Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Volendam verdeeld zijn.

1. Uitstekende bediening. Het zijn een paar frisse en enthousiaste jongens en meiden. Ondanks dat het heel erg druk was werd er goed aandacht aan de klanten gegeven. Het eten is qua prijs/kwaliteit heel goed. De patat is zelfgemaakt en daadoor heerlijk. We komen zeker terug.

2. Anne-Marie

2 X gegeten, lunch broodje garnalen, zalmsalade, diner vissoep (aanrader!) en mosselen met als toetje Dame Blanche. Heerlijk! Prima bediening vlot. En vriendelijk, prijs/kwaliteit ook prima!

3. Het eten was lekker, de sfeer is goed. De prijs is echter veel te hoog voor de kleine gerechtjes. 37,50 Eur voor deluxe sushi schotel met 16 sushichotel mag gewoonweg niet uit 4 grote en 12 kleine rolls bestaan. Conclusie gewoon lekker maar een rib armer. Geen aanrader.

4. Internationaal Volendam

Mariska Boogaard

Het blijft een bijzonder concept en het eten is geweldig lekker. Aanrader.

5. Internationaal Volendam

Jules Ramdjas

Dit was onze 2e keer dat het restaurant hebben bezocht. Eten voortreffelijk, bediening super.

6. Internationaal Volendam
    Vertaal van English naar Nederlands

Me and my husband received a HEMA gift card for 3 course meal. As far as I am aware the value of approx 60 EUR. We chose this restaurant for our dinner. As a starter we both ordered mustard soup. The soup was so incredibly salty (judging from the taste from the package), that we send it back and asked for new soup. Afterwards, we got a very milky mustard soup, I think they just poured milk in our old soup… not very tasty… as a main course I got a stake (nobody asked how it should be made) - big portion, yet meat with completely no seasoning, again, tasteless… pepper sauce - from package (Dirk sells the same taste pepper sauce), french fries - not a drop of salt. From the whole experience only desert was nice… Service - felt neglected, spent more than 2 hrs in a restaurant.

2,5
  7. Kirsten

Goede bediening, heerlijk gegeten.
    Voor kinderen weinig vermaak, mischien had een kleurplaat met potloodjes leuk geweest.

8. Internationaal Volendam

Met een gift for two bon een high tea genomen bij dit restaurant.
    Leuke lokatie, lekkere hapjes.

9. Internationaal Volendam

Joke Zeeman

Voor de vijfde keer geweest en het is nog steeds heerlijk!!

10. Pannenkoekenhuis Volendam

Henry123

11. Marian Sterkens

Had voor onze meidengroep 7× 55+ via Eet.nu high tea gereserveerd, Kreeg de dag van vertrek mooi een herinnering. We hebben genoten van een heerlijke high tea en vriendelijke bediening.

12. Internationaal Volendam

All you can eat concept vandaag gegeten, wat een teleurstelling zeg! denk je gezellig uit eten te gaan..... hapjes waren koud, zat zelfs nog ijs in de tonijn, zalm niet vers, en ga zo maar door. Gevraagd voor schijfje citroen in cola, werd verteld dat dat niet meer kon omdat de keuken dicht ging! 10 voor 9.... personeel verre van vriendelijk. Ik ga voortaan gewoon naar de concurrent waar de bediening vriendelijk is en het eten heerlijk! De Pieterman nooit meer! Bah👎😡

13. Internationaal Volendam

Wat is het toch altijd heerlijk om daar alle heerlijkheden uit hun keuken te proeven, geweldige lunch, de lekkerste oesters en erg vriendelijk personeel. onze absolute topper in Volendam

14. Internationaal Volendam
  15. Ruud

Wat een drama. Sfeerloze inrichting, goedbedoelende maar volstrekt onervaren gastheer. Toen we de inrichting zagen hadden we beter moeten weten, maar ja.
    Ik bestelde een giros schotel, mijn partner een pizza met vissoorten. In de salade bij de giros zaten volstrekt smakeloze olijven. Goedkoop spul dus. Dit geldt ook voor de vispizza. Er zat volstrekt geen smaak aan. Waarschijnlijk lang ingevroren vriezer spul. Van giros verwacht ik lekkere stukken vlees, maar het werd ook hier goedkoop draadjesgehakt. De smaak daarvan was overigens wel goed, maar het heeft niets met giros te maken. Het alcoholvrije biertje zat in een mooi mat Heineken glas, maar was lauw. Eigenlijk nog best knap hoe je zoveel kunt verknallen in 1 maaltijd voor twee. Sla dit restaurantje maar over.

3,6
  16. Margo

Het eten was erg lekker en de bediening was goed. Wij hadden wel het gevoel dat we in een druk café waren. Het restaurant zat vol waardoor het voor ons te rumoerig was.

17. Internationaal Volendam

Goed eten, keurige bediening en prima sfeer!

18. Goed eten, en geen lange wachttijden door goed geïnstrueerd personeel.

19. Wij hebben heerlijk gegeten. Het was goed voor elkaar en erg gezellig!

20. Vandaag de eerste kennismaking gehad met dit restaurant. De verwachtingen waren hoog maar uiteindelijk zijn we zwaar teleurgesteld naar buiten gelopen. Niet vanwege de kwaliteit uit de keuken maar vanwege het extreem lange wachten en slechte bediening. Hoewel de bediening vriendelijk was mogen ze daar organisatorisch nog wel wat huiswerk doen. Na 1 gang (9 sushigerechten, de uiteindelijke rekening was €50,-) en een uur zitten wachten zonder dat er iemand aan onze tafel kwam zijn we uiteindelijk maar vertrokken.

21. Internationaal Volendam

Fijne en gezellige bediening, het eten was buitengewoon goed . We hebben heel erg genoten van alles
    Het was klasse , ga zo door en veel sucses.

22. Internationaal Volendam

Groot aanbod op de kaart. Wij namen de hertenham en de wildpaté waar we erg over te spreken waren. Wij vonden het storend dat alles op verschillende soorten servies werd geserveerd, maar verder is De Pieterman een goed restaurant, ook het personeel is erg professioneel.

23. Superlekker gegeten. Specialiteit van de Chef. Heel verrassend!

24. Internationaal Volendam

High tea via WK-duel gehad. Viel erg tegen. Kopjes voor thee vies van de aanslag en sla op broodjes verlept. Alles in 1x op een plank. Zag er niet echt fris uit. Broodjes veel te groot voor high Het was erg koud op de plek waar wij zaten.

25. Andert

26. Lekker gegeten op een hele mooie plaats in Volendam met vriendelijk personeel. Een echte aanrader.

27. We komen hier al jaren omdat het zo netjes is. Dan natuurlijk ook voor de pizza's en die zijn gewoon perfect. De sfeer is goed, bediening zeer beleeft. Top tent en we hebben er net gegeten.

28. mark marcus emmanuell veldhuizen.

ons verlovingsfeest was werkelijk tot in detail geregeld,echt te gek,we kijken dan,ook met een goed gevoel terug.gr.esther en mark veldhuizen-binken.

29. mark marcus emmanuell veldhuizen.

Het was top. Echt gezellig en echt een aanrader om daar een personeelsfeest met mijn collega's van Boon Edam te houden.
    Gr. Mark Veldhuizen.