, waardoor we slechts de helft op hebben gegeten, omdat het kraak noch smaak had.

Helaas geen goede ervaring dus en we durven het niet aan om hier een tweede keer te bestellen, want €25 is dan een hoop geld om aan de afvalbak te voeren.

2. Shoarma en kapsalons van deze kebabzaak zijn heerlijk en de bezorging is snel en vriendelijk. zeker een aanrader