Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Volendam verdeeld zijn.

De sfeer hier is top! Ik ken niet veel pizzeria's met zo'n nette en schone inrichting. En geen ander restaurant in de buurt van Volendam evenaart de kwaliteit van Dolce Vita... Altijd top!

2. Internationaal Volendam

Groots, klassiek restaurant met een all-you-can-eat concept waar veel aandacht in gestoken is en dat kun je proeven. Eindeloos genieten!

3. Snackbar Volendam

Geweldig zitten bij roompot marinapark wilden graag patat maar geen vervoer alles was dicht hier naar toe gebeld voor bezorging binnen 10 min bezorgt echt top.

4. Internationaal Volendam

Marjan van Gameren

Slechte ervaring bij Pieterman. Wat een leuke afsluiting had moeten zijn van de vakantie werd een teleurstelling. Op de kaart staat een kinderijsje waarbij het kind zelf het ijsje mag versieren (3 producten). Deze werd ook glutenvrij aangeboden. Er worden echter alleen maar elementen weggehaald (wafel en chocobolletjes) en er is geen alternatief.
    Toen ik mijn twijfel uitsprak over de gekleurde chocolade werd er verzucht dat het nagevraagd zou worden. Vervolgens 10 minuten niemand meer gezien. Bij navraag werd er aangegeven dat ze het druk hadden en ze het toch hadden weggehaald. Toen ik aangaf dat dit niet hetgeen is wat ze adverteren werd ik ronduit afgesnauwd. Vervolgens niemand meer gezien en bij de barman het volledige bedrag mogen betalen.
    Sorry hoor maar niet leuk.

Lekkerste sushi in de omgeving! Ook nog een leuke bediening! Nadat je hier hebt gegeten, wil je nergens anders meer! Top!

Excellent food and service!!

laura veldhuizen-lindenheuvel.

Het was werkelijk te gek, wat een supergezelige kermismaandag. Gr laura veldhuizen-lindenheuvel.

Familie Baltus

Super lekker eten, en heerlijke sushi! Houd er rekening mee dat je niet binnen een uur weer buiten staat, je zit wel even aan tafel.

9. Internationaal Volendam

Super avond gehad met een unaniem oordeel door heel gezelschap. Dit sowieso door de ambiance. Verder vlotte soepele bediening, vriendelijkheid personeel en soepel beleid. Ongedwongen sfeer, een echte aanrader voor een leuke avond uit zonder teveel stress om niet over de geplande tijd heen te gaan en dat ook nog voor een schappelijke prijs.

Goed eten en fantastisch personeel. Top!!

Heerlijk gegeten, fijne sfeer, goeie bediening. Wel je portemonnee meenemen want het is best prijzig!

12. Lunchroom Volendam

Uitstekende bediening. Het zijn een paar frisse en enthousiaste jongens en meiden. Ondanks dat het heel erg druk was werd er goed aandacht aan de klanten gegeven. Het eten is qua prijs/kwaliteit heel goed. De patat is zelfgemaakt en daadoor heerlijk. We komen zeker terug.

Anne-Marie

2 X gegeten, lunch broodje garnalen, zalmsalade, diner vissoep (aanrader!) en mosselen met als toetje Dame Blanche. Heerlijk! Prima bediening vlot. En vriendelijk, prijs/kwaliteit ook prima!

Het eten was lekker, de sfeer is goed. De prijs is echter veel te hoog voor de kleine gerechtjes. 37,50 Eur voor deluxe sushi schotel met 16 sushichotel mag gewoonweg niet uit 4 grote en 12 kleine rolls bestaan. Conclusie gewoon lekker maar een rib armer. Geen aanrader.

15. Internationaal Volendam

Mariska Boogaard

Het blijft een bijzonder concept en het eten is geweldig lekker. Aanrader.

16. Internationaal Volendam

Jules Ramdjas

Dit was onze 2e keer dat het restaurant hebben bezocht. Eten voortreffelijk, bediening super.

