Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Volendam verdeeld zijn.

Heerlijk gegeten prima bediening gezellige sfeer.

2. Grill Volendam

8/1 gegeten...was top!
    Lekker gegeten en top service!
    Kom weer terug

laura veldhuizen-lindenheuvel

We hebben met kerst heerlijk gedineerd en lekker en gezellig gedanst en genoten. Er was zelfs kinderopvang, echt super goed geregeld.

King of the street

Ik kwam hier voor een simpele chocolademelk en een stukje appeltaart en ik kreeg oplos-chocolademelk met een nou niet bepaald vers stukje appeltaart(het was goor)..en de bediening was ook niet bepaald super klantvriendelijk,erg lastig om oogcontact met ze te krijgen(het was bijna smeken om aandacht)
    TIPS stop met de werkwijzen van,we kunnen toeristen alles voorschotelen want ze komen toch maar 1x
    En moderniseer het restaurant want het past niet in deze tijd.

1,3
  5. Grill Volendam

Het nieuwe restaurant op de dijk is echt prachtig geworden. Industrieel hip, lekker eten en een super sfeer! Ga er zeker vaker heen.

6. Grill Volendam

Jan Barn

De sfeer hier is top! Ik ken niet veel pizzeria's met zo'n nette en schone inrichting. En geen ander restaurant in de buurt van Volendam evenaart de kwaliteit van Dolce Vita... Altijd top!

8. Internationaal Volendam

Groots, klassiek restaurant met een all-you-can-eat concept waar veel aandacht in gestoken is en dat kun je proeven. Eindeloos genieten!

9. Snackbar Volendam

Geweldig zitten bij roompot marinapark wilden graag patat maar geen vervoer alles was dicht hier naar toe gebeld voor bezorging binnen 10 min bezorgt echt top.

10. Internationaal Volendam

Marjan van Gameren

Slechte ervaring bij Pieterman. Wat een leuke afsluiting had moeten zijn van de vakantie werd een teleurstelling. Op de kaart staat een kinderijsje waarbij het kind zelf het ijsje mag versieren (3 producten). Deze werd ook glutenvrij aangeboden. Er worden echter alleen maar elementen weggehaald (wafel en chocobolletjes) en er is geen alternatief.
    Toen ik mijn twijfel uitsprak over de gekleurde chocolade werd er verzucht dat het nagevraagd zou worden. Vervolgens 10 minuten niemand meer gezien. Bij navraag werd er aangegeven dat ze het druk hadden en ze het toch hadden weggehaald. Toen ik aangaf dat dit niet hetgeen is wat ze adverteren werd ik ronduit afgesnauwd. Vervolgens niemand meer gezien en bij de barman het volledige bedrag mogen betalen.
    Sorry hoor maar niet leuk.

Lekkerste sushi in de omgeving! Ook nog een leuke bediening! Nadat je hier hebt gegeten, wil je nergens anders meer! Top!

Excellent food and service!!

laura veldhuizen-lindenheuvel.

Het was werkelijk te gek, wat een supergezelige kermismaandag. Gr laura veldhuizen-lindenheuvel.

Familie Baltus

Super lekker eten, en heerlijke sushi! Houd er rekening mee dat je niet binnen een uur weer buiten staat, je zit wel even aan tafel.

15. Internationaal Volendam

Super avond gehad met een unaniem oordeel door heel gezelschap. Dit sowieso door de ambiance. Verder vlotte soepele bediening, vriendelijkheid personeel en soepel beleid. Ongedwongen sfeer, een echte aanrader voor een leuke avond uit zonder teveel stress om niet over de geplande tijd heen te gaan en dat ook nog voor een schappelijke prijs.

Goed eten en fantastisch personeel. Top!!

Heerlijk gegeten, fijne sfeer, goeie bediening. Wel je portemonnee meenemen want het is best prijzig!

18. Lunchroom Volendam

Uitstekende bediening. Het zijn een paar frisse en enthousiaste jongens en meiden. Ondanks dat het heel erg druk was werd er goed aandacht aan de klanten gegeven. Het eten is qua prijs/kwaliteit heel goed. De patat is zelfgemaakt en daadoor heerlijk. We komen zeker terug.

Anne-Marie

2 X gegeten, lunch broodje garnalen, zalmsalade, diner vissoep (aanrader!) en mosselen met als toetje Dame Blanche. Heerlijk! Prima bediening vlot. En vriendelijk, prijs/kwaliteit ook prima!

Het eten was lekker, de sfeer is goed. De prijs is echter veel te hoog voor de kleine gerechtjes. 37,50 Eur voor deluxe sushi schotel met 16 sushichotel mag gewoonweg niet uit 4 grote en 12 kleine rolls bestaan. Conclusie gewoon lekker maar een rib armer. Geen aanrader.

21. Internationaal Volendam

Mariska Boogaard

Het blijft een bijzonder concept en het eten is geweldig lekker. Aanrader.

22. Internationaal Volendam

Jules Ramdjas

Dit was onze 2e keer dat het restaurant hebben bezocht. Eten voortreffelijk, bediening super.

23. Internationaal Volendam
    Vertaal van English naar Nederlands

Me and my husband received a HEMA gift card for 3 course meal. As far as I am aware the value of approx 60 EUR. We chose this restaurant for our dinner. As a starter we both ordered mustard soup. The soup was so incredibly salty (judging from the taste from the package), that we send it back and asked for new soup. Afterwards, we got a very milky mustard soup, I think they just poured milk in our old soup… not very tasty… as a main course I got a stake (nobody asked how it should be made) - big portion, yet meat with completely no seasoning, again, tasteless… pepper sauce - from package (Dirk sells the same taste pepper sauce), french fries - not a drop of salt. From the whole experience only desert was nice… Service - felt neglected, spent more than 2 hrs in a restaurant.

Kirsten

Goede bediening, heerlijk gegeten.
    Voor kinderen weinig vermaak, mischien had een kleurplaat met potloodjes leuk geweest.

25. Internationaal Volendam

Met een gift for two bon een high tea genomen bij dit restaurant.
    Leuke lokatie, lekkere hapjes.

26. Internationaal Volendam

Joke Zeeman

Voor de vijfde keer geweest en het is nog steeds heerlijk!!

Henry123

Vanmiddag na een wandeling op de dijk hier gelunched. Uitgebreid menu met een goede prijs kwaliteit verhouding. Het grand cafe waar wij in zaten was erg mooi, een echt must see als je hier bent!

D. De Vries

Met enige regelmaat komen wij bij de amvo in volendam met ons gezin. Onze kinderen zijn gek op de pannenkoeken en de ijsjes terwijl wij liever a la carte eten. Een echte aanrader. Bediening is zeer vriendelijk en het eten is vers en smaakt uitstekend!
    We mochten zelfs even in de keuken kijken waar ze voor een grote groep desserts aan het maken waren. Die smaakte overigens ook heerlijk.

30. Internationaal Volendam

Marian Sterkens

Had voor onze meidengroep 7× 55+ via Eet.nu high tea gereserveerd, Kreeg de dag van vertrek mooi een herinnering. We hebben genoten van een heerlijke high tea en vriendelijke bediening.