Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Volendam verdeeld zijn.

1. Peter Tjai

Nét voor de lockdown nog een keer gegeten bij A fusion in Volendam. Lekkerste sushi in Nederland. Zeker aan te raden. Personeel zeer attentief.

Eén vorige recensie
  2. Ik kan een heel verhaal gaan schrijven, maar dat is niet nodig.
    In korte tijd zijn we twee keer geweest en dat alleen nog maar voor de smoothies en de rosbief sandwich. (Ik zou haast zeggen: beste broodje van Volendam!)
    Romy’s kitchen is een supergezellig zaakje, met vriendelijke en bovendien zeer attente medewerkers. (Waar komt men je tegenwoordig nog achterna wanneer je je mobiel vergeet mee te nemen? Hier dus!)
    Wij hebben de mazzel dat we vlakbij wonen, maar voor iedereen van buiten, die Volendam bezoekt: Ga hier zeker even heen!

3. Esperanza!

4. Internationaal Volendam

Herman

5. Elise Graner

6. Internationaal Volendam

Op 8 augustus met 6 personen gedineerd bij Pieterman van 19.30 T/m 22.30 Uur buiten op het terras. Het was een zwoele zomeravond met een goede bediening en wij hebben slechts een klein minpuntje ontdekt: de soep liet te lang op zich wachten en voor de rest voortreffelijk.

Het is nog ver weg maar is het mogelijk om in maart 2021 met 14 personen te komen brunchen? Hebben jullie een prijs indicatie p.p. (excl drank)

7. M. Rubbens

In de winkel bijzonder onvriendelijk personeel.
    Maar de rommeltafel die wij met de "lady's club" thuis hebben laten bezorgen was in een woord geweldig. Wat een variatie, super goed van smaak, verpakking en temperatuur prima en meer dan genoeg voor iedereen. Zeker voor herhaling vatbaar en een echte aanrader.

8. Beste lezers! Denk goed na voordat je naar Volendam a fusion gaat vergeleken Loosdrecht is Volendam verschrikkelijk! Hier mijn verhaal Ik belde voor een tafel op het terras lekker buiten eten was mijn idee vroeg nog is het terras voor de deur ja mevr met een chagrijnig stem eenmaal daar aangekomen waren de tafel om de hoek minimaal 17.5 Meter lopen voor de Beautysalon geplaatst ja dat is ons terras naast de fietsenrekken dat is geen terras met 3 mensen met pijn en moeite door de onaardige meid die zichzelf heel wat vond toch voor op terras gekregen maar niet met liefde! Toen kregen we een bediend meisje wat een lief meisje toen dachten we Achja zal wel een verkeerde opening zijn meisje dacht lief mee maar serveerster 1 moest weer haar op de plek zetten met een fout wat niet terecht was meisje deed het heel goed en netjes 40 min wachten zon al gedaald en pas 2 gerechtjes gehad! En het was niet druk mensen geloof me! Heb ook nog nooit zoiets geschreven als dit want het raakte me echt! Toen tafel naar binnen gevraagd met pijn en moeite gekregen! Al het eten kwam na gevraag omdat we honger hadden op tafel gezet! Vies was het niet maar zeker geen 170 euro waard! Dan heb je ruzie met je geld en de atmosfeer en hoe klein het eten was, het was belachelijk hoop dat de vriendelijke serveerster wel een dikke 10 krijgt maaar wat een terleurstellende avond! Noelle en met honger weg op naar een ander restaurant.

9. Internationaal Volendam

Micheline

We kunnen de kwaliteit van het eten niet beoordelen, want na 2 maal om de kaart gevraagd te hebben en 30 minuten gewacht te hebben op de menukaart die dus niet kwam, betaald voor ons drankje en vertrokken.
    Jonge bediening die nog veel moet leren.

10. Anoniem

Niet bestellen, eten word niet geleverd.

11. Mirelle de Boer

Wat een geweldige avond! Heerlijk gegeten en wat een smaak. Eerst genieten van de beste sushi en daarna warme gerechten. De zeebaars was echt bijzonder lekker. Personeel staat continue voor je klaar.

12. Danny's Fashion

Vandaag de rommeltafel voor de tweede keer besteld. Fantastisch! Wat een kwaliteit! Absoluut een aanrader voor iedereen die van lekker eten houdt!

13. Internationaal Volendam

Zeer sfeervol restaurant.
    We waren daar met 8 personen.
    Uitstekende bediening en speciaal gastvrouw Romey springt er bovenuit. Gastvrij, vrolijk, sympathiek, attent en ze maakt vaak een praatje met ons als gasten. Zij begrijpt hoe het horecavak in elkaar zit, want het voelt als een warm bad bij haar in dit restaurant. Ook de eigenaar Bart komt zeer sympathiek over. De onbeperkte tapas hapjes zijn van uitstekende kwaliteit en ze zijn niet zuinig in hun porties. Prima.
    Doordat alles zo uitstekend was en je daar geweldig werd bediend hebben we ruim 6,5 uur daar zeer gezellig gezeten met elkaar.
    Dit restaurant is een aanrader en wij komen zeker terug.

14. Jolanda Zwarthoed-Snoek

Heb hier al vaker gegeten vanwege de sfeer, deze keer kreeg t eten van mij n dikke 9, de biefstuk, t stoofpotje, verassing voorgerecht (doen!), en de eigenaars en een aardige vlotte serveerster lukte t om iedereen alles op tijd te bedienen, de eigenaar nam zelfs een paar keer de tijd n praatje met ons te maken, het was top!

15. Wij komen hier regelmatig. Het eten is altijd stabiel en lekker! Bediening ook altijd weer vriendelijk. Wij kijken er altijd erg naar uit als wij weer gereserveerd hebben. Zeker onze nummer 1 van restaurants in Volendam.

16. Gewoon vreselijk.
    Niet om op te eten.
    Nooit eerder zoiets meegemaakt!
    Een echte afrader.

17. Prima restaurant. Vegetarische “fruit”burger is heerlijk! Angus burger van de familie was ook goed. Piepkuiken was te duur en niet bijzonder. Burgers zijn kwa prijs ook aan de hoge kant. Vraag bij voorkeur een plekje aan het raam! Personeel wil alles voor je regelen en roept de “manager” erbij als ze het even niet weten. Heel netjes. Manager helpt goed. Mocht je het willen weten dit is het restaurant van Jan Smit. Kaart is niet heel uitgebreid.

18. Ada

19. Internationaal Volendam

Samen met de familie gekozen voor tapas. Heerlijk! Ik had mijn twijfels over het vega tapas (dacht te weinig keuze) maar is meer dan voldoende. De porties zijn best groot. De smaken van de tapas zijn fantastisch! Ook mijn vega was subliem. Vis en vlees vond de familie ook heerlijk! Tapas is aan de prijs, maar dat zijn de andere restaurants ook in Volendam. Wij hebben bij Pieterman het lekkerst gegeten. Zijn natuurlijk niet overal geweest. Ook de nagerechten zitten bij het concept in. Voor kids tm 12 jaar betaal je 19,95. Mijn andere kind van 11 koos een kindermenu, maar voor hem was de biefstuk bij het kindermenu te klein. Sfeer is heel gezellig uitziend restaurant. Bediening top!

20. Internationaal Volendam

Ada

21. We hebben er geluncht. Het eten is echt heel slecht. We aten er broodjes krokett, we kregen 2 uitgedroogde witte boterhammen. Brood die je koopt in de supermarkt. Het toetje was 2 bolletjes ijs met iets van rooie saus uit een flesje, en slagroom uit een goedkope spuitbus. Wij noemen dat toeristen eten, die eten er maar een keer, en daarna komen niet meer terug on Volendam.