17. Internationaal Volendam
    Vertaal van English naar Nederlands

Me and my husband received a HEMA gift card for 3 course meal. As far as I am aware the value of approx 60 EUR. We chose this restaurant for our dinner. As a starter we both ordered mustard soup. The soup was so incredibly salty (judging from the taste from the package), that we send it back and asked for new soup. Afterwards, we got a very milky mustard soup, I think they just poured milk in our old soup… not very tasty… as a main course I got a stake (nobody asked how it should be made) - big portion, yet meat with completely no seasoning, again, tasteless… pepper sauce - from package (Dirk sells the same taste pepper sauce), french fries - not a drop of salt. From the whole experience only desert was nice… Service - felt neglected, spent more than 2 hrs in a restaurant.

Kirsten

Goede bediening, heerlijk gegeten.
    Voor kinderen weinig vermaak, mischien had een kleurplaat met potloodjes leuk geweest.

19. Internationaal Volendam

Met een gift for two bon een high tea genomen bij dit restaurant.
    Leuke lokatie, lekkere hapjes.

20. Internationaal Volendam

Joke Zeeman

Voor de vijfde keer geweest en het is nog steeds heerlijk!!

Henry123

Vanmiddag na een wandeling op de dijk hier gelunched. Uitgebreid menu met een goede prijs kwaliteit verhouding. Het grand cafe waar wij in zaten was erg mooi, een echt must see als je hier bent!

D. De Vries

Met enige regelmaat komen wij bij de amvo in volendam met ons gezin. Onze kinderen zijn gek op de pannenkoeken en de ijsjes terwijl wij liever a la carte eten. Een echte aanrader. Bediening is zeer vriendelijk en het eten is vers en smaakt uitstekend!
    We mochten zelfs even in de keuken kijken waar ze voor een grote groep desserts aan het maken waren. Die smaakte overigens ook heerlijk.

24. Internationaal Volendam

Marian Sterkens

Had voor onze meidengroep 7× 55+ via Eet.nu high tea gereserveerd, Kreeg de dag van vertrek mooi een herinnering. We hebben genoten van een heerlijke high tea en vriendelijke bediening.

25. Internationaal Volendam

All you can eat concept vandaag gegeten, wat een teleurstelling zeg! denk je gezellig uit eten te gaan..... hapjes waren koud, zat zelfs nog ijs in de tonijn, zalm niet vers, en ga zo maar door. Gevraagd voor schijfje citroen in cola, werd verteld dat dat niet meer kon omdat de keuken dicht ging! 10 voor 9.... personeel verre van vriendelijk. Ik ga voortaan gewoon naar de concurrent waar de bediening vriendelijk is en het eten heerlijk! De Pieterman nooit meer! Bah👎😡

26. Internationaal Volendam

Wat is het toch altijd heerlijk om daar alle heerlijkheden uit hun keuken te proeven, geweldige lunch, de lekkerste oesters en erg vriendelijk personeel. onze absolute topper in Volendam

27. Internationaal Volendam

Ruud

Wat een drama. Sfeerloze inrichting, goedbedoelende maar volstrekt onervaren gastheer. Toen we de inrichting zagen hadden we beter moeten weten, maar ja.
    Ik bestelde een giros schotel, mijn partner een pizza met vissoorten. In de salade bij de giros zaten volstrekt smakeloze olijven. Goedkoop spul dus. Dit geldt ook voor de vispizza. Er zat volstrekt geen smaak aan. Waarschijnlijk lang ingevroren vriezer spul. Van giros verwacht ik lekkere stukken vlees, maar het werd ook hier goedkoop draadjesgehakt. De smaak daarvan was overigens wel goed, maar het heeft niets met giros te maken. Het alcoholvrije biertje zat in een mooi mat Heineken glas, maar was lauw. Eigenlijk nog best knap hoe je zoveel kunt verknallen in 1 maaltijd voor twee. Sla dit restaurantje maar over.

30. Internationaal Volendam

Margo

Het eten was erg lekker en de bediening was goed. Wij hadden wel het gevoel dat we in een druk café waren. Het restaurant zat vol waardoor het voor ons te rumoerig was.