Delicatessenshop Baltus in Volendam

1. Baltus vind ik persoonlijk erg lekker en ik ga er dan ook vaak heen. Ik beveel het zeer zeker aan om er een keer te gaan eten. De prijzen vallen alleen soms wel tegen, maar wat verwacht je, het is wel van goede kwaliteit.

2. Alexander de Vries

Hele fijne winkel met top kwaliteit spullen. Heerlijk om er te eten en de spullen zijn altijd goed, door de vele mensen die er komen soms even wat niet op voorraad maar meestal binnen 10 minuten geregeld. Super winkel en zeker de moeite waard om er eventjes een broodje te halen. Ook zijn er veel eigen gemaakte dingen zoals een pizzastok, oud recept van de vader van de eigenaaar met een paar aanpassingen. En de wereldberoemde gevuldekoek van Baltus, die zelfs Jan Smit een paar keer per week komt halen. Ook de filèt is uitmuntend te noemen met drie verschillende soorten heerlijk op een broodje. Ook de rosbief die tevens zelf wordt gemaakt is heerlijk en de vele snacks die ook niet duur zijn, maar redelijk in prijs. Ook is Baltus de enige dealer van een heerlijk soort ijs, dat wel prijzig is.
    Wij komen graag bij Baltus!