Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Volendam verdeeld zijn.

1. Was gezellig, leuke bediening en goed eten.

2. Internationaal Volendam

Margriet Visser

We hebben gisteravond heerlijk tapas gegeten met een groepje van 6.
    Bediening was vlot en vriendelijk ook al was het heel erg druk.
    Genoten van de heerlijke gerechtjes. Het was al weer lang geleden dat ik zo genoot van het eten.
    In het begin duurde het een ietsje langer dat de gerechtjes kwamen, maar later hoorden we dan ook dat er iets minder personeel was dan normaal. Maar, petje af, ze liepen echt het vuur uit de sloffen met een glimlach op het gezicht.

3. Anneke Verbeek-Sterk

Wij hadden het 4 gangen diner, alles! Was super lekker. De bediening was erg goed. Gezellige sfeer. Dit restaurant raad ik iedereen aan.

4. Internationaal Volendam

Rob basoski

Top restaurant met heerlijk eten allemaal lekkere speciale gerechten een aanrader.

5. Internationaal Volendam

Zeer recent drie dagen in het hotel verbleven en gegeten in Pompadour. Het goede nieuws: erg lekker gegeten! Voorgerecht o.a. ragout van wild en gerookte paling. Lekker! Hoofdgerechten hertenbiefstuk en kalfsentrecote. Super!
    Minder sterk: Oubollige uitstraling en gedoe over timing. Wij wilden om 20.15 uur eten (keuken open tot 21.00 uur), maar werden bij reserveren een soort van aangepraat om toch echt uiterlijk om 19.30 uur te komen eten "want de keuken wil ook op tijd dicht...".
    Ook druk ervaren om af te rekenen omdat we geen behoefte hadden aan een dessert....
    Maar kwaliteit van eten gewoon erg goed

6. Internationaal Volendam

Roger Goossens

Geweldige bediening en een goed tapas concept. Alles was prima verzorgd en zeer smakelijk.

7. Mooie zaak, zeer vriendelijk en behulpzaam personeel. Eten is goed maar hele kleine porties t.o.v. de prijs.

8. Nadat we in een programma van Sergio Herman een item over Smit Bokkum zagen besloten wij dat we hier eens wilden eten. Vooral het feit dat ze hier nog zelf hun vis op ambachtelijke wijze roken sprak ons enorm aan. En het viel zeker niet tegen!
    We werden vriendelijk ontvangen en mochten zelf een plaatsje uitzoeken in het restaurant. Het restaurant doet een tikkie oubollig aan, maar in dit geval op een positieve manier. In het restaurant ruik je ook al ook al de geur van de rokerij welke er naast zit.
    Als voorgerecht gaan we voor de "visschotel Smit Bokkum". Deze is met huisgerookte dorade, zeebaars, zalm & paling en als optie een haringmootje. Eigenlijk kan je niet om dit voorgerecht heen. Het is een verzameling van hun specialiteiten en vooral heel, heel erg lekker! Het bij geserveerde brood is prima. De salade... tja :)
    Als hoofdgerecht ging mijn vrouw voor de schelvis (dagvis) met stamppot van rode kool. Naast leuk gepresenteerd ook gewoon erg smakelijk.
    Zelf ben ik voor de kibbeling gegaan. Stevige flinke moten echte kabeljauw met een krokant jasje. Lekkere remoulade saus en prima frietjes. Ook hier ligt er voor de vorm wat verloren groen bij. Maar erg is dat niet... Nog nooit zulke lekkere kibbeling op.
    De porties zijn zeer ruim: Een dessert ging er niet meer met goed fatsoen in. Vervolgens worden we ook nog uitgenodigd om even in de rokerij te komen kijken en krijgen we wat uitleg over de historie. De rokerij is al ruim 160 jaar (!!) in de familie en inmiddels staat de 6e generatie er in. Sinds een kleine 20 jaar is het restaurant er bij gekomen.
    Op de zolder is ook nog een klein palingsound museum ingericht welke leuk is om te bekijken. Maar het is vooral het eten waarvoor je echt even deze kant op moet rijden!

9. Stef

10. Waardeloos bedrijf met waardeloze service.
    Een 1 is een nog te hoog cijfer.

• Eindcijfer 1
  11. Het was heerlijk, een hele gezellige avond

12. Internationaal Volendam

Hendrik van Dorland

Prettige en vlotte service.

• Eindcijfer 8,6
  13. Gezellige ambiance.
    Geweldig eten.