22. De kaart is niet heel uitgebreid en we moesten nog even wennen aan de grote en stijve kaart. Bijzonder concept. je bestelt een gerecht en je deelt het met je tafelgenoten. Soms vond ik de pannetjes heel eng heet omdat er kinderen aan tafel zaten. Prijzen zijn best pittig voor wat je krijgt maar de kwaliteit is wel goed. Ik vond de vloer wat klef en de banken zijn niet zo comfortabel tenzij je tig kussens in je rug plaatst. Wat ook jammer is, is dat ze de tafel ook niet afnemen voordat het dessert wordt geserveerd. Zit je nog tussen gemorste sojasaus en uitjes op tafel je niet zo bijzondere en te duur ijs met stukjes spekkoek te eten. Gemiste kans, misschien is Naarden wat schoner...

23. Vreselijk eten en service. De gerechten waren oneetbaar en de serveerster onaangenaam. Toen we over de eigenaar van de plek durfden te klagen, schreeuwden we grof tegen ons. Kom niet in de buurt!

24. Christel

25. Met 4 personen gegeten. Eten was van redelijke kwaliteit, aardappelen en groenten waren veel te weinig. Na hoofdgerecht werd er niet meer gevraagd of we nog een nagerecht wilden of iets te drinken. We hebben afgerekend en bij controle bleek er veel meer op de rekening te staan als we hadden genuttigd. Bedrag (50 euro) werd zonder enig excuus terug gegeven, man bleef mopperen op zijn personeel. Geen tweede bezoek waard

26. Het was super lekker, de opmaak van de bordjes geweldig, maar vooral de smaak mmmmm, gaan zeker nog een keer.

27. Af en toe lunchen mijn vriendin en ik hier. En ook dineren we er wel eens met vrienden of familie. Lotje wine & dine is TOP. Het eten is altijd erg lekker en het ziet er altijd heerlijk uit (niet onbelangrijk). Natuurlijk moet je wel eens wat langer wachten als het erg druk is. De zaak is altijd vrij goed bezet. De bediening is over het algemeen erg vriendelijk en accuraat. Wij blijven hier zeker komen. Een van de betere eetgelegenheden van Volendam.

28. Gerardus

Kip saté uit de joper. Is klein portie patat erg vet… De saté was deels rauw. Maar de stokjes waren verbrand… De salade had geen smaak… 2e gerecht fish en chips. Deels vis over gaar en een deels niet gaar… Salade droop van de olie en de patat was vet. Alsof het niet goed is uitgelekt… Dit restaurant is erg achteruit gegaan vergeleken met de andere keren…

29. Anne Voets

We hebben hier gisteren (op een maandag) nog net een tafeltje kunnen krijgen op de bank aan de bar. Leuk tafeltje en gezien hoe goed het personeel op elkaar ingespeeld is. Heerlijke verse gerechten. Ook de rosé vond ik erg lekker. Ondanks de drukte alles goed onder controle. De rock & roll was onze favoriet! We komen hier ZEKER terug (helemaal vanuit Brabant).

30. Het was een van de warmste dagen in april, toen we na een dag op het water, aanschoven bij A Fusion, op het Marinapark in Volendam.
    Met het geluk de laatste vrije tafel op het terras te mogen bezetten, kozen we een ruime selectie gerechtjes, die met perfecte timing werden uitgeserveerd.
    Ik kan er een heel verhaal aan wijden, maar kort omvat was alles gewoon méér dan perfect!
    Van kruiding tot garing, eindigend met de opmaak, kan ik niet anders zeggen dat we hebben genoten.
    Het enige wat ons minder goed beviel, is de ligging van het restaurant.
    Dit is zo ongeveer aan de zijkant van het Marinapark, waardoor het uitzicht een nogal ongezellig stuk van dit complex omvat. Tevens is er veel aanloop van (park)gasten, die al dan niet met kinderwagentjes of fietsen langs de tafels lopen, naar elders op het park, waardoor de sfeer wat rommelig is. Dit doet aan de beleving toch wat af in onze optiek.
    Het personeel doet daarentegen hun best om het de gast naar de zin te maken.
    Alle lof ook voor 1 van de serveersters, die ondanks met haar hoofd hard in botsing te komen met een terrasparasol, haar tranen de baas bleef en eerst de tafel in orde bracht, alvorens zich even terug te trekken.