14. Internationaal Volendam

Het eten was fantastisch, vriendelijke bediening.
    Vond het alleen tochten. Maar dat is bijna in ieder restaurant tegenwoordig.

15. Internationaal Volendam

Andre Stahli

Heerlijke tapas gegeten. Ruime keuze hieruit

16. Internationaal Volendam

W.G.Lodder

Ik ben samen met mijn vriendin op 29 september tot 2 oktober een weekendje op Marinapark geweest. Wij hebben samen gebruik gemaakt van jullie lunch en diner in ‘t restaurant. Wij hebben heerlijk gegeten en de bediening was super.

17. Gisteren indisch afhaal menu besteld. 1,5 uur op moeten wachten. Kwaliteit was matig tot zeer slecht. Gado gado was heel slecht. Een grijze onherkenbare massa die dreef in een bruinige saus. Taai rundvlees. Geen indrapoera meer.

18. Internationaal Volendam

Familie de vries

Heerlijk mosselen, fijn personeel, gezellige sfeer. Kortom een geslaagde avond uiteten met familie.

19. Internationaal Volendam

Begon al bij binnenkomst prijzen klopte niet op menukaarten op de 1 stond een prijs en op de andere kaart voor het zelfde gerecht paar euro duurder daar wat van gezegt krijg je een antwoord kom door coockies? Oke.
    Dan duurt lang voor je het eten krijg en dan weer wachten wachten tot we aan de bel trekken waar blijf het eten dan o sorry vergeten door tegeven nee viel tegen kan veel beter daar.
    Is onbeperkt eten maar door het lange wachten daar kan je niet eten wat je wil.
    Nee viel echt tegen voor dat geld.

20. Internationaal Volendam

C. VERSTRAATEN

Zeer uitgebreide Tapas, met heerlijke gerechten.

21. Internationaal Volendam

Anoniem

Het eten was prima, heerlijk gegeten, de bediening was top en heel vriendelijk, een groot compliment, zeker dat ik binnenkort weer ga eten bij Pieterman.

22. Internationaal Volendam

Jozef Zegers

Het eten was heerlijk, het was ook snel geserveerd, en ook de sfeer was top.
    Wil zeker nog een keer komen.

23. Internationaal Volendam

Heerlijk gegeten, goede service en een prachtig uitzicht op de haven, beter kan niet!

24. Internationaal Volendam

Romy Krop

Leuke avond gehad! Lekker gegeten en erg vriendelijke bediening zeker één aanrader!

25. Internationaal Volendam

Tim Knegt

Het was een top avond, lekker gegeten, leuke sfeer. Wij komen hier zeker terug!

26. Internationaal Volendam

Goof van der Meulen

Heerlijk gegeten met top bediening ‼️

27. Internationaal Volendam

Ria sier

Prima sfeer, vriendelijke bediening en lekkere hapjes.

28. We gingen er koffie en thee drinken en tosti eten. Thee was lauw. Serveerster reageerde komt uit machine kan er niets aan doen. Vonden we raar thee hoort heet te zijn. Als het ons niet beviel moesten we in het vervolg maar ergens anders naar toe gaan. Ook van de tosti werd je niet erg blij. Maar zo gaat het: voor jou 10 andere
    Niet naar toe gaan zou ik adviseren

1,5
  29. We zijn afgelopen zaterdag geweest. We hebben rond het middag uur gebeld om te reserveren voor 18.00 uur maar kregen te horen dat reserveren tot 19.15 niet nodig was en gewoon binnen kon eten. We kwamen om 17.00 aan en vroegen om een tafel maar toen werd er gevraagd of we hadden gereserveerd en toen zeiden ze dat er geen plek was alleen als je had gereserveerd. Beetje vreemd. We hebben toen aan het water gezeten en toen we even naar het toilet gingen waren er heel veel tafels leeg en er stond op 1 tafel een bordje gereserveerd. Beetje vreemd. Wij komen hier zo vaak en dat je dit dan te horen krijgt is wel vreemd. En toen we het eten kregen was er 1 gerecht verkeerd mijn man kreeg pas het eten toen wij het al op hadden. Jammer. Des ondanks is het eten wel heel goed.

30. Heerlijk ontbijt en heerlijke broodjes. Heel vriendelijke bediening. Alles is mogelijk qua aanpassing van het eten. Prachtige locatie. Een genot om naar toe te gaan